Stranica 4 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 15, 2014 11:28 pm
od MiloshBg
A ona prica da Bosch dijagnostika moze da cita?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Maj 08, 2014 11:39 am
od vrscanin
Izvinjavam se ako sam pogresio temu,interesuje me dali je neko koristio:

- digimoto ( 5.2.7.1 )

- ProScan ( 5.9 )

Kakva su iskustva sa ovim programima, gde se bezbedno mogu skinuti i da li se mogu koristiti sa ELM 327.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Avg 13, 2014 9:14 am
od dejan nis
Dali moze na osnovu brojeva softvera koji se procitaju preko mes-a da se vidi negde dali je fabricki softver ili ne?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 14, 2014 2:04 pm
od dusanGT
Remap ili bilo koja intervencija na softveru ne menja taj broj...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 19, 2014 9:16 pm
od dejan nis
Dusane jedno pitanje,koliki treba du bude disared bost presure u leru za moj auto,i gde mogu da nadjem default vrednosti?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 19, 2014 9:33 pm
od dusanGT
U leru negde između 980mbar i 1000mbar... Maksimalna vrednost desired boost bi mogla da je 2150mbar (slično kao kod Alfinih 1.9 JTD 8v)... Dijagnostika u vožnji bi mogla da pokaže da je 2250mbar-2300mbar maksimalni izmereni boost, ako nije rađen remap.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 19, 2014 9:56 pm
od MiloshBg
dejan nis napisao:Dali moze na osnovu brojeva softvera koji se procitaju preko mes-a da se vidi negde dali je fabricki softver ili ne?
Preko autocom-a moze da se vidi koliko je puta menjana/upisivana mapa...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 19, 2014 10:12 pm
od dejan nis
MiloshBg napisao:
dejan nis napisao:Dali moze na osnovu brojeva softvera koji se procitaju preko mes-a da se vidi negde dali je fabricki softver ili ne?
Preko autocom-a moze da se vidi koliko je puta menjana/upisivana mapa...
Jel to neka dijagnostika ili sta?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 19, 2014 10:18 pm
od MiloshBg
Aha, kucni na google. :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 19, 2014 10:26 pm
od dejan nis
dusanGT napisao:U leru negde između 980mbar i 1000mbar... Maksimalna vrednost desired boost bi mogla da je 2150mbar (slično kao kod Alfinih 1.9 JTD 8v)... Dijagnostika u vožnji bi mogla da pokaže da je 2250mbar-2300mbar maksimalni izmereni boost, ako nije rađen remap.

Hvala dule,pricam sa covekom ima isti auto kao moj i kaze mi da je na njegovom trazeni 1230mbr a trenutni 930mbr i da je gledao na jos par auta koji idu dobro i da su njima vrednosti preko 1000mbr,kaze da mu auto lose ubrzava isto kao i moj a pre nije mogo da ga obuzda,turbinu su mu radeli u uzice i kaze da je tri puta vracao zbog toga i da su mu rekli da je turbina dobra i da je podesena prema fabrici.Isto citao po stranim forumima default vrednosti i tamo pise da treba preko 1000mbr na leru,pa me buni jer kod mene je trenutni izmedju 985 i 999mbr isto toliko i trazeni mozda 2-5mbr razlika ali tu je u voznji makisamalno cini mi se da ide oko 2300mbr.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Avg 20, 2014 5:47 am
od dusanGT
Razlika od 10mbar-20mbar između traženog i izmerenog boosta nije problem, a nije problem ni što je izmereni veći od traženog (za 150mabr-200mbar) pri ubrzanju ili na velikom broju obrtaja pod punim gasom...

Izvadi taj MAP senzor iz usisne grane i vidi da li je prljav - može da se opere sredstvom za odmašćivanje - na primer Würth spejom za kočione diskove... Samo prskanje, bez kontakta!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Avg 20, 2014 7:55 am
od dejan nis
map je cist vidi se belo unutra.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 21, 2014 9:37 am
od snoopy79
Pozdrav svima!

Evo malo čitam teme i vidim da ovdje ima dosta iskusnih tunera...naročito me fascinira dusanGT sa svojim entuzijazmom...svaka čast!
E sad...što me ustvari zanima...zanima me chip tuning moje alfice pa sam malo proučavao što sve treba mijenjati u mapama al pošto nisam imao nekog iskustva onda sam ipak dao da mi drugi napravi remap. Onda sam išao gledati što je napravljeno u mapama i to mi je uglavnom sve jasno. No, išao sam raditi dijagnostiku u vožnji i ono što mi nije jasno da iako su se dobile performanse auta, količina ubrizganog goriva (barem prema MES-u) ne ide preko 65 mm^3, iako je u mapama složeno drugačije...i do 78 mm^3. Dalje proučavajući mape...našao sam da je ova količina od 65 mm^3 ograničena temperaturnim limiterom rpm/fuel temp...pa sam to promijenio da mogu dobiti više goriva. I zaista...u MES-u se sada vide logičnije vrijednosti goriva, onako kako je složeno u mapama.

E sad...pitanje je da li je tuner koji mi je radi remap "zaboravio" tu mapu ili se to tako radi (što mi ipak nije logično?).

Auto je AR 156 1.9JTD 8V 115KS, ECU je EDC15C7.

Lijep pozdrav!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 21, 2014 12:00 pm
od dusanGT
Verovatno je "zaboravio"... U tom poslu ima dosta "prepisivanja", a jedno vreme je "driver's wish" mapa kod TDi i JTD bila sa "sečom" goriva na pomenutih 65mm³/inj, što je sasvim nelogično ograničenje, jer nema snage bez goriva i vazduha (redosled je bitan).
Moguće je da se te stvari ubacivali na net profi-tuneri, da bi kompromitovali tunere-početnike... ;)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 21, 2014 12:35 pm
od snoopy79
Hmm...zanimljivo...iako sam to platio...on je "zaboravio"...

No da pitam onda drugu stvar...koliko je uopće dozvoljen IQ kod originalnog JTD-a 1.9 8V? Je 79mm^3 previše ili OK? Vidim da mi MAF izmjeri i količine zraka preko 1100 mg...pa je sa 79mm^3 AFR još uvijek oko 17...znači moglo bi i više od 79mm^3?
Da li je pametno toliko goriva na većim okretajima (npr. preko 4000) radi EGT-a?

Thnx.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 21, 2014 2:59 pm
od kAcA
Možeš li napisati i ko je radio remap pa zaboravio?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 21, 2014 3:18 pm
od dusanGT
Bivša 147ca (1.9 JTD 8v iz 2001) ide i danas sa max. fuel quantity od 85mm³/inj i max. desired boost od 2700mbar... Pikovi su i veći (dijagram), ali se to koristi, naravno, samo povremeno...

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Avg 21, 2014 6:35 pm
od snoopy79
kAcA napisao:Možeš li napisati i ko je radio remap pa zaboravio?
Ne bih javno...jer ne mogu biti siguran da li je to namjerno ili ne....možda je to neki light tuning...ne znam. Moguće da mi nije namjerno napravio remap kako treba jer je vidio da znam sam isčitati i upisati software...pa da mu ne "ukradem" rad. Iako mi to nema smisla...jer tko god dođe do njega kasnije može isčitati software i vidjeti što je rađeno...(osim ako ne postoji neki read protection?)

Btw. vidim da si mi poslao privatnu poruku...ali nemam prava to čitat...možda zato jer sam nov na forumu?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 9:57 am
od dejan nis
Pitanje za Dusana koliki treba da bude fuel quantity kod obicne mape 1.9jtd 115hp kod mene ide max do 55,i sta znace ovi parametri dali znas?


Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 11:58 am
od dusanGT
Oko 65mm³/inj je za Alfine 1.9 JTD 8v. Ako je sa maksimalno pritisnutom pedalom gasa i na velikim obrtajima ta količina 55mm³/inj... ili nema dovoljno vazduha (neka prepreka u usisu, prljav filter...) ili MAF loše meri (neodgovarajući ili dotrajao) ili je u pitanju falš vazduh (neka pukotina u usisu posle MAF) ili je slabo snabdevanje gorivom (pumpa u rezervoaru ili CR pumpa)...

Ovi parametri se odnose na fazu (pilot i glavnog) ubrizgavanja i nemaju direktne veze sa tvojim problemom.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 12:19 pm
od dejan nis
Hvala Dusane pa verovatno da je maf jer je kupljen polovan i samo ulozak nije komplet i ne znam tacno dali je sa stila,alfe ili lybre mada nije iskljuceno i da je cr pumpa jer sva creva su proverena sto puta i nema nigde pukotine i curenja ulja.Kako da proverim dali je pumpa u rezervoaru?A dali moze da bude i regulator na pumpi ili ne?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 2:33 pm
od dusanGT
Pumpa u rezervoaru bi trebalo da daje 2bara-3bara, a mogao bi da bude i regulator CR pritiska, ali bi se JTD gasio ili bi išao jako loše - ne bi mogao preko 1500o/min...
Maksimalni pritisak u CR za taj motor je 1350bar, pa bi i to moglo da se izmeri:
a) obrtaji,
b) traženi CR pritisak i
c) izmereni CR pritisak,
da se eliminiše kao mogući uzrok problema.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 3:24 pm
od dejan nis
Evo dana izmereno tako da nije cr pumpa.

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 3:25 pm
od dejan nis
A ova u rezervoaru predpostavljam da treba manometar koji nemam?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 3:34 pm
od dusanGT
Za proveru pumpe u rezervoaru treba manometar... Inače, CR pritisci iz tabele deluju OK, ali to još ne znači da je CR pumpa OK - na starijim 1.9 JTD 8v se dešavalo da pumpa ne može da isporuči veću količinu goriva, ako je traženi CR pritisak visok, ali je to bilo uglavnom za remapovane JTD. 1350bara i 65mm³/inj nije neka svemirska kombinacija.

Pozajmi od nekog MAF baš za tvog Stila i probaj...