Stranica 28 od 29

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Maj 03, 2020 4:07 pm
od Rik
Valjalo bi imati tu noviju verziju. Hvala! :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jun 15, 2020 2:10 pm
od freedom
Već neko vreme mi ponekad upali CheckEngine lampicu i kad se iščitaju greške kodovi su
P0091 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low
P0092 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High

Greška se pali pri dodavanju gasa radi preticanja i sl. kao i kada se vozi na tempomatu, uspori, pa pritisne RES

Stavljen drugi regulator pritiska (polovan) za probu i u početku je delovalo da je stvar rešena, auto je delovao življe
(možda i zato što sam ga više cimao radi testiranja ali se onda posle 200-300km stvar ponovila i opet isti P0091 i P0092
Ne uvek oba, nekad samo jedan, nekad drugi.

Da li odraditi standardni log sa 1500-4000rpm i setom
a) engine speed [rpm]
b) air intake quantity [mg/i]
c) air intake quantity signal [mV]
d) boost pressure [mbar]
e) desired boost pressure [mbar]
f) boost control solenoid [%]

ili s obzirom da se radi o pritisku goriva
g) engine speed [rpm]
h) fuel quantity [mm³/i]
i) desired fuel quantity [mm³/i]
j) fuel presure [bar]
k) desired fuel pressure [bar]
sa eventualnim dodatkom fuel pressure sensor

Ili predlažete neki mix? :scratch:

Hvala unapred

p.s.
da li problem sa EGR ili DPF može da dovede do ovakvog ponašanja?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jun 15, 2020 2:56 pm
od alonso14
Pa uradi i jedan i drugi :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jun 15, 2020 9:12 pm
od bums85
Mogu i dizne ako prelivaju previse da prave problem sa pritiskom goriva

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jun 15, 2020 10:00 pm
od Uzicanin
Probaj sa senzorom na railu

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Jun 17, 2020 10:36 am
od freedom
Uzicanin napisao:Probaj sa senzorom na railu
Misliš na Fuel pressure sensor signal parametar ili nešto drugo?


Snimao sam ceo put NS-BG sa parametrima
1 engine speed [rpm] 2 fuel quantity [mm³/i] 3 desired fuel quantity [mm³/i] 4 fuel presure [bar] 5 desired fuel pressure [bar] 6 fuel pressure sensor signal
i uhvatio sam i trenutak paljenja greške
Na početku vožnje, odmah posle naplatne rampe sam razvukao 1500-4000 pa ako sam dobro sve odradio, ovo su grafici:
Slika Slika
Kada je došlo do greške, auto je bio na tempomatu, ++ za ubrzavanje i onda prekid.
Posle toga nije primao gas pa sam se zaustavio, snimio logove, ugasio, upalio i nastavio dalje normalno.
Jedino što mi upada u oči je da je pritisak varirao pred nagli skok količine goriva i onda cutoff
Molim iskusnije kolege za komentar
Unapred hvala

Alfa GT dijagnostika

Poslato: Pet Jun 19, 2020 11:45 am
od denmlaa
Pozdrav
Sta preporucujete od jeftinijih dijagnostickih uredjaja ?
Naisao sam na par modela elm dijagnostike na kupujemprodajem ali ne znam koju bih uzeo a da moze da sluzi za ono za sta meni treba. Treba mi dijagnostika sa kojom mogu da kalibrisem xenon far na alfi gt i sa kojom mogu da resetujem servisni interval, za ostale stvari koristim kkl. Nailazio sam na razne postove u kojima se navodi prepravljanje samog elm dijagnostickog uredjaja da bi mogao to da cita a da ne moram da koristim one adaptere. Odgovara mi i ta varijanta ako neko ima semu kako se to prepravlja i koji elm da uzmem za te stvari ?
Hvala

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Jun 24, 2020 1:08 pm
od freedom
Za vikend uradih 3 prolaza sa svim parametrima.

SlikaSlikaSlika

Da li je OK da Desired Intake Air quantity bude max 1500 a da Intake Air quantity ne prelazi 1000-1100?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Jun 28, 2020 4:25 pm
od Nikolabgd
Jel si resio gresku? Meni isto pali tu

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Jul 01, 2020 1:30 pm
od freedom
Ne.
Još uvek tragam za nekim ko zna da protumači rezultate :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Jul 01, 2020 3:13 pm
od alonso14
freedom napisao:Za vikend uradih 3 prolaza sa svim parametrima.

SlikaSlikaSlika

Da li je OK da Desired Intake Air quantity bude max 1500 a da Intake Air quantity ne prelazi 1000-1100?
Au, koja zbrka..
Bolje da si okacio SS exel fajla

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Jul 02, 2020 8:28 am
od freedom
Evo ovako tri fajla, ne bi se videlo sve na skrinšotu
greska
4om-4000
4om-4000svi

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Jul 02, 2020 10:47 am
od Pittatore
Slabo citanje na protokomeru, auto je mapiran, ugasen egr, preskocen IQ limiter iliti radi posno.
Vratiti na fabriku pa onda raditi dijagnostiku, sumnjam na los remap.
P.S. imas nagli skok merenog pritiska goriva spram trazenog, proveriti regulator, prljavstinu u pumpi, na regulatory...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jul 06, 2020 8:39 am
od freedom
Potraga se nastavlja... :blush:
Pittatore napisao:Onda zaboravi, nema remap, ovo su parametri za 2.0 a nekako sam se prebacio da je 1.9.
Naglo ti meren pritisak goriva preskoci trazen pa te zato ubaci u safe mode.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jul 06, 2020 8:22 pm
od dusanGT
Freedom, tebi u jednom momentu ne može da se postigne traženi pritisak goriva u railu, jer možda nema dovoljno goriva, pa je moguće to uzrok greške. Da li je proveravana pumpa goriva niskog pritiska u rezervoaru?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Jul 07, 2020 11:22 am
od freedom
Za sad samo probano sa drugim regulatorom pritiska.
Proverićemo i pumpu. Hvala :gr8:

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Jul 07, 2020 1:32 pm
od dusanGT
Trebalo bi izmeriti i parametar "Pressure regulator opening (MPROP)" (ili kako se to već zove kod JTDM2.0 Giuliette).
Naime, pumpa visokog pritiska radi uvek u isto mrežimu, a regulator pulsno manje ili više propušta gorivo, čime se postiže traženi pritisak u railu. Ako je pumpa visokog pritiska u problemu, onda regulator mora da ima veći procenat otvaranja.
Pogledaj u ovoj temi:
viewtopic.php?p=1557130#p1557130

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Jul 07, 2020 1:52 pm
od mmario73
Ja sam posle zamene filtera, pa regulatora visokog pritiska, odmah presao na zamenu pumpe. Kod 2.0 ume sa posustane kako kažu majstori..

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Jul 08, 2020 11:46 am
od freedom
dusanGT napisao:Trebalo bi izmeriti i parametar "Pressure regulator opening (MPROP)" (ili kako se to već zove kod JTDM2.0 Giuliette).
Naime, pumpa visokog pritiska radi uvek u isto mrežimu, a regulator pulsno manje ili više propušta gorivo, čime se postiže traženi pritisak u railu. Ako je pumpa visokog pritiska u problemu, onda regulator mora da ima veći procenat otvaranja.
Pogledaj u ovoj temi:
viewtopic.php?p=1557130#p1557130
Čitao i Goxyjev slučaj. Jutros baš odradih par sa MPROP :)
Evo slika i pripadajućih fajlova. MPROP mi deluje smisleno :scratch:
Slika **********************Slika
https://cloud.disroot.org/s/zyWtBzH2D8KdBtg ********* https://cloud.disroot.org/s/bY2EinfnbTGAQKX

mmario73 napisao:Ja sam posle zamene filtera, pa regulatora visokog pritiska, odmah presao na zamenu pumpe. Kod 2.0 ume sa posustane kako kažu majstori..
I rešio sa pumpom?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Jul 08, 2020 2:45 pm
od dusanGT
Da, to jesu prihvatljive vrednosti MPROP, osim možda u slučaju obrtaja preko 4000o/min.
Ako imaš strpljenja i vremena (i paziš na bezbednost!), ubuduće ima smisla da se rade testovi samo sa (desired, measured) količinom i (desired, measured) pritiskom goriva i MPROP parametrom, odakle bi moglo da se vidi kako se regulator pritiska ponaša pre eventualnog otkaza.
Nema egzaktnih podataka o tome koliko MPROP ne sme da poraste, ali je poznato da taj parametar bude veći ako se HP pumpa "muči".

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Jul 09, 2020 8:41 am
od freedom
dusanGT napisao:Da, to jesu prihvatljive vrednosti MPROP, osim možda u slučaju obrtaja preko 4000o/min.
Taj "skok" je u trenutku šaltanja iz 4. u 6. :)

Ove MPROP-ove sam snimio juče pre odlaska kod majstora. "Da zamenimo opet regulator pa da vidimo"
Nije mi naplatio ali ne volim kad je majstor bez ideje. :roll:

Naravno u povratku kući odradim još dva-tri snimka (što je rekao Goxy tamo nazad "ne vadim laptop iz auta")
auto mi deluje za nijansu tromije nego sa prethodnim regulatorom.
Jedan prolaz,
Slika drugi prolaz i završavam, Slika
usporavam, i da izbegnem jednog što se vuče u levoj traci, odem desno, vratim se levo i upali se GREŠKA :cry: nisam je uhvatio.
Stanem, iščitam greške,
Slika Slika
obrišem. Odradim treći put... sve OK, dalje vozio normalno.

Možda pucam u prazno ali...
Da li ovo levo/desno, a najčešće je to manevar koji prethodi dodavanju gasa, zbog prestrojavanja, preticanja...
može da ukaže na krivca, tipa pumpa, filter...
Znam da inercija ne bi smela da utiče na funkcionisanje ubrizgavanja goriva ali... :scratch:

Mislim da ću vratiti prethodni regulator jer mi je (subjektivni) osećaj da je auto bio agilniji i eventualno da zamenim filter goriva. Pratim snimam pa da probam da ulovim nešto konkretno.

@dusanGT
Hvala na pomoći i savetima!
:drink

EDIT
sad vidim da kod mene ima dva parametra Pressure regulator opening
(MPROP) - opening percentage of the pressure regulator mounted on the HP pump (on the low pressure circuit side)
(DRV) - opening percentage of the pressure regulator fitted to the injector support

Ima li smisla logovati i DRV?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Jul 09, 2020 1:10 pm
od dusanGT
Možeš, al' mislim (nisam siguran) da je kod tebe EDC16c39 Euro5 i da je regulator pre pumpe (MPROP), a da se regulator nalazi posle pumpe (DRV) na EDC15 Euro3 motorima. Inače, na EDC17 nema DIV parametra, već samo MPROP.
Uzgred, u Bgd sigurno ima neki ozbiljan Bosch servis koji radi HP pumpe, a pre toga izmeri manometrom pritisak koji daje "mala" pumpa (u rezervoaru), da se eliminiše ona kao izvor problema.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jul 13, 2020 10:40 am
od freedom
Jeste EDC16c39 ali mi je nudio i DRV. Naravno kad ga izaberem, ne dobijam podatke pa pretpostavljam da je nekako zaostao tu greškom u MES-u

Grešku sam opet ulovio jer se javila i u odlasku i u povratku iz NS
ovoga puta sa fuel parametrima +MPROP
Slika
https://cloud.disroot.org/s/ryyGiEYg3wWXYcQ

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Jul 13, 2020 3:06 pm
od Pittatore
Vidis da ti mereni pritisak goriva preskoci trazen za gotovo 200bara
Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Jul 14, 2020 1:43 pm
od freedom
Vidim. Ako misliš na red 1026,3 i 760,6
Ali mi nije jasno kako bi to moglo da utiče jer su vrednosti pre i posle prilično usklađene. (a i taj trenutak je posle paljenja greške)
Ovo je grafik za deo koji si apostrofirao.
Slika
Takođe, kad napravim kolonu gde oduzmem FP i DFP ima mesta gde je razlika i veća, nekad u + nekad u -
jer FP valjda uvek malo kasni za DFP.