Stranica 27 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 8:02 am
od Zex
Korekcije u voznji i nisu toliko merodavne,umeju cesto da variraju...jedino merilo oko dizni jeste da se izmere prelivi dok su na autu,ili ono najbolje: da se odnesu na sto kod postenog bosiste..takva provera nihe ispod 6-8k rsd

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 8:53 am
od Pittatore
BobanR napisao:Ne, potrebno je da "ukodiraš" dizne. Na svakoj piše taj fabrički kod. Sve šta treba da uradiš je da kroz MES-u upišeš te kodove u ECU.
Kod se sastoji iz 9 znakova(brojeva i slova) i izlgeda ovako nekako...

Slika
Da dodam da upis kodova moze samo sa KKL kablom da se uradi, ELM ne radi.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 6:18 pm
od tristatri
.
Uradjeno manje vise kako ste trazili. Prvo je jos kuci u MES-u KWP2000 timings podesen na 'fast'.
Potom na autoputu snimljeno u 4toj brzini pod punim gasom od 1500 rpm do preko 4000rpm, sa parametrima sto ste ih naveli.
(Nakon pustanja pedale gasa, imam odmah potom ponovo dodavanje gasa jer mi je bilo bezbednije da zaobidjem jedno vozilo ispred sebe. Ali taj deo potom Vam mislim nije ni bitan, pominjem ga da ne buni izgled tog dela grafa).

Evo linka sa exel fajlom za skidanje:

https://app.box.com/s/wv3p48fa7p2wtf1ty6nskwk31kcj9h6f

.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 7:11 pm
od Pittatore
Od 1916rpm imas prepunjavanje (ili zadrsku, kako hoces) od 0,1bar i sve do 2451rpm gde se geomterija bori sa tim i stoji ti skoro na max iliti 30% otvorenosti.
Dalje prepunjavanje na 2729rpm do 3111rpm, u tom delu nesto manje nego u nizim obrtajima ali ti se geometrija nalazi vec u podrumu 20%, drugim recima malo fali da te baci u safe mode.
Od 3500rpm pa do kraja si stalno 0,1-0,2 bara u prepunjavanju, geomtrija je vec digla ruke i stoji zakucano na 20%.
Pored svega ovoga imas lsabo citanje na MAF-u, ili ti je porozno rebrasto usisno crevo izmedju MAF-a i turba ili je jednostavno MAF oslabio jer bi na nekom boost-u od 2,2bara treba da imas izmedju 1100-1200mg po taktu. Sreca u nesreci mogu reci, jer da ti je to citanje kako treba imao bi jos zesce prepunjavanje turbine jer ti i gorivo ne dostize IQ limiter sto je kod tebe na 75mm3.
Suma sumarum, najverovatnije ti je turbo na kraju zivota ali uvek preporucujem ljudima da krenu prvo u proveru nekih jeftinijih stavki pre nego sto se upute u Turbo servis, a to je:
1. Proveriti vakum creva geometrije (pasteta ne verujem da glavi ali mozes i njoj niz polugu kanuti malo ulja u doznu)
2. Elektromagnetni ventil turba (majstorski Pierburg ventil, naci neki za probu pa ponovo log
3.MAP senzor takodje na isti nacin proveriti

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 7:25 pm
od tristatri
.
Sve sto si napisao trenutno ne razumem najbolje, mada je jasno da ne zvuci dobro. Ali, proucicu pa videcemo ...

Postoji li neki nacin npr. preko serijskog broja ili sl. da se utvrdi starost tj. godiste turbine?
Imam proveravan (ali ne i 100 % siguran) podatak da je turbina stara 40k km.

Imam i sken uradjen iz 5e, ali tu je trebala vecnost da doje do preko 4000 rpma.

Obradicu ga i stavljam u sledecem postu. Mozda da neke dodatne informacije.
.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 7:39 pm
od Pittatore
To ti jedino turbo servis moze reci da li je radjen i kako, po logu vidim da nista nije cackano oko mape.
Vecnost ti je trebala jer svako ovo prepunjavanje se manifestuje kao knedla u voznji, tj. kada Boost limiter nastupa.
Ako je turbo u garanciji tim bolje, ponesi im ovaj log i sa time ces najbolje dokazati i neces im dati prostora za vadjenje pogotovo sto auto nije "Cipovan" :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 8:10 pm
od tristatri
.

Evo skena potezanja iz 5e, potapanje je na oko 40oj sekundi:

https://app.box.com/s/ftvvqgiw3cmaifes24p85aw8unqbgx6f

A turbina ne bi trebalo da je servisirana pre 40k km nego zamenjena i to ne ovde nego u CH. Tako da od reklamacije ni u kom slucaju nema nista, sve i da je podatak koji imam tacan, a i da nije. Dalje, tvoja prica me dovodi u jaku sumnju onog sto sam proveravao ... videcemo ...

Probacu da dodjem do toga da razumem ovo sto si pisao ... trebace mi vremena ... Tada cu se navratiti na ovih nekoliko poruka ovde i sigurno ce biti potpitanja. Ovako, bez predznanja ... nista.

.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 8:53 pm
od Pittatore
I ovde imas knedlu do skoro 2200rpm i to isto se nastavlja od 2800rpm pa na dalje.
Ne pokusavaj da stavljas novi MAF dok ne resis ovo prepunjavanje :D
Sto me dovodi do jos jedne stvari oko slabog citanja tvog MAF-a, pored svega ovoga moze da se desi da ti i usisni impeler na turbini ne valja pa samim tim slabiji vakum vuce kroz MAF ali prvo kreni od onih stavki sto sam napisao, kad dodje do turbo servisa lako ce se i to utvrditi.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Okt 21, 2018 11:08 pm
od tristatri
.

Hvala puno!!

Praticu pravce kako tvoje poruke ukazuju!

.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Okt 22, 2018 12:30 pm
od COYG
Ko nađe auto koji ne prepunjava, neka mi dostavi taj log a ja ću da mu poklonim moju Alfu i dam pare preko.

Očisti geometriju turbine i gas patos. Ova prepunjavanja od 100-120 mbara su sviranje kurcu. Veći je problem što čas prepunjava malo a čas ima podpritisak. Meni je to rešilo čišćenje geometrije. Prepuni malo, i kad rastereti onda drži plus minus 10 mbara do kraja.

Usput proveri i kakav ti je vakum. Ako je slab, pročisti onu račvu, ona kod 99% Alfi bude zapuštena i pravi problem.

Meni su te dve stavke popravili vreme do 100 sa 12.5 na 8.2 sekundi. Čišćenje geometrije i čišćenje t račve.

Dijagnostika

Poslato: Ned Nov 04, 2018 1:30 pm
od Ogi
Pozrdav, koja dijagnostika ide za 8v motore? Dajte nekoliko predloga za kupiti.

Re: Dijagnostika

Poslato: Ned Nov 04, 2018 1:54 pm
od Pittatore
MES sa KKL VAG obd2 konektorom i adapterom 16 na 3pina.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 04, 2018 2:24 pm
od Ogi
Hval potrazicu!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 04, 2018 2:30 pm
od Ogi
Slika

Ova plus konektori?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 04, 2018 2:53 pm
od Pittatore
Evo ti sve u kompletu :)
https://www.kupujemprodajem.com/Automob ... =285502216

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 04, 2018 3:39 pm
od Ogi
Hvala puno! SporCki pozdrav :D.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Maj 26, 2019 9:53 pm
od Ntop
Jel ovo ok? 1.9 16V
Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 14, 2020 2:04 pm
od Ignjatovic
Pozdrav svima, ozivljavam temu jer sam dobio jako cudne rezultate dijagnostike u voznji. Pojavu oscilovanja pritiska turbine nisam primetio u graficima koje ste slali, kao ni cudnu pojavu da podekad boost pressure ili desire boost pressure dobije vrednost 0. S tim da air intake quantity nije ni blizu poklapanja sa desire AQ (stalno je manji) i grafik vezan za gorivo ja tumacim kao ispravan (fuel pressure i desire FP bez vecih odstupanja i fuel quantity dolazi do 60.1mg/i koliko sam procitao ranije u temi, to i jeste max za 1.9 jtd 8v 85kw).
Kao moguce probleme vidim, naravno, turbo ili MAF senzor zato sto sam stavio MAF od 16v 150ks kad sam menjao rebrasto crevo.
Zanima me da li je MAF od 16v odgovarajuci za 8v jer oni vizuelo deluju identicno i vase tumacenje grafika?
EGR nije zatvoren, ali je skoro zamenjen i majstor kaze da usisnoj grani nije potrebno ciscenje.
Posto meni sve ovo deluje kao da u pitanju tubro, zanima me vase misljenje koji je deo turba stradao. A posebno me zanima zasto ovi prrtisci na trenutak padnu na 0...
Izvinjavam se zbog dugackog posta...
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Maj 01, 2020 10:32 pm
od milosnbgd
Jel ima neko donekle svezu verziju MESa da prosledi? Full verziju..

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 02, 2020 10:57 am
od Krneta
Imam ja 4.2 ima i aktivator tako da sve funkcije rade.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 02, 2020 11:31 am
od milosnbgd
Aj sibni na pm..

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 02, 2020 2:33 pm
od horvat
Da li moze i meni, ako nije problem ? :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 02, 2020 4:47 pm
od tristatri
Evo i mene u redu za slanje. Ja trenutno imam verziju 3.1.
Ako sa tom 4.2 ima bitnijih prednosti, šalji i meni ako ti nije problem.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 02, 2020 5:03 pm
od milosnbgd
Bitna je stvar da se iskljuci aplikaciji pristup internetu, imajte to u vidu

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 02, 2020 7:52 pm
od Masinac
I ja bih zamolio ako moze MAE 4.2