Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 697 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Sledeća
  Štampa

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 8:02 am 
OffLine
predsednik kluba
predsednik kluba
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm
Postovi: 3757
Lokacija: UMKA
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Korekcije u voznji i nisu toliko merodavne,umeju cesto da variraju...jedino merilo oko dizni jeste da se izmere prelivi dok su na autu,ili ono najbolje: da se odnesu na sto kod postenog bosiste..takva provera nihe ispod 6-8k rsd


Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 8:53 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am
Postovi: 2251
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
BobanR je napisao:
Ne, potrebno je da "ukodiraš" dizne. Na svakoj piše taj fabrički kod. Sve šta treba da uradiš je da kroz MES-u upišeš te kodove u ECU.
Kod se sastoji iz 9 znakova(brojeva i slova) i izlgeda ovako nekako...

Slika

Da dodam da upis kodova moze samo sa KKL kablom da se uradi, ELM ne radi.


UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 6:18 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jun 28, 2017 7:46 pm
Postovi: 220
Garaža: 156 SW 1.9 16V
Lokacija: Nis
.
Uradjeno manje vise kako ste trazili. Prvo je jos kuci u MES-u KWP2000 timings podesen na 'fast'.
Potom na autoputu snimljeno u 4toj brzini pod punim gasom od 1500 rpm do preko 4000rpm, sa parametrima sto ste ih naveli.
(Nakon pustanja pedale gasa, imam odmah potom ponovo dodavanje gasa jer mi je bilo bezbednije da zaobidjem jedno vozilo ispred sebe. Ali taj deo potom Vam mislim nije ni bitan, pominjem ga da ne buni izgled tog dela grafa).

Evo linka sa exel fajlom za skidanje:

https://app.box.com/s/wv3p48fa7p2wtf1ty6nskwk31kcj9h6f

.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 7:11 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am
Postovi: 2251
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Od 1916rpm imas prepunjavanje (ili zadrsku, kako hoces) od 0,1bar i sve do 2451rpm gde se geomterija bori sa tim i stoji ti skoro na max iliti 30% otvorenosti.
Dalje prepunjavanje na 2729rpm do 3111rpm, u tom delu nesto manje nego u nizim obrtajima ali ti se geometrija nalazi vec u podrumu 20%, drugim recima malo fali da te baci u safe mode.
Od 3500rpm pa do kraja si stalno 0,1-0,2 bara u prepunjavanju, geomtrija je vec digla ruke i stoji zakucano na 20%.
Pored svega ovoga imas lsabo citanje na MAF-u, ili ti je porozno rebrasto usisno crevo izmedju MAF-a i turba ili je jednostavno MAF oslabio jer bi na nekom boost-u od 2,2bara treba da imas izmedju 1100-1200mg po taktu. Sreca u nesreci mogu reci, jer da ti je to citanje kako treba imao bi jos zesce prepunjavanje turbine jer ti i gorivo ne dostize IQ limiter sto je kod tebe na 75mm3.
Suma sumarum, najverovatnije ti je turbo na kraju zivota ali uvek preporucujem ljudima da krenu prvo u proveru nekih jeftinijih stavki pre nego sto se upute u Turbo servis, a to je:
1. Proveriti vakum creva geometrije (pasteta ne verujem da glavi ali mozes i njoj niz polugu kanuti malo ulja u doznu)
2. Elektromagnetni ventil turba (majstorski Pierburg ventil, naci neki za probu pa ponovo log
3.MAP senzor takodje na isti nacin proveriti


UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 7:25 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jun 28, 2017 7:46 pm
Postovi: 220
Garaža: 156 SW 1.9 16V
Lokacija: Nis
.
Sve sto si napisao trenutno ne razumem najbolje, mada je jasno da ne zvuci dobro. Ali, proucicu pa videcemo ...

Postoji li neki nacin npr. preko serijskog broja ili sl. da se utvrdi starost tj. godiste turbine?
Imam proveravan (ali ne i 100 % siguran) podatak da je turbina stara 40k km.

Imam i sken uradjen iz 5e, ali tu je trebala vecnost da doje do preko 4000 rpma.

Obradicu ga i stavljam u sledecem postu. Mozda da neke dodatne informacije.
.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 7:39 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am
Postovi: 2251
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
To ti jedino turbo servis moze reci da li je radjen i kako, po logu vidim da nista nije cackano oko mape.
Vecnost ti je trebala jer svako ovo prepunjavanje se manifestuje kao knedla u voznji, tj. kada Boost limiter nastupa.
Ako je turbo u garanciji tim bolje, ponesi im ovaj log i sa time ces najbolje dokazati i neces im dati prostora za vadjenje pogotovo sto auto nije "Cipovan" :D


UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 8:10 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jun 28, 2017 7:46 pm
Postovi: 220
Garaža: 156 SW 1.9 16V
Lokacija: Nis
.

Evo skena potezanja iz 5e, potapanje je na oko 40oj sekundi:

https://app.box.com/s/ftvvqgiw3cmaifes24p85aw8unqbgx6f

A turbina ne bi trebalo da je servisirana pre 40k km nego zamenjena i to ne ovde nego u CH. Tako da od reklamacije ni u kom slucaju nema nista, sve i da je podatak koji imam tacan, a i da nije. Dalje, tvoja prica me dovodi u jaku sumnju onog sto sam proveravao ... videcemo ...

Probacu da dodjem do toga da razumem ovo sto si pisao ... trebace mi vremena ... Tada cu se navratiti na ovih nekoliko poruka ovde i sigurno ce biti potpitanja. Ovako, bez predznanja ... nista.

.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 8:53 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am
Postovi: 2251
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
I ovde imas knedlu do skoro 2200rpm i to isto se nastavlja od 2800rpm pa na dalje.
Ne pokusavaj da stavljas novi MAF dok ne resis ovo prepunjavanje :D
Sto me dovodi do jos jedne stvari oko slabog citanja tvog MAF-a, pored svega ovoga moze da se desi da ti i usisni impeler na turbini ne valja pa samim tim slabiji vakum vuce kroz MAF ali prvo kreni od onih stavki sto sam napisao, kad dodje do turbo servisa lako ce se i to utvrditi.


UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Okt 21, 2018 11:08 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jun 28, 2017 7:46 pm
Postovi: 220
Garaža: 156 SW 1.9 16V
Lokacija: Nis
.

Hvala puno!!

Praticu pravce kako tvoje poruke ukazuju!

.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pon Okt 22, 2018 12:30 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Jun 25, 2016 4:57 pm
Postovi: 487
Garaža: 156 8V
Lokacija: No Problemo
Ko nađe auto koji ne prepunjava, neka mi dostavi taj log a ja ću da mu poklonim moju Alfu i dam pare preko.

Očisti geometriju turbine i gas patos. Ova prepunjavanja od 100-120 mbara su sviranje kurcu. Veći je problem što čas prepunjava malo a čas ima podpritisak. Meni je to rešilo čišćenje geometrije. Prepuni malo, i kad rastereti onda drži plus minus 10 mbara do kraja.

Usput proveri i kakav ti je vakum. Ako je slab, pročisti onu račvu, ona kod 99% Alfi bude zapuštena i pravi problem.

Meni su te dve stavke popravili vreme do 100 sa 12.5 na 8.2 sekundi. Čišćenje geometrije i čišćenje t račve.


''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''

Džeremi Klarkson
Vrh
 Profil  
 

Dijagnostika
 Tema posta: Dijagnostika
PostPoslato: Ned Nov 04, 2018 1:30 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am
Postovi: 682
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Pozrdav, koja dijagnostika ide za 8v motore? Dajte nekoliko predloga za kupiti.


Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika
 Tema posta: Re: Dijagnostika
PostPoslato: Ned Nov 04, 2018 1:54 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am
Postovi: 2251
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
MES sa KKL VAG obd2 konektorom i adapterom 16 na 3pina.


UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Nov 04, 2018 2:24 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am
Postovi: 682
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Hval potrazicu!


Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Nov 04, 2018 2:30 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am
Postovi: 682
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Slika

Ova plus konektori?


Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Nov 04, 2018 2:53 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am
Postovi: 2251
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Evo ti sve u kompletu :)
https://www.kupujemprodajem.com/Automob ... =285502216


UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Nov 04, 2018 3:39 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Mar 27, 2015 1:38 am
Postovi: 682
Garaža: Alfa Romeo 155 2.0 8V
Alfa Romeo 75 1.6 Carb
Lokacija: Beograd-Sremcica
Hvala puno! SporCki pozdrav :D.


Juce, juce je odavno proslo a, sutra, sutra je daleko i ne znas kad ce stici. Zato provedi danas svaki trenutak sa osmehom na licu. ARCS, Alfa u srcu.
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Maj 26, 2019 9:53 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Apr 27, 2018 8:35 pm
Postovi: 5
Garaža: Fiat Stilo
Lokacija: Beograd
Jel ovo ok? 1.9 16V
Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Apr 14, 2020 2:04 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Mar 27, 2020 12:30 am
Postovi: 19
Lokacija: U kanalu kod ortaka ili ispod haube
Garaža: Alfa Romeo 147 1.9jtd 8v
Lokacija: Jagodina
Pozdrav svima, ozivljavam temu jer sam dobio jako cudne rezultate dijagnostike u voznji. Pojavu oscilovanja pritiska turbine nisam primetio u graficima koje ste slali, kao ni cudnu pojavu da podekad boost pressure ili desire boost pressure dobije vrednost 0. S tim da air intake quantity nije ni blizu poklapanja sa desire AQ (stalno je manji) i grafik vezan za gorivo ja tumacim kao ispravan (fuel pressure i desire FP bez vecih odstupanja i fuel quantity dolazi do 60.1mg/i koliko sam procitao ranije u temi, to i jeste max za 1.9 jtd 8v 85kw).
Kao moguce probleme vidim, naravno, turbo ili MAF senzor zato sto sam stavio MAF od 16v 150ks kad sam menjao rebrasto crevo.
Zanima me da li je MAF od 16v odgovarajuci za 8v jer oni vizuelo deluju identicno i vase tumacenje grafika?
EGR nije zatvoren, ali je skoro zamenjen i majstor kaze da usisnoj grani nije potrebno ciscenje.
Posto meni sve ovo deluje kao da u pitanju tubro, zanima me vase misljenje koji je deo turba stradao. A posebno me zanima zasto ovi prrtisci na trenutak padnu na 0...
Izvinjavam se zbog dugackog posta...
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Maj 01, 2020 10:32 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm
Postovi: 1767
Garaža: 159, SLK
Lokacija: Beograd
Jel ima neko donekle svezu verziju MESa da prosledi? Full verziju..


ALFAFORZAITALIA
Vrh
 Profil  
 

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Maj 02, 2020 10:57 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Sep 03, 2017 7:59 pm
Postovi: 53
Lokacija: Batajnica
Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
Lokacija: Batajnica
Imam ja 4.2 ima i aktivator tako da sve funkcije rade.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Maj 02, 2020 11:31 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm
Postovi: 1767
Garaža: 159, SLK
Lokacija: Beograd
Aj sibni na pm..


ALFAFORZAITALIA
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Maj 02, 2020 2:33 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Avg 14, 2016 2:46 am
Postovi: 714
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce 2013
Lokacija: Subotica
Da li moze i meni, ako nije problem ? :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Maj 02, 2020 4:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Jun 28, 2017 7:46 pm
Postovi: 220
Garaža: 156 SW 1.9 16V
Lokacija: Nis
Evo i mene u redu za slanje. Ja trenutno imam verziju 3.1.
Ako sa tom 4.2 ima bitnijih prednosti, šalji i meni ako ti nije problem.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Maj 02, 2020 5:03 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Sep 20, 2016 2:23 pm
Postovi: 1767
Garaža: 159, SLK
Lokacija: Beograd
Bitna je stvar da se iskljuci aplikaciji pristup internetu, imajte to u vidu


ALFAFORZAITALIA
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Maj 02, 2020 7:52 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:52 pm
Postovi: 697
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
I ja bih zamolio ako moze MAE 4.2


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 697 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za 155

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Alfa 145 | 146 | 155 | 164

constantin

25

2197

Pet Mar 08, 2019 7:39 pm

alonso14 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za Giuliettu

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Area Servizio

Masinac

35

3019

Uto Jul 07, 2020 11:30 am

freedom Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 159 problem u vožnji

u Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider

dejanSnis

19

1727

Čet Maj 02, 2019 6:40 pm

Mihailo Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Alfa 147 štuca u vožnji

u Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT

mihajlo1604

12

455

Uto Jun 09, 2020 12:02 pm

nole1985 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Pomoć 147 jtd dijagnostika ako netko ima čukarica

u Area Servizio

impossibleman

0

297

Pon Nov 19, 2018 8:50 pm

impossibleman Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO