Stranica 25 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Apr 28, 2018 8:03 am
od Pittatore
Ako ti se to desava do 2500rpm i eventualno imas trzavice na oko 2000rpm verovatno je egr,ostao je zaglavljen u otvorenom polozaju. Otuda i dim jer mereni boost ne dostize trazeni boost, drugim recima otvoreni egr pravi promaju u usisu.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Apr 28, 2018 11:29 am
od ognjen877
da li auto u ovom slucaju alfa 159 110kw bez krilaca u usisu treba da ima isti izmereni vazduh i zadati.
pretpostavljam da treba...a moja NEMA tj,razlikuje se i to dosta,cas je manji izmereni,cas veci od zadatog.
i da li zbog toga hoce da laze na potrosnji u odnosu na board
relana potrosnja 10
board pokazuje 9
mereno od cepa do cepa,VISE puta

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Apr 28, 2018 11:35 am
od Pittatore
Ako si to gledao u mestu onda to i nije bas tacna informacija, snimanje parametara u voznji ti pokazuje najpreciznije koje je stanje, druga stvar ako ti je egr zatvoren normalno je da ti je citanje na mafu vece.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Apr 28, 2018 11:48 am
od ognjen877
zatvoren je egr iskljucen takodje i dpf isto,buni me taj vazduh jer i u voznji isto ima odstupanja.A po meni auto ne ide kako bi trebalo.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Apr 28, 2018 12:07 pm
od Ntop
Pa nemam trzanja i boost mi se poklapa sa zadatim sto se vidi iz grafika. Samo mi je auto kilav i nemam vise onaj udar kad otvori turbina kao ranije gde se oseti da povuce. Ne znam koliko bi trebalo, ali kod mene po grafiku treba oko 26 sekundi od 1500 do 4000rpm.
Za svaki slucaj sam skinuo EGR i ocistio. Nije bio zaglavljen, polugica se malo teze kretala. Sad idem da namontiram pa cu videti ima li promena.
Sad izgleda ovako:
Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Apr 28, 2018 1:10 pm
od Pittatore
Porozno usisno crevo ili slab maf...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 29, 2018 10:12 pm
od Ntop
I posle ciscenja EGR-a imam dim na auspuhu. Da napomenem nije to oblak dima, ali se vidi. Normalan polazak iz mesta sa oko 2500 rpm do saltanja. Gledao sam korekciju dizni i dobre su, samo jeda je oko 0.7 ostale su ispod 0.4. Iz grafika se vidi da MAF ocitava max 981 mg/i, a po ovim graficima koje ste postovali vidim da uglavnom prelazi 1050-1060mg/i. Pregledacu ovih dana creva i ostalo oko usisa. Da li to moze biti uzrok sto ima dima?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 07, 2018 9:13 am
od COYG
Ne bi trebalo. Kod mene na 8V je isto količina vazduha oko 900, pa nema dima. Skini katalizatore, verovatno su ti puni svega i svačega, posebno onaj u srednjem loncu. Čim je veći boost, više dimi. Pa ili down pipe ili očisti pa vrati. Kod mene je skidanjem nestala bilo koja vrsta dima koja je pre bila pristupna. A i proveri creva interkulera.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Maj 10, 2018 5:35 pm
od Ntop
Mislim da je prestao da dimi ili bar manje dimi. Nisam siguran jer to vidim samo u retrovizoru nocu kad je drugi auto iza mene. Skoro sam menjao turbinu pa je moguce da mu treba vremena da istera svo djubre koje je stara turbina naterala. U svakom slucaju posle ove zajebancije sa tehnickim pregledima ne bih se zezao sa skidanjem katalizatora i zatvaranjem EGR-a dok ne vidimo sta ce sve da proveravaju...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Maj 11, 2018 7:48 pm
od Pittatore
Zatvori egr slobodno i videces promenu a na tehnickom ti je to samo plus posto ce taj dim sigurno nestati.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Maj 12, 2018 9:45 am
od COYG
Proveravaće imamo li 35€, i to 2 puta godišnje.

Preko dana ne vidiš da dimi? Samo uveče na retrovizoru kad su svetla iza tebe? To onda ni ne dimi.

Poslušaj Pitatorea i ne šekiraj se.

Re: Overboost ventil - reparacija i čišćenje

Poslato: Pet Maj 25, 2018 11:54 pm
od mpelevic
pozdrav dragi ljudi! Da li neko iskusan moze da pogleda ovaj fajl u multiecuscan. Malo sam ga nagario da vidim sta se desava izmedju ocekivano i realnog pritiska, kao i kako se overboost ventil ponasa. Da li je ovo uobicajena situacija. Za zamenu? Ciscenje? Nediranje? (auto ide, ali je zvaka, kao lastis efekat i nece preko 120 rado da ide. Moze, ali mora da se gazi i ceka jedno 5 km) :write:

Excel fajl: https://www.dropbox.com/s/qvxx9twfe9e2g ... a.csv?dl=0


Hvala na pomoci!!! :arflag

Re: Overboost ventil - reparacija i čišćenje

Poslato: Sub Maj 26, 2018 12:15 am
od BobanR
Nema ovde šta da se gleda, ovo je sve snimano u leru.

Re: Overboost ventil - reparacija i čišćenje

Poslato: Sub Maj 26, 2018 12:25 am
od mpelevic
Prilično si samopouzdano pogrešio.
Možda ću imati više sreće sa nekim drugim članom. Hvala ti na vremenu u svakom slučaju!

Re: Overboost ventil - reparacija i čišćenje

Poslato: Sub Maj 26, 2018 12:38 am
od BobanR
Prvo, nemaš obrtaje u logu. Drugo, 2x je stisnut gas na kratko. Iz ovog loga ništa ne može da se vidi. Ali možda ćeš imati više sreće sa nekim drugim. :drink

Re: Overboost ventil - reparacija i čišćenje

Poslato: Sub Maj 26, 2018 1:30 am
od mpelevic
To je već druga priča. Nije ler svakako i nije baš kratko. Trebaju ti obrtaji da bi imao referencu šta se događa. OK. Snimiću sutra log sa vise parametara.

Re: Overboost ventil - reparacija i čišćenje

Poslato: Pon Maj 28, 2018 12:59 am
od mpelevic
Evo, Bobane, ja snimih sta sam mogao malo duže (policija je živahna ovih dana), a i morao sam malo da popuštam zbog uletača u levu traku. Uglavnom, 0-100 šaltanje na 4000 i oko 120kmh do Zmaja, posle se raščistilo i uspeh da se dogegam do 150kmh. Trebalo mi je znači 5 km da razvijem tu brzinu. Po multiecuscan auto presao 220.000 (na tabli sto je babi milo 140K)))

Stiklirao sam sve sto mislim da je bitno oko senzora i aktuatora, relea. Ako sam propustio nesto, ti kaži.

https://www.dropbox.com/s/a94qp51hoe7vq ... m.csv?dl=0

Znam da 115 hp nije mnogo, ali moj A4 sa istom konjažom drugačije priča. Ovo je žena udavila, ili nešto ne valja. Ja volim italijana i verujem da JTD nema čega da se postidi u odnosu na TDI (kad su oba ispravna)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 6:49 am
od BobanR
Ono šta je meni čudno da tebi ni u jednom trenutku zahtevani pritisak ne prelazi 1 bar relativnog, mada to može da bude standardno za tu verziju motora. Nema nekih odstupanja između zahtevanog i ostvarenog pritiska, pa su sve šanse da tebi problem pravi EGR ventil. Zatvori ga i auto će da prodiše.
Uz to, taj motor se lepo "čipuje" pa možeš prilično da dobiješ remapom. Kontaktiraj kolegu Pittatore-a, on može oko toga da ti pomogne.
I kad snimaš logove, dovoljno je snimiti jedan, od 1500 do 4000 obrtaja(ili dokle već može), tako što stisneš gas do poda. Nema potrebe snimati ovako duge logove. Takođe, 4-5 parametara max, zbog intervala snimanja. Interval namestiš u Settings>K-timnigs = Fast.
Uoabičajeni parametri za ovakve probleme su Engine speed, Total fuel quantity, Boost pressure, Desired boost pressure, Boost control/solenoid

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 8:16 am
od Pittatore
Ovde ti je jako slabo citanje protokomera otuda i tako mali desired boost, ili je do samog protokomera ili je porozno usisno rebrasto crevo pa tu falsira ili pa moze biti i da ti je auspuh zapusen i na to sam naletao gde je ljudima iscupan kat umesto dpf-a a mi mu uredno ugasili dpf(jeste mjet u pitanju ali nije iskljuceno na jtd-u da moze i kat da se zapusi,jos ako je to neko sekacem izbijao na licu mesta pa parcici otisli u zadnji lonac... :D) i naravno nista se ne vidi a logovi jako slicni ovome.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 8:22 am
od mpelevic
Da, to oko pritiska koji prestaje u jednom trenutku da raste ima veze sa osećajem neelastičnisti. Nije klasično pukla cev, nije da ne radi turbina, nije da ne radi VNT... ali nešto lipše na 75% snage i to je to. Varijabilna geometrija? Ali pasteta šeta polugu jedno 10mm. Mene ne loži brzina, ja sam entuzijasta za zdravlje motornih skolopova. Nesto kao Steva Žigon ;)
Hvala ti na vrenemu zaista. Pitaću Pitatorea

P.S. kratak log sa malo parametara beše onaj sto si mislio da je u leru. Samo nisam čekirao rpm.
Sad znam kako da snimam. Hvala ti jos jednom

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 8:27 am
od mpelevic
Evo ga Pittatore! :)
Slučajno je auspuh geknuo u ivicnjak pa sam kkd Killera sisao u kanal da vidim katalizator. To je i mene kopkalo. Iznenadio sam se da ga niko nije dirao i da je u prilično dobrom stanju saće. Tako da to vodi ka MAF-u. Voleo bih da je MAF. Da li da se bakćem sa test čišćenjem ili otkačivanjem konektora? ...mada skidanje tacne akumulatoraa...:(( al ok Bar idemo negde sa ovim!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 8:30 am
od BobanR
Poenta je u tome da stisneš gas do kraja. Tada su zahtevane vrednosti drugačije. Po mogućstvu u četvrtoj 1500-4000. Ukoliko nemaš dovoljnu dužinu puta, i treća brzina je OK.
Po ovom logu ne deluje da je bušno crevo, ili da postoji neki drugi problem tog tipa, pošto bez problema turbo postiže zahtevani pritisak. Moje mišljenje je da je EGR glavni krivac, a neko stručniji nek potvrdi.

EDIT: Probaj samo da otkačiš konektor i snimiš log. To bi trebalo da pokaže da li je do MAF-a

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 10:37 am
od ognjen877
meni na mojoj 159 se desava da su mi parametri vazduha cas veci cas manji u voznji,povecana potrosnja za otprilike 1.2 l
pritom se ne gadja potrosnja po bordu(pritom vecina govori da je bord prilicno tacan na 159) tj. pokazuje manje
pre neki dan otkacih MAF potrosnja se stabilizovala,razlika po bordu je neznatno promenjena,a auto je dobio na zivosti...?
sve ukazuje na neispavan MAF ili se varam ?
logove ne znam da snimim,voleo bih al jednostavno mi ne ide :/

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 10:41 am
od Pittatore
Kada raskacis maf ecu prebacuje citanje protoka vazduha na map senzor ciji opseg nije koliki na mafu, drugim recima dobijas neke srednje vrednosti a rezultat je da je u voznji auto zivahniji do 3000rpm (uz dim) a gore jako tanko ide.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Maj 28, 2018 10:46 am
od ognjen877
verovatno jedino pametno resenje mi je da probam drugi MAF pa da vidim kako ce se auto ponasati(potrosnja i agilnost samog auta)
mada me skroz buni da sa srednjim podacima moze da ide bolje i trosi manje...ne trolujem stvarno ubijam kilometrazu pa ga merim cep na cep metodom