Alfa Romeo klub Srbija Alfisti
http://arcs.org.rs/forum/

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
http://arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=71&t=56982
Stranica 23 od 27

Autoru:  bums85 [ Čet Feb 02, 2017 5:31 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Jeste preveliki pritisak, potrazi temu P0235 dosta je pisano o tome

Autoru:  Puzo81 [ Ned Mar 19, 2017 7:29 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Tokom lagane vožnje od nekih 30km na bordu se pojavilo Motor control sistem failure i posle gasenja paljenja alfe chek engine ikonica je ostala svetleti.
Alfa vuce normalno, turbina radi, radna temp ok, antifriz ok.

Dok ne odem na dijagnostiku ima li neko ideju sta je?

Alfa 147 1.9 85kw, prva greška od kako je uzeh, 5500prrvezenih.

Autoru:  G0XY [ Ned Mar 19, 2017 8:01 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Moze biti svasta,dok se ne iscita greska,glupo je bilo sta licitirati.

Autoru:  edin [ Ned Mar 19, 2017 10:53 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Overboost ventil

Autoru:  Puzo81 [ Pon Mar 20, 2017 1:22 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Hvala.

Javim sa dijagnostike.

Citah kao sto rekoste moze biti svasta, od konektora trece dizne, ov.ventila itd...

Autoru:  Puzo81 [ Pon Mar 20, 2017 11:45 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Zakazana dijagnostika za petak.

Jutros nema greske :banghead: (morala bi biti upamcena u ecu)

Autoru:  Puzo81 [ Pon Mar 20, 2017 11:00 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Kao sto sam napisao jutros nije bilo greske sve do malopre kad je opet izbacio MCSF i ostao check da gori.
Kod kolege na dijagnostici izbacio da je problem EGR.
Egr zatvorio pre jedno 4000km plocicom gore na vrhu hladnjaka ali ne i na delu do turbine.
Sta je sada sa EGR-om :| ?

Autoru:  srecko_mata [ Pon Mar 20, 2017 11:04 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

jesi iskljucio softverski egr kad si ga zatvarao fizicki?

Autoru:  Puzo81 [ Pon Mar 20, 2017 11:16 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Na 1.9 8v 116ks koliko sam iscitao ovde ne mora da se gasi softverski?

I rece drugar kad smo je upalili na leru da pokazuje da je 1% otvoren.

Nikakvih promena nema u voznji al nervira check lampica i bord poruka

Autoru:  Puzo81 [ Uto Mar 21, 2017 1:08 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Da skidam plocicu ili?

Autoru:  edin [ Sre Mar 22, 2017 9:47 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Odradi dijagnostiku, i zatvori i sovtverski EGR

Autoru:  Zex QV [ Sre Mar 22, 2017 10:30 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ne znam gde si procitao da ne treba na 8v da se gasi,ali to je netacno...pali se greska elektronike egr-a,mora soft. Off

Autoru:  FantomX [ Sre Mar 22, 2017 10:46 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Zatvori to softverski, imas u NS jednog tjunera da ti to odradi...

Deo sa izduva ne moras da zatvaras, samo do EGR-a...

Autoru:  Puzo81 [ Sre Mar 22, 2017 12:41 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

alfaskorpion mi ree da ne treba :)

Safe chip?

Softversko gasenje EGR je cene tipa, otprilike?

Autoru:  alonso14 [ Sre Mar 22, 2017 1:00 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sigurno imas na njegovom sajtu cenovnik.

Autoru:  Puzo81 [ Sre Mar 22, 2017 1:14 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pise od 50e

Citam>
Fizičkim zatvaranjem. Uglavnom rešava sve probleme osim što se greška P0401, P0402, P0403, P0404, P1238... ponavlja na dijagnostici ili na instrument tabli kod novijih modela.
Fizičko zatvaranje i softversko isključivanje. Ovo je trajno rešenje, greška se više nikad ne pojavljuje a problem je trajno rešen

Autoru:  Pittatore [ Sre Mar 22, 2017 1:29 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ako te navede put ka Beogradu svrati ugasicu ti softverski egr gratis, ako ne i ako imas nekoga da ti iscita mapu posaljite mi je.

Autoru:  alonso14 [ Sre Mar 22, 2017 2:22 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pittatore je napisao:
Ako te navede put ka Beogradu svrati ugasicu ti softverski egr gratis, ako ne i ako imas nekoga da ti iscita mapu posaljite mi je.

Svaka cast. :)

Autoru:  Rik [ Sre Mar 22, 2017 6:39 pm ]
Tema posta: 

Da li ste sigurni da na 8v mora da se gasi softverski? Videh negde da je nekima prijavljivalo gresku, mada kod mene i mnogih drugih je sve u redu i bez intervencije.

Autoru:  Pittatore [ Sre Mar 22, 2017 7:04 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Samo ako prsne elektronika u egr onda hoce da prijavi gresku, tada se gasi i dtc kod greske i raskacinje dzek sa njega za sva vremena.

Autoru:  Puzo81 [ Čet Mar 23, 2017 9:47 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pittatore je napisao:
Ako te navede put ka Beogradu svrati ugasicu ti softverski egr gratis, ako ne i ako imas nekoga da ti iscita mapu posaljite mi je.



Hvala :drink

Dolazim u nedelju na sajam automobila :)


Verovatno je pocela crkavati elektronika kao sto kazes jer za ovih evo sad 5000km od zatvaranja nije bilo greske.

Na corsi 1.0 mi je posle x ciscenja crkao na 110k km, kupljen Pierburg i opet crkao na 170k km i gori chek ali za razliku od prvog puta i nenormalnog trzanja, trokiranja drugi put nista se ne desava tako da se vozi vec 55000km (nisam zatvarao mada moze i kod nje).

Autoru:  FantomX [ Čet Mar 23, 2017 10:02 am ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ma treba ga i softverski gasiti, taj nikad ne znas kad ce da se povampiri...

Meni na Bravo JTD starom, (EDC15),101ks, turbo sa 2.4 10v punio tek od 3.800rpm do 5200 :D

Nismo znali sta mu je niti kako da nateramo turbo da pocne bar na 2500/600 da puni.

Kad ono busna plocica od EGR-a, da covek ne poveruje. Sredjena plocica, stavljen prohrom i opaaa, poleteo auto, od 2400 punio do beskraja.

Gasenje softverski je uvek pozeljno, par minuta posla...

@Pittatore

Lep gest :)

Autoru:  milosnbgd [ Uto Apr 25, 2017 4:35 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Hocu da kupim osnovnu dijagnostiku, tj. kablove koji valjaju da mogu da ocitavam sa 159 podatke a najbitnije mi je za kilometrazu (da ne cimam stalno druge ljude)

Kupio bih ovo:

http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... =120515998

Da li ce mi ovaj osnovni paket od 2000din resiti stvar ili treba dokupljivati jos nesto? On kaze da osnovni paket cita samo podatke sa motora (npr kilometrazu), a da ne moze da se poveze na elektroniku i na neke druge komponente auta koje u sebi imaju zapisanu kilometrazu.

Autoru:  BobanR [ Uto Apr 25, 2017 4:49 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Samo za kačenje na motorni ECU ja bih uzeo ovaj:
http://www.kupujemprodajem.com/VagCom-4 ... -oglas.htm

Njega možeš da koristiš i da praviš logove...zlu ne trebalo :D

Ukoliko je potrebno da gledaš i Body ECU, onda ELM, a kad ga već uzimaš, uzmi i žuti adapter...zatrebaće :D

Autoru:  milosnbgd [ Uto Apr 25, 2017 4:55 pm ]
Tema posta:  Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Nije mi jasno ovo, zbunjuje me dosta. To je kao za VAG grupaciju a opet dole pise da bi radilo i za FIAT grupaciju? A onaj link sto sam ja postavio je kao samo za FIAT?
Ako nije skupo kupio bih i za kacenje na druge komponente a ne samo motor. I gde se ubadaju ti drugi konektori koje pominje?
Koje tacno programe da skinem? Vidim da ima i multiecuscan, i fiatecu i alfaobd...Konkretno u koji program da udjem kad dodjem da gledam na autu? (ako su krekovani i zabranjena piraterija moze na PM :D )
Jbg ne razumem se u ovo bas, pa su mi malo kretenska pitanja
Hvala Bobane

Stranica 23 od 27 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/