Stranica 23 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Feb 02, 2017 4:31 pm
od bums85
Jeste preveliki pritisak, potrazi temu P0235 dosta je pisano o tome

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 19, 2017 6:29 pm
od Puzo81
Tokom lagane vožnje od nekih 30km na bordu se pojavilo Motor control sistem failure i posle gasenja paljenja alfe chek engine ikonica je ostala svetleti.
Alfa vuce normalno, turbina radi, radna temp ok, antifriz ok.

Dok ne odem na dijagnostiku ima li neko ideju sta je?

Alfa 147 1.9 85kw, prva greška od kako je uzeh, 5500prrvezenih.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 19, 2017 7:01 pm
od G0XY
Moze biti svasta,dok se ne iscita greska,glupo je bilo sta licitirati.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Mar 19, 2017 9:53 pm
od edin
Overboost ventil

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 20, 2017 12:22 am
od Puzo81
Hvala.

Javim sa dijagnostike.

Citah kao sto rekoste moze biti svasta, od konektora trece dizne, ov.ventila itd...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 20, 2017 10:45 am
od Puzo81
Zakazana dijagnostika za petak.

Jutros nema greske :banghead: (morala bi biti upamcena u ecu)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 20, 2017 10:00 pm
od Puzo81
Kao sto sam napisao jutros nije bilo greske sve do malopre kad je opet izbacio MCSF i ostao check da gori.
Kod kolege na dijagnostici izbacio da je problem EGR.
Egr zatvorio pre jedno 4000km plocicom gore na vrhu hladnjaka ali ne i na delu do turbine.
Sta je sada sa EGR-om :| ?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 20, 2017 10:04 pm
od srecko_mata
jesi iskljucio softverski egr kad si ga zatvarao fizicki?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Mar 20, 2017 10:16 pm
od Puzo81
Na 1.9 8v 116ks koliko sam iscitao ovde ne mora da se gasi softverski?

I rece drugar kad smo je upalili na leru da pokazuje da je 1% otvoren.

Nikakvih promena nema u voznji al nervira check lampica i bord poruka

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Mar 21, 2017 12:08 pm
od Puzo81
Da skidam plocicu ili?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 8:47 am
od edin
Odradi dijagnostiku, i zatvori i sovtverski EGR

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 9:30 am
od Zex
Ne znam gde si procitao da ne treba na 8v da se gasi,ali to je netacno...pali se greska elektronike egr-a,mora soft. Off

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 9:46 am
od FantomX
Zatvori to softverski, imas u NS jednog tjunera da ti to odradi...

Deo sa izduva ne moras da zatvaras, samo do EGR-a...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 11:41 am
od Puzo81
alfaskorpion mi ree da ne treba :)

Safe chip?

Softversko gasenje EGR je cene tipa, otprilike?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 12:00 pm
od alonso14
Sigurno imas na njegovom sajtu cenovnik.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 12:14 pm
od Puzo81
Pise od 50e

Citam>
Fizičkim zatvaranjem. Uglavnom rešava sve probleme osim što se greška P0401, P0402, P0403, P0404, P1238... ponavlja na dijagnostici ili na instrument tabli kod novijih modela.
Fizičko zatvaranje i softversko isključivanje. Ovo je trajno rešenje, greška se više nikad ne pojavljuje a problem je trajno rešen

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 12:29 pm
od Pittatore
Ako te navede put ka Beogradu svrati ugasicu ti softverski egr gratis, ako ne i ako imas nekoga da ti iscita mapu posaljite mi je.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 1:22 pm
od alonso14
Pittatore napisao:Ako te navede put ka Beogradu svrati ugasicu ti softverski egr gratis, ako ne i ako imas nekoga da ti iscita mapu posaljite mi je.
Svaka cast. :)

Poslato: Sre Mar 22, 2017 5:39 pm
od Rik
Da li ste sigurni da na 8v mora da se gasi softverski? Videh negde da je nekima prijavljivalo gresku, mada kod mene i mnogih drugih je sve u redu i bez intervencije.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Mar 22, 2017 6:04 pm
od Pittatore
Samo ako prsne elektronika u egr onda hoce da prijavi gresku, tada se gasi i dtc kod greske i raskacinje dzek sa njega za sva vremena.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Mar 23, 2017 8:47 am
od Puzo81
Pittatore napisao:Ako te navede put ka Beogradu svrati ugasicu ti softverski egr gratis, ako ne i ako imas nekoga da ti iscita mapu posaljite mi je.

Hvala :drink

Dolazim u nedelju na sajam automobila :)


Verovatno je pocela crkavati elektronika kao sto kazes jer za ovih evo sad 5000km od zatvaranja nije bilo greske.

Na corsi 1.0 mi je posle x ciscenja crkao na 110k km, kupljen Pierburg i opet crkao na 170k km i gori chek ali za razliku od prvog puta i nenormalnog trzanja, trokiranja drugi put nista se ne desava tako da se vozi vec 55000km (nisam zatvarao mada moze i kod nje).

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Mar 23, 2017 9:02 am
od FantomX
Ma treba ga i softverski gasiti, taj nikad ne znas kad ce da se povampiri...

Meni na Bravo JTD starom, (EDC15),101ks, turbo sa 2.4 10v punio tek od 3.800rpm do 5200 :D

Nismo znali sta mu je niti kako da nateramo turbo da pocne bar na 2500/600 da puni.

Kad ono busna plocica od EGR-a, da covek ne poveruje. Sredjena plocica, stavljen prohrom i opaaa, poleteo auto, od 2400 punio do beskraja.

Gasenje softverski je uvek pozeljno, par minuta posla...

@Pittatore

Lep gest :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 3:35 pm
od milosnbgd
Hocu da kupim osnovnu dijagnostiku, tj. kablove koji valjaju da mogu da ocitavam sa 159 podatke a najbitnije mi je za kilometrazu (da ne cimam stalno druge ljude)

Kupio bih ovo:

http://www.kupujemprodajem.com/ELM-327- ... =120515998

Da li ce mi ovaj osnovni paket od 2000din resiti stvar ili treba dokupljivati jos nesto? On kaze da osnovni paket cita samo podatke sa motora (npr kilometrazu), a da ne moze da se poveze na elektroniku i na neke druge komponente auta koje u sebi imaju zapisanu kilometrazu.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 3:49 pm
od BobanR
Samo za kačenje na motorni ECU ja bih uzeo ovaj:
http://www.kupujemprodajem.com/VagCom-4 ... -oglas.htm

Njega možeš da koristiš i da praviš logove...zlu ne trebalo :D

Ukoliko je potrebno da gledaš i Body ECU, onda ELM, a kad ga već uzimaš, uzmi i žuti adapter...zatrebaće :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Apr 25, 2017 3:55 pm
od milosnbgd
Nije mi jasno ovo, zbunjuje me dosta. To je kao za VAG grupaciju a opet dole pise da bi radilo i za FIAT grupaciju? A onaj link sto sam ja postavio je kao samo za FIAT?
Ako nije skupo kupio bih i za kacenje na druge komponente a ne samo motor. I gde se ubadaju ti drugi konektori koje pominje?
Koje tacno programe da skinem? Vidim da ima i multiecuscan, i fiatecu i alfaobd...Konkretno u koji program da udjem kad dodjem da gledam na autu? (ako su krekovani i zabranjena piraterija moze na PM :D )
Jbg ne razumem se u ovo bas, pa su mi malo kretenska pitanja
Hvala Bobane