Stranica 5 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 3:40 pm
od dejan nis
Hvala.Probacu da nabavim maf pa da vidim,sumnjam na pumpu jer se desava na svako paljenje da obrtaji padnu pa se vrate isto tako i u voznji kad usporavam padnu i sve dok ne stanem nece da se vrate onda zatrokira i vrate se isto tako je i bilo sa predhodnim diznama tako da neverujem da je do njih jer sam stavio druge i isto je.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 4:00 pm
od dejan nis
Dusane kazi mi jer ne mogu da nadjem tu informaciju a secam se da sam negde procitao da je egr ventil povezan sa maf-om i map-om i da zajedni rade,a posto je moj NEISPRAVAN tj 80% je neaktivan na dijagnostici cim se da gas on je odma neaktivan a dok radi na leru pokazuje da je 100% otvoren cim mu dam gas on odkaze tj nije aktivan dali moze da utice na rad maf-a to sto je neispravan?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 5:47 pm
od dusanGT
EGR, čak i kad je potpuno ispravan, indirektno utiče na snabdevanje gorivom - ako ostane u potpuno ili delimično otvorenom položaju, MAF meri manje vazduha, što je i logično, jer motor usisava i vazduh i izduvne gasove iz EGR, pa se ubrizgava manje goriva...

Zatvori EGR, pa da bar njega skinemo sa dnevnog reda problema!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 6:19 pm
od dejan nis
Egr je zatvoren odavno,samo me interesuje to sto je neispravan el magnetni ventil dali utice na rad?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 6:24 pm
od dusanGT
Ako je zatvoren - potpuno je bezopasan! :) Ne utiče na rad bilo kog drugog senzora!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 6:29 pm
od dejan nis
Ok.Hvala Dusane da njega eleminisem vise.A ovo sto padaju obrtaji sta mislis?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 6:39 pm
od dusanGT
Ostao je MAF i pumpa u rezervoaru... I kao manje verovatno, iako je sve moguće, CR pumpa i regulator CR pritiska i kontakti na konektorima injektora...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 24, 2014 6:50 pm
od dejan nis
conektori na diznama nisu skidao sam svaki i odma menja rad.Ostalo videcemo sutra mozda probam maf pa cu da javim.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 26, 2014 5:09 pm
od snoopy79
A jesi li snimao parametre: Intake air quantity, boost pressure zajedno sa injection quantity?
Ako ECU kaže da ti ubrizga 55mm^3 znači da to interno skalkulira prema količini dostupnog zraka pa bi bilo logično gledati količinu zraka. Ili MAF ili turbina ne daje dovoljan tlak...ili cijevi negdje puštaju/vuču falši zrak.
Inače za taj motor je 60,9 mm^3 max količina goriva (original).

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Avg 26, 2014 9:35 pm
od dejan nis
Nisam ajde izmericu pa cu da okacim.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 3:52 pm
od dejan nis
Jedno pitanje,koliko posto treba da pokazuje regulator pritiska u leru a koliko sa datim gasom ili u voznji zna li neko?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 8:19 pm
od dusanGT
Odavno to nisam merio, al' se nešto sećam da je bilo oko 45% u oštrijoj vožnji... Što to pitaš?

Inače, CR pumpa na JTD (ne znam za ostale) pravi uvek isti pritisak, a regulator CR pritiska "pušta" manje ili više u rail. Ponekad je znak dotrajalosti CR pumpe (ili zahtevnog remapa) ako je procenat "puštanja" regulatora CR pritiska veći nego ranije, u istim uslovima vožnje.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 8:24 pm
od dejan nis
Pa mislim da je to uzrok sto mi padaju i variraju obrtaji.Danas merio u leru oko 15% a kad mu dajem gas oko 3-3500 o/min ide do 35%.Isto jedan drug sto radi u servisu ga kacio i kaze da je regulator u pitanju da ne zatvara tako sam ga razumeo.Dali on moze da utice na performanse ili samo na rad u leru?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 8:46 pm
od dusanGT
Našao sam sad nekoliko testova za 147 1.9 JTD 8v i video da je "fuel pressure regulator" bio najviše 48%, a u leru oko 15%... Ako je veći procenat. više goriva (zbog većeg pritiska) ide u rail. Možda je tvojih 35% sasvim OK za 3500o/min, ali je kod mene drugačije... vidi sliku...
Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 8:53 pm
od dejan nis
Pa nemam pojma ovaj radi samo fiat i alfe i rece da je on uzrok kaze da nezatvara ili neotvara nisam ga bas najbolje razumeo.Danas kad sam gledao cini mi se da sporo idu procenti na gore prilikom davanja gasa.Neki dan cu da mu skinem sito da vidim kako ce da se ponasa.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 9:27 pm
od dusanGT
Nije baš dobro da se skida sito, nego pokušaj da nađeš sigurno ispravan CR regulator, pa da vidiš da li ima poboljšanja... Neki su pokušavali da čiste sito CR regulatora pritiska u ultrazvučnoj kadici, ali bez uspeha.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Čet Sep 04, 2014 9:41 pm
od dejan nis
Citam po forumima neki koji su imali problema sa njim da su sekli sito napred na vrh i da vise nisu imali problema,ja imam jos jednu pumpu i regulator na njoj ali taj regulator izgleda da nije dobar stavljao sam ga i sa njom obrtaji polude,malopre bese jedan kolega sa foruma kod mene jer mu se gasi stilo pa da vidimo koja je greska i pogledao sam isto parametre kod njega doduse nisu isti motori njegov je slabiji 80hp i parametri su maltene isti i isti problen i on ima cim ga upali obrtaji padnu pa se vrate ali on nije obracao paznju na to mislio da tako treba.A moze li da utice na performanse ili ne?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Sep 05, 2014 6:56 am
od dusanGT
Što se tiče performansi - teško nešto može da se zaključi o problemu, bez valjanog merenja, kao što je opisano u temi "Dijagnostika u vožnji...". Bez toga, sve je "majstorsko naklapanje" i probe raznih delova za tuđe pare i vreme...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Sep 05, 2014 10:12 am
od dejan nis
Pa ja mogu da izmerim i prebacim csv fajl ali nikako ne umem da napravim grafik pokusao sam sa svi zivi office i ne umem.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Sep 06, 2014 5:45 pm
od dejan nis
Evo danas merio nesto pa ako se vidi kazite meni sumnjivo gorivo....

Slika

Slika

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Sep 06, 2014 5:47 pm
od dejan nis
Slika

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Sep 06, 2014 6:25 pm
od dusanGT
Dejane, pročitaj uputstvo na početku teme i uradi kako piše tamo... Sa tih dijagrama se ne vidi mnogo...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Sep 06, 2014 6:27 pm
od dejan nis
pokusavam dule al ne umem!

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Nov 02, 2014 9:31 pm
od dejan nis
Jedno pitanje za jednog kolegu mi treba.... u pitanju je stilo 1,9 jtd 16v
140hp, i ECU edc16c8, ono sto mene interesuje
je na kojoj adresi se nalazi njemu egr ventil, da li
je dovoljno samo vrednosti postaviti na max, i da
li je sve na jednoj adresi ili je potrebno na vise
mesta napraviti izmene?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Nov 18, 2014 5:50 pm
od Gremlin
Koliko iznosi na leru "Air quantity signal period [ms]" kod 1.9 16V, 140hp?