Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 667 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Sledeća
  Štampa

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 3:40 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Hvala.Probacu da nabavim maf pa da vidim,sumnjam na pumpu jer se desava na svako paljenje da obrtaji padnu pa se vrate isto tako i u voznji kad usporavam padnu i sve dok ne stanem nece da se vrate onda zatrokira i vrate se isto tako je i bilo sa predhodnim diznama tako da neverujem da je do njih jer sam stavio druge i isto je.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 4:00 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Dusane kazi mi jer ne mogu da nadjem tu informaciju a secam se da sam negde procitao da je egr ventil povezan sa maf-om i map-om i da zajedni rade,a posto je moj NEISPRAVAN tj 80% je neaktivan na dijagnostici cim se da gas on je odma neaktivan a dok radi na leru pokazuje da je 100% otvoren cim mu dam gas on odkaze tj nije aktivan dali moze da utice na rad maf-a to sto je neispravan?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 5:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
EGR, čak i kad je potpuno ispravan, indirektno utiče na snabdevanje gorivom - ako ostane u potpuno ili delimično otvorenom položaju, MAF meri manje vazduha, što je i logično, jer motor usisava i vazduh i izduvne gasove iz EGR, pa se ubrizgava manje goriva...

Zatvori EGR, pa da bar njega skinemo sa dnevnog reda problema!


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 6:19 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Egr je zatvoren odavno,samo me interesuje to sto je neispravan el magnetni ventil dali utice na rad?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 6:24 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Ako je zatvoren - potpuno je bezopasan! :) Ne utiče na rad bilo kog drugog senzora!


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 6:29 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Ok.Hvala Dusane da njega eleminisem vise.A ovo sto padaju obrtaji sta mislis?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 6:39 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Ostao je MAF i pumpa u rezervoaru... I kao manje verovatno, iako je sve moguće, CR pumpa i regulator CR pritiska i kontakti na konektorima injektora...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Avg 24, 2014 6:50 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
conektori na diznama nisu skidao sam svaki i odma menja rad.Ostalo videcemo sutra mozda probam maf pa cu da javim.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Avg 26, 2014 5:09 pm 
OffLine

Pridružio se: Čet Avg 21, 2014 9:05 am
Postovi: 6
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Hrvatska
A jesi li snimao parametre: Intake air quantity, boost pressure zajedno sa injection quantity?
Ako ECU kaže da ti ubrizga 55mm^3 znači da to interno skalkulira prema količini dostupnog zraka pa bi bilo logično gledati količinu zraka. Ili MAF ili turbina ne daje dovoljan tlak...ili cijevi negdje puštaju/vuču falši zrak.
Inače za taj motor je 60,9 mm^3 max količina goriva (original).


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Avg 26, 2014 9:35 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Nisam ajde izmericu pa cu da okacim.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 3:52 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Jedno pitanje,koliko posto treba da pokazuje regulator pritiska u leru a koliko sa datim gasom ili u voznji zna li neko?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 8:19 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Odavno to nisam merio, al' se nešto sećam da je bilo oko 45% u oštrijoj vožnji... Što to pitaš?

Inače, CR pumpa na JTD (ne znam za ostale) pravi uvek isti pritisak, a regulator CR pritiska "pušta" manje ili više u rail. Ponekad je znak dotrajalosti CR pumpe (ili zahtevnog remapa) ako je procenat "puštanja" regulatora CR pritiska veći nego ranije, u istim uslovima vožnje.


Poslednji put menjao dusanGT dana Čet Sep 04, 2014 8:28 pm, izmenjena samo jedanput

Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 8:24 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Pa mislim da je to uzrok sto mi padaju i variraju obrtaji.Danas merio u leru oko 15% a kad mu dajem gas oko 3-3500 o/min ide do 35%.Isto jedan drug sto radi u servisu ga kacio i kaze da je regulator u pitanju da ne zatvara tako sam ga razumeo.Dali on moze da utice na performanse ili samo na rad u leru?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 8:46 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Našao sam sad nekoliko testova za 147 1.9 JTD 8v i video da je "fuel pressure regulator" bio najviše 48%, a u leru oko 15%... Ako je veći procenat. više goriva (zbog većeg pritiska) ide u rail. Možda je tvojih 35% sasvim OK za 3500o/min, ali je kod mene drugačije... vidi sliku...
Slika


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 8:53 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Pa nemam pojma ovaj radi samo fiat i alfe i rece da je on uzrok kaze da nezatvara ili neotvara nisam ga bas najbolje razumeo.Danas kad sam gledao cini mi se da sporo idu procenti na gore prilikom davanja gasa.Neki dan cu da mu skinem sito da vidim kako ce da se ponasa.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 9:27 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Nije baš dobro da se skida sito, nego pokušaj da nađeš sigurno ispravan CR regulator, pa da vidiš da li ima poboljšanja... Neki su pokušavali da čiste sito CR regulatora pritiska u ultrazvučnoj kadici, ali bez uspeha.


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Čet Sep 04, 2014 9:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Citam po forumima neki koji su imali problema sa njim da su sekli sito napred na vrh i da vise nisu imali problema,ja imam jos jednu pumpu i regulator na njoj ali taj regulator izgleda da nije dobar stavljao sam ga i sa njom obrtaji polude,malopre bese jedan kolega sa foruma kod mene jer mu se gasi stilo pa da vidimo koja je greska i pogledao sam isto parametre kod njega doduse nisu isti motori njegov je slabiji 80hp i parametri su maltene isti i isti problen i on ima cim ga upali obrtaji padnu pa se vrate ali on nije obracao paznju na to mislio da tako treba.A moze li da utice na performanse ili ne?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Sep 05, 2014 6:56 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Što se tiče performansi - teško nešto može da se zaključi o problemu, bez valjanog merenja, kao što je opisano u temi "Dijagnostika u vožnji...". Bez toga, sve je "majstorsko naklapanje" i probe raznih delova za tuđe pare i vreme...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Pet Sep 05, 2014 10:12 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Pa ja mogu da izmerim i prebacim csv fajl ali nikako ne umem da napravim grafik pokusao sam sa svi zivi office i ne umem.


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Sep 06, 2014 5:45 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Evo danas merio nesto pa ako se vidi kazite meni sumnjivo gorivo....

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Sep 06, 2014 5:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Sep 06, 2014 6:25 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3798
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Dejane, pročitaj uputstvo na početku teme i uradi kako piše tamo... Sa tih dijagrama se ne vidi mnogo...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Sub Sep 06, 2014 6:27 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
pokusavam dule al ne umem!


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Ned Nov 02, 2014 9:31 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Feb 01, 2014 4:56 pm
Postovi: 645
Lokacija: Nis
Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
Lokacija: Nis
Jedno pitanje za jednog kolegu mi treba.... u pitanju je stilo 1,9 jtd 16v
140hp, i ECU edc16c8, ono sto mene interesuje
je na kojoj adresi se nalazi njemu egr ventil, da li
je dovoljno samo vrednosti postaviti na max, i da
li je sve na jednoj adresi ili je potrebno na vise
mesta napraviti izmene?


Vrh
 Profil  
 

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
PostPoslato: Uto Nov 18, 2014 5:50 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm
Postovi: 458
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Nis
Koliko iznosi na leru "Air quantity signal period [ms]" kod 1.9 16V, 140hp?


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 667 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za 155

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Alfa 145 | 146 | 155 | 164

constantin

25

735

Pet Mar 08, 2019 7:39 pm

alonso14 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 159 problem u vožnji

u Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider

dejanSnis

19

1184

Čet Maj 02, 2019 6:40 pm

Mihailo Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Dijagnostika za Giuliettu

u Area Servizio

Masinac

9

867

Čet Jan 10, 2019 9:01 am

Masinac Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Pomoć 147 jtd dijagnostika ako netko ima čukarica

u Area Servizio

impossibleman

0

137

Pon Nov 19, 2018 8:50 pm

impossibleman Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Kako se zove ovaj deo

u Area Servizio

forestpk

21

1027

Sre Okt 31, 2018 3:20 pm

Bojan90 Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO