Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
I nakon skidanja DPF-a je bacao gresku. Nakon par stotina km se situacija promenila. Dok je auto imao DPf, nisam nikada radio dijagnostiku u voznji, tako da ne znam kakvi su parametri bili tada.
Gore, na pocetku strane imas grafikon radjen u trecoj brzini.
Nakon 500km ponovo radjen test po uputstvima Dejana
Cetvrta brzina
Treca
Kako Vam ovo izgleda?
Inace merenje je radjeno na istoj deonici i istim uslovima.
Gore, na pocetku strane imas grafikon radjen u trecoj brzini.
Nakon 500km ponovo radjen test po uputstvima Dejana
Cetvrta brzina
Treca
Kako Vam ovo izgleda?
Inace merenje je radjeno na istoj deonici i istim uslovima.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Jel odradjen remap na toj alfi?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Malo je cudno da trazeni pritisak bude skoro 2,7 bara a da nije cipovan
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
pa to i ja gledam. ili je cipovan ili nisi lepo odredio ose u grafikonu. a da lepo ti okacis csv fajl?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Evo, kod SW je slicna situacija, stim sto se poklapaju plava i crvena linija.
Ni SW nije cipovan a ide isto do 2,7 bara,
Lik koji radi tuning, je reko da je 2.0 prakticno cipovani 1.9.
Radio sam test na jos jednoj 2.0, imala je iste parametre kao SW.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Evo, kod SW je slicna situacija, stim sto se poklapaju plava i crvena linija.
Ni SW nije cipovan a ide isto do 2,7 bara,
Lik koji radi tuning, je reko da je 2.0 prakticno cipovani 1.9.
Radio sam test na jos jednoj 2.0, imala je iste parametre kao SW.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Mac, dijagram parametra "Boost Control Solenoid" ima čudan tok... Ta kriva bi trebalo da bude glatka i opadajuća u zoni velikih pritisaka (kad ima mnogo goriva na velikim obrtajima).
Da bi se tačno videlo u čemu je problem, potreban je dijagram promene broja obrtaja motora. Pročitaj uputstvo za režim vožnje pri dijagnostici u prvom postu ove teme.
Da bi se tačno videlo u čemu je problem, potreban je dijagram promene broja obrtaja motora. Pročitaj uputstvo za režim vožnje pri dijagnostici u prvom postu ove teme.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Gledam ovaj prvi dijagram - i na njemu je kriva "Boost Control Solenoid" neobičnog oblika...
Pretpostavka je sledeća... moguće je da je malo zaribao klip boost-kontrolera (tzv. overboost ventil), pa se pogrešno "dozira" vakuum koji aktivira "paštetu" (vakuum ventil), koja reguliše pomeranje krilaca turbine. Posledica je da se pritisak sporije reguliše, tj. da se u nekim pikovima "naduva" pritisak od skoro konstantnih 2700mbara, pa su se i dešavale greške. Nemam iskustva sa 2.0 JTDm, pa nisam siguran.
Jedino je sigurno da 2.0 JTDm nije remapovani 1.9 JTDm...
Pretpostavka je sledeća... moguće je da je malo zaribao klip boost-kontrolera (tzv. overboost ventil), pa se pogrešno "dozira" vakuum koji aktivira "paštetu" (vakuum ventil), koja reguliše pomeranje krilaca turbine. Posledica je da se pritisak sporije reguliše, tj. da se u nekim pikovima "naduva" pritisak od skoro konstantnih 2700mbara, pa su se i dešavale greške. Nemam iskustva sa 2.0 JTDm, pa nisam siguran.
Jedino je sigurno da 2.0 JTDm nije remapovani 1.9 JTDm...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da probamo sa promenom Ventila?
Mogu da prebacim sa SW-a, pa onda odradim test.
Samo moram da ga lociram
Mogu da prebacim sa SW-a, pa onda odradim test.
Samo moram da ga lociram
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Inace Dejan iz Safe chipa mi je rekao da je 2.0jtdm cipovani 1.9, i da nema mnogo prostora kod 2.0 za dalje unapredjenje.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Predlozi majstora su bili da se remontuje turbo.
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da probamo pa sta bude.Ne moze da skodi.dusanGT napisao:To je ideja...
Predlozi majstora su bili da se remontuje turbo.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Verovatno se niste razumeli - Dejan zna da se motori neznatno razlikuju po zapremini, ali i da imaju drugačije injektore i turbokompresor...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da, moguce je da se nismo razumeli.
Inace vozio sam se u njegovoj 147-ci, brutalno ide, ubija.
Sad radi novi projekat sa nekom plavom 147......
Inace vozio sam se u njegovoj 147-ci, brutalno ide, ubija.
Sad radi novi projekat sa nekom plavom 147......
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Slazem se sa dusanom da je boost selenoid je cudnog rada. moguce i da krilca turbine zezaju, tako da pid kontroler konstantno pkusava da odrzi zeljeni pritisak ali ne uspeva i zbog toga se javljaju ova variranja.
A drugo proveri maf. Zeljeni i stvarni ti se ne poklapaju, tj imas konstantno veci actual od desired air intake.
I kod drugog dijagrama opet prepunjavanje turbine. Ja bi to odvezo da se proveri ecu jer mi sve lici na strucan remap
A drugo proveri maf. Zeljeni i stvarni ti se ne poklapaju, tj imas konstantno veci actual od desired air intake.
I kod drugog dijagrama opet prepunjavanje turbine. Ja bi to odvezo da se proveri ecu jer mi sve lici na strucan remap
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Mada ovo vece ocitavanje maf-a je mozda i posledica veceg pritiska turbine. U svakom slucaju kreni od selenoida i zakrilca.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
ok.Thanks.
Dejan mi je gledao Ecu, nije cipovan .
Znam samo da je Maf ciscen kad je radjen veliki servis.
Kako mislis da proverim Maf i zakrilca turbine?
Sad se setih, na jednom radnom nalogu, koji je dosao uz auto, stajalo je nesto u vezi pritiska....probacu da ga nadjem.
Dejan mi je gledao Ecu, nije cipovan .
Znam samo da je Maf ciscen kad je radjen veliki servis.
Kako mislis da proverim Maf i zakrilca turbine?
Sad se setih, na jednom radnom nalogu, koji je dosao uz auto, stajalo je nesto u vezi pritiska....probacu da ga nadjem.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Verovatno je imao ovaj problem i ranije. Ocisti vakum selenoid lepo, ima tema cini mi se na ovom forumu kako ga detaljno ocistiti pa kreni od toga.
Maf se proverava merenjem izmerenog vazduha sa voltazom maf-a, signalom...
Maf se proverava merenjem izmerenog vazduha sa voltazom maf-a, signalom...
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Imas objasnjeno lepo od strane DusanGT pa mozes lagano da proveris
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Koja je vrednost za actual air intake q. sa zatvorenim egr-om za jtd 8v? Oko 480mg/str ?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910