Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Na 150KS 1.9 JTDm, varira od 350μs do 450μs.
Alfa je stil... ostalo je status...
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
A u ms to je od 0.35 do 0.45 ms? Mislim, pitanje je zadato u milisekundama
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Testirao sam boost pressure na obe Alfe, posto na limuzini u trecoj postoji problem. Pogledajte grafikone.
Limuzina 2. brzina
Limuzina 3. brzina
Limuzina 4. brzina
Jedino u trecoj postoji velika razlika izmedju Boost pressure i Desired boost pressure.
Desava se da kad ode u visoke obrtaje, izbaci chek engine i gresku P2563.
Sta bi moglo biti u pitanju, neka ideja?? Preporuke su bile remontuj turbinu, mozda postoji neko jednostavnije resenje.
Limuzina 2. brzina
Limuzina 3. brzina
Limuzina 4. brzina
Jedino u trecoj postoji velika razlika izmedju Boost pressure i Desired boost pressure.
Desava se da kad ode u visoke obrtaje, izbaci chek engine i gresku P2563.
Sta bi moglo biti u pitanju, neka ideja?? Preporuke su bile remontuj turbinu, mozda postoji neko jednostavnije resenje.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Izbacuje ti gresku zbog prevelikog pritiska. Uzroci mogu da budu prljava krilca turbine (uglavnom), overboost ventil, losa mapa... ima tema o tome, probaj da nadjes
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Moze link, ne mogu da ga nadjem.
Krilca turbine, kako se ciste? Da li se ciste prilikom remonta ili moze bez njega?
Krilca turbine, kako se ciste? Da li se ciste prilikom remonta ili moze bez njega?
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Geometrija se cisti skidanjem turbine i sprejem od 400din inace,demontaza i montaza se krecu oko 50-60e.A kad se remontuje turbina onda ide sve na peskarenje,tu turbina nije za remont po meni ipak je auto relativno nov.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ok. Hvala ti. Auto ima na satu oko 115k, tako da to i nije neka km.
Znaci ipak mora da se skida. Posle se verovatno isprska tim sprejem i to je to??
Kada sam skidao crevo, turbina mi je delovala skoz cisto, bas je blistala.
Znaci ipak mora da se skida. Posle se verovatno isprska tim sprejem i to je to??
Kada sam skidao crevo, turbina mi je delovala skoz cisto, bas je blistala.
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ma nije do turbinu sigurno,mora da se skida i opere se sprejem i to je to.Mada nemora da znaci i da je prljava geometrija pre ce da zeza ventil ako je navuko vlagu ili neko crevo.Gde se nalazi ventil na njoj?
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ne bih znao gde se nalazi, mozda neko moze da pomogne.
Odakle da krenem, sta preporucujes? Novi ventil?? Pokusaj reparacije?? Da li postoji nacin da se provali da li je over boost ventil u fruli?
Nisam siguran, ali mislim da je ciscena turbina na velikom servisu, provericu sa majstorom.
Odakle da krenem, sta preporucujes? Novi ventil?? Pokusaj reparacije?? Da li postoji nacin da se provali da li je over boost ventil u fruli?
Nisam siguran, ali mislim da je ciscena turbina na velikom servisu, provericu sa majstorom.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Koje parametre bi trebao da pratim u voznji da bih ustanovio problem? Ako je to uopste moguce.
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Mislim na crevce do i od ventila.
Izmeri boost presure,desired boost presure,boost control solenoid ovo zadnje je za overboost ventil.
Izmeri boost presure,desired boost presure,boost control solenoid ovo zadnje je za overboost ventil.
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Nemoj da kupujes dok neustanovis sta je,a moze da se ocisti ako je do njega,ili da ga kupis nov je oko 60e.
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Odradicu merenja za stavke koje si pobrojao, pa cemo videte koje su vrednosti
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ne mora da se skida turbina, ja sam cistio moju bez skidanja i rasklapanja...
Evo ti link ka temi sto si trazio: viewtopic.php?f=71&t=51097
Evo ti link ka temi sto si trazio: viewtopic.php?f=71&t=51097
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
@Dejan: Sa donje strane skines izduvnu cev ispod katalizatora (3 srafa) i zapusis rupu. Sa gornje strane skines cev koja ide prema egr-u i kroz taj otvor naprskas sredstvo za ciscenje. Sacekas malo pa ispustis tecnost kroz rupu koju si zapusio. Mozda nije tako dugotrajno resenje kao kada bi se skidalo, ali ima efektra i mozes sam da odradis. E sad ne znam da li je i na 159 ovako odradjeno, ali ne verujem da ima nekih velikih razlika
@Mac: nema na cemu
@Mac: nema na cemu
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Znam nasta mislis,moze i tako ali pitanje je koliko ce da se skine garez.Najbolje je skinuti rasklopiti i oprati...ja sam skidao pre god dana i oprao mada nije ni bilo potrebe skoro sam menjao osovinu i biksnu na turbinu i opet oprao ali opet nije bilo potrebe jer nije bilo mnogo zaprljano....najbolje skinuti cev sa turbine koja ide u egr da moze da se pridje zegeru i spicanglama skinuti zeger i odkaciti aktuator koji pokrece krilca i ako ide lako nema potrebe da se cisti a ako ide teze i sporije onda mora.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pa kazem verovatno je dugotrajnije resenje skidanje, ali ne znaju svi da skinu turbinu, a ovo moze svako da odradi. Ima godinu dana kako sam to odradio i nisam jos imao problema, a cuo sam ako se turbina otvara onda mora da se nosi na balansiranje
- dejan nis
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Nis
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Danas radio test, sutra pustam dijagram.
Nije ni jednom izbacio gresku(7-8 puta sam pokusavao da je izazovem) situacija na dijagramu se popravila u odnosu na proslo testeranje.Sad kako je doslo do toga ne znam
Inace skinut je DPF, nakon toga presao 500km i nista vise nije dirano.
Nakon skidanja filtera, par puta se desilo da baci gresku u visokim obrtajima, ali sve redje i redje.
Nije ni jednom izbacio gresku(7-8 puta sam pokusavao da je izazovem) situacija na dijagramu se popravila u odnosu na proslo testeranje.Sad kako je doslo do toga ne znam
Inace skinut je DPF, nakon toga presao 500km i nista vise nije dirano.
Nakon skidanja filtera, par puta se desilo da baci gresku u visokim obrtajima, ali sve redje i redje.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
jer se skidanjem dpf-a rastereti pritisak turbine, tako da ce i peakovi turbine biti manji.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910