Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Apr 04, 2016 10:05 pm

Izgleda da je problem do mog ECU-a, definitivno.
Odradio sam sve moguce testove koje sam mogao, one sto nasao po netu i sa linkova koje mi je Boban ostavio. Sve kaze da je u redu i na kraju mrka kapa. Ovih dana mi se i burazer zainteresovao za dijagnostiku tako da smo probali i na njegovoj 147 TS gde je posle sitnih podesavanja to proradilo i sada funkcionise sasvim normalno. Ovih dana cu kontaktirati drugara koji ima 147 JTD eur3 pa cu probati i kod njega, cisto da proverim da li generalno ne zeli da saradjuje sa kompovima na JTD eur 3 ili je nevezano za to, posto vidim da je i Edin imao isti problem kao i ja.
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 8:30 pm

Evo mene opet :D . Radio sam ponovo dijagnostiku u voznji sa drugim MAP senzorom i opet ima prepunjavanja turbine, izgleda da geometrija nesto zeza ako ne gresim.
Prvi test u 3. brzini:

Slika
Drugi u 4. brzini:


Slika
Treci u 3. brzini:



Slika
Resio sam da skinem turbinu, da vidim u kakvom je stanju i ocistim geometriju. Tu je priskocio u pomoc kolega Novmaxer i i to smo odradili, u stvari malo vise on nego ja :D .
Turbina je bas u ok stanju, nema lufta, ne pusta ulje, bila su krilca malo zagaravljena ali ne puno, polugica je isla lako. Evo slika:


Slika


Slika



Slika

Slika
Videcemo kako ce da se ponasa na testiranju, ali to ce morati da saceka koji dan posto se prilikom skidanja grane zalomio jedan sraf u bloku pa sad tu dosta "prdi" i izbegavam voznju dok to ne sredim.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 8:50 pm

Dobro doso u klub drugara koji lome brezone izduvne grane. :D

Jel ste rasklapali vnt mehanizam?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 9:00 pm

Nismo uspeli da odvijem one male torx srafove, jedan se odvio, a druga dva krenula pa stala i plasili smo se da i oni ne puknu pa smo odustali, ocistili lepo gornju stranu i unutra sve isprskali cleanerom, krilca se bas lako pomeraju
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
novmaher
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v
Lokacija: Petrovac
Postovi: 268
Pridružio se: Sub Apr 26, 2014 4:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 9:05 pm

kad smo je skinuli turbinu i podmazali raznim sprejevima greota da je ne otvaramo bar da vidimo kako je to unutra.
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 9:11 pm

Tako je Deki :D
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 9:25 pm

Zvrle napisao:Nismo uspeli da odvijem one male torx srafove, jedan se odvio, a druga dva krenula pa stala i plasili smo se da i oni ne puknu pa smo odustali, ocistili lepo gornju stranu i unutra sve isprskali cleanerom, krilca se bas lako pomeraju
Pitam zato sto je najpljavije mesto bas to unutra sto se ne vidi. Al moze i ovako da prodje ciscenje. ;)
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 9:29 pm

@mladenke, sta kazes na ove logove, da li tu geometrija nje radila kako treba iz nekog razloga?
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 9:54 pm

zadnji log je dobar, ima malo preskakanja turbine ali nista alarmantno za tu turbinu. ;) Ovi prethodni ne valjaju, vnt zakuca na 20% prepunjava turbo konstantno i mnogo. Kapnite koju kap ulja u pasteticu za svaki slucaj. :)
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
novmaher
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD-M
Puntisa 2 mkB 1.4 16v
Lokacija: Petrovac
Postovi: 268
Pridružio se: Sub Apr 26, 2014 4:23 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 10:00 pm

Podmazana je pasteta i pre nego sto je mereneno pre. tj kad smo probali moj map.
proverena vakumom i ne pusta,lako se uvlazi i bez problema izlazi.
-0.7 bar u vakumu ima kad auto radi u leru. i ceo sistem ne pusta vakum,tj zadrzava ga vec neko vreme i posel gasenja auta.

nismo se setili da provamo sa malim pritiskom da vidimo da li mozda tad pusta,da nema neka pukotina pa da je pod vakumem ne pusta a kad se smanji vakum ili promena vakuma da tad popusta i da tad zeza. ovo je ono sto ja znam da smo radili i koliko se secam.
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Apr 10, 2016 10:49 pm

Da, tako je, podmazana je pasteta i pomera se osovina kako treba. Ne znam dal je mozda moguce da onaj elektro ventil mozda zeza po nekad pa dodje do prepunjavanja. Isprobacu sledece nedelje sa jos jednim ventilom i videcu kako se onda sve ponasa
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
icemilos
Garaža: alfa 166 TS
Lokacija: Banja Luka
Lokacija: Banja Luka
Postovi: 338
Pridružio se: Čet Jan 06, 2011 10:45 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Maj 27, 2016 12:49 pm

Kupio sam ELM327 prije 2 mjeseca, konekcija sa laptopom i telefonom prolazi ali komunikacija sa motorom ne ide. Mislim da je problem u samom ELM-u , probao sam i sa drugim koji je kupio komšija i ne ide, isti problem.
Sad bih da kupim drugi ali ne znam u čemu je razlika. Vidim da postoje opcije da čita podatke sa motornog kompjutera i da čita i poništava greške sa vazdušnih jastuka. Evo par linkova pa ako neko ima volje i vremena da mi kaže koja je razlika i šta mogu sa ovim uređajima!
1.
http://www.ebay.com/itm/NEW-VAG-KKL-409 ... 86&vxp=mtr
2.
http://www.ebay.com/itm/3-Pin-OBD-2-VAG ... Swv0tVE9IH
3.
http://www.ebay.com/itm/3-Pin-OBD2-KKL- ... SwPcVVxxep
4.
http://www.ebay.com/itm/New-ALFA-FIAT-D ... XQVERS288-


Hvala
Korisnikov avatar
Kosovic
Garaža: /
Lokacija: Vrbas
Lokacija: Vrbas
Postovi: 414
Pridružio se: Sub Jan 17, 2009 6:31 pm

Pet Maj 27, 2016 1:17 pm

Na telefonu sam sa lošim netom pa ne vidim linkove. Uglavnom, verovatno imaš ELM327 sa CH340/341 čipom. To proraditi neće. Kinezi se glupiraju s tim čipovima. Guraju svakakva sranja, a Yanni (autor MES-a) je prešao na neku drugu HW platformu. Ostaje ti da nađeš nekoga sa FDTI ili PL čipom, pa da se menjate. Fazon je što pravi problem samo sa FES/MES, dok sa drugim programima i automobilima sarađuje normalno.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Hijacker NS
Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001.
Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16V 140 ks 2003.
Nuova Fiat Bravo 1.9 multijet 16V Emotion 2008.
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 128
Pridružio se: Čet Feb 18, 2010 10:15 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Jul 15, 2016 8:02 pm

Imam pitanje za Dušana GT ili nekog ko je kompetentan da, ako može, na osnovu dijagrama pritiska turbine kaže da li su parametri ok.
Meni željeni i izmereni pritisak deluju ok sa malim, rekao bih normalnim odstupanjima po potapanju gasa i puštanju istog.
Mereno je u 4. brzini, pun gas od 2000 do 4000 obrtaja.
Hvala.

Slika
Korisnikov avatar
NeCi
Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 463
Pridružio se: Pet Okt 07, 2011 11:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Avg 20, 2016 10:01 pm

pozz kolege, jel moze sa 4 parametra da se proveri sta pravi gresku p0235 ili mora 5-6 tj placena verzija MES-a
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Avg 21, 2016 6:22 pm

Ima na netu da se nadje i krekovana verzija sad vec verzija 3.1.
Savet, iskljuci net pre nego sto pokrenes mes.
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
skile86
Garaža: Opel Astra J 2.0cdti
ex Lancia Delta 2.0mjet
ex Fiat Stilo 1.9jtd
Lokacija: Beograd
Postovi: 27
Pridružio se: Sub Okt 01, 2016 11:14 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sre Okt 05, 2016 5:20 pm

Pozdrav svima.
Da li bi neko mogao da prokomentarise moje rezultate sa dijagnostike?
U pitanju je 2.0 mjet, ako je to uopste bitno.
Hvala.
http://dodaj.rs/image/5575.html
skile86
Garaža: Opel Astra J 2.0cdti
ex Lancia Delta 2.0mjet
ex Fiat Stilo 1.9jtd
Lokacija: Beograd
Postovi: 27
Pridružio se: Sub Okt 01, 2016 11:14 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Okt 11, 2016 2:32 pm

Neko?
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Okt 15, 2016 9:48 pm

Aj nesto, ali ne mogu reci da sam bas vican,
Kriva zadatog, i ostvarenog pritiska goriva se skoro apsolutno poklapaju, dok se krivo zadatog i ostvarenog pritiska vazduha ne poklapaju bas...
Moze biti da ti geometrija malo zeza.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
skile86
Garaža: Opel Astra J 2.0cdti
ex Lancia Delta 2.0mjet
ex Fiat Stilo 1.9jtd
Lokacija: Beograd
Postovi: 27
Pridružio se: Sub Okt 01, 2016 11:14 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Okt 18, 2016 10:40 am

I imam utisak u voznji da turbina ili sta vec malo kasni.
Kad potopim gas treba mu neko vreme da odreaguje.
Moguce da ga i DPF malo gusi, mada radi regeneracije redovno.
Korisnikov avatar
NeCi
Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 463
Pridružio se: Pet Okt 07, 2011 11:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Nov 11, 2016 8:48 pm

evo i mojih logova, drug Boban je bio glavni ja sam samo stiskao pedalu :D sad mi treba samo strucno lice da pogleda i da misljenje...

1. log
2. log
3. log
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Nov 12, 2016 12:50 pm

Nesto vezano za turbo ne valja, previse oscilira. Mozda gubis negde vakum, ili su ti zaprljana krilca.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
NeCi
Garaža: 159sw 1.9 jtdm
156sw 1.9 jtd
33 1.7 16v boxer
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 463
Pridružio se: Pet Okt 07, 2011 11:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Nov 12, 2016 1:02 pm

ok, verovatno cu prvo odraditi turbo ciscenje pa ako bude opet menjam ventil, gledao sam crevca vakuma ne deluju lose...
Gremlin
Garaža: Alfa 147 JTD 16V
Lokacija: Beograd
Postovi: 464
Pridružio se: Pon Jun 13, 2011 9:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Nov 12, 2016 10:38 pm

Mislim da ti je jeftinije da pozajmis ventil i probas, pa ako i dalje ne valja onda ciscenje turbine.
munRu
Postovi: 1
Pridružio se: Sub Okt 17, 2009 11:12 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sre Feb 01, 2017 9:35 pm

Pozdrav,

imam jedan problem auto je Fiat stilo 1,9 jtd 85kw. Povremeno dobijem gresku P0235, u voznji se to manifestuje tako sto na oko 2800 do 3000 obrtaja prijavi engine fault i samo se malo popusti gas i on gresku sklanja kao da je i nije bilo. Takodje imam utisak da ne ide bas kako bi trebalo. Tj da mnogo bolje ide posle 3000 obrtaja, jace povlaci.


Snimio sam neke parametre pa ako je neko raspolozen da prokomentarise.


Meni se cini da je preveliki pritisak da ode preko 2,5 i da zato prijavljuje gresku, samo ne znam zasto se to desava.


Slika

Povratak na “Diesel Potenza”