Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Mar 15, 2016 7:45 pm

Drugi log nije dobar, ako je isti MAP na drugom i trećem logu, nije do MAP-a
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Mar 15, 2016 7:55 pm

Evo jos jednog u drugoj kombinaciji, zbog saobracaja nije moglo da se bas nagazi ali vidi se valjda dovoljno.

Slika
Poslednja izmena od Zvrle u Uto Mar 15, 2016 7:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Mar 15, 2016 7:57 pm

i tu imas neko iskakanje pritiska. jbm li ga

Okaci par komada u zadnjoj kombinaciji :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Mar 15, 2016 8:01 pm

Da, vidim, ali opet nije toliko kao sa mojim Map senzorom. Sa mojim je islo do 3 bara. Sta moze jos da bude problem?
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Mar 15, 2016 8:04 pm

Sad cu da pogledam, ali izgleda da bas u zadnjoj kombinaciji imam samo jedan log :banghead:
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Uto Mar 15, 2016 10:37 pm

Od toliko logova vise ne znas gde bijes :banghead: hahaha u sustini,map senzor ne slabi,ne kvari se,jednostavno crkne,nema voltaze..makar sam ja nailazio na takve slucajeve...
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sre Mar 16, 2016 8:34 pm

Nadjoh podatak da kod JTD 8v na MAP senzoru izmedju 1. i 2. pina otpor treba da bude oko 2,5 kilo oma. Ne znam kako je na mapu od 16v, ali kod mene je 4,2 kilo oma. Da li neko mozda zna koliko treba da bude?

Slika
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
DaliborLazarevic
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD 2004
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 52
Pridružio se: Uto Feb 23, 2016 9:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Čet Mar 17, 2016 9:00 am

Dobro ti je to evo ti vise informacija pa citaj kad budes imao vremena
http://www.delphi.com/docs/default-sour ... f?sfvrsn=0
I imas na ovom linku
http://www.aa1car.com/library/map_sensors.htm

Ako auto vuce ne diraj nista mozes samo da skines i da ga ocistis ako zelis,ja to radim jedanput godisnje
Slika
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 18, 2016 4:58 pm

Vec neko vreme imam nameru da odradim dijagnostiku u voznji. Pribavio sam kkl kabal, dobio mes uz njega(mislim da je 1.4 verzija), spremio se teoretski, upao u auto, sve prikacio i tu naisao na prvi problem. Nisam mogao da se prikacim za ECU, iskoci mi dole prikazani prozor.

Znate li mozda gde sam pogresio? Kako da se povezem uspesno?

Slika
free image host
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 18, 2016 6:17 pm

Kad staruješ MES, idi F9 (Settings), pa drugi tab (Interfaces). Pod interface Type izaberi K-Line/VAGCOM ili još jednostavnije, na dnu imaš "Scan for Interfaces", pa će sam da izabere onaj koji je priključen.
Kad si već u podešavanjima, na prvom tabu (General), stavi Redraw frequency=Fast, zbog logova
:drink

edit: ako nije to, onda je do drivera za kabal
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 18, 2016 8:21 pm

Type sam vec ranije podesio, pa mi je stoga bilo jos cudnije sto ne zeli da saradjuje. Nisam mogao da se strpim pa sam malocas sisao do kola i probao opet sve da podesim i povezem, medjutim bezuspesno. :glare:

Nabavicu driver pa cu probati nanovo. :drink
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 18, 2016 8:35 pm

Jel' ti je instaliran kabal na laptopu? U Device Manager-u, da li ti pokazuje ? ili ga prepoznaje? Jesi li proverio da nema konflikata za COM Port Number?
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 18, 2016 8:45 pm

Ne, nisam zalazio u Device Manager. Provericu odmah ujutru da li tu ima konflikta pa javljam sta sam uradio. ;)
Korisnikov avatar
DaliborLazarevic
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD 2004
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 52
Pridružio se: Uto Feb 23, 2016 9:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 18, 2016 9:14 pm

Verovatno imas vise USB ulaza na laptopu na broj 1 nisi prikacio.Kod mene na laptopu je COM3 ali to ces najbolje resiti kao sto je rekao BobanR kliknes samo na Scan for Interfaces i pronaci ce ga
Slika
Korisnikov avatar
Super_genije
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Lokacija: Bec Austrija
Postovi: 993
Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 20, 2016 11:45 am

Svi ovi uredjaji za dijagnostiku su serijski u stvari a posto na kompovima vise ne postoje serijski portovi nego se koriste USB, mora se instalirati drajver koij ce da prevodi ono sto dolazi na USB port u nesto smisleno. Dovoljno je da se to uradi jednom jer ce komp svaki sljedeci put da prepozna da je to taj isti uredjaj samo na drugom USB portu.
Please be advised ( :) ) da za vecinu uredjaja drajveri za win 7,8,8.1 na win 10 nece raditi. U tom slucaju mozete skinuti virtual box, napraviti jednu virtuelnu masinu, instalirati win7 na nju i onda ce sve raditi kako treba.
Assumption is the mother of all fuckups
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 20, 2016 11:52 am

A sledeca stvar je da kineski kkl koji koiristi klonirane ftdi chipove sa driverima sa ftdi chip i ne radi bas najbolje. Tj ftdi drajveri brisu klonirani ship i onda je kabal neupotrebljiv. Odnosno, kabal je uredno instaliran i windows ga vidi, ali mes ga ne vidi. Moguce je preko programatora programirati ftdi chip ponovo, ali sledecim updajtom drivera vracas se na staro.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
sinisa
Garaža: '11 Audi A7 3.0TDI
'07 Citroen C4 2.0VTS
Ex '11 Alfa Romeo 159 2.0JTDm
Ex '09 Alfa Romeo 159 1.8MPI
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 831
Pridružio se: Ned Jun 10, 2012 3:58 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 20, 2016 11:55 am

@Super_genije: rade drajveri i na win8 i win10, problem je u onima koje win automatski instalira po povezivanju uređaja; ukoliko neko ima sačuvane stare drajvere (ja imam neke iz 2011. za usb to serial konvertor) može da uradi manuelnu instalaciju i sve radi... uz povremeni blue-screen-of-death :D
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 20, 2016 1:57 pm

Compatibility mode rešava te probleme sa novijim verzijama windowsa
Imam gomilu kablova i svi rade kako treba.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Rik
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Postovi: 1471
Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 7:53 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 25, 2016 1:29 pm

Ima sam manjak vremena pa se stoga i nisam javio ranije.
Po gore navedenim savetima krenuo sam redom da trazim probleme. U Device Manager-u videh da mi stoji uzvicnik pored stavke koja je oznacala uboden kkl.
Slika
Potom sam instalirao trazeni FT232 driver po ovom uputstvu:
http://www.usb-drivers.org/ft232r-usb-uart-driver.html

Nakon svega toga sve sto sam dobio jeste da vise nemam uzvicnik, vec normalno vidim port u Device Manageru. MES mi i dalje ne prepoznaje ECU, tako da jos uvek nemam rezultate. Prosetao sam kabal po USB portovima i na svakom je ista prica. U toku naredne nedelje cu se malo ozbiljnije pozabaviti ovom problematikom i probati da je resim, ako ne uspem, prosetacu se do firme od koje sam uzeo kabal i pokusacu zajedno sa njima da nadjem resenje. :rolleyes:
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 25, 2016 1:31 pm

Probaj sa ovim:
http://www.totalcardiagnostics.com/supp ... on-windows
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
Korisnikov avatar
Kosovic
Garaža: /
Lokacija: Vrbas
Lokacija: Vrbas
Postovi: 414
Pridružio se: Sub Jan 17, 2009 6:31 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 25, 2016 1:46 pm

Pretpostavljam da nemaš switch na kablu, pa ne možeš da proveriš da li se kači na ostale module auta. Ukoliko se kači, isti problem kao i ja. Dugo sam se igrao s tim, rešenja nema. Kad bi promenio laptop, verovatno bi na nekom uspeo da instaliraš driver i da radi dobro. Po meni, problem je što driveri za kineske čipove u ovim kablovima (a idu 2 čipa, jedan je traj tvoj FTDI, a drugi je CH341) nisu prilogođeni dobro raznim čipsetima laptopova. Rešenje još nisam našao do sad. Na bar 15 laptopova proradi iz prve, a na 2 ne postoji šansa.
Koliko znam, čak je i Yanni (tvorac MultiECUScan-a) prešao na novi hardware zbog ovakvih problema sa VAG COM KKL. Jedino rešenje, ako imaš samo taj laptop, je da kupiš i ELM327, pa kombinuješ u radu. Oni pokušaji sa smanjenjem Latency time na 1ms ne verujem da će ti upaliti.
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 27, 2016 9:05 pm

Ako ti je lakse, a sigurno nije, ni kod mene ne moze goxy da se nakaci sa svojom dijagnostikom
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 27, 2016 9:56 pm

edin napisao:Ako ti je lakse, a sigurno nije, ni kod mene ne moze goxy da se nakaci sa svojom dijagnostikom
To te zajebavao, namerno smuckao nesto da ne moze da se nakaci. :D :D :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 7545
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 27, 2016 10:14 pm

Pa posle kaze da imam ECU od Dobla hahaha
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 27, 2016 10:18 pm

Dobro bar je iz fiat grupacije, reko bi ti on da je od vw al bi onda posumnjao u istinitost njegove price. :D
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910

Povratak na “Diesel Potenza”