Turbina Ne Pali
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Turbina Ne Pali
Čišćenje najčešće ne pomaže (osim ako je MAF ispravan, ali zaprljan...), kao ni vožnja sa isključenim MAF, kao dijagnostičkom metodom. Ali pre svih provera MAF potrebno je da se pouzdano ustanovi da li su creva bez prslina i da se naslage ulja izbace iz creva i interkulera.
Ako se opisano seckanje i posle toga javlja u baš svakoj vožnji, mogao bi neko (kolega sa foruma, servis...) da pozmajmi sigurno ispravan i odgovarajući MAF samo na probu, ako ništa drugo, bar da se eliminiše kao problem.
Dijagnostika (MultiECUScan) mora da se radi u vožnji - na autoputu, uz poštovanje ograničenja brzine, na konstantnih 3000-3500o/min i snimanjem parametara: Intake air quantity [mg/inj], Desired air intake quantity [mg/inj] i Air intake quantity signal [mV]. Ispravan MAF daje napon od oko 4650mV na maksimalnom protoku vazduha.
Ako se opisano seckanje i posle toga javlja u baš svakoj vožnji, mogao bi neko (kolega sa foruma, servis...) da pozmajmi sigurno ispravan i odgovarajući MAF samo na probu, ako ništa drugo, bar da se eliminiše kao problem.
Dijagnostika (MultiECUScan) mora da se radi u vožnji - na autoputu, uz poštovanje ograničenja brzine, na konstantnih 3000-3500o/min i snimanjem parametara: Intake air quantity [mg/inj], Desired air intake quantity [mg/inj] i Air intake quantity signal [mV]. Ispravan MAF daje napon od oko 4650mV na maksimalnom protoku vazduha.
Alfa je stil... ostalo je status...
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Turbina Ne Pali
Dusane, hvala sto, vjerovatno, po n-ti put kucas isto nama neznalicama
U subotu, kada sam mijenjao donje viljuske pa je bio skinut sluspleh gledao sam donje crijevo od intercoolera i izgledalo mi je kao da je u jadnom stanju bas. ja sam ionako mislio da skinem i crijevo i intercooler pa da ocistim. Jasno da je najbolje da se stavi drugi pa da se proba, ali za slucaj da je prljav MAF, cime bi ga valjalo ocistiti? Isto za intercooler? Da li ima nesto u njemu ne znam ni ja na sta bi trebalo da se pazi ili moze benzinom da se opere fino?
U subotu, kada sam mijenjao donje viljuske pa je bio skinut sluspleh gledao sam donje crijevo od intercoolera i izgledalo mi je kao da je u jadnom stanju bas. ja sam ionako mislio da skinem i crijevo i intercooler pa da ocistim. Jasno da je najbolje da se stavi drugi pa da se proba, ali za slucaj da je prljav MAF, cime bi ga valjalo ocistiti? Isto za intercooler? Da li ima nesto u njemu ne znam ni ja na sta bi trebalo da se pazi ili moze benzinom da se opere fino?
Assumption is the mother of all fuckups
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Turbina Ne Pali
Interkuler i creva se čiste i peru bilo kojim sredstvom koje rastvara naslage ulja i prljavštine, ali to najbolje prepusti servisu - prljavo je i pomenuta sredstava su ponekad dosta toksična.
MAF može da se čisti sličnim sredstvima (postupak je opisan u klipu), samo je bitno da se ne koriste materije čiji ostaci mogu da postanu izuzetno toksični...
[youtube]iX2Y44Np8VM[/youtube]
MAF može da se čisti sličnim sredstvima (postupak je opisan u klipu), samo je bitno da se ne koriste materije čiji ostaci mogu da postanu izuzetno toksični...
[youtube]iX2Y44Np8VM[/youtube]
Alfa je stil... ostalo je status...
- milanns
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD 115ks
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Turbina Ne Pali
Nastelovana "pasteta" nema vise greske ! 2350mbar izmereno u voznji!
Radi savrseno
Radi savrseno
Strpljenje je majka prirode !
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Turbina Ne Pali
Hvala ti Dusane na snimku! Znam da je prljavo, ali jbg, znas kakvi su majstori..Evo ovi moji - dobri ljudi, ali vidjeli da ne mogu uzeti pare da moraju da se drkaju da nadju sta je pa u fazonu: vozi ti, sve je u redu! a znaju da nije i da ce crknuti nesto uskoro i sto bi se cimali. To sto crkne, mozda jos nesto pride i vise para njima... Dok sam ne zavrnes rukave....
Ja sam mislio benzinom da operem crijeva i intercooler, benzin je majka, a za MAF cu vec da vidim...
Milane, extra sto si sredio to!
Ja sam mislio benzinom da operem crijeva i intercooler, benzin je majka, a za MAF cu vec da vidim...
Milane, extra sto si sredio to!
Assumption is the mother of all fuckups
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbina Ne Pali
Koliko ima zica na MAP senzoru, tj koliko ima pina? U pitanju je alfa 147 JTD 1.9 85kw
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- spin
- Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bg
Post
Re: Turbina Ne Pali
Ne nužno, čak mislim obrnuto - 85kw je najčešća verzija jtd 8v mašine, mada je prva verzija bila 74kw.
Sa druge strane, mislim da je snaga jtdm 8v 88kw.
Sa druge strane, mislim da je snaga jtdm 8v 88kw.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbina Ne Pali
Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Turbina Ne Pali
kod mene na 85kw nije taj nego 0 281 002 215, kod drugara taj 510 a kod jos jednog drugara neki skroz treci , koja je tu fora?Pittatore napisao:Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbina Ne Pali
A JTDM 74kw?Pittatore napisao:Tako je JTD 85kw
Jtdm 88kw
Dakle ima 3 pina
Map Bosch senzor 0 281 002 510 ide
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbina Ne Pali
Ima. Na trzistima poput Belgije, Holandije, a i kod nas se pojavi po koja. Konkretno na 147 mislim.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Došao iz holandije.
Re: Turbina Ne Pali
Ima jedan, ali sa lošim amortizerima pozadi.bums85 napisao:Gde ima jtdm od 74kw?
Došao iz holandije.
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Turbina Ne Pali
nisam ni ja cuo za 74kw
jel zna neko koja je konkretno razlika, sem po obliku, kod map senzora za 8v motore sa zadnjim oznakama 215 i 510?
jel zna neko koja je konkretno razlika, sem po obliku, kod map senzora za 8v motore sa zadnjim oznakama 215 i 510?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbina Ne Pali
Ima nekoliko komada na polovnim.bums85 napisao:Ja sam vidjao 85kw iz belgije, prvi put cujem za 74
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Turbina Ne Pali
Svasta ima u ponudi,u zavisnosti od trzista i poreskih zahvatanja.
A Man's Got to Know His Limitations...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Turbina Ne Pali
koji je to motor, onaj iz bravo/brava/marea?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbina Ne Pali
JTD 8v i multijet 8v(prva generacija) samo ustrojeni za neka trzista.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Turbina Ne Pali
zet juce uzeo da ocisti map senzor, skinuo, oprao i vratio i kad je upalio auto izbacio mu gresku i auto upau u safe mod? jel zna neko o cemu se tu radi, auto mu je pre toga normalno radio i isao, ja sam skidao map vise puta i vracaio i probao sa drugih kola i nisam imao tih problema, naravno dok je map bio otkacen nije davao kontakt i sl., ne znam sto je njemu upalio gresku, kaze auto se vuce do 3000rpm i ima cudan zvuk kao da je auspuh busan. to mu se isto desilo jos jednom kad mu puklo vakum crevce od overboosta ali nije palio gresku samo tako iso i tako se cuo. proverio crevca sve ok.
dal moze dijagnostika samo da obrise gresku i da auto proradi, posto je ocigledno nesto zabrljavelo?
dal moze dijagnostika samo da obrise gresku i da auto proradi, posto je ocigledno nesto zabrljavelo?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji