alfa 159 2.4 greska p2013
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
Pomoc,
Alfa 159 2.4 147kw 2006. g.p. 102.000 km na satu (stvarne kilometraze). Na 96.000 km (prosle godine) ociscen EGR u ovlastenom servisu u Njemackoj.
Vise puta do sada mi se ukljucuje safe mode, nakon duze voznje uzbrdo na 2.000 obrtaja. Kada ugasim pa upalim auto, snaga se vrati a greska ostaje upaljena jedno vreme. Kada je zagrijana radi nemirno, u mestu obrtaji ponekada skacu. Na Fiat Ecu Scan mi pokazuje sljedece greske: p2013, p2004, p2111.
Guglajuci nasao sam da su mnoge 159-ke imale problema sa usisnom granom i tim ventilima, i to je jedino sto mi pada na pamet. Uradjen je veliki servis i zamijenjeni svi filteri nedavno. MAP sam ocistio i nema poboljsanja, MAF kada iskljucim takodje nemirno radi. Na dijagnostici pokazuje da je zahtevana masa vazduha u leru 350 a zahtevano je 270, kad se doda minimum gasa onda je zahtevano 380 a izmereno 380, sa jacim gasom zahtevano 1000 a izmereno 500 (necega). Kada sam radio veliki servis, pre 2000 km u ovlastenom servisu, na dijagnostici nije bilo nikakvih gresaka i sve su vrednosti bile u redu.
Nadam se da ovo ne znaci da cu morati da menjam usisnu granu.
Hvala
Alfa 159 2.4 147kw 2006. g.p. 102.000 km na satu (stvarne kilometraze). Na 96.000 km (prosle godine) ociscen EGR u ovlastenom servisu u Njemackoj.
Vise puta do sada mi se ukljucuje safe mode, nakon duze voznje uzbrdo na 2.000 obrtaja. Kada ugasim pa upalim auto, snaga se vrati a greska ostaje upaljena jedno vreme. Kada je zagrijana radi nemirno, u mestu obrtaji ponekada skacu. Na Fiat Ecu Scan mi pokazuje sljedece greske: p2013, p2004, p2111.
Guglajuci nasao sam da su mnoge 159-ke imale problema sa usisnom granom i tim ventilima, i to je jedino sto mi pada na pamet. Uradjen je veliki servis i zamijenjeni svi filteri nedavno. MAP sam ocistio i nema poboljsanja, MAF kada iskljucim takodje nemirno radi. Na dijagnostici pokazuje da je zahtevana masa vazduha u leru 350 a zahtevano je 270, kad se doda minimum gasa onda je zahtevano 380 a izmereno 380, sa jacim gasom zahtevano 1000 a izmereno 500 (necega). Kada sam radio veliki servis, pre 2000 km u ovlastenom servisu, na dijagnostici nije bilo nikakvih gresaka i sve su vrednosti bile u redu.
Nadam se da ovo ne znaci da cu morati da menjam usisnu granu.
Hvala
-
Ka
- Drug Član
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
vrednosti su na prva 4 injektora izmedju 0.1 i -0.50 a na petom cini mi se +1
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
negde na nemackom forumu alfista sam nasao da su imali slicnih problema, neki su resavali tako sto su jednostavno odvojili swirl valves u usisu od njihovog el. motora i ostavili ih u otvorenom polozaju i da od tada nisu imali problema. Ne znam koliko je to pametno.
Kazu da je na bmw 530d 2003> ima istih problema.
Kazu da je na bmw 530d 2003> ima istih problema.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
A da prsneš malo WD po polugici koja pokreće klapne? Lako je dostupna.
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Za raskačivanje klapni sa motora sam zaboravio da ti napišem da ne radiš. Kod mene su bile raskačene na staroj grani, a prvi majstor mi nije skrenuo pažnju na to - pretpostavljam da i oni tako rešavaju problem.
Kod Deše smo zamenili usisnu granu i auto se ne može prepoznati koliko je elastičniji. Pre zamene je bio mrtav ispod 2000 obrtaja, a sada može da se vozi da ih ne pređeš nijednom. Ima snage i više nego što je neophodno na niskim obrtajima, tako da je korisno da grana radi kako treba.
U pitanju je 1.9, ne 2.4, ali pretpostavljam da je princip isti, sa zajedničkim simptomima.
Kod Deše smo zamenili usisnu granu i auto se ne može prepoznati koliko je elastičniji. Pre zamene je bio mrtav ispod 2000 obrtaja, a sada može da se vozi da ih ne pređeš nijednom. Ima snage i više nego što je neophodno na niskim obrtajima, tako da je korisno da grana radi kako treba.
U pitanju je 1.9, ne 2.4, ali pretpostavljam da je princip isti, sa zajedničkim simptomima.
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
da li ima nekih opasnosti za motor ukoliko se otkace klapne?
koliko je izasla zamena usisne grane i ruke?
koliko je izasla zamena usisne grane i ruke?
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Motor bude OK, ali se raspadne turbina. Kritično je godište od 2007. 2006 obično samo grana strada kao kod mene.
Proveri pa zameni eventualno granu, da ne bude i turbina i grana zajedno.
Proveri pa zameni eventualno granu, da ne bude i turbina i grana zajedno.
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Deo je oko 30 hiljada dinara (pričam za 1.9 16v), a za ruke nisam siguran jer smo sve i svašta sređivali, tako da je ukupna cifra za rad bila više nego povoljna.
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
ne razumem se u sifre gresaka, ali znam da se mnogo ljudi na ovim prostorima napatilo sa DPF filterom koji ne znam da li imas, a niko ga ne pominje. simptomi su slicni. uglavnom, ima setova za uklanjanje DPF filtera i EGR ventila, sa izmenjenim softverom, i mislim da te nikad vise glava nece zaboleti oko toga. s druge strane, ima i mnogo amatera u toj oblasti, trazi nekog ozbiljnog za te radove - ako je do toga.
srecno
srecno
- avatar25
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Nedavno sam zamenio erg ventil, skinuo usisnu granu i ocistio je i ostavio otvorene klapne, odvojio ih od njihovog motora. Videcemo sta ce biti dalje
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Uloga krilaca (tzv. "swirls" ili "swirl flaps") je da, stvarajući turbulentno kretanje vazduha na malim obrtajima, poboljšaju performanse. S obzirom na tu ulogu i probleme (kad počnu da se zaglavljuju), mnogi ih ostavljaju u otvorenom položaju (AO forum), bez ikakvih posledica po motor i turbinu... Kod nekih BMWa su ta krilca plastična, pa su se lomila, komadi upadali u prostor sa ventilima...
Meni izgleda kao idealna varijanta: sofversko isključivanje EGR, blokiranje EGR i čišćenje usisne grane. Jedino tako će mehanizam krilaca da ostane u funkciji, inače ga garež iz EGR stalno ponovo zaprlja i blokira.
Meni izgleda kao idealna varijanta: sofversko isključivanje EGR, blokiranje EGR i čišćenje usisne grane. Jedino tako će mehanizam krilaca da ostane u funkciji, inače ga garež iz EGR stalno ponovo zaprlja i blokira.
Alfa je stil... ostalo je status...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Druze stisni je malo u obrtaje neko vreme da je "otcepis" malo, pa tek onad razmisljaj o ozbiljnijim radovima
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Nešto nisam pobornik otkačinjanja krilaca. Doduše, ja vozim 16v, i kada smo skinuli granu sa otkačenim krilcima i stavili novu, auto se preporodio do 2000 obrtaja.
Ne znam koliko je primetno kod 20v.
I na alfama mlađim od 2007, taj deo je rizičan po motor.
Ne znam koliko je primetno kod 20v.
I na alfama mlađim od 2007, taj deo je rizičan po motor.
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
A kazi mi to tresenje jel ti se javlja kad je auto hladan, topao ili zajedno. Meni na 2.4 samo kad je zagrejan, kao da pojacano trese ali savrseno lepo se ponasa u voznji
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Te simptome nisam nikad imao. Trešenje u mestu može da ukaže na dizne.
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
Zar nije bila priča da su do 2007 krilca metalna pa se ne otkidaju a posle 2007 su plastična pa mogu da se odvale delovi?nidza napisao:Nešto nisam pobornik otkačinjanja krilaca. Doduše, ja vozim 16v, i kada smo skinuli granu sa otkačenim krilcima i stavili novu, auto se preporodio do 2000 obrtaja.
Ne znam koliko je primetno kod 20v.
I na alfama mlađim od 2007, taj deo je rizičan po motor.
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
@nenadapple Svi motori sa neparnim brojem cilindara imaju te blage vibracije...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
- nenadapple
- Garaža: alfa romeo 156sw 2.4 20v +novaspeed chip
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Cukarica
Post
alfa 159 2.4 greska p2013
ma pre neki mesec nije uopste tresao, nego je poceo na momente, a sad cim se zagrejeMarkoni147 napisao:@nenadapple Svi motori sa neparnim brojem cilindara imaju te blage vibracije...
Tapatalk Post
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: alfa 159 2.4 greska p2013
To je onda vec nesto drugo... Moze da se javi usled problema sa diznama...
Tapatalk Post
Tapatalk Post