1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Ispravno je na kontakt, cudno ali mozda ti vakum pumpa ne radi dobro? meni ovako izgleda da tebi krilca nisu prljava, vec da nesto drugo pravi problem, treba to neko da ti sve dobro pregleda i istestira svaki deo tog sistema...
mozda moze biti i da imas negde malu rupu na vakum rezervoaru pa nema vakuma dok se motor na upali i pumpa krene da radi, a trebalo bi koliko znam da ga zadrzi u rezervoaru i nakon gasenja auta... cini mi se juce da sam par puta davao kontakt u jednom momentu dok smo to sve proveravali i posle recimo treceg puta nije vise hteo da uvuce polugu jer je ostao bez vakuma, a to znaci da ga je bilo i nakon gasenja...
mozda moze biti i da imas negde malu rupu na vakum rezervoaru pa nema vakuma dok se motor na upali i pumpa krene da radi, a trebalo bi koliko znam da ga zadrzi u rezervoaru i nakon gasenja auta... cini mi se juce da sam par puta davao kontakt u jednom momentu dok smo to sve proveravali i posle recimo treceg puta nije vise hteo da uvuce polugu jer je ostao bez vakuma, a to znaci da ga je bilo i nakon gasenja...
Poslednja izmena od Djo83 u Pet Jan 15, 2016 3:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Gde se nalazi i sa čime ima veze ta vakum pumpa. Vrlo je moguće da nešto zeza i da neće da se pokrene samo na kontakt.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Ok, tnx. provericu to sa jačinom vakuma pa ću vidti. Svakako sam uz mali servis najavio da će trebati da mi reše to prepunjavanje tj. utvrde tačno šta je u pitanju.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Hoću naravno nego nikako da odem a po ovom klizavom vremenu nisam ni povlačio naglo iz niskih jer nema svrhe po klizavom pa mi se greška nije palila zadnje dve nedelje što može biti povezano i sa temperaturom koja je bila iznad proseka. Videćemo kako se razvija situacija a i dalje se nosim mišlju da mi je reparacija turba poslednja stvar i da možda problem mogu da rešim u najgorem slučaju samo sa čišćenjem. I Deša me posavetovao da ne žurim sa reparacijom već da uz mali servis pokuša da mi to reši.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
ne sumnjam da ce ti resiti, ovo je kako se meni cini neki problem sa vakumom ne bi trebalo da bude reparacije...
- pejo
- Contact:
- Garaža: ALFA 156
- Lokacija: novi sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
prepunjava turbo ,to je najčešća greška prilikom naglog dodavanja gasa. mnogi urade remap a ostanu na 2 bara map senzoru i eto problema.
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
moj mob 069/1468-109 viber
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Apsolutno, posle remapa obavezno je ubaciti map senzor od 4 bara, ne 3, da bi bili sigurni da greska nece da se javi.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Skini vakum crevo koje ide od pirburg ventila do pastetice i napravi vakum, ustima ili vakum pumpom da se poluga uvuce u pasteticu i drzi tako 10ak sekundi, ako se poluga ne izvlaci znaci da je vakum crevo celo.
Dok auto radi, skini vakum koji ide od vakum pumpe do pirburga i vidi da li dolazi vakum. Ako ga ima dobro je. Vrati to crevo i skini ovo prethodno sto ide do turbine, ako i tu ima vakuma na leru, onda je sve ok sa vakumom pumpom i pirburgom.
Skini osigurac koji ne da se poluga aktuatora odvoji od male polugice koja ide u turbinu, odnosno koja povezuje aktuator sa vnt sistemom u turbini. Ako se ta mala polugica bez otpora pomera skroz dole i skroz gore bez da kaci negde, znaci da nisu toliko zaprljana krilca turbine.
Skini mes, prikaci na dijagnostiku i uradi log i sa parametrima iz teme o dijagnostici i 99% ce se videti problem u cemu je.
Skini 200e sa tvog racuna i prebaci na moj.
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Skini crevo koje ide od turbine do mafa, tj skini selnu na turbini i otkaci crevo, zavuci prstic tanani i vidi da li ima i kolikog lufta u turbini, axijalnog i radijalnog. Ako ima radijalnog lufta da impeleri pipaju kuciste turbine onda je zreo za reparaciju, ako ne pipaju onda nije hitno. Ako ima axijalnog onda je zreo za reparaciju.Sauriann napisao:Hoću naravno nego nikako da odem a po ovom klizavom vremenu nisam ni povlačio naglo iz niskih jer nema svrhe po klizavom pa mi se greška nije palila zadnje dve nedelje što može biti povezano i sa temperaturom koja je bila iznad proseka. Videćemo kako se razvija situacija a i dalje se nosim mišlju da mi je reparacija turba poslednja stvar i da možda problem mogu da rešim u najgorem slučaju samo sa čišćenjem. I Deša me posavetovao da ne žurim sa reparacijom već da uz mali servis pokuša da mi to reši.
Skini vakum crevo koje ide od pirburg ventila do pastetice i napravi vakum, ustima ili vakum pumpom da se poluga uvuce u pasteticu i drzi tako 10ak sekundi, ako se poluga ne izvlaci znaci da je vakum crevo celo.
Dok auto radi, skini vakum koji ide od vakum pumpe do pirburga i vidi da li dolazi vakum. Ako ga ima dobro je. Vrati to crevo i skini ovo prethodno sto ide do turbine, ako i tu ima vakuma na leru, onda je sve ok sa vakumom pumpom i pirburgom.
Skini osigurac koji ne da se poluga aktuatora odvoji od male polugice koja ide u turbinu, odnosno koja povezuje aktuator sa vnt sistemom u turbini. Ako se ta mala polugica bez otpora pomera skroz dole i skroz gore bez da kaci negde, znaci da nisu toliko zaprljana krilca turbine.
Skini mes, prikaci na dijagnostiku i uradi log i sa parametrima iz teme o dijagnostici i 99% ce se videti problem u cemu je.
Skini 200e sa tvog racuna i prebaci na moj.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
ima log u mojoj temi ili nekoj drugoj...prepunjavam. Mene interesuje kako da proverim da li su krilca prljava pa treba čišćenje ili se pomerila geometrija tj. povećao se luft pa mora reparacija. Ne bih da šaljem turbo na slepo u Užice jer će oni naravno reći daj da uzmemo pare mora remont. Još nisam čuo da su nekom rasklopili turbo očistili krilca i sklopili. Ovo sa crevima i ventilom ću da proverim samo malo da otopli...Hvala.
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Remapovan auto?
Skines turbinu sa auta, skines gusani, tj turbiniski oklop, i rastavis krilca. torex kljuc za vnt, 3 srafa je drze. Skines, ocistis, sklopis i vratis, montiras turbinu i to je to. Par sati igranja i taman vidis nesto novo.
Skines turbinu sa auta, skines gusani, tj turbiniski oklop, i rastavis krilca. torex kljuc za vnt, 3 srafa je drze. Skines, ocistis, sklopis i vratis, montiras turbinu i to je to. Par sati igranja i taman vidis nesto novo.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Bas tako,vrlo jednostavna operacija,samo gledaj da ti se ne razleti varijabila kada povadis torexe
Usput malo razradis i aktuator,proveris vakum creva,pogledas luftove...itd.
Usput malo razradis i aktuator,proveris vakum creva,pogledas luftove...itd.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Vrlo rado bih to odradio sam da imam gde tj. garažu imam ali kanal nemam a nije ni temperatura prijatna da bih se sad zavlačio pod auto . Svakako idem na mali servis pa neka je skinu i očiste i vrate.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
To možeš sa Dešom da se dogovoriš,da se samo to odradi kod turbadžije.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Da, pomenuo mi je i kod koga oni nose turbo na čišćenje ali ne mogu da se setim imena. Više sam ispizdeo čekajući zadnje amorte da stignu kako bih otišao na servis i izmenjao sve to. Ionako zadnjih par dana vozam ženinog fordića dok je odsutna a Alfa drema na parkingu prekrivena snegom.
Moraću da promenim i džek na map senzoru jer je pukao i možda gubi kontakt. Takođe mi fali i ona gumica unutra pisao sam već. E sad, da li mora da se seče i lemi videćemo...
Moraću da promenim i džek na map senzoru jer je pukao i možda gubi kontakt. Takođe mi fali i ona gumica unutra pisao sam već. E sad, da li mora da se seče i lemi videćemo...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Vodi samo računa,turbadžije su teški lopovi.Ako bude Deša zvao da ti kaže kako je ovaj rekao da treba zamena koječega,ti insistiraj da želiš samo čišćenje varijabile i balansiranje sklopa i budi striktan...zna i Deša da padne pod uticaj tog lika i da ti predloži remont.
Takođe reci Deši da ti pročisti detaljno cevi pritiska i odliva,a posebno holender koji ima sito za sakupljanje nečistoća u sebi (najbolje bi bilo da se sito izbaci).
Takođe reci Deši da ti pročisti detaljno cevi pritiska i odliva,a posebno holender koji ima sito za sakupljanje nečistoća u sebi (najbolje bi bilo da se sito izbaci).
A Man's Got to Know His Limitations...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
A ne mislite da sito nije tu bez razloga? zasto ne bi dovoljno da se samo ocisti? Nekad ranije je DusanGT napominjao da se nikako ne izbacuje sito iz regulatora pritiska goriva, a isti razlog se moze reci za to kod turbine, ako nesto promakne kroz filter ulja lako moze da napravi problem u lezaju turbine...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
palo je imeni to na pamet. Možda je dovoljno da ga očisti...Ja se trudim da mali servis radim na 10k, nekad koju stotinu kilometara pre ili kasnije kako me slobodno vreme zadesi.
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Ja sam pre godinu i po rekao majstoru da ocisti taj holender na malom servisu i ocistio je, auto je imalo oko 100kkm samo kod mene i za to vreme nije ciscen, kaze da nije bio zaprljan... tako da mislim da se to ne prlja nesto spec da bi se moralo svaki cas cistiti i da pravi problem pa da ga izvadis... veca ce biti steta da ga nema a neka cestica se zadesi u ulju...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Sito u regulatoru pritiska goriva,nije isto što i sito u holenderu uljne cevi turbine.
Sito u holenderu dovodne cevi u turbinu smanjuje protok ulja kroz turbinu,a samim tim efikasnost hlađenja turbine je lošija (ulje je pored podmazujućeg i fluid koji hladi sklop turbine).
Ovo kod serijskih vozila nema bitan uticaj na vek trajanja turbine,ali je izuzetno bitno kod čipovanih motora.
Kod čipovanih motora turbina radi na većem pritisku,vratilo turbine se okreće na višim brojevima obrtaja,a samim tim i grejanje celokupnog sklopa je povećano i bitno je što bolje hlađenje.
Ako dođe do upada prljavštine u sito,prvo što će se desiti je da turbina ostane bez dovoljnog protoka ulja što može dovesti do smanjene efikasnosti hlađenja i pregrevanja sklopa turbine,a drugo što se dešava je da turbo ostaje i bez podmazivanja,što neminovno dovodi do sloma turbine.
Ovo se naravno predupređuje time,što se prilikom zamene turbine,menjaju ujedno i ulje i filter ulja,a filter ulja bi trebao da bude taj faktor koji će da spreči bilo kakve nečistoće u uljnom sistemu i samom ulju - a ne sito na holenderu.
Naravno svako ima pravo da koristi i fabrička rešenja i na svakome je da odabere kako će da postupi.
Sito u holenderu dovodne cevi u turbinu smanjuje protok ulja kroz turbinu,a samim tim efikasnost hlađenja turbine je lošija (ulje je pored podmazujućeg i fluid koji hladi sklop turbine).
Ovo kod serijskih vozila nema bitan uticaj na vek trajanja turbine,ali je izuzetno bitno kod čipovanih motora.
Kod čipovanih motora turbina radi na većem pritisku,vratilo turbine se okreće na višim brojevima obrtaja,a samim tim i grejanje celokupnog sklopa je povećano i bitno je što bolje hlađenje.
Ako dođe do upada prljavštine u sito,prvo što će se desiti je da turbina ostane bez dovoljnog protoka ulja što može dovesti do smanjene efikasnosti hlađenja i pregrevanja sklopa turbine,a drugo što se dešava je da turbo ostaje i bez podmazivanja,što neminovno dovodi do sloma turbine.
Ovo se naravno predupređuje time,što se prilikom zamene turbine,menjaju ujedno i ulje i filter ulja,a filter ulja bi trebao da bude taj faktor koji će da spreči bilo kakve nečistoće u uljnom sistemu i samom ulju - a ne sito na holenderu.
Naravno svako ima pravo da koristi i fabrička rešenja i na svakome je da odabere kako će da postupi.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Ako je uloga da se spreci da mikroprljavstina iz goriva u jednom slucaju i prljavstina iz ulja u drugom slucaju dospeju u dizne/turbinu onda im uloga u principu jeste ista...
To sto ti kazes ima smisla, ali ne verujem da bi fabrika bez razloga stavila sito tu gde je stavila, da ne misle da ipak postoji sansa da nesto prodje i kroz filter ulja a sto ne bi trebalo...
Da sito smanjuje protok ulja mislim da ne stoji, jer je potrebna kolicina ulja koja dospeva u turbinu proracunata sa sitom u sistemu... E sad ako cipovani motori traze veci protok ulja kroz turbinu to je onda druga prica i u tom slucaju uklanjanje sita verovatno moze da pomogne hladjenju turba...
cisto iznosimo misljenja
To sto ti kazes ima smisla, ali ne verujem da bi fabrika bez razloga stavila sito tu gde je stavila, da ne misle da ipak postoji sansa da nesto prodje i kroz filter ulja a sto ne bi trebalo...
Da sito smanjuje protok ulja mislim da ne stoji, jer je potrebna kolicina ulja koja dospeva u turbinu proracunata sa sitom u sistemu... E sad ako cipovani motori traze veci protok ulja kroz turbinu to je onda druga prica i u tom slucaju uklanjanje sita verovatno moze da pomogne hladjenju turba...
cisto iznosimo misljenja
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Glavni filter ulja je dovoljan...DjomlaN napisao:... ranije je DusanGT napominjao da se nikako ne izbacuje sito iz regulatora pritiska goriva, a isti razlog se moze reci za to kod turbine...
Alfa je stil... ostalo je status...
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: 1.9jtd izludjuju me: P0191 P0235?
Ta mrežica - mikrosito u holenderu se pored toga što tokom vremena oksidira i smanji za određeni stepen protok kroz sebe,vrlo lako napuni i mikročesticama koje ne mogu da oštete sklop turbine ali sa druge strane mogu da smanje protok ulja kroz turbinu,čime se smanji podmazivanje i spusti efikasnost hlađenja.
Sve to naravno možda nema uticaja na fabričke parametre rada turbine ali kod čipovanih motora ima itekako uticaja.
Ne jednom se dešavalo da ta prljava mikrosita,izazovu da turbina ne traje ni 500m probe posle revizije i ugradnje iste ,te su ljudi počeli masovno da ih izbacuju:)
Ali hajde da odbacimo sve gore navedene razloge tehničkog karaktera što sam naveo i da navedemo najbanalniji:
Da li će se majstor setiti da očisti prilikom servisa to mikrosito ili će mu nešto drugo odvući pažnju pa ga neće ni
pipnuti,a ja ću imati protok ulja lošiji nego što je to fabrika predvidela.
viewtopic.php? ... 8&start=25
Sve to naravno možda nema uticaja na fabričke parametre rada turbine ali kod čipovanih motora ima itekako uticaja.
Ne jednom se dešavalo da ta prljava mikrosita,izazovu da turbina ne traje ni 500m probe posle revizije i ugradnje iste ,te su ljudi počeli masovno da ih izbacuju:)
Ali hajde da odbacimo sve gore navedene razloge tehničkog karaktera što sam naveo i da navedemo najbanalniji:
Da li će se majstor setiti da očisti prilikom servisa to mikrosito ili će mu nešto drugo odvući pažnju pa ga neće ni
pipnuti,a ja ću imati protok ulja lošiji nego što je to fabrika predvidela.
viewtopic.php? ... 8&start=25
A Man's Got to Know His Limitations...