Pozdrav kolege,
Kod mene je AR 159 dizel i u zadnje vrijeme mi pada napunjenost akumulatora dok auto ugašen stoji. evo mogu reći prije 5-6 dana dok su temperature vani padale, rasle s -5 do 18 stupnjeva ostavio sam auto vani zaključan sa alarmom do nekih 10 dana i došao do nje, nisam je ni mogao otključati elektronski preko ključa. nisam čak ni dobio osvjetljenje putnog računala dok su se otvorila vrata. izmjerio akumulator i napon oko 7 V. nemogu vjerovati to mi se dosad nije dogodilo nikad. izvadio akumulator, odnio ga i reklamirao jer je još pod garancijom 2 godine. sa starim aku magneti mareli koji je bio slabiji 570A to mi se nikad nije dogodilo. Neznam šta ću - kupio i tester akumulatora i sad ga pratim (dobio u međuvrenenu zamjeski) jer ovaj Varta je na ispitivanju.
Jel netko zna što bi moglo vuči struju - jel radio, mogu reč za radio da sad kad sam izvadio varta akumulator koji je bio totalno prazan i odnio ga na testiranje, stavio zamjeski i pokrenuo auto, auto radio se sam uključio i tražio "eror code" - traži me kod radija, tu sutuaciju nisam imao nikad, a imao sam izmemorirane stanice?
Jel netko može reći kolika je dozvoljena struja koju auto smije vuč kad ne radi, ja imam i auto alarm koji se uključuje kad zaključam auto?
Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
- kstancec
- Garaža: Alfa Romeo 159 dizel
- Lokacija: Republika Hrvatska
- kstancec
- Garaža: Alfa Romeo 159 dizel
- Lokacija: Republika Hrvatska
Post
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
evo i slike akumulatorakstancec napisao:Pozdrav kolege,
Kod mene je AR 159 dizel i u zadnje vrijeme mi pada napunjenost akumulatora dok auto ugašen stoji. evo mogu reći prije 5-6 dana dok su temperature vani padale, rasle s -5 do 18 stupnjeva ostavio sam auto vani zaključan sa alarmom do nekih 10 dana i došao do nje, nisam je ni mogao otključati elektronski preko ključa. nisam čak ni dobio osvjetljenje putnog računala dok su se otvorila vrata. izmjerio akumulator i napon oko 7 V. nemogu vjerovati to mi se dosad nije dogodilo nikad. izvadio akumulator, odnio ga i reklamirao jer je još pod garancijom 2 godine. sa starim aku magneti mareli koji je bio slabiji 570A to mi se nikad nije dogodilo. Neznam šta ću - kupio i tester akumulatora i sad ga pratim (dobio u međuvrenenu zamjeski) jer ovaj Varta je na ispitivanju.
Jel netko zna što bi moglo vuči struju - jel radio, mogu reč za radio da sad kad sam izvadio varta akumulator koji je bio totalno prazan i odnio ga na testiranje, stavio zamjeski i pokrenuo auto, auto radio se sam uključio i tražio "eror code" - traži me kod radija, tu sutuaciju nisam imao nikad, a imao sam izmemorirane stanice?
Jel netko može reći kolika je dozvoljena struja koju auto smije vuč kad ne radi, ja imam i auto alarm koji se uključuje kad zaključam auto?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
Moze bilo sta da vuce struju, dok ne testiras ne mozes da znas. U stanju mirovanja ne bi trebalo da vuce vise od 0.01-0.02A
- kstancec
- Garaža: Alfa Romeo 159 dizel
- Lokacija: Republika Hrvatska
Post
Zanima me parking senzor - stavio sam prije 8 mj zamjenski u prednji branik jer je originalni malo radio a malo ne - na suncu da u suprotnom ne. Sa tim gore senzorom ne mogu imati vizualni prikaz kao prije, isključio sam opciju prikaza ne bord computer preko dijagnostike i sad samo radi zvuk, a greška se više ne pojavljuje na bord computer, jel možda do njega?
Sada je zadnja izmjerena struja 0.20-0.21A, kreće sa 1.45A i ispitujem do nekih 5 min.
Neznam dal se može ispitati i struja alarma, jer imam i alarm?
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
Danas sam opet mjerio i izvadio osigurač radio-navigacijski sustav F23 (15A) - ništa, 2 osigurača od grijanja prednjih sjedala (7.5A) - ništa.bums85 napisao:Moze bilo sta da vuce struju, dok ne testiras ne mozes da znas. U stanju mirovanja ne bi trebalo da vuce vise od 0.01-0.02A
Zanima me parking senzor - stavio sam prije 8 mj zamjenski u prednji branik jer je originalni malo radio a malo ne - na suncu da u suprotnom ne. Sa tim gore senzorom ne mogu imati vizualni prikaz kao prije, isključio sam opciju prikaza ne bord computer preko dijagnostike i sad samo radi zvuk, a greška se više ne pojavljuje na bord computer, jel možda do njega?
Sada je zadnja izmjerena struja 0.20-0.21A, kreće sa 1.45A i ispitujem do nekih 5 min.
Neznam dal se može ispitati i struja alarma, jer imam i alarm?
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
Sve se može ispitati merenjem jačine struje i isključivanjem jednog po jednog potrošača.
Normalno je da odmah nakon isključenja kontakta nekoliko minuta potrošnja struje bude veća i da se nakon određenog vremena stabiliše i ne menja. To je takozvani "power latch" odnosno vreme koje je potrebno da se svi potrošači postepeno isključe i da nakon toga računari pređu u "stand-by" ili "sleep mode". Kod nekih vozila to vreme može biti i do 15 minuta pri čemu handsfree otključavanje može ostati aktivno i do 8 dana.
Ako je izmerena potrošnja struje 200mA ( 0.20A - 0.21A) to znači da će za 100h stajanja (4 dana i 4 sata) akumulator izgubiti 20Ah struje. To je ozbiljno "curenje" struje. Ako je struja stand-by 0.020A kao što je napisao bums85, isti auto će potrošiti isto Ah ali za 41 dan i 16h . Zato se oko 20mA smatra normalnim curenjem struje u sleep-modu za vozila sa do 10-ak računara. Savremena vozila mogu da vuku i oko 60mA u sleep-modu ali su i akumulatori drugačiji pa nema rizika od pražnjenja nakon dugog stajanja.
Jedan primer relativno brzog pražnjenja akumulatora koji je zanemarivan a koji sam imao pre mnogo godina u praksi bila je ogoljena žica u spoju sa masom i to preko oksidisanog sloja. Scenario je bio da je prvo pukla izolacija, zatim je vremenom provodnik oksidirao, zatim se na tom mestu javljalo lokalno grejanje i dodatna oksidacija provodnika i na kraju dodir sa karoserijom. Otkriveno slučajno nakon što je izvađen napolje radi pranja enterijer koji je bio natopljen vodom pa se usmrdeo.
Mislim da je izmerenih 200mA prevelika potrošnja struje i da se mora naći šta je troši.
Normalno je da odmah nakon isključenja kontakta nekoliko minuta potrošnja struje bude veća i da se nakon određenog vremena stabiliše i ne menja. To je takozvani "power latch" odnosno vreme koje je potrebno da se svi potrošači postepeno isključe i da nakon toga računari pređu u "stand-by" ili "sleep mode". Kod nekih vozila to vreme može biti i do 15 minuta pri čemu handsfree otključavanje može ostati aktivno i do 8 dana.
Ako je izmerena potrošnja struje 200mA ( 0.20A - 0.21A) to znači da će za 100h stajanja (4 dana i 4 sata) akumulator izgubiti 20Ah struje. To je ozbiljno "curenje" struje. Ako je struja stand-by 0.020A kao što je napisao bums85, isti auto će potrošiti isto Ah ali za 41 dan i 16h . Zato se oko 20mA smatra normalnim curenjem struje u sleep-modu za vozila sa do 10-ak računara. Savremena vozila mogu da vuku i oko 60mA u sleep-modu ali su i akumulatori drugačiji pa nema rizika od pražnjenja nakon dugog stajanja.
Jedan primer relativno brzog pražnjenja akumulatora koji je zanemarivan a koji sam imao pre mnogo godina u praksi bila je ogoljena žica u spoju sa masom i to preko oksidisanog sloja. Scenario je bio da je prvo pukla izolacija, zatim je vremenom provodnik oksidirao, zatim se na tom mestu javljalo lokalno grejanje i dodatna oksidacija provodnika i na kraju dodir sa karoserijom. Otkriveno slučajno nakon što je izvađen napolje radi pranja enterijer koji je bio natopljen vodom pa se usmrdeo.
Mislim da je izmerenih 200mA prevelika potrošnja struje i da se mora naći šta je troši.
- kstancec
- Garaža: Alfa Romeo 159 dizel
- Lokacija: Republika Hrvatska
Post
i ja prijatelju... hvala na lijepom odgovoru. javit ću se... idem sada da vidim... sumljam na parking senzor - koji sam mijenjao a nije original... koliko sam vidio ta linija je spojena na akumulator bez ključa...
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
ForestGump napisao:Sve se može ispitati merenjem jačine struje i isključivanjem jednog po jednog potrošača.
Normalno je da odmah nakon isključenja kontakta nekoliko minuta potrošnja struje bude veća i da se nakon određenog vremena stabiliše i ne menja. To je takozvani "power latch" odnosno vreme koje je potrebno da se svi potrošači postepeno isključe i da nakon toga računari pređu u "stand-by" ili "sleep mode". Kod nekih vozila to vreme može biti i do 15 minuta pri čemu handsfree otključavanje može ostati aktivno i do 8 dana.
Ako je izmerena potrošnja struje 200mA ( 0.20A - 0.21A) to znači da će za 100h stajanja (4 dana i 4 sata) akumulator izgubiti 20Ah struje. To je ozbiljno "curenje" struje. Ako je struja stand-by 0.020A kao što je napisao bums85, isti auto će potrošiti isto Ah ali za 41 dan i 16h . Zato se oko 20mA smatra normalnim curenjem struje u sleep-modu za vozila sa do 10-ak računara. Savremena vozila mogu da vuku i oko 60mA u sleep-modu ali su i akumulatori drugačiji pa nema rizika od pražnjenja nakon dugog stajanja.
Jedan primer relativno brzog pražnjenja akumulatora koji je zanemarivan a koji sam imao pre mnogo godina u praksi bila je ogoljena žica u spoju sa masom i to preko oksidisanog sloja. Scenario je bio da je prvo pukla izolacija, zatim je vremenom provodnik oksidirao, zatim se na tom mestu javljalo lokalno grejanje i dodatna oksidacija provodnika i na kraju dodir sa karoserijom. Otkriveno slučajno nakon što je izvađen napolje radi pranja enterijer koji je bio natopljen vodom pa se usmrdeo.
Mislim da je izmerenih 200mA prevelika potrošnja struje i da se mora naći šta je troši.
i ja prijatelju... hvala na lijepom odgovoru. javit ću se... idem sada da vidim... sumljam na parking senzor - koji sam mijenjao a nije original... koliko sam vidio ta linija je spojena na akumulator bez ključa...
- kstancec
- Garaža: Alfa Romeo 159 dizel
- Lokacija: Republika Hrvatska
Post
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
Sretan Uskrs! nemam ništa dodatno spojeno... možda sam na tragu... ali moram još čitat što stoji na internetu, proučavat... naime kažu stručnjaci da je do 50mA ok, sve preko je previše i treba tražit uzrok... nebi se ja zajebavao, da mi nije 2 puta već ispraznilo akumulator - sad vidim da je aku ok - pa čak i varta... a sad mi auto stoji, prije sam ga svaki dan vozao, pa se to može zanemarit... ili otpojit -- klemu i onda ne vuče, ali nemogu zaključat auto, ako netko zna, neka pomogne..., centralno ne radi jer treba struja... inače da ga mogu zaključat otpojio bih klemu i sve ok, baš me briga... ako netko zna kako zaključat 159-tku neka mi objasni, znam za ključ metalni, za vozačeva vrata - ali dok se zaključa elektronski bez alarma, otključaju samo vozač vrata na ključ i digne hauba i odspoji aku, zatvore vrata i zaključaju na ključ ona su zaključana, ali vrata iza vozača SU OTKLJUČANA... DRUGIM RIJEČIMA SAMO SU ZAKLJUČANA VRATA VOZAČA, OSTALA OTKLJUČANA... Znači da se vozim svaki ili svaki drugu dan od tog pražnjenja ništa, alternator ga napuni, to što potroši (to je potrošnja 200-190mA). Želim reči da sam pronašao dva releja ispod volana, jedan je crni od 50A, a drugi od 30 A - crveni, kakav je i za kratka svjetla... za oba stoji da su u prijevodu KLJUČAN RELEJ PRAŽNJENJA... imaju 4 pina... znači dolaz + i - sa aku i odlaz + i - ... sad ću ih ispitati dali preklapaju na 12 V... ako netko nešto zna oko toga, savjet bi dobro došao...
- kstancec
- Garaža: Alfa Romeo 159 dizel
- Lokacija: Republika Hrvatska
Post
Re: Pada napunjenost akumulatora kako auto stoji
ljudi... kaže ovako.... mjesta za paniku NEMA... pa onda moram i obrazložiti kaže... struja od 200 mA ili 190mA je u redu... znači dok spojite ampermetar serijski i mjerite potrošnju struje vidjet ćete da struja vrlo brzo pada... Naime, do nekih 20 sekundi struja padne do 200mA ili 0.2A i tu staje... jest da je to previše, ali... radi se o tome da auto odma ne gasi rad svih modula... tj. oni ostaju uključeni do 45 min nakon gašenja vozila i vađenja ključa... i onda se javlja ta struja od 200mA gledano ukupno, znači da bi svaki modul mogao imati potrošnju oko 10mA... u rad modula se možete uvjeriti na primjeru... ako auto ima opciju - mogućnost: prati me do kuće sa uključenim kratkim svjetlima koje svijetle oko 30 s i onda se same ugase... znači, da se sve ugasi dok se ključ izvadi kako bi se onda uključio modul za svjetla? nikako... trebao bih ih vozač uključiti... znači, tu se vidi da ecu ostavlja uključene module, koje onda nakon nekih 45 min isključuje, koji mu više nisu potrebni i struja pada, kažu do 50mA je ok, znači to su 3-4 modula koja ostaju uključena - memorija radio, alarm, centralno - zaključavanje i valjda ecu i njegova memorija... po meni ako je ukupna struja i do 100mA ili 0.1A i to je u redu... e sad, ja nisam to još ispitao,ali dok budem imao vremena hoću... i bitno je dok se spoji ampermetar i krene teći 45 min, ne prekinuti strujni krug i ponovo spojiti, jer u tom trenutku sve opet kreće od 0 - ispočetka (tih 45min)... i još bi dodao... po meni što može raditi od potrošača na 200mA - kao nekakvo trošilo?? ništa... imate i video na youtube gdje autoelektričar traži gdje curi struja, vadi osigurače, ali on imaju struju oko 3.5A, a ne 0.2A... ostao je uključen prekidač koji je direktno spojen na aku... dok ga je isključio prekidač... 0.02A... - znači ostale su memorije...
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”