Kolege,
opet sam ovde sa novom temom vezanom za ovaj GM problematicni motor.
Prethodni post u kome sam se zalio na pregravanje ulja u motoru smo zatvorili, resio sam problem zamenom zapusenog hladnjka ulja.
Sad resavamo sledeci. Varijabilne remenice bregaste, tj. varijatore koji se cuju 10 ak sekundi po paljenju kako cakću, ponekad i zakrče, i ono sto ih prati je paljenje znaka kantice ulja na bordu, sa obavestenjem nizak pritisak ulja. Ta greska stoji dok varijatori cakću, i cim oni prestanu, gasi se i greska.
Check engine se ne pali, i greska za pritisak ulja se ne pali kasnije u voznji nikada i auto ide lepo. Dakle ona se samo pali uz varijatore kad je motor hladan ili vozen pa stajao par sati..
Auto je bio u servisu kod OK majstora u Čačku, da ga sad ne reklamiramo, ne znam jeli dozvoljeno. Zamenili smo.nove varijatore koje sam ja uzeo i proverili solenoide koji im otvaraju ulje, sve OK.
Sada na paljenju nema više zveckanja medjutim greska se i dalje javlja. On sumnja da je problem u nekom nepovratnom ventilu koji mora da postoji i da se nalazi ili u kućištu uloska filtera ulja ili u nekom separatoru u karteru/uljnoj pumpi i predlaze da to rasturamo i trazimo. Ujedno on sumnja, da bas zbog njega neispravnog, auto izgubi ulje iz glave kada stoji, jer se ono slije u karter i da se zbog toga javlja ova greska, a zbog toga su i stradale ove prve fabricke remenice jer neko vreme po paljenju rade na suvo...
Ima li ko savet sta raditi, da li taj ventil, separator postoji i gde ga gledati...
159 1.8 mpi nizak pritisak ulja na paljenju
- al.ro.147
- Contact:
- Garaža: 147 1.6 ts
159 1.8 mpi - Lokacija: Uzice
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
Post
Re: 159 1.8 mpi nizak pritisak ulja na paljenju
Može se skinuti glava motora i na dovodni kanal ulja u glavi motora ugradit nepovratni ventil. On služi kad ugasiš motor ulje ostaje u glavi i varijatoru pa kod ponovnog paljenja ne radi na suho nego sa uljem i to produžuje vijek.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”