Problem - Slab pritisak ulja u motoru
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Ćao svima,
treba mi vaša pomoć, opisaću tačno ponašanje moje mezimice 159-ke...
u pitanu je 1.9 jtdm 2007. god., prvi put mi se auto ugasio zbog prijave na displeju da je slab pritisak ulja u motoru, a pri tom je auto normalno funkcionisao i radi savršeno. Ugasio se, ja pokušam opet da ga upalim i upali se kao da se ništa nije desilo, nastavio sam dalje da vozim i posle toga se nije javljao problem.
od prilike 3 dana kasnije mi se desilo isto po drugi put...naravno auto opet upalim i opet radi bez problema. Uputio sam se ka majstoru koji na kompjuteru nikakvu grešku nije mogao da uoči, kao da se ništa nije desilo. Savetovao mi je da zamenim onaj mali regulator pritiska ulja u motoru što sam i učinio.
Pomislio sam bio da sam time rešio problem...medjutim nisam...Dan kasnije, t.j. jutros krenem ja na posao i autputem se normalno ponašao, sve bilo ok. Stignem ja do isključenja za bežanijsku kosu, naravno gužva sve do gazele pa i dalje i primetim da mi se motor čudno ponaša. Pogledam u retrovizor i vidim da je krenuo da dimi...isključim se ja kod Tošinog bunara. i na semaforu mi se auto ugasi i opet prijavi da mi je slab pritisak ulja u motoru. Ja ga opet upalim, auto se opet normalno ponaša, nema ni traga od dima...
Da li neko možda zna šta bi ovde mogao da bude problem? Pre nego što sam zamenio taj regulator nije mi se desilo da dimi. Jutros se to prvi put desilo nakon te zamene ali je posle ponovnog paljenja motora taj dim nestao. Molim za pomoć, hoću da rešim taj problem a ne znam šta je. Napominjem opet da motor savršeno se odaziva, vuče kao lud i nema nikakvih trzanja niti bilo čega što nije uobičajeno prilikom vožnje.
Unapred sam zahvalan na pomoći!
treba mi vaša pomoć, opisaću tačno ponašanje moje mezimice 159-ke...
u pitanu je 1.9 jtdm 2007. god., prvi put mi se auto ugasio zbog prijave na displeju da je slab pritisak ulja u motoru, a pri tom je auto normalno funkcionisao i radi savršeno. Ugasio se, ja pokušam opet da ga upalim i upali se kao da se ništa nije desilo, nastavio sam dalje da vozim i posle toga se nije javljao problem.
od prilike 3 dana kasnije mi se desilo isto po drugi put...naravno auto opet upalim i opet radi bez problema. Uputio sam se ka majstoru koji na kompjuteru nikakvu grešku nije mogao da uoči, kao da se ništa nije desilo. Savetovao mi je da zamenim onaj mali regulator pritiska ulja u motoru što sam i učinio.
Pomislio sam bio da sam time rešio problem...medjutim nisam...Dan kasnije, t.j. jutros krenem ja na posao i autputem se normalno ponašao, sve bilo ok. Stignem ja do isključenja za bežanijsku kosu, naravno gužva sve do gazele pa i dalje i primetim da mi se motor čudno ponaša. Pogledam u retrovizor i vidim da je krenuo da dimi...isključim se ja kod Tošinog bunara. i na semaforu mi se auto ugasi i opet prijavi da mi je slab pritisak ulja u motoru. Ja ga opet upalim, auto se opet normalno ponaša, nema ni traga od dima...
Da li neko možda zna šta bi ovde mogao da bude problem? Pre nego što sam zamenio taj regulator nije mi se desilo da dimi. Jutros se to prvi put desilo nakon te zamene ali je posle ponovnog paljenja motora taj dim nestao. Molim za pomoć, hoću da rešim taj problem a ne znam šta je. Napominjem opet da motor savršeno se odaziva, vuče kao lud i nema nikakvih trzanja niti bilo čega što nije uobičajeno prilikom vožnje.
Unapred sam zahvalan na pomoći!
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Nemam iskustva sa sličnim problemom, savjetujem ti da posjetiš nekog od hvaljenih majstora sa iskustvom, koji bi isti trebali da prepoznaju Deša, Toma ...
- ceftriaxone
- Garaža: 2.0 159 SW
- Lokacija: Reggio Emilia
- Lokacija: Troppo lontano
Post
Мени се понекад пали то упозорење при првом јутарњем паљењу.
Пре месец дана су ми мењали уље. Изгледа да негде цури. Тако да ћу сад морати то да средим. Али, ништа сем тог повременог упозорења нисам имао. Никакво штуцање мотора, гашење, димљење, ништа.
Пре месец дана су ми мењали уље. Изгледа да негде цури. Тако да ћу сад морати то да средим. Али, ништа сем тог повременог упозорења нисам имао. Никакво штуцање мотора, гашење, димљење, ништа.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Meni čak jutros na -6 upalio kao da je +20...kažem vam, motor nema nikakvih problema, nešto drugo ga zeza...čak mi je palo na pamet da nije taj regulator što sam novog kupio neki feleričan...
Pre zamene nije se ni meni čudno ponašao, ugasio se jeste ali najnormalnije i onda opet upalio kao da ništa nije bilo...isto to i jutros kada je krenuo da dimi, posle ponovnog paljenja kao da ništa nije bilo.
Re:
ceftriaxone napisao:Мени се понекад пали то упозорење при првом јутарњем паљењу.
Пре месец дана су ми мењали уље. Изгледа да негде цури. Тако да ћу сад морати то да средим. Али, ништа сем тог повременог упозорења нисам имао. Никакво штуцање мотора, гашење, димљење, ништа.
Meni čak jutros na -6 upalio kao da je +20...kažem vam, motor nema nikakvih problema, nešto drugo ga zeza...čak mi je palo na pamet da nije taj regulator što sam novog kupio neki feleričan...
Pre zamene nije se ni meni čudno ponašao, ugasio se jeste ali najnormalnije i onda opet upalio kao da ništa nije bilo...isto to i jutros kada je krenuo da dimi, posle ponovnog paljenja kao da ništa nije bilo.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Jel imaš možda neki broj telefona ili adresu gde se oni nalaze? Otišao bih odmah posle posla neka pogleda...b0jan napisao:Nemam iskustva sa sličnim problemom, savjetujem ti da posjetiš nekog od hvaljenih majstora sa iskustvom, koji bi isti trebali da prepoznaju Deša, Toma ...
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
viewtopic.php?f=13&t=55757
Okaci sliku cisto da znamo kako izgleda to upozorenje.
Okaci sliku cisto da znamo kako izgleda to upozorenje.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Zakazao sam pa ću ići kod njega tada. Kaže mi da tu može da bude nešto na ajnšpricu ali da ne bi trebalo da bude tu većih problema.
Što se tiče slike, problem je što ne znam kada će to obaveštenje da se pojavi. To se bukvalno pojavi kad se ugasi auto ali nema pravila, kako mu dune. I to bude na jednu sekundu i nestane, nema šanse da uslikam to.
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Hvala ti puno na kontaktima. Zvao sam Dešu, on je nažalost slobodan tek sledećeg petka...b0jan napisao:http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=13&t=55757
Okaci sliku cisto da znamo kako izgleda to upozorenje.
Zakazao sam pa ću ići kod njega tada. Kaže mi da tu može da bude nešto na ajnšpricu ali da ne bi trebalo da bude tu većih problema.
Što se tiče slike, problem je što ne znam kada će to obaveštenje da se pojavi. To se bukvalno pojavi kad se ugasi auto ali nema pravila, kako mu dune. I to bude na jednu sekundu i nestane, nema šanse da uslikam to.
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
čekaj, to je ono obaveštenje "engine oil low pressure, turn off immediately"?
meni se to na 156tici desilo 2 puta:
1. Filter ulja bio feleričan, pa je krivo legao. Tada sam zamenio servis i rekao sebi da Tomu u Resniku ne menjam dok smo živi obojica.
2. raspao se bio onaj davač pritiska ulja, zamenjeno i od tad nije bio nikakav problem dok nije otišao auto od mene.
meni se to na 156tici desilo 2 puta:
1. Filter ulja bio feleričan, pa je krivo legao. Tada sam zamenio servis i rekao sebi da Tomu u Resniku ne menjam dok smo živi obojica.
2. raspao se bio onaj davač pritiska ulja, zamenjeno i od tad nije bio nikakav problem dok nije otišao auto od mene.
- ceftriaxone
- Garaža: 2.0 159 SW
- Lokacija: Reggio Emilia
- Lokacija: Troppo lontano
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
E tačno to mi se pojavljuje i ugasi se. Ja sam juče uradio mali servis i menjao filter za ulje, a promenio sam i taj regulator/davač pritiska ulja. I jutros mi se desilo da je krenuo da dimi pa se posle minut ugasio. Odmah sam ga potom upalio i nema dima nema ni problema više. Kao što sam već opisivao...tadicd napisao:čekaj, to je ono obaveštenje "engine oil low pressure, turn off immediately"?
meni se to na 156tici desilo 2 puta:
1. Filter ulja bio feleričan, pa je krivo legao. Tada sam zamenio servis i rekao sebi da Tomu u Resniku ne menjam dok smo živi obojica.
2. raspao se bio onaj davač pritiska ulja, zamenjeno i od tad nije bio nikakav problem dok nije otišao auto od mene.
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Ajde sacu da ga zovem...nego mi palo nešto na pamet, par puta mi je na displeju pisalo da ima vodu u dizelfilteru, ima valjda neki pipak gde se to otpušta. Da li je moguće da se možda taj ajnšpric iz tog razloga tako ponaša?
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
tadicd napisao:Teraj ti to kod Tome, on je doktor za te zavrzlame.
Ajde sacu da ga zovem...nego mi palo nešto na pamet, par puta mi je na displeju pisalo da ima vodu u dizelfilteru, ima valjda neki pipak gde se to otpušta. Da li je moguće da se možda taj ajnšpric iz tog razloga tako ponaša?
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Sad sam zvao Tomu, idem kod njega za sat vremena. On mi čovek kaže da 159-ka kada izbacuje taj dim radi neku vrstu regeneracije?! Šta god to značilo, kaže da je to normalna pojava. Ali kaže da dođem i da će pogledati za svaki slučaj.
Javljam se posle.
Javljam se posle.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Evo mene...
Ovako, bio sam kod Tome, radi se o tome da pumpa za ulje pravi odredjene probleme ali ne da ne daje dovoljno pritiska nego ga daje cak i nesto vise od normalnih vrednosti.Motor je kaze u odlicnom stanju i pritisak je odlican sto je dobro,znaci nema nizak pritisak.
E tu sad postoji jos jedna stvar...ja sam radio juce mali servis, nisam sipao Selenia ulje kao sto je od proizvodjaca propisano nego Marly ulje, belgijski proizvodjac. To ulje se pravi za avionske turbine i visokoturazne motore, samim tim ima vise vrsta tog ulja. Cinjenica je da je kvalitetnije od ovog komercijalnog sto ima po nasim radnjama, ima u sebi i grafit koji smanjuje habanje motora. A ovo sto imamo po radnjama je pitanje da li je stvarno original, da se ne lazemo.
Da ja dodjem do glavnog dela, Toma nije za to da se sipa ulje drugog proizvodjaca, covek je takvog ubedjenja i ja to pozdravljam. Vidi se da je dobar majstor ali ne moze niko da me ubedi da jedno ulje koje je nesto gusce moze da napravi skoro duplo veci pritisak. Smatram kao sto je rekao da je u pitanju pumpa za ulje i da ona pravi pomenuti problem. Kaze da moze da se desi kao kod mene da se ugasi jer ta pumpa moze odjednom da izgubi snagu stvaranja pritiska i da prinudi motor da se ugasi pa prilikom ponovnog starta ona onda nastavi sa normalnim radom. Sta da vam kazem kada snaga u pumpi toliko opadne da uspe da ugasi motor sa automatskim menjacem, naravno samo u nizim obrtajima jer automatski menjac drzi motor u radu kada ima vece obrtaje i kada je auto u pokretu sve dok se auto ne priblizi stajanju.
On mi je savetovao da ga vozim jos jedno 2000 km ovako, da dodjem opet da proverimo pritisak da vidimo da li se iole normalizovalo, u slucaju da ne onda bi promenio ulje, sipao Seleniju, zagrejao opet motor i onda proverio opet pritisak sa tim uljem. Ukoliko i onda stvara veci pritisak onda ce zameniti pumpu za ulje.
Sta vi mislite o svemu ovome? Voleo bih da cujem i vase misljenje. Pritom se auto naravno normalno ponasa i super ide sve do tog trenutka kada krene pumpa da gubi snagu i bukvalno na 20km/h se onda ugasi. Ne desava se cesto ali jednom u nekoliko dana.
Ovako, bio sam kod Tome, radi se o tome da pumpa za ulje pravi odredjene probleme ali ne da ne daje dovoljno pritiska nego ga daje cak i nesto vise od normalnih vrednosti.Motor je kaze u odlicnom stanju i pritisak je odlican sto je dobro,znaci nema nizak pritisak.
E tu sad postoji jos jedna stvar...ja sam radio juce mali servis, nisam sipao Selenia ulje kao sto je od proizvodjaca propisano nego Marly ulje, belgijski proizvodjac. To ulje se pravi za avionske turbine i visokoturazne motore, samim tim ima vise vrsta tog ulja. Cinjenica je da je kvalitetnije od ovog komercijalnog sto ima po nasim radnjama, ima u sebi i grafit koji smanjuje habanje motora. A ovo sto imamo po radnjama je pitanje da li je stvarno original, da se ne lazemo.
Da ja dodjem do glavnog dela, Toma nije za to da se sipa ulje drugog proizvodjaca, covek je takvog ubedjenja i ja to pozdravljam. Vidi se da je dobar majstor ali ne moze niko da me ubedi da jedno ulje koje je nesto gusce moze da napravi skoro duplo veci pritisak. Smatram kao sto je rekao da je u pitanju pumpa za ulje i da ona pravi pomenuti problem. Kaze da moze da se desi kao kod mene da se ugasi jer ta pumpa moze odjednom da izgubi snagu stvaranja pritiska i da prinudi motor da se ugasi pa prilikom ponovnog starta ona onda nastavi sa normalnim radom. Sta da vam kazem kada snaga u pumpi toliko opadne da uspe da ugasi motor sa automatskim menjacem, naravno samo u nizim obrtajima jer automatski menjac drzi motor u radu kada ima vece obrtaje i kada je auto u pokretu sve dok se auto ne priblizi stajanju.
On mi je savetovao da ga vozim jos jedno 2000 km ovako, da dodjem opet da proverimo pritisak da vidimo da li se iole normalizovalo, u slucaju da ne onda bi promenio ulje, sipao Seleniju, zagrejao opet motor i onda proverio opet pritisak sa tim uljem. Ukoliko i onda stvara veci pritisak onda ce zameniti pumpu za ulje.
Sta vi mislite o svemu ovome? Voleo bih da cujem i vase misljenje. Pritom se auto naravno normalno ponasa i super ide sve do tog trenutka kada krene pumpa da gubi snagu i bukvalno na 20km/h se onda ugasi. Ne desava se cesto ali jednom u nekoliko dana.
Poslednja izmena od riddick84 u Sre Nov 30, 2016 9:15 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Da dodam, takodje ne verujem da je zbog ulja jer je i pre zamene ulja isto to radio. Moje misljenje je da bi ulje.u ovom slucaju iskljucio u potpunosti.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Marly ulje ako je originalno,je jedno od najboljih ulja koje se moze naci na trzistu...
Selenia je u odnosu na njega obicno smece.
Selenia je u odnosu na njega obicno smece.
A Man's Got to Know His Limitations...
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Ne razumem se u uljnu pumpu, ali ne verujem da je do ulja. Ipak napisi koje je gradacije ulje stavljeno pri zameni
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Inače ulje je definitivno originalno jer je servis ovlašćeni uvoznik za naše tržište a mislim i jedini, barem u Beogradu.
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Drago mi je da se neko slaže sa mnom po pitanju ulja. Stvarno je jedno od najkvalitetnijih ulja koje može da se nađe i na tome može auto samo da ti se zahvali ako to sipaš, a pritom se sa tim uljem prelazi 15.000 km.G0XY napisao:Marly ulje ako je originalno,je jedno od najboljih ulja koje se moze naci na trzistu...
Selenia je u odnosu na njega obicno smece.
Inače ulje je definitivno originalno jer je servis ovlašćeni uvoznik za naše tržište a mislim i jedini, barem u Beogradu.
Poslednja izmena od riddick84 u Sre Nov 30, 2016 10:02 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Stavljeno je 5w40 sintetika što i treba da ide u taj motor.alonso14 napisao:Ne razumem se u uljnu pumpu, ali ne verujem da je do ulja. Ipak napisi koje je gradacije ulje stavljeno pri zameni
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Marly je stvarno vrhunsko ulje i sigurno nije zbog njega problem sa pritiskom. Od obicne selenie wr 5w40 je bolje, mada zavisi od odobrenja.. Gradacija je samo jedna od stavki...
Assumption is the mother of all fuckups
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Sve u svemu posle ovih komentara iskljucujem ulje u potpunosti kao krivca nesto jaceg pritiska ulja, definitivno je pumpa. Poslusacu ja Tomu, vozicu ga ja jos 2000 pa cu proveriti opet pritisak, ukoliko isto pokazuje menjam odmah pumpu za ulje.
Re:
U Kolibriju sam radio, i prethodni auto sam odrzavao kod njih sto se tice servisa, nikad problema nije bilo...Rik napisao:Ako si menjao u Kolibriju kod Ace ili kod nekog ovlascenog distributera Marly ulja, onda nemas pitanje uopste da li je originalno ili ne. Ovih dana radim mali servis, nastavljam Marly da koristim.
Sve u svemu posle ovih komentara iskljucujem ulje u potpunosti kao krivca nesto jaceg pritiska ulja, definitivno je pumpa. Poslusacu ja Tomu, vozicu ga ja jos 2000 pa cu proveriti opet pritisak, ukoliko isto pokazuje menjam odmah pumpu za ulje.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Naravno obavesticu vas o svemu, da ima i ovde zabelezeno, ukoliko se nekome nekada javi isti ili slican problem pa da zna. ;-)
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Problem - Slab pritisak ulja u motoru
Koliko je litar Marly ulja koje si sipao? Ako moze napisi tacnu oznaku ulja
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”