EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Pozdrav svima,
evo da se javim i pohvalim i ja, postao sam pre 3 dana ponosan vlasnik Alfe 159 i mogu reci da sam prezadovoljan uzitkom u toku voznje, svaki put kada sednem u auto meni ponestane reci koliko sam odusevljen, auto je fenomenalan!!!
Da dodjem do kljucne stvari ove teme...primetio sam da mi se povremeno javi obavestenje na displeju da ima voda u dizel filteru...to obavestenje se pojavi na sekund i nestane i to se pojavi ponekad. Citao sam po forumu da mnogi govore da treba iskluciti egr iz kompjutera da ne bi prijavljivao greske i pravio problema zbog naseg goriva. Moj auto je uvoz iz svajcarske tako da to nije iskljucivano.
Da li neko eventualno zna da li ovo obavestenje kod mene o vodi u dizel filteru ima veze sa egr-om? Pitam da znam da li onda da menjam filter ili da iskljucim samo egr?
Hvala unapred na vasim savetima.
Pozdrav,
Miki
evo da se javim i pohvalim i ja, postao sam pre 3 dana ponosan vlasnik Alfe 159 i mogu reci da sam prezadovoljan uzitkom u toku voznje, svaki put kada sednem u auto meni ponestane reci koliko sam odusevljen, auto je fenomenalan!!!
Da dodjem do kljucne stvari ove teme...primetio sam da mi se povremeno javi obavestenje na displeju da ima voda u dizel filteru...to obavestenje se pojavi na sekund i nestane i to se pojavi ponekad. Citao sam po forumu da mnogi govore da treba iskluciti egr iz kompjutera da ne bi prijavljivao greske i pravio problema zbog naseg goriva. Moj auto je uvoz iz svajcarske tako da to nije iskljucivano.
Da li neko eventualno zna da li ovo obavestenje kod mene o vodi u dizel filteru ima veze sa egr-om? Pitam da znam da li onda da menjam filter ili da iskljucim samo egr?
Hvala unapred na vasim savetima.
Pozdrav,
Miki
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Čestitke! Delim tvoju radost jer sam i ja pre 5 dana primio u porodicu jednu 159ku (i valjalo bi da je predatavim ovih dana u prebrojavanju).
Povodom tvog pitanja, meni lici na sve osim na EGR. Pisalo se već o tome, EGR ako radi, ne diraj ga.
Za vodu, iskusnije kolege će se javiti.
Ja mogu da ti preporucim takodje da oteras auto na kompletan pregled u ovlašćeni servis - detaljan pregled traje izmedju sat i satipo i košta tricavih 2200 dinara u Kompresoru, ne znam gde si ti, ja njih mogu da preporucim.
BTW, nisam nigde našao, ako se zatvara EGR, jel moze i softverski da se onemogući da ne svetli check engine? Znam da na 16v 156tici nije moglo bez cipovanja kako mi je rečeno...
Povodom tvog pitanja, meni lici na sve osim na EGR. Pisalo se već o tome, EGR ako radi, ne diraj ga.
Za vodu, iskusnije kolege će se javiti.
Ja mogu da ti preporucim takodje da oteras auto na kompletan pregled u ovlašćeni servis - detaljan pregled traje izmedju sat i satipo i košta tricavih 2200 dinara u Kompresoru, ne znam gde si ti, ja njih mogu da preporucim.
BTW, nisam nigde našao, ako se zatvara EGR, jel moze i softverski da se onemogući da ne svetli check engine? Znam da na 16v 156tici nije moglo bez cipovanja kako mi je rečeno...
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Filter goriva nema veze sa EGRom. Promeni filter, ili ako ima pipu za ispustanje vode, ispusti vodu.
Sto se tice EGRa, ja sam zagovornik skidanja ti stvarcica jer to su stvari koje savrseno funkcionisu bukvalno 20-30k km, posle toga samo dave i prave probleme.
Sto se tice EGRa, ja sam zagovornik skidanja ti stvarcica jer to su stvari koje savrseno funkcionisu bukvalno 20-30k km, posle toga samo dave i prave probleme.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Hvala vam na odgovorima, onda cu bolje promeniti filter i miran sam po tom pitanju. Da budem iskren ja ovlascene servise ne volim jer su derikoze i nisam imao ni ranije sjajnih iskustava sa njima...
Ako je to samo detaljan pregled bez da mi podvaljuju svoje usluge onda je to ok posto ja imam svog majstora kod kojeg sam i prethodni automobil odrzavao i zadovoljan sam sa njim. Ali s obzirom da sam auto tek uzeo onda bih ga odvezao u ovlasceni servis da ga pregledaju jer predpostavljam da znaju sta znaci sta na displeju kada se nesto pojavi.
Kada se pojavi ona lampica za motor i pise check engine, da li to moze da bude povezano sa filterom za gorivo? Gledao sam bio u uputstvu za alfice 159 da kada se to pojavi onda je u pitanju neka smetnja na istemu za ajnspric ili tako nesto a to naravno ima veze sa gorivom pa da nije to zbog te vode sto prijavljuje...?
Ako je to samo detaljan pregled bez da mi podvaljuju svoje usluge onda je to ok posto ja imam svog majstora kod kojeg sam i prethodni automobil odrzavao i zadovoljan sam sa njim. Ali s obzirom da sam auto tek uzeo onda bih ga odvezao u ovlasceni servis da ga pregledaju jer predpostavljam da znaju sta znaci sta na displeju kada se nesto pojavi.
Kada se pojavi ona lampica za motor i pise check engine, da li to moze da bude povezano sa filterom za gorivo? Gledao sam bio u uputstvu za alfice 159 da kada se to pojavi onda je u pitanju neka smetnja na istemu za ajnspric ili tako nesto a to naravno ima veze sa gorivom pa da nije to zbog te vode sto prijavljuje...?
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
tadicd, reci mi samo koja je adresa ovlascenog servisa Kompresor?
Hvala unapred!
Hvala unapred!
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Problem check engine može biti povezan sa 101 problemom.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Tu si u pravu. Citao sam i po stranim forumima da se to obavestenje cesto i ybog sitnica pojavljuje ali i da posle se samo iskljuci, kao da nema vise te smetnje...
Sve u svemu otici cu da proverim to u servisu i da zamenim filter.
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
popovicvl napisao:Problem check engine može biti povezan sa 101 problemom.
Tu si u pravu. Citao sam i po stranim forumima da se to obavestenje cesto i ybog sitnica pojavljuje ali i da posle se samo iskljuci, kao da nema vise te smetnje...
Sve u svemu otici cu da proverim to u servisu i da zamenim filter.
- tadicd
- Garaža: ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Ne uvaljuju ništa... došao si na pregled i znaš zašto si došao, kako može da ti uvali neko nešto ako nećeš?
Ugao ulica Žorža Klemansoa i Dunavske, Dorćol. Imaju i u Rakovici servis, pogledaj na njihovom sajtu http://www.akkompresor.rs/AK-Kompresor-Lokacije
Zakazuje se telefonom, uglavnom danas za sutra imaju vremena.
Sa srećom što se tiče te check engine lampe, neka pogledaju pa da znaš na čemu si.
Ugao ulica Žorža Klemansoa i Dunavske, Dorćol. Imaju i u Rakovici servis, pogledaj na njihovom sajtu http://www.akkompresor.rs/AK-Kompresor-Lokacije
Zakazuje se telefonom, uglavnom danas za sutra imaju vremena.
Sa srećom što se tiče te check engine lampe, neka pogledaju pa da znaš na čemu si.
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Dobro veče svima,
evo da vam se javim da sam resio problem sa "check engine". Kako sam danas bio krenuo kod majstora tako je obaveštenje o proveri motora samo nestalo. Majstor mi je posle isčitavanja rekao da je ipak to obaveštenje bilo vezano za vodu u dizel filteru i kako se sistem isčistio tako je i nestalo obaveštenje. Ja sam ipak danas zamenio filter i tako otklonio mogućnost da se opet pojavi isto.
Hvala svima na savetima!
Pozdrav,
Miki
evo da vam se javim da sam resio problem sa "check engine". Kako sam danas bio krenuo kod majstora tako je obaveštenje o proveri motora samo nestalo. Majstor mi je posle isčitavanja rekao da je ipak to obaveštenje bilo vezano za vodu u dizel filteru i kako se sistem isčistio tako je i nestalo obaveštenje. Ja sam ipak danas zamenio filter i tako otklonio mogućnost da se opet pojavi isto.
Hvala svima na savetima!
Pozdrav,
Miki
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Odgovor na prvo pitanje: EGR exhaust gas recirculation (EGR je ustvari ventil koji dio izduvnih gasova ponovo vraća u ciklus sagorijevanja) , definitivno OFF. Razlog: EGR je dosao u nekom vremenu autoindustrije kada je dizel/benzin motore trebalo napraviti "zelenijim". Dio kao dio mjenja se, ali na starijem automobili, mnogo češće nego na novom (starijem čitaj, auto preko 80hiljada, auto kome nije čišćena usisna, MAP, MAF itd itd...) Dio koji u autu ne može donijeti nikakvo poboljšanje već sve suprotno, zbog čega lično glasam da se fizički (sa dvije alu podloške, i softverski zatvori). DPF Diesel particulate filter, se nalazi poslje katalizatora i veoma mu je lako pristupiti (1.9, 2.4), u 2.0 motorima mislim da je u istom kućištu i katalizator i DPF. E sad DPF kao filter služi da ukljanja "neke" štetne čestice u izduvima dizel motora, sad to je priča o ekološkoj svijesti itd itd, lično mislim da je to samo prodavanje magle, jer. isti ti ljudi koji ne skidaju i voze DPF koji brinu o okolini itd... poslje 2000 ili slično pređenih kilometara moraju da budu svjesni da se pali automatsko čišćenje filtera, što u prevodu znači da auto šalje gorivo koje bugvalno gori u filteru i proizvodi vellliku količinu štetnih gasova i čestica koji se ispuštaju u okolnu sredinu u vjerujem mnogo većoj količini u poređenju sa autom bez DPF filtera ... Nakon skidanja DPF filtera auto prodiše, turbina se lakše vrti, diše ... s tim da joj treba više vremena da postigne radnu temperaturu. Lično još uvijek nisam skinuo DPF filter, ali sam isključio automatsku regeneraciju. Ipak nakon svih radova, jedva čekam da skinem pomenuti filter. Na forumu ima dosta priča i postova o EGR-u i DPF-u, kao i mišljenja koja su varirala tokom godina. Nadam se da ćeš iz ovog posta dobiti potrebne informacije.
Da cijene skidanja DPF, EGRa sa čipovanjem u kompletu se krece od recimo nekih 100-130e pa na gore.
Što se filtera tiče ovim redosledom: Mahle-Knecht, Bosh, Mann, Myle, UFi. u Cg je Kneht oko 60e bio je 80, Myle je oko 30e, dok su Champion i ostala ekipa oko 10-15e. Filtere sve sem K&N za vazduh mjenjam na godišnjem nivou. Jedna priča je: često mjenjam filtere bolje da dva puta zamjenim filter jeftinijim, nego jednom skuplji... Druga Priča je kupujem kvalitetniji filter, s obzirom da na našim prostorima kvalitet goriva znatno kaska sa zemljama iz regiona, time štitim ostale komponente sistema ubrizgavanja, CommonRail pumpu, dizne itd itd ... (da li je jefitnije kupiti kvalitetan filter od troškova popravke, zamjene dizni, commonrail pumpe ...)
Da cijene skidanja DPF, EGRa sa čipovanjem u kompletu se krece od recimo nekih 100-130e pa na gore.
Što se filtera tiče ovim redosledom: Mahle-Knecht, Bosh, Mann, Myle, UFi. u Cg je Kneht oko 60e bio je 80, Myle je oko 30e, dok su Champion i ostala ekipa oko 10-15e. Filtere sve sem K&N za vazduh mjenjam na godišnjem nivou. Jedna priča je: često mjenjam filtere bolje da dva puta zamjenim filter jeftinijim, nego jednom skuplji... Druga Priča je kupujem kvalitetniji filter, s obzirom da na našim prostorima kvalitet goriva znatno kaska sa zemljama iz regiona, time štitim ostale komponente sistema ubrizgavanja, CommonRail pumpu, dizne itd itd ... (da li je jefitnije kupiti kvalitetan filter od troškova popravke, zamjene dizni, commonrail pumpe ...)
- riddick84
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm, Q-Tronic
- Lokacija: Beograd
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Svaka cast na ovako detaljnom objasnjenju, svakako sam ovim dobio odgovor na sve.
Hvala puno! :-)
Hvala puno! :-)
- ceftriaxone
- Garaža: 2.0 159 SW
- Lokacija: Reggio Emilia
- Lokacija: Troppo lontano
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Бојане, не знам за Срб, али у Италији ако те увате без филтера иде казна, узимање дозволе, заплена аута... То је оно што сам ја успео да се информишем. Ипак, и поред тога људи ово скидају, па апп. Неког увате, неког не. Ја бих лично врло радо ово одрадио, али ми се не да још увек.
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Ne vjerujem da postoji patrola koja se bavi provjerom postojanja DPF filtera, moguce je pri registraciji (tehničkom pregledu) da ukoliko cijeli filter zamjenis sa "straith thru" cijevkom, lice koje vrsi kontrolu smatra kao prestup te nece da da pozitivan izvještaj (ukoliko to uopste primjeti). Ima kolega sa forumu koji automobile voze u inostranstvu sa skinutim DPFom, neki cak ya tehnicki stave DPF a onda ga poslje istog skinu. Mada na jednom od najvecih foruma ljubitelja alfa brenda AO, imas primjer da većina Engleya ne voyi DPF filter. Znači postoje dvije varijante kvalitetne odstrane DPF filtera:
1. Iz postojeceg kucista vade se sace (srce filtera) i cijeli "filter" ponovo vrati, tako da vizuelno djeluje da je filter i dalje na auspuhu (slucaj kod 1.9 i 2.4) motora kod 2.0 motora mislim da se kataliyator i DPF ne vide od ispod sa montiranim susplehom.
2. Zamjena postojećeg filtera sa šupljom cijevkom ^^.
Licno planiram da svoj DPF filter koji je ispravan skinem, i isti zamjenim sa "cjevkom", filter cu da ostavim sa strane mozda nekad za nesto posluzi. Na tehničkom pregledu pri kontroli izduvnih gasova nema velike razlike sa i bez DPF filtera.
1. Iz postojeceg kucista vade se sace (srce filtera) i cijeli "filter" ponovo vrati, tako da vizuelno djeluje da je filter i dalje na auspuhu (slucaj kod 1.9 i 2.4) motora kod 2.0 motora mislim da se kataliyator i DPF ne vide od ispod sa montiranim susplehom.
2. Zamjena postojećeg filtera sa šupljom cijevkom ^^.
Licno planiram da svoj DPF filter koji je ispravan skinem, i isti zamjenim sa "cjevkom", filter cu da ostavim sa strane mozda nekad za nesto posluzi. Na tehničkom pregledu pri kontroli izduvnih gasova nema velike razlike sa i bez DPF filtera.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Kod 1.9-2.4 varijante kad se skida DPF poželjno je da se razbuši bez sečenja kućišta. Jedino kako može da se primeti jesu čadjave cevke auspuha, znači nema ga.
Kad se takav vrati nazad ispada da ga niko nije dirao. Kad se seče "prozorče" ili po obimu kučišta uvek se vidi var i mogu praviti problem.
Kad se takav vrati nazad ispada da ga niko nije dirao. Kad se seče "prozorče" ili po obimu kučišta uvek se vidi var i mogu praviti problem.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Ja vozim 2.0 sa downpipeom u austriji koja je bar duplo rigoroznija od italije po pitanju ekologije. Oni sasavi nisu dali VW godinu i po dana da prodaju TDi motore dok se nisu prilagodili njihovom zakonu. Prije neki dan sam uradio tehnicki i auto je prosao test izduvnih gasova. DPF je provjeren endoskopom i spakovan za kad se bude prodavao auto. Kazne su za ovakve igranke nenormalne ali to moze da se desi samo ako me murkan zaustavi i posalje na vanredni tehnicki. Posto auto izgleda i zvuci kao stock za tim nema potrebe tako da sam ja rijesio da rizikujem. Sa downpipeom i protocnim loncima u 2 grane auto je bukvalno progledao (uz korekciju na mapi naravno). Imao sam opciju vadjenja samo saca ali bih ga time trajno unistio, a zamjenski je 1000e +
Assumption is the mother of all fuckups
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Pa dje si Imenjace, tacno sam htjeo da ti posaljem poruku da ostavis komentar ^^. Nesto sam razmisljao one prskalice za farove se veoma lagano prave, mislim da bi ukoliko ti trebaju uz minimalna ulaganja čitaj 10-20e, mogli iste da napravimo ^^. Ako budes oko nove u MNE javljaj se da vidis kakvi su full LED farovi, ja sam oduševljen.
Praštajte za off topic.
Praštajte za off topic.
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
U suprotnom ne vidim zašto je ostavljanje kućišta DPFa bolje od cijevke, čak naprotiv. Možda griješim.
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Poželjno za kolegu u ovom slučaju - da, sa aspekta eventualnog vizuelnog pregleda, pošto će ekipa sa tehničkog svejedno da ustanovi da je DPF uklonjen ako budu mjerili emisiju izduvnih gasova.popovicvl napisao:Kod 1.9-2.4 varijante kad se skida DPF poželjno je da se razbuši bez sečenja kućišta. Jedino kako može da se primeti jesu čadjave cevke auspuha, znači nema ga.
Kad se takav vrati nazad ispada da ga niko nije dirao. Kad se seče "prozorče" ili po obimu kučišta uvek se vidi var i mogu praviti problem.
U suprotnom ne vidim zašto je ostavljanje kućišta DPFa bolje od cijevke, čak naprotiv. Možda griješim.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Na dizelima se meri iskljucivo kolicina cestica cadji (zato se i zove diesel particle filter). Ako je auto ispravan, tj. ubrizgavanje i sagorevanje, neće dimiti.
Kod mene se pojavljuje dim tek kad ga nagazis pod opterećenjem preko 3-3,5k obrtaja. U leru kad i mere, nema dima ni na zakucavanju pedale.
Kod mene se pojavljuje dim tek kad ga nagazis pod opterećenjem preko 3-3,5k obrtaja. U leru kad i mere, nema dima ni na zakucavanju pedale.
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
"Mjerenje emisije izduvnih gasova" valjda ne uključuje samo NOX, CO, SO već i praćenje ostalih letećih čestica (čađi). Znam da se ranije kod dizel motora pratila prozirnost gasova pri ubrzanju.
Imajući u vidu aferu dieselgate, pitanje je vremena kad će se pooštriti aktuelni propisi mjerenja emisije polutanata na tehničkom.
Imajući u vidu aferu dieselgate, pitanje je vremena kad će se pooštriti aktuelni propisi mjerenja emisije polutanata na tehničkom.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Znaš kad će da nabave adekvatnu opremu kod nas za to?
Mirni smo bar još 10 godina, iako se generalno slažem da je krajnje vreme da se prestane sa trovanjem samih sebe. Ovo sad šta radimo sa dizelima je skandal - budimo realni.
Mirni smo bar još 10 godina, iako se generalno slažem da je krajnje vreme da se prestane sa trovanjem samih sebe. Ovo sad šta radimo sa dizelima je skandal - budimo realni.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
A parizeri Matijević nisu skandal.
Pa taj je vec pobio vise ljudi,nego sto ce svi skupa non-EGR dizeli u Srbiji ikada dok budu postojali.
Pa taj je vec pobio vise ljudi,nego sto ce svi skupa non-EGR dizeli u Srbiji ikada dok budu postojali.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Vala baš. Sve smo probleme rešili, samo još ekologiju putničkih vozila nismo
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Ja sam pisao malo više generalno, pošto kolega živi u Italiji
Doduše, pošto Srbija "grabi" ka EU a onaj koga ne smijemo imenovati gleda da ispuni svaki njihov hir, svašta može biti
Doduše, pošto Srbija "grabi" ka EU a onaj koga ne smijemo imenovati gleda da ispuni svaki njihov hir, svašta može biti
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: EGR Ventil isklucivanje - da ili ne?
Lepo receno druze...
A Man's Got to Know His Limitations...
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”