Stranica 3 od 5

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Sre Feb 08, 2017 8:51 am
od Markos90
Au jbt, pa šta sad, tako teraš?! A auto nije alfa :oops: Astra H je u pitanju sa 1.9 cdti (jtdm) 120ks 8v, skoro sam uzeo auto za sestru, pa je u fazi sređivanja, između ostalog i to mi je u planu...Reci mi, jel mora mapa da se koriguje kad se skine i ugasi dpf i zatvori egr ili ne?! Čuo sam različite priče, u principu, ne bih ga ja čipovao, već razmišljam da mora da se prilagodi izmenama...Da, razmišljam i katalizator da skinem...

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Feb 09, 2017 12:53 am
od nikola016
Terao neko vreme, zatim se obratio ljudima sa foruma, i sredili mi mapu skroz....Lekcija naucena...:)

Mora da se menja mapa, tj da se ugasi softverski EGR i DPF, kako ti ne bi na kompu izbacivalo gresku za EGR, i kako se ne bi nakon nekog vremena automatski pokrenula regeneracija dpf-a koji je izvadjen, sto moze da dovede do paljenja auta u najgorem slucaju....
Remap nije obavezno da radis tad, mozes da ostavis fabricku mapu sa izmenama vezanim za EGR i DPF.

Meni je sve povadjeno iz izduva :) kompletan straight pipe od motora do branika nazad (cuje se brutalno kad se potopi, u normalnoj voznji nije bucno uopste), ali verujem da tvoja sestra ne bi zelela da slusa to svakodnevno :D

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Čet Feb 09, 2017 9:27 am
od Markos90
Hvala puno na odgovoru...eto dozvao sam problem, juče posle posla počeo da purnja ko lokomotiva, grublje je motor radio, digao malo obrtaje, i potrošnja po bordu skočila, obično bude u mestu 0,7-8l/h a u tom trenutku oko 5l/h, što je definitivno znak da je pokrenuta regeneracija DPF-a, jutros isto. E sad, da se mlatim po auto putu samo zbog toga ne mogu, tako da hoću da sredim to što pre, kako bi sestra lepo vozila i da ne brine o tim glupostima. :)

Jel možeš da mi kažeš kome si se tačno obratio, kod koga si išao da ispeglaš sve i gde da odem da mi poskidaju sve, neki kontakt konkretno?! Čitam forum stalno i vidim da često pominjete ljude,majstore, a nigde broj ne mogu da nađem.

Dakle hoću da skinem DPF, softverski ga ugasim, isto tako i EGR, bez nus pojava.

E sad savet tvoj ili nekog drugog, šta da radim sa katalizatorom?!

Moram da okačim ovu zastavicu :arflag nadam se da će uskoro da se viori u mojoj temi u virusu :D

Inače, tvoja 159 je vrhunska, baš takvu hoću, sa tim motorom :yes:

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 9:29 am
od riddick84
Kod mene je jos uvek prisutan i dpf i egr. Imam jedno (mozda i glupo) pitanje ali nisam uspeo da nadjem nesto posebno vezano za to.

Zasto se uopste skida taj dpf i egr? Ajde za egr sam procitao da se ne bi usisna grana prljala ali mi opet nije jasno... zasto bi proizvodjac uopste to ugradjivao ako "ne treba" da bude tu gde jeste? :scratch:

Meni licno ni egr ni dpf hvala bogu ne pravi probleme, za sada sve normalno funkcionise. Osetim po radu motora i po malo povecanoj potrosnji kada se pali regeneracija dpf-a ali to zavrsi u roku od nekoliko minuta i to je to...

Dvoumim se da li to uopste da skidam i iskljucujem ako radi dobro.

Poslato: Pon Mar 06, 2017 11:29 am
od ceftriaxone
Ја скинуо у петак, ауто продисао :) види да се провозаш с неким ко је то скинуо, па ћеш добити одговор на питање.
Ја сам у Србији поново крајем следећег месеца.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 12:06 pm
od sinisa
@riddick84: Tema je opširna, dosta je o tome pisano, neki search bi trebao uroditi plodom.

U svakom slučaju, EGR vraća deo izduvnih gasova nazad na sagorevanje, prlja usisnu granu, priziva problem s leptirima na usisnoj. Uz to EGR ventil hoće toliko gareži i uljnih isparenja da nahvata da sam počne da zaglavljuje, ostaje u otvorenom položaju, itd.
DPF ima svoju ulogu, tj. nahvata uglavnom čestice čađi, i onda u određenim uslovima (autoput) sagori tu čađ i izbaci napolje. Po meni to je samo izmeštanje zagađenja tim česticama iz gradske sredine, a onda kad sagori ta čađ izađe svakako napolje i zagadi na nekom drugom mestu... Elem, DPF nije savršen, postepeno se sve više zapušuje, posledica toga su kraći intervali između regeneracija. Rešenje je ili zamena novim, ili čišćenje, ili vađenje. Nezgodno je što zajedno s DPF-om ljudi vade i katalizator (npr. meni je greškom izvađen), koji već ima "pametniju" ulogu - hvata dosta štetnih gasova i hemijski (+temperatura) ih konvertuje u manje štetne gasove...

Re:

Poslato: Pon Mar 06, 2017 12:08 pm
od riddick84
ceftriaxone napisao:Ја скинуо у петак, ауто продисао :) види да се провозаш с неким ко је то скинуо, па ћеш добити одговор на питање.
Ја сам у Србији поново крајем следећег месеца.
Pa jedino na ovom okupljanju 26.marta na Kosutnjaku, ako bude neko bio voljan da me provoza ko je to kod sebe uradio... :D

Verujem da je osetna razlika u voznji i da auto bolje ide jer nema prepreka u izduvavanju. Samo se bojim da ne bude donesen zakon gde ce to poceti intenzivno da se kontrolise, pogotovo posle one afere sa dizel automobilima kod Volkswagena...ne bi me cudilo kada bi to poceli kod nas poostreno da kontrolisu da li svaki automobil poseduje ispravan katalizator i filtere (naravno oni koji to fabricki imaju)

Ne znam sta da mislim o tome...

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 12:16 pm
od riddick84
@sinisa: Jel ima neko kod nas koji cisti te DPF filtere? Znam da primera radi u nemackoj postoje servisi koji su specijalizovani za ciscenje tih filtera...filter bude posle toga kao nov (cak se opisuje i da je bolji od novog) a auto kao nov, ide kao mecava...ima toga na youtube-u da se vidi, bas opisuju postupak ciscenja dpf filtera (njihov primerak je bio filter mercedesa).

Poslato: Pon Mar 06, 2017 12:57 pm
od ceftriaxone
Ако и донесу закон, мислиш ли да ће га неко примењивати?
Super_genije живи у Бечу, скинуо је

Poslato: Pon Mar 06, 2017 12:59 pm
od ceftriaxone
Оде ми порука на пола.
Ако ме неко да је споји, ја преко tapatalk-а не успевам.
Дечко живи у Бечу, скинуо га је и прошао је технички.
Ја сам у Италији, овде сви редом скидају то г...

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 1:05 pm
od sinisa
Čuo sam da kod nas ima nekih koji ga čiste, čini mi se da je bilo reči i ovde na forumu, ali nemam s tim iskustva. Ako se dvoumiš šta da radiš, najbolje ti je da skineš DPF, koriguješ mapu, zapakuješ ga i čuvaš, a da umesto njega staviš downpipe. EGR ventil se može blankirati pločicom, plus zatvoriti u softveru. Ukoliko se neko nekada seti da strogo sprovodi zakon, imaš instant rešenje - skineš EGR blanking pločicu, skineš downpipe, vratiš DPF, učitaš fabričku mapu. Kod tebe na 1.9JTDm je to verovatno 1h posla.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 1:35 pm
od Sauriann
Siniša je lepo objasnio. Na beloj djulijeti sam sve to odradio odmah (jer je počeo učestalo da radi regeneracije na ispod 100km) a na crnoj cekam da uhvatim vremena inače je prošlo 426 km od poslednje regeneracije (jutros sam gledao na dijagnostici).

Najbolja kombinacija je sve dole i u rezervu pa ako zagusti sa tehničkim vratiš i registruješ...Naravno posle ponovo skineš :). Kad Zakon ne važi isto za sve u zemlji onda mora parola snađi se.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 1:54 pm
od tadicd
Meni rekoše stručnjaci da je čišćenje moguće, sa sonom kiselinom idealno... pa koga ne mrzi... mene mrzi I to će da ide napolje vrlo brzo...

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 2:32 pm
od riddick84
Na kraju cete me ubediti :lol:

A koliko bolje auto ide posle toga? Ja bih ostavio samo katalizator, a on se nalazi unutar kucista dpf filtera?

Poslato: Pon Mar 06, 2017 2:40 pm
od ceftriaxone
Лети друшкане, лети :) лепи за седиште.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 3:43 pm
od tadicd
e to nisam još osetio od 156ice 140ks :)

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 4:18 pm
od Vladimir Q2
Ja sam u decembru skinuo DPF i katalizator i softverski ugasio na mojoj 147 JTDm 16v, počeo je da zapušava i da me zeza sve češće. Auspuh servis mi je odradio pismen lonac gde su se nalazili, nisam hteo da mi samo prestavi sa cevkom. EGR neću dirati. :)

Ja preporučujem ko se odluči na skidanje da ukloni i DPF i katalizator :yes:

Što se tiče ponašanja u vožnji ne osećam neku veliku razliku da bolje ide, ali sa manjih obrtaja vuče mnogo lepše i mekše prima gas i osećam da je auto rasterećeni :gr8:

Potrošnja mi je malo manja (možda za 0,2-0,3l na 100 km) uklanjanjem DPF i kat. :rules:

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 4:24 pm
od BobanR
EGR je mnogo veće zlo...skinuo bih ga i na novom autu

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 5:15 pm
od G0XY
Tako je!!

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 9:23 pm
od riddick84
E znaci ubedili ste me :lol:

Koliko kosta to zadovoljstvo uklanjanja svega toga i sredjivanje mape? Oko stotke?

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Pon Mar 06, 2017 10:30 pm
od Vladimir Q2
Ja sam u Čačku platio softversko gašenje 80 evra, a auspuh servis mi je uzeo 25 evra da ukloni, a 60 evra su mi dali za otkup DPF i katalizatora. Kad podvučem crtu 45 evra me koštalo sve. :drink :drink :drink

egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Ned Feb 25, 2018 1:28 am
od milospinkfloyd
Mene je sve izaslo 320€, sa tim da nisam prodao dpf+cat. I ceo dan posla. Al vredi svaki euro puta tri.

egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Ned Feb 25, 2018 1:31 am
od ChobbyJTD
320 za skidanje dpf i softversko gašenje? Meni to deluje preskupo.

Re: egr & dpf 2.0 jtdm

Poslato: Ned Feb 25, 2018 7:57 am
od BobanR
Mislim da je kolegu izašlo sve sa gašenjem DPF-a i EGT-a i mapiranjem.
I čisto da se razumemo, postoje dve vrste "gašenja"
1. Automatska...pusti se skripta da pogasi masu stvari koje ECU više neće da prijavljuje kao greške, izneđu ostalog i nedostatak EGR/DPFa. Nusproizvod takvog uklanjanja je neprijavljivanje stvri poput prevelikog pritiska turbine(prepunjavanja), problema sa pumpom goriva...Ukratko, nešto poput uklanjanja mladeža motornom testerom.
2. Ručna - Uklanjaju se samo DTC (diagnostic trouble codes) vezane za DPF i EGR. Za ovo treba znati tačno koje mape šta rade

Ova prva je značajno jednostavnija i kraće traje, pa je i cena znatno niža. Takođe, zahteva znanja taman koliko je potrebno za upravljanje blenderom. :drink

Poslato: Ned Feb 25, 2018 8:14 am
od Rik
Floyd je uradio i downpipe koji je uracunao u tu cenu, bar koliko sam ispratio.