Polovne alu felne za 159
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Lagano se steluje, nije problem ^^. Ako koga interesuju PU blokovi imam i PF i Srongflex (nego se ja opet reklamiram^^)
- Crni021
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150ks
- Lokacija: Backa Topola
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Može da se steluje na svakoj alfi 159 ili samo na ovoj sa PU blokovima?
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Fabricki setup nema stelovanje nagiba, cak postoje i PU varijante koje dolaze bez stelovanja istog.
Powerflex ima stelovanje, za ostale nisam siguran.
Powerflex ima stelovanje, za ostale nisam siguran.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Polovne alu felne za 159
A niko ne prijavljuje,da posle stavljanja poliuretana trap škripuće i koliko gimnastike treba,da se to privremeno utiša...jer posle nekog vremena opet proškripi
A Man's Got to Know His Limitations...
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Sve zavisi od masti koje koristiš, barem je tako kod mene.
Kad već pričamo o privremenom i trajnom, PU je svakako trajniji od gume, pa mi lakše dođe da podmažem viljuške, nego da ih remontujem Jedino je pitanje koliko često bi radio jedno a koliko često drugo, s tim što opet kažem, ima veze sa mazivom.
Kad već pričamo o privremenom i trajnom, PU je svakako trajniji od gume, pa mi lakše dođe da podmažem viljuške, nego da ih remontujem Jedino je pitanje koliko često bi radio jedno a koliko često drugo, s tim što opet kažem, ima veze sa mazivom.
- b0jan
- Garaža: Alfa Romeo 159 TBi Ti Q2
- Lokacija: Kotor
- Lokacija: Kotor
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Za novije clanove, kompletnu informaciju imate ovdje http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=70&t=59738 .
Mislim da sam neko sa dosta ako ne i najvise iskustva sa PU blokovima, licno vozim viljuske Kristina servisa (svaka preporuka !!! majstori ne samo da znaju sto rade, vec su veoma ljubazni, korektni, posveceni, radiona "fabrika" je kao apoteka "nema masine koja nije na dohvatu ruke" nakon uzasnih iskustava sa majstorima, imam samo rijeci hvale), da malo pojasnim servis Kristina je proizveo svoje silent blokove koji su slicne tvrdoce kao PoliUteran od 90 Sha, oni rade kompletnu reparaciju viljuski i ugrađuju pomenute silente kao sto to fabrika radi pri proizvodnji "obicnih" viljuski, to je moj izbor, i ja sam prezadovoljan sa mojim trapom. Imam sve PU blokove: Strongflex (imenjaku Supergeniju je u servisu Kristina napravljena kombinacija sa Strongflex silentima, i do dan danas on nema problema) i Powerflex.
Stelujuci Powerflex ima smisla, ali samo ovaj druge generacije sa posebnim podloskama, i to je za vozace koji bas znaju i zahtijevaju odredjen nagib zbog nacina voznje, kao i mogucnosti podesavanja nagiba, za "track day" ili slicno, sto je nemoguce sa svim ostalim blokovima. (takodje za kolege koje hoce da im se skupe 19 sto manje trose, jer se sa stelujucim blokovima moze napraviti idealan nagib za "cuvanje" guma) Powerflex PU blokovi su veoma kvalitetni, a sto se skripuckanja tice ja mislim da je najveci problem sama montaza. Razlicita su iskustva i sa mastima za podmazivanje a evo ih i moja: -
1. bakarna mast, gusta otporna na razlicite vremenske uslove, elektroprovodljiva, otporna na visoku temperaturu, nakon odredjenog vremena postaje jos gusca, kad se osusi ostavlja opiljke bakra, prasine, koji mogu da ostete pokretne dijelove, PU blokove. Idealna je za podmazivanje klema akumulatora, djelova kocionog sistema.
2. Grafitna, Litijumska mast: u situaciji sa PU blokovima, nisu otporne na razlicite vremenske uslove, posebno na vodu, neotporna na toplotu, nepostojane, brzo potpuno nestane, ali bas brzo citajte sedmicu dvije, u yavisnosti od vremenskih uslova.
3. Mast za nauticke potrebe plava i bijela: Bijela je otporna na razne vremenske uslove (posebno na vodu, sto je i najbitnije jer su gornje viljuske najvise izlozene udaru vode), u nautickoj industriji se koristi na mjestima koji se najvise habaju, do kojih se tesko dolazi i koji su najislozeniji vremenskim uslovima, veoma postojana, dugotrajna i meni se pokazala kao najbolja. Plava je dosta lijepljivija gusca, i brze se susi. (Moja preporuka je bijela mast za nauticke potrebe, ima ih raznih proizvodjaca, ali mislim da tu nema velike razlike)
Nagib na Alfa Romera sa 19" tockovima je u minusu oko 1.20 sto je po meni idealno, i tako je podesen i prednji i zadnji trap, obisao sam dosta servisa i poznatih trapadzija ali rijesenje sam nasao u AP sportu u rukama majstora Viktora (nije reklama, samo iznosim svoje iskustvo). Sa ovim bih zakljucio ^^ U temi o PU blokovima imate cijelu genezu zakljucaka i iskustava.
Mislim da sam neko sa dosta ako ne i najvise iskustva sa PU blokovima, licno vozim viljuske Kristina servisa (svaka preporuka !!! majstori ne samo da znaju sto rade, vec su veoma ljubazni, korektni, posveceni, radiona "fabrika" je kao apoteka "nema masine koja nije na dohvatu ruke" nakon uzasnih iskustava sa majstorima, imam samo rijeci hvale), da malo pojasnim servis Kristina je proizveo svoje silent blokove koji su slicne tvrdoce kao PoliUteran od 90 Sha, oni rade kompletnu reparaciju viljuski i ugrađuju pomenute silente kao sto to fabrika radi pri proizvodnji "obicnih" viljuski, to je moj izbor, i ja sam prezadovoljan sa mojim trapom. Imam sve PU blokove: Strongflex (imenjaku Supergeniju je u servisu Kristina napravljena kombinacija sa Strongflex silentima, i do dan danas on nema problema) i Powerflex.
Stelujuci Powerflex ima smisla, ali samo ovaj druge generacije sa posebnim podloskama, i to je za vozace koji bas znaju i zahtijevaju odredjen nagib zbog nacina voznje, kao i mogucnosti podesavanja nagiba, za "track day" ili slicno, sto je nemoguce sa svim ostalim blokovima. (takodje za kolege koje hoce da im se skupe 19 sto manje trose, jer se sa stelujucim blokovima moze napraviti idealan nagib za "cuvanje" guma) Powerflex PU blokovi su veoma kvalitetni, a sto se skripuckanja tice ja mislim da je najveci problem sama montaza. Razlicita su iskustva i sa mastima za podmazivanje a evo ih i moja: -
1. bakarna mast, gusta otporna na razlicite vremenske uslove, elektroprovodljiva, otporna na visoku temperaturu, nakon odredjenog vremena postaje jos gusca, kad se osusi ostavlja opiljke bakra, prasine, koji mogu da ostete pokretne dijelove, PU blokove. Idealna je za podmazivanje klema akumulatora, djelova kocionog sistema.
2. Grafitna, Litijumska mast: u situaciji sa PU blokovima, nisu otporne na razlicite vremenske uslove, posebno na vodu, neotporna na toplotu, nepostojane, brzo potpuno nestane, ali bas brzo citajte sedmicu dvije, u yavisnosti od vremenskih uslova.
3. Mast za nauticke potrebe plava i bijela: Bijela je otporna na razne vremenske uslove (posebno na vodu, sto je i najbitnije jer su gornje viljuske najvise izlozene udaru vode), u nautickoj industriji se koristi na mjestima koji se najvise habaju, do kojih se tesko dolazi i koji su najislozeniji vremenskim uslovima, veoma postojana, dugotrajna i meni se pokazala kao najbolja. Plava je dosta lijepljivija gusca, i brze se susi. (Moja preporuka je bijela mast za nauticke potrebe, ima ih raznih proizvodjaca, ali mislim da tu nema velike razlike)
Nagib na Alfa Romera sa 19" tockovima je u minusu oko 1.20 sto je po meni idealno, i tako je podesen i prednji i zadnji trap, obisao sam dosta servisa i poznatih trapadzija ali rijesenje sam nasao u AP sportu u rukama majstora Viktora (nije reklama, samo iznosim svoje iskustvo). Sa ovim bih zakljucio ^^ U temi o PU blokovima imate cijelu genezu zakljucaka i iskustava.
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Prvi put sam podmazao PF posle godinu dana, mozda ni tad ne bi skripalo, auto je bio farbanju pa je stajao skoro 2 meseca u jednom mestu.
Re: Polovne alu felne za 159
Ako se lepo namontira nema skripanja.G0XY napisao:A niko ne prijavljuje,da posle stavljanja poliuretana trap škripuće i koliko gimnastike treba,da se to privremeno utiša...jer posle nekog vremena opet proškripi
Prvi put sam podmazao PF posle godinu dana, mozda ni tad ne bi skripalo, auto je bio farbanju pa je stajao skoro 2 meseca u jednom mestu.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Realno viljuške i trap na 159 su odlično urađeni,na prošloj sivoj 159 npr,od kada sam je kupio za tih par godina nisam niti čuo niti pipao fabrički trap,a bila je i na eibach oprugama i na KW-u + felne 19.
Ako treba da dam toliki novac za komplet PU silent blokova,ne da ne bi smelo da škripi,već bi trebao da peva za te pare.
Pogotovo bih napomenuo,da je neprihvatljiva tolika problematika oko raznih maziva i ostalih čuda oko utišavanja trapa sa PU silentima.
Po meni neprihvatljiv odnos uloženo/dobijeno i još da povremeno rasklapam trap radi podmazivanja toga...
Trenutno na beloj 159,imam setup iz Kristine kao što je Bojanov,sa tvrđim silentima,međutim u odnosu na std trap,auto mi je previše direktan,bukvalno upravljač reaguje na milimetarsko pomeranje,što se meni lično ne sviđa.
Ako treba da dam toliki novac za komplet PU silent blokova,ne da ne bi smelo da škripi,već bi trebao da peva za te pare.
Pogotovo bih napomenuo,da je neprihvatljiva tolika problematika oko raznih maziva i ostalih čuda oko utišavanja trapa sa PU silentima.
Po meni neprihvatljiv odnos uloženo/dobijeno i još da povremeno rasklapam trap radi podmazivanja toga...
Trenutno na beloj 159,imam setup iz Kristine kao što je Bojanov,sa tvrđim silentima,međutim u odnosu na std trap,auto mi je previše direktan,bukvalno upravljač reaguje na milimetarsko pomeranje,što se meni lično ne sviđa.
A Man's Got to Know His Limitations...
- Relja
- Uprava ARCS
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 159Ti
Alfa Romeo 147Ti
Alfa Romeo MiTo QV
Alfa Romeo GTV 1750 - Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Jeste super odradjen ali samo kao original, reparirano i nije bas dugotrajno.
Nasi putevi su haos i reparirani trap ne moze previzi duze od 1god.
PU je za mene pravo resenje, uradim jednom i kraj.
Ako se spakuje kako treba nema skripe nit sta. Cak i da ima, nije mi problem da podignem auto jednom godisnje na dizalicu i podmazemo sve za 1h
Dok sam reparirao viljuske i one su skripale i to mnogo vise nego PU Samo sto sam njih podmazivao na svaka 3-4 meseca
Nasi putevi su haos i reparirani trap ne moze previzi duze od 1god.
PU je za mene pravo resenje, uradim jednom i kraj.
Ako se spakuje kako treba nema skripe nit sta. Cak i da ima, nije mi problem da podignem auto jednom godisnje na dizalicu i podmazemo sve za 1h
Dok sam reparirao viljuske i one su skripale i to mnogo vise nego PU Samo sto sam njih podmazivao na svaka 3-4 meseca
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Kako mogu da se podmazu silenti? Ja sam kontao da mora sve da se izbije, podmaze i vrati.. preduzimljivo momce iz kotora je imao neke ideje sa iglama i pumpicama ali mozda ima nesto jednostavnije. Za sada je sve savrseno, ali ako pocne...
Assumption is the mother of all fuckups
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Meni recimo sa 205 55 r16” nista se ne cuje, dok za ljetni set 235 45 r18” cuje se-skripi lijeva viljuska. Da napomenem samo da su stavljene prije pola godine TRW-ove.
Kad sam vratio opet zimski set,skripanje je nestalo. Znaci li to da nmg voziti na 18” ?
Kad sam vratio opet zimski set,skripanje je nestalo. Znaci li to da nmg voziti na 18” ?
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Zameni losu viljusku i uzivaj sa 18
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Crni021
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150ks
- Lokacija: Backa Topola
Post
Re: Polovne alu felne za 159
Pele, ako odlucis da prodaješ 18ke javljaj imam fabričke 17ke sa maltene novim letnjim gumama dot 2015
- Pele
- Garaža: Opel Astra 2.0 16V DI
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm - Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
- Crni021
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150ks
- Lokacija: Backa Topola
- Crni021
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150ks
- Lokacija: Backa Topola
- Ticma
- Garaža: Auto
- Lokacija: Beograd
Post
Polovne alu felne za 159
Kod mene evo prvi put na 19” menjan trap na 160kkm, sve fabrika do sada.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”