Par pitanja u vezi 159
- USERX
- Garaža: bmw e34 520
Alfa romeo 145 1.8ts
Skoda Octavia 1.9 tdi
Alfa Romeo 159 2.4 jtdm - Lokacija: Beograd
Post
Par pitanja u vezi 159
Pratim forum vec duze vreme pa eto i ja da postavim par pitanja.
Kupio sam 159 2.4 2008 god, e pa me zanima sledceih par stvari:
1. Gde mogu da kupim prednju masku sa logom i onim plasticnim delom.
2. neke pristojne patosnice moze i alfine original (ciato sam da je bilo u delti al to je vec proslost)
Hm... to bi bilo to za sada sve ostalo je skroz ok
Kupio sam 159 2.4 2008 god, e pa me zanima sledceih par stvari:
1. Gde mogu da kupim prednju masku sa logom i onim plasticnim delom.
2. neke pristojne patosnice moze i alfine original (ciato sam da je bilo u delti al to je vec proslost)
Hm... to bi bilo to za sada sve ostalo je skroz ok
- rjoksimovic
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
1. Ja sam kupio znak sa onim "niklovanim" plastikama sa obe strane u Delti za oko 8,500din.
2. Ako si iz Beograda, patosnice ces naci kod one crkve kod opstine Novi Beograd. Kada se iskljucis sa auto-puta ka opstini NBGD (iz pravca gazele), videces malu ulicicu desno pre prvog semafora koji vodi na parking od zgrada. Prodjes desno oko zgrada i jedan od lokala u prizemlju je firma koja radi patosnice. Oni su radili patosnice za Deltu dok je to jos bilo aktuelno. Imas 3 gustine, preporucujem da uzmes onu srednju. Ja ih imam, i zimi kada se stvrdne blato na patosnicama, sto je neminovno da ce se desiti, jednostavno predjes usisivacem i bice kao nove. Nista se ne lepi za taj materijal iz mog iskustva. P.S. Obavezno kupi i klinove i zasrafi ih za pod i izbegavaj srafljenje na krivim povrsinama.
2. Ako si iz Beograda, patosnice ces naci kod one crkve kod opstine Novi Beograd. Kada se iskljucis sa auto-puta ka opstini NBGD (iz pravca gazele), videces malu ulicicu desno pre prvog semafora koji vodi na parking od zgrada. Prodjes desno oko zgrada i jedan od lokala u prizemlju je firma koja radi patosnice. Oni su radili patosnice za Deltu dok je to jos bilo aktuelno. Imas 3 gustine, preporucujem da uzmes onu srednju. Ja ih imam, i zimi kada se stvrdne blato na patosnicama, sto je neminovno da ce se desiti, jednostavno predjes usisivacem i bice kao nove. Nista se ne lepi za taj materijal iz mog iskustva. P.S. Obavezno kupi i klinove i zasrafi ih za pod i izbegavaj srafljenje na krivim povrsinama.
- USERX
- Garaža: bmw e34 520
Alfa romeo 145 1.8ts
Skoda Octavia 1.9 tdi
Alfa Romeo 159 2.4 jtdm - Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
To je ustvari prva zgrada kad se iskljucim sa auto puta?
Jos jedno pitanje, cini mi se da je klima mnogo bucna a ne duva bas jak mlaz vazduha iz otvora cak i kad je na najjace podeseno. Radi i hladi al je mnogo bucnije nego u drugim automobilima...
Jos jedno pitanje, cini mi se da je klima mnogo bucna a ne duva bas jak mlaz vazduha iz otvora cak i kad je na najjace podeseno. Radi i hladi al je mnogo bucnije nego u drugim automobilima...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
kakav ti je polen filter?
i koliko se kreću patosnice u toj firmi? inače ne možeš da je promašiš, čim uđeš u omladinskih brigada prva desno i to je to.
i koliko se kreću patosnice u toj firmi? inače ne možeš da je promašiš, čim uđeš u omladinskih brigada prva desno i to je to.
- USERX
- Garaža: bmw e34 520
Alfa romeo 145 1.8ts
Skoda Octavia 1.9 tdi
Alfa Romeo 159 2.4 jtdm - Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Videceu da li je zamenjen kad je radjen veliki servis, moram da pogledam fakturu pa cu znati.Trebalo bi da jeste...
Jos jedan problem sam primetio ne znam da li neko ima iskustva sa tim, naime ujutru nece da upali iz prve, tek drugi ili treci pokusaj... upali i ugasi se odmah, Kasnije u toku dana bez obzira koliku pauzu napravim pali najnormalnije. Ima li neko neku ideju?
Jos jedan problem sam primetio ne znam da li neko ima iskustva sa tim, naime ujutru nece da upali iz prve, tek drugi ili treci pokusaj... upali i ugasi se odmah, Kasnije u toku dana bez obzira koliku pauzu napravim pali najnormalnije. Ima li neko neku ideju?
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Vidim da se mnogi sa sveže kupljenim 159tkama žale na to. Kod mene je prestalo, baš pokušavam svako jutro da kresnem na prvi ključ, čim se ugasi znak grejača i pali kao iz puške.
U međuvremenu su mnoge stvari sređene, koje bi mogle imati uticaja na to (usisna grana, EGR, DPF), zamenjene sve šelne na crevima, sipam samo na MOL, dva puta sipao aditiv za dizne, a vozim auto mahom na autoputu i po Novom Beogradu.
A možda samo Alfica uživa kod novog vlasnika koji je fakat više pazi od prethodnog, pa je sva sretna kada treba da se pokrene. :-)
U međuvremenu su mnoge stvari sređene, koje bi mogle imati uticaja na to (usisna grana, EGR, DPF), zamenjene sve šelne na crevima, sipam samo na MOL, dva puta sipao aditiv za dizne, a vozim auto mahom na autoputu i po Novom Beogradu.
A možda samo Alfica uživa kod novog vlasnika koji je fakat više pazi od prethodnog, pa je sva sretna kada treba da se pokrene. :-)
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
@USERX
Ja isto imam taj problem, majstor mi rekao da 2 puta ubacujem karticu, pa tek onda da palim. Menjao sam senzor pritiska turbine, i ciscen je EGR prosle nedelje. Sve je radilo dobro do sinoc, auto se ugasio, poruka "excessive radiator fluid temperature turn off engine", sledece paljenje je normalno, kao i svako naredno tog dana. To mi se desava samo ako auto stoji dugo na suncu.
Ja sumnjam na termostat, posto mi se desava da na otvorenom putu, izmedju 2 mesta, smanji temperaturu na 80, a dok vozim kroz naseljeno mesto, digne na 90, pa onda opet spusti kad' sam na otvorenom, a poruka koju dobijam kad' se auto ugasi je vezana za temperaturu rashladne tecnosti.
Sta si uradio sa patosnicama? Zanima me kvalitet gore navedenih (ona firma u omladinskih brigada). Ja imam neke sugave, moram da menjam, savijaju mi se nakon sto 3 puta pritisnem kvacilo, pa me to uzasno nervira i smeta mi dok vozim, a ne bih da ubacujem nikakve klinove, i da ih srafim za pod.
@nidza
Takodje, sipam samo na MOLu, ali nisam jos dodavao nikakav aditiv, pa me zanima kako to ide ... sta treba da kupim, i na koju kolicinu goriva da dodam? I na koliko predjenih kilometara se ponovo dodaje aditiv?
Hvala
Ja isto imam taj problem, majstor mi rekao da 2 puta ubacujem karticu, pa tek onda da palim. Menjao sam senzor pritiska turbine, i ciscen je EGR prosle nedelje. Sve je radilo dobro do sinoc, auto se ugasio, poruka "excessive radiator fluid temperature turn off engine", sledece paljenje je normalno, kao i svako naredno tog dana. To mi se desava samo ako auto stoji dugo na suncu.
Ja sumnjam na termostat, posto mi se desava da na otvorenom putu, izmedju 2 mesta, smanji temperaturu na 80, a dok vozim kroz naseljeno mesto, digne na 90, pa onda opet spusti kad' sam na otvorenom, a poruka koju dobijam kad' se auto ugasi je vezana za temperaturu rashladne tecnosti.
Sta si uradio sa patosnicama? Zanima me kvalitet gore navedenih (ona firma u omladinskih brigada). Ja imam neke sugave, moram da menjam, savijaju mi se nakon sto 3 puta pritisnem kvacilo, pa me to uzasno nervira i smeta mi dok vozim, a ne bih da ubacujem nikakve klinove, i da ih srafim za pod.
@nidza
Takodje, sipam samo na MOLu, ali nisam jos dodavao nikakav aditiv, pa me zanima kako to ide ... sta treba da kupim, i na koju kolicinu goriva da dodam? I na koliko predjenih kilometara se ponovo dodaje aditiv?
Hvala
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Normalna stvar, na otvorenom je veci protok vazduha pa tako da lakse ohladi, u gradu je guzva i veca vrucina pa i sporije hladi ...darchy napisao: Ja sumnjam na termostat, posto mi se desava da na otvorenom putu, izmedju 2 mesta, smanji temperaturu na 80, a dok vozim kroz naseljeno mesto, digne na 90, pa onda opet spusti kad' sam na otvorenom, a poruka koju dobijam kad' se auto ugasi je vezana za temperaturu rashladne tecnosti.
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Kod mene je zakucana na 90 stepeni bez obzira na režim vožnje tako da bi trebalo da proveriš termostat
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Takođe i kod mene na službenoj 159 jtdm,kazaljka je zakucana na 90c bez obzira na režim vožnje.
Nešto ne valja,kreni sa zamenom termostata,koji je najverovatniji uzrok,ali opet ne mora biti .
Nešto ne valja,kreni sa zamenom termostata,koji je najverovatniji uzrok,ali opet ne mora biti .
A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Malo je verovatno da termostat ima veze sa prvim paljenjem.
Kao što rekoh, kod mene bilo pa prošlo. Videćemo kada se spuste malo temperature, možda ima nedovoljno bogatu smešu za prvo paljenje ako se požuri sa pritiskanjem dugmeta.
Što se termostata tiče, mora da bude zakucan na 90 stepeni kada ih dostigne i ni makac. Tako je bilo na Stilu (dok se nije pokvario pa je zamenjen), tako je sad na Alfi.
Kao što rekoh, kod mene bilo pa prošlo. Videćemo kada se spuste malo temperature, možda ima nedovoljno bogatu smešu za prvo paljenje ako se požuri sa pritiskanjem dugmeta.
Što se termostata tiče, mora da bude zakucan na 90 stepeni kada ih dostigne i ni makac. Tako je bilo na Stilu (dok se nije pokvario pa je zamenjen), tako je sad na Alfi.
- USERX
- Garaža: bmw e34 520
Alfa romeo 145 1.8ts
Skoda Octavia 1.9 tdi
Alfa Romeo 159 2.4 jtdm - Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Sto se tice patosnica (manje vaznog problema) na kolektivnom su godisnjem odmoru pa ih cekad da se vrate krajem meseca.
Sto se tice tog jutarnjeg paljenja, jos jedna interesantna stvar je da izbaci dosta dima, dok ne upali i posle par sekundi je sve ok ali kao sto rekoh samo ujutru, temperatura je stabilna... sve je ok... morace nak dijagnostika da padne da ne bi nagadjao sta je i kako je, a mozda se popravi sam ))) upalio mi je check engine kad sam ga tek kupio 2 dana je bilo tako (za vikend kad nisam mogao da ga odvezem nigde) i treceg je sve bilo normalno
Sto se tice tog jutarnjeg paljenja, jos jedna interesantna stvar je da izbaci dosta dima, dok ne upali i posle par sekundi je sve ok ali kao sto rekoh samo ujutru, temperatura je stabilna... sve je ok... morace nak dijagnostika da padne da ne bi nagadjao sta je i kako je, a mozda se popravi sam ))) upalio mi je check engine kad sam ga tek kupio 2 dana je bilo tako (za vikend kad nisam mogao da ga odvezem nigde) i treceg je sve bilo normalno
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Ako je crn dim, meni to smrdi na prljave dizne. Ne mrzelo te, kupi Wynss i suni na pun rezervoar jedan (sipaj prvo aditiv, posle gorivo). Sipaj samo na MOL, tamo možeš da kupiš i aditiv (for Diesel engines).
Nekad preporučuju i 2 flašice da se sipaju, što možda i ima nekog smisla jer je rezervoar jako veliki. Sa druge strane, možeš jednu da sipaš na 30 litara goriva, pa vidi da li će stvar da se popravi posle potrošenih tih 30l.
Nekad preporučuju i 2 flašice da se sipaju, što možda i ima nekog smisla jer je rezervoar jako veliki. Sa druge strane, možeš jednu da sipaš na 30 litara goriva, pa vidi da li će stvar da se popravi posle potrošenih tih 30l.
- USERX
- Garaža: bmw e34 520
Alfa romeo 145 1.8ts
Skoda Octavia 1.9 tdi
Alfa Romeo 159 2.4 jtdm - Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Nije crn, neki je plavicast, i ima neki miris kao da ubrizgava vise nafte kao da pocinje regeneraciju dpf-a, dizne su sve ok, sredili su mi 2 pre nego sto sam preuzeo auto. Cim sam ga uzeo sipao sam jedan wynss aditiv na pun rezervar. Koliko cesto bi to tbrebao da radim, svaki 5 rezervar npr posto uvek punim pun i to na molu ili omv-u??? Bio sam 2 puta na dijagnostici prenego sto sam ga uzeo i bio je stvarno bez ikakve greske.
- Italiano
- Garaža: Giulietta 1.6 JTD-m2 77kw
ex 156 1.9 JTD 85kw
ex 147 1.6 TS 77kw - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Ciao,
Posto sam u fazi prodaje 147-ice i nabavke 159-ke, citam pazljivo sta se pise po forumima i pratim oglase, pa bih postavio nekoliko pitanja cisto da ne napravim pocetnicku gresku
Kao prvo, sto se nabavke tice, da li osim gledanja ponude na polovni automobili predlazete jos nesto?
Ako sam dobro razumeo problem sa usisnom granom postoji samo na 16V (modeli od 150hp) od 2007 pa nadalje? Dok s druge strane stariji modeli imaju problem sa letvom volana? Iz toga sam razumeo da je najbolje traziti restyling verziju sa 120hp, sto je najsigurnija kupovina ali uz najslabije performanse zbog tezine vozila.
Posto je gasenje DPF i EGR "must do" gde u Beogradu to moze da se uradi i koja je prosecna cena?
Kada su tockovi u pitanju, da li je odgovaraju tockovi sa 147, 156 (5x98) jer planiram da zadrzim 15" sa 147 zbog zimskih guma.
Toliko za pocetak. Nadam se da cu se uskoro pridruziti klubu vlasnika 159-ki.
Posto sam u fazi prodaje 147-ice i nabavke 159-ke, citam pazljivo sta se pise po forumima i pratim oglase, pa bih postavio nekoliko pitanja cisto da ne napravim pocetnicku gresku
Kao prvo, sto se nabavke tice, da li osim gledanja ponude na polovni automobili predlazete jos nesto?
Ako sam dobro razumeo problem sa usisnom granom postoji samo na 16V (modeli od 150hp) od 2007 pa nadalje? Dok s druge strane stariji modeli imaju problem sa letvom volana? Iz toga sam razumeo da je najbolje traziti restyling verziju sa 120hp, sto je najsigurnija kupovina ali uz najslabije performanse zbog tezine vozila.
Posto je gasenje DPF i EGR "must do" gde u Beogradu to moze da se uradi i koja je prosecna cena?
Kada su tockovi u pitanju, da li je odgovaraju tockovi sa 147, 156 (5x98) jer planiram da zadrzim 15" sa 147 zbog zimskih guma.
Toliko za pocetak. Nadam se da cu se uskoro pridruziti klubu vlasnika 159-ki.
- Italiano
- Garaža: Giulietta 1.6 JTD-m2 77kw
ex 156 1.9 JTD 85kw
ex 147 1.6 TS 77kw - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Na poslednje pitanje sam u medjuvremenu saznao odgovor, na 159 ne mogu nikako 15" zbog celjusti...
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Raspored rupa na 159 je kao na Opelu, 5x110, tako da te felne daj sa kolima ili prodaj posebno, neće ti odgovarati.Italiano napisao: Kada su tockovi u pitanju, da li je odgovaraju tockovi sa 147, 156 (5x98) jer planiram da zadrzim 15" sa 147 zbog zimskih guma.
Toliko za pocetak. Nadam se da cu se uskoro pridruziti klubu vlasnika 159-ki.
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
par pitanja vezanih za 159
Ne mogu da zamislim 159ku sa 15cama
There's nothing wrong that $100 won't fix.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Čisto sumnjam da je uopšte moguće. Koliko mi je poznato najmanji točak koji može da se namontira je 16 - naravno, Opelova glavčina, ne Fiatova, tako da mogu da se zaborave sve stare felne sa Alfi.
- Italiano
- Garaža: Giulietta 1.6 JTD-m2 77kw
ex 156 1.9 JTD 85kw
ex 147 1.6 TS 77kw - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Ma da, napisah i ja vec da sam na to pitanje nasao odgovor
Neki komentar na ostala pitanja?
Neki komentar na ostala pitanja?
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Dobro si informisan u principu. Ja sam DPF/EGR igranku završio kod Novaspeed, imaš usera Gumetina na forumu pa se dogovori sa njim. Odrađen je i remap, što nije loše ako si spreman na potencijalne nove popravke vezane za kvačilo, jer auto stvarno poleti (ne subjektivno, nego ostavi fabričku 150KS na autoputu kao da stoji).
Gledaj, ako naiđeš na dojaja auto, ruku na srce, piiiip šta je pod haubom. Jeste lepo kada auto fenomenalno ide, ali to je prva stvar bez koje bih mogao da živim. Koliko 120KS ima do 100tke, oko 11s? To je sve samo ne malo za normalnu vožnju, pogotovo ako znaš i pogotovo za dizelku. I mnogo jače automobile sam ostavljao sa Stilom na semaforu ili magistralama kroz krivine (JTD 80KS, netaknut fabrički skroz), a za qrčenje na autoputu kod nas uslovi i ne postoje.
Gledaj, ako naiđeš na dojaja auto, ruku na srce, piiiip šta je pod haubom. Jeste lepo kada auto fenomenalno ide, ali to je prva stvar bez koje bih mogao da živim. Koliko 120KS ima do 100tke, oko 11s? To je sve samo ne malo za normalnu vožnju, pogotovo ako znaš i pogotovo za dizelku. I mnogo jače automobile sam ostavljao sa Stilom na semaforu ili magistralama kroz krivine (JTD 80KS, netaknut fabrički skroz), a za qrčenje na autoputu kod nas uslovi i ne postoje.
- Italiano
- Garaža: Giulietta 1.6 JTD-m2 77kw
ex 156 1.9 JTD 85kw
ex 147 1.6 TS 77kw - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Slazem se u potpunosti sa navedenim, zato i gledam verziju od 120hp. Sa remapom dobijam 153hp (barem tako pise na sajtu). Na kakve probleme sa kvacilom tacno mislis i da li su ti problemi direktna posledica remapa?
Hvala za preoporuku, DPF/EGR i remap su prva stvar uz veliki servis koju cu uraditi.
Hvala za preoporuku, DPF/EGR i remap su prva stvar uz veliki servis koju cu uraditi.
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
Re: par pitanja vezanih za 159
Da se nadovežem, zaboravi na 120ks. Ukratko postoje tri verzije dizela, 1.9 sa 8v i 120ks, 1.9 sa 16v i 150Ks i 2.0 sa 16v i 170Ks. 120Ks izbegavaj jednostavno je previše slab za tu težinu, a 2.0 ćeš teško da nadješ tako da je najbolja varijanta od 150Ks koji možeš da čipuješ na 180Ks i sa ukljanjanjem DPF i EGR-a dobiješ sasvim lepu varijantu. Takodje gledaj da nadješ model posle 2007, jer pored toga što je lakši za nekih 150Kg, jednostavno je noviji i neke stvari su popravili. Takodje izbegavaj one sa svetlom (sivom) kontrolnom tablom jer se pokazalo da pravi užasan odsjaj na šoferšajbni. Ostali parametri po izboru. Ono što bih ja iz ličnog iskustva preporučio su ksenoni i Blue&Me, ali to je stvar ličnog izbora.
There's nothing wrong that $100 won't fix.
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Od dodatne opreme Blue&Me, automatska klima i MF volan. Tempomat, kišni senzor i elektrohromatski retrovizor su lepa stvar ali se bez toga lako živi. Navigacija je tako nisko postavljena da mislim da je glupost kupovati je.
Šteta što nisu češći komadi sa šiberdahom...
Re: par pitanja vezanih za 159
Može i 1.9 16V sa 136 KS.zen napisao:Da se nadovežem, zaboravi na 120ks. Ukratko postoje tri verzije dizela, 1.9 sa 8v i 120ks, 1.9 sa 16v i 150Ks i 2.0 sa 16v i 170Ks. 120Ks izbegavaj jednostavno je previše slab za tu težinu, a 2.0 ćeš teško da nadješ tako da je najbolja varijanta od 150Ks koji možeš da čipuješ na 180Ks i sa ukljanjanjem DPF i EGR-a dobiješ sasvim lepu varijantu. Takodje gledaj da nadješ model posle 2007, jer pored toga što je lakši za nekih 150Kg, jednostavno je noviji i neke stvari su popravili. Takodje izbegavaj one sa svetlom (sivom) kontrolnom tablom jer se pokazalo da pravi užasan odsjaj na šoferšajbni. Ostali parametri po izboru. Ono što bih ja iz ličnog iskustva preporučio su ksenoni i Blue&Me, ali to je stvar ličnog izbora.
Od dodatne opreme Blue&Me, automatska klima i MF volan. Tempomat, kišni senzor i elektrohromatski retrovizor su lepa stvar ali se bez toga lako živi. Navigacija je tako nisko postavljena da mislim da je glupost kupovati je.
Šteta što nisu češći komadi sa šiberdahom...
- zen
- Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
- Lokacija: Philly NYC Bgd
Post
Nidza je rekao da njegova leti i ostavlja fabričku 150 kao da stoji, što sam i lično imao prilike da probam, ali njegova je 150Ks sa remapom, po meni idealna varijanta. Tako da nemoj zato da gledaš verzije od 120Ks, smorićeš se.
Re: par pitanja vezanih za 159
Kvačilo, tj. plivajući zamajac i lamela su projektovani da izdrže sve do 200Ks, jer tek 2.4jtd imaju drugačiji zamajac za te snage od 200 i više. Idealno bi bilo ne prelaziti 180Ks i tu si miran. Naravno postoje mogući problemi sa lošim delovima, originalnim ili ne, i nidza i ja smo imali prilike da se sa tim uverimo, ali to može da ti se desi i na verziji od 120KsItaliano napisao:Slazem se u potpunosti sa navedenim, zato i gledam verziju od 120hp. Sa remapom dobijam 153hp (barem tako pise na sajtu). Na kakve probleme sa kvacilom tacno mislis i da li su ti problemi direktna posledica remapa?
Nidza je rekao da njegova leti i ostavlja fabričku 150 kao da stoji, što sam i lično imao prilike da probam, ali njegova je 150Ks sa remapom, po meni idealna varijanta. Tako da nemoj zato da gledaš verzije od 120Ks, smorićeš se.
There's nothing wrong that $100 won't fix.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”