Akumulator!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Adekvatan akumulator?
u alfinoj knjizi pise da za v6 i 2.4 jtd ide 70Ah za sve ostale 60 mada za 1.6 i 1.8 stoji i 50 i 60Ah ono kao opcija sa klimom ili bez ali sve imaju klimu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dulemcse
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105HP
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš, Kragujevac
Post
Re: Adekvatan akumulator?
Odlicno drugari. Bas ste mi pomogli! Definitivno cu ici na 60 Ah - 36 mA.
Iz uputstva:
Battery
50 Ah - 30 mA
60 Ah - 36 mA
70 Ah - 42 mA
Mislim da smo ovom temom resili nedoumicu i ostalima koji su je imali kao ja.
Hvala puno!
Iz uputstva:
Battery
50 Ah - 30 mA
60 Ah - 36 mA
70 Ah - 42 mA
Mislim da smo ovom temom resili nedoumicu i ostalima koji su je imali kao ja.
Hvala puno!
Ko nema para za Ferrari - kupi Alfu!
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Adekvatan akumulator?
Pročitaj tekst iznad te tabele koju si kopirao jer ona govori i tome koliko je dozvoljeno da struja "curi" dok je auto ugašen.
The total absorption of these accessories
(standard and installed later) must be less
than 0.6 mA x Ah (of the battery), as
shown in the table below:
The total absorption of these accessories
(standard and installed later) must be less
than 0.6 mA x Ah (of the battery), as
shown in the table below:
- dulemcse
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105HP
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš, Kragujevac
Post
Re: Adekvatan akumulator?
Da, video sam taj tekst, ali ne znam kako da procenim sta je definitivno dobro. Od potrosaca nemam nista dodatno. Deluje mi da ovaj od 60 Ah da bi bio OK.
Ko nema para za Ferrari - kupi Alfu!
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Akumulator!
kupuj taj od 60Ah i ne razmisljaj puno jedino mozes da razmisljas o proizvodjacu ne znam koliki ti je budzet ali svakako nemoj neke slabe marke da pazaris, bar nesto srednje klase
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Ja sam pre nepune dve godine uzeo Toplu Energy 75 Ah i kao nov zaista ima jaču udarnu snagu nego što je deklarisano (navedena CCA snaga 750A a izmereno gotovo 800A) ali iako svoje akumulatore dobro održavam (na 6 meseci dopuna demineralizovane vode i punjenje na kućnom punjaču) mogu reći da im udarna snaga slabi brže nego na FIAMM Titanium 60 Ah i CCA 540A koji sam ranije imao i koji i sada kod strica veselo radi 5. godinu sa dizel motorom iste zapremine i ne pokazuje znake slabosti. Sad ću ga ponovo dopuniti i idem u servis da vidim kolika će mu sada biti udarna snaga pa iznosim ovde iskustva. Još je u garanciji ali ako izmere neku kritičnu vrednost sledi mu zamena, ili za FIAMM ili za Midac.
Re: Adekvatan akumulator?
Jeste best buy samo što oni nisu u vlasništvu Magneti Marellija već su nezavisna firma. Može da se dogodi da pojedine serije oni rade za MM ali ja nisam video vizuelne sličnosti u dizajnu kutija. Bären je FIAMMov brend i tu se jasno vidi da se radi o istom proizvođaču.OMP napisao: Za sada mi je best buy opcija italijanski Fiamm (inace magneti mareli firma ih radi samo se prodaje kao fiamm) kazu da je to u zadnje vreme prva ugradnja u italijanska vozila ali manje vise to, oni su jedni od retkih koji daju 3 godine garanciju a cena za 60Ah je oko 7500din.
Ja sam pre nepune dve godine uzeo Toplu Energy 75 Ah i kao nov zaista ima jaču udarnu snagu nego što je deklarisano (navedena CCA snaga 750A a izmereno gotovo 800A) ali iako svoje akumulatore dobro održavam (na 6 meseci dopuna demineralizovane vode i punjenje na kućnom punjaču) mogu reći da im udarna snaga slabi brže nego na FIAMM Titanium 60 Ah i CCA 540A koji sam ranije imao i koji i sada kod strica veselo radi 5. godinu sa dizel motorom iste zapremine i ne pokazuje znake slabosti. Sad ću ga ponovo dopuniti i idem u servis da vidim kolika će mu sada biti udarna snaga pa iznosim ovde iskustva. Još je u garanciji ali ako izmere neku kritičnu vrednost sledi mu zamena, ili za FIAMM ili za Midac.
- ivcha90
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8 TS
- Lokacija: Knjazevac
- Lokacija: Minicevo - Knjazevac
Post
Re: Akumulator!
Drugari otiso mi je akumulator danas na Alfi 156 1.8, ovde kod mene u ponudi imam MonBat, firecell, energizer i tesla, koji od ovih da uzimam?
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- dulemcse
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105HP
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš, Kragujevac
Post
Re: Akumulator!
Ja sam nakon saveta uzeo Vartu 60Ah jer nisam našao Exide. Iskoštao me je 6800 (umanjili mi cenu za 700 dinara za moj stari akumulator). Samo obrati pažnju prilikom zamene da ne izgubi struju. Staviš ispred kola zamenski akumulator i spojiš ga sa klemama, dok je stari i dalje u svom ležištu. Onda skineš kleme sa starog i paziš da se kablovi ne otkače. Staviš nov u ležište i vratiš kleme na njega. Sada možeš da otkačiš zamenski jer je povezan novi akumulator.
*ne pravim se pametan nego ovo je čisto informativnog karaktera u slučaju da nisi upoznat sa detaljima oko zamene i ako sam vršiš izmenu
*ne pravim se pametan nego ovo je čisto informativnog karaktera u slučaju da nisi upoznat sa detaljima oko zamene i ako sam vršiš izmenu
Ko nema para za Ferrari - kupi Alfu!
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Pa jedino zbog radia da ne moraš unositi kod inače nema veze. Ja nikad nisam prespajao da ne izgubi napon.
Sent from maj el dži ge-2 manji
Sent from maj el dži ge-2 manji
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
isto, skoro sam menjao bez bilo kakvog prespajanja. Jedino sto treba pustiti klimu/ventilaciju da odradi sinhronizaciju nakon prvog davanja kontakta nakon ugradnje...
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
- Martin
- Garaža: Fiat Marea 1.9 JTD.....limuzina... ;-)
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Akumulator!
Do pre mesec dana, motor se pokretao na "pola ključa". Međutim, od pre mesec dana, motor je počeo sve teže i teže da se pokreće. Bacim pogled na "oko", bilo je crne a treba da je zelene boje - što znači da je aku prazan.
Pošto garancija ističe za oko mesec dana, reklamiram i odrade test - kaže napon je oko 12,5 V i ima 45% kapaciteta. :kuku:
U pitanju je Exide Premium 64Ah 640A. Auto se retko vozi po gradu, samo otvoren put. Ukupno sam sa ovim akumulatorom prešao oko 50000 km. Mogu reći da sam malo zatečen ovim, jer nisam očekivao da će ovako brzo da rikne. A da li je riknuo - znaću u ponedeljak kad mi iz servisa jave šta se dešava sa baterijom.
Pošto garancija ističe za oko mesec dana, reklamiram i odrade test - kaže napon je oko 12,5 V i ima 45% kapaciteta. :kuku:
U pitanju je Exide Premium 64Ah 640A. Auto se retko vozi po gradu, samo otvoren put. Ukupno sam sa ovim akumulatorom prešao oko 50000 km. Mogu reći da sam malo zatečen ovim, jer nisam očekivao da će ovako brzo da rikne. A da li je riknuo - znaću u ponedeljak kad mi iz servisa jave šta se dešava sa baterijom.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Meni je isti Exide ostao skoro prazan jer nisam palio auto 20 dana a radio je izvukao struju. Oko pocrnelo, ja odneo u servis da ga dopune na profi punjaču i testiraju i kažu dobar je nije crko ali oko i dalje crno. Tek posle par meseci vožnje je pozelenelo ponovo. Inače je bio star jedno 7-8 godina.
- Martin
- Garaža: Fiat Marea 1.9 JTD.....limuzina... ;-)
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Akumulator!
Znači - ima nade.
Nego, auto se vozi skoro svaki dan. Jedanput sedmično se istim ide za BG. Retko se vozi po gradu. A problemi su počeli od pre skoro pa mesec dana.....
Nego, auto se vozi skoro svaki dan. Jedanput sedmično se istim ide za BG. Retko se vozi po gradu. A problemi su počeli od pre skoro pa mesec dana.....
- dulemcse
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105HP
- Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš, Kragujevac
Post
Pa da, zbog koda za fabricki mp3 player. Pazi, tako su meni rekli i ja samo prenosim. Mada, to pise i u fabrickom uputstvu. E sada, nikada ranije nisam menjao akumulator, ali jesam skidao kleme sa akumulatora (na 45 min) da bih resetovao bord. To sam radio par puta i nikada se muzika nije s*ebala. Zato ni ja ne razumem zasto ne treba dozvoliti nestanak napona.
Meni je akumulator zamenio majstor iz prodavnice jer je ukljuceno u cenu pa rekoh "sto da se mazem ako vec moze on". I on je odradio bas po pravilu. Spojio kablovima kleme sa drugim akumulatorom i kada je stavio novi spojio je kleme dok su jos uvek bile povezane na onaj zamenski.
Re: Akumulator!
Izvinjavam se na ovom upadu.. Bio sam zauzet par dana...Fittipaldi napisao:Zbog čega je neophodno da ne ostane bez napona?
Pa da, zbog koda za fabricki mp3 player. Pazi, tako su meni rekli i ja samo prenosim. Mada, to pise i u fabrickom uputstvu. E sada, nikada ranije nisam menjao akumulator, ali jesam skidao kleme sa akumulatora (na 45 min) da bih resetovao bord. To sam radio par puta i nikada se muzika nije s*ebala. Zato ni ja ne razumem zasto ne treba dozvoliti nestanak napona.
Meni je akumulator zamenio majstor iz prodavnice jer je ukljuceno u cenu pa rekoh "sto da se mazem ako vec moze on". I on je odradio bas po pravilu. Spojio kablovima kleme sa drugim akumulatorom i kada je stavio novi spojio je kleme dok su jos uvek bile povezane na onaj zamenski.
Ko nema para za Ferrari - kupi Alfu!
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Akumulator!
On je tako vrv za sv slucaj uradio, da posle ne vadi kestenje iz vatre. Kazem jer sam skoro rodjaki zamenio accu na Fiesti 2002. god.. Malo sranje je 10 minuta bilo bez napona i sjebao se kod za (fabricki) radio
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Akumulator!
Ako je radio/cd uređaj onaj koji je u fabrici ugrađen (mislim na serijski broj) ne traži code nakon skidanja akumulatora, ma koliko ostao bez napona.
- Martin
- Garaža: Fiat Marea 1.9 JTD.....limuzina... ;-)
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Akumulator!
Akumulator je dopunjen i proverena je struja na kolima. Izgleda da je radio izvukao struju. Merenjem struje, očitane vrednosti su bile 0,04-0,03. Prevezali smo radio (radi samo kada se da kontakt) i vrednosti su 0,01-0,00.Martin napisao:Do pre mesec dana, motor se pokretao na "pola ključa". Međutim, od pre mesec dana, motor je počeo sve teže i teže da se pokreće. Bacim pogled na "oko", bilo je crne a treba da je zelene boje - što znači da je aku prazan.
Pošto garancija ističe za oko mesec dana, reklamiram i odrade test - kaže napon je oko 12,5 V i ima 45% kapaciteta. :kuku:
U pitanju je Exide Premium 64Ah 640A. Auto se retko vozi po gradu, samo otvoren put. Ukupno sam sa ovim akumulatorom prešao oko 50000 km. Mogu reći da sam malo zatečen ovim, jer nisam očekivao da će ovako brzo da rikne. A da li je riknuo - znaću u ponedeljak kad mi iz servisa jave šta se dešava sa baterijom.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Akumulator!
Jeste, takav je, Ford 3000 bla,bla (cass) ali ... i nije prvi put zez. Jedino što sam ovaj put ja zabrljaonole1985 napisao:Ako je radio/cd uređaj onaj koji je u fabrici ugrađen (mislim na serijski broj) ne traži code nakon skidanja akumulatora, ma koliko ostao bez napona.
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Akumulator je Exide premium 60Ah, 600A star nešto manje od dve godine, znači još uvek u garanciji. Auto nije paljen 10-12 dana (uzeo sam drugi auto za vožnju po snegu) i stajao je na parkingu u ovom hladnom periodu. Danas sam plio Alfu i čini mi se kao da je slabije zaverglala. Upalila je iz prve i radila do radne temperature. Pogledao sam kontrolno "oko" i vedeo da je CRNO, znači ispraznio se. Treba mi savet, šta činiti? Da li da ga nosim u servis da ga napune, da ga sam punim profesionalnim punjačem ili da ga u subotu provozam jedno 100km auto-putem i tako ga napunim u vožnji? Možda neko ima nekakav drugi predlog.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Akumulator!
Bolje ga odvesi ako možeš, da ga osveže malo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
U servis i ne mislis. U Krusevcu to zadovoljstvo kosta 200din i tek da nije dzabe. I provere kiselinu ako je otvoren sistem i izmere u procentima zdravlje tvog akumulatora i udarnu struju.
Ovo sa kucnim punjacima...
Re: Akumulator!
U servis i ne mislis. U Krusevcu to zadovoljstvo kosta 200din i tek da nije dzabe. I provere kiselinu ako je otvoren sistem i izmere u procentima zdravlje tvog akumulatora i udarnu struju.
Ovo sa kucnim punjacima...