Poplavljena 156
- Butters
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Obrenovac
Post
Poplavljena 156
Auto mi je preziveo poplavu kao sto se moze videti na slici, pa me sad zanima da li je neko imao slicno iskustvo sa 156-ticom, 1.9 JTD... Ceo je plivao u vodi, e sad, da li da polusavam nesto s njim ne? pozdrav
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 7312_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 7312_n.jpg
- milosabs
- Garaža: e39 525 d sport m optic touring
- Lokacija: Novi Sad Nis
Post
Re: Poplavljena 156
stranac na divje pa da se prepakuje ako imas love i 00 a ako nemas onda detaljna demontaza i korak po koark
bio jednom jedan TI
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Poplavljena 156
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=849955
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: Poplavljena 156
Sve zavisi koliko se razumes u mehaniku i elektriku i automobile, ako ne znas, odustani odmah ili plati nekome da ti to uradi, a bice skupo, ili otpisi ga i kupuj drugi.
Steta od vode uglavnom zahteva rasturanje celog automobila, pranje, podmazivanje, i rasklapanje i sklapanje motora, menjaca i ostalih pokretnih sklopova. kao sto to rade u fabrici prvi put...
Ako zelis da ti traje i zadrzis auto, ako ne, imas i drugu opciju, osusi ga dobro, promeni akumulator, ulje i okreni kljuc pa kako ti se zalomi... vecina ce izabrati ovu opciju i na kraju ce skoro sigurno zavrsiti na otpadu...
Steta od vode uglavnom zahteva rasturanje celog automobila, pranje, podmazivanje, i rasklapanje i sklapanje motora, menjaca i ostalih pokretnih sklopova. kao sto to rade u fabrici prvi put...
Ako zelis da ti traje i zadrzis auto, ako ne, imas i drugu opciju, osusi ga dobro, promeni akumulator, ulje i okreni kljuc pa kako ti se zalomi... vecina ce izabrati ovu opciju i na kraju ce skoro sigurno zavrsiti na otpadu...
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Poplavljena 156
Koliko po fotki vidim, ceo motor je bio pod vodom, sto znaci da je i u njega usla voda. Da bi isti mogao da proradi, neophodno je otvoriti ga.
Verovatno je sva elektrika i elektronika u banani, enterijer tesko da ce se ikada osloboditi smrada od mulja...
Mislim da je naj jeftinije da kupis drugo vozilo. Alternativa je da ovo ogolis do lima i krenes da nazad pakujes stranca, sa ocarinjenim motorom. Ostatak delova prodas i izvuces neku kintu...
Verovatno je sva elektrika i elektronika u banani, enterijer tesko da ce se ikada osloboditi smrada od mulja...
Mislim da je naj jeftinije da kupis drugo vozilo. Alternativa je da ovo ogolis do lima i krenes da nazad pakujes stranca, sa ocarinjenim motorom. Ostatak delova prodas i izvuces neku kintu...
- Butters
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
- Lokacija: Obrenovac
Post
Re: Poplavljena 156
Ceo auto je bio potopljen, ima vode i u motoru... Mislite da od njega nema nista? Mislio sam da promenim ulje, filtere, povadim sve unutra, i operem detaljno... trebalo bi da upali...
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Poplavljena 156
da je moj auto ja bih povadio enterijer, odšlepao ga do nekog ko ima mašinu za pranje pod visokim pritiskom sa toplom vodom i oprao ga komplet, i motor u unutrašnjost. ostavio ga da se osuši par dana na suncu i posle probao da ga oživim. zamenja svih tečnosti (ulje u motoru, menjaču, kočnicama, antifriz) sve konektore raskačio i preprskao kontakt sprejom. mora se rasturiti i oprati usis, i isterati voda iz cilindara. pa šta mu bog da.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Sprint 2.0
200 AT8 RWD '21 Vesuvio Grigio
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Poplavljena 156
Tuga od slike i cele situacije
Imajući u vidu cene 156-ica trenutno kod nas nisam siguran koliko se uopšte isplati sve ovo vraćati u prvobitno stanje. Kao što kolege kažu najjeftinije je očistiti ono što se mora i ići na blef ako upali pri čemu i za tu varijantu treba ulaganja.
Lično bih najverovatnije sa setom otpisao poplavljenu 156-icu, skinuo i očistio delove koji se mogu iskoristiti za eventualnu preprodaju/rezervu i pazario drugu.
Ali probaj prvo da vidiš sa nekim iskusnim i da se raspitaš koliko bi koštala cela operacija uz svest o tome da se i nakon povratka u vozno stanje može pojaviti neki naknadan problem koji će nervirati i izbijati novac iz džepa.
Srećno u svakom slučaju.
Imajući u vidu cene 156-ica trenutno kod nas nisam siguran koliko se uopšte isplati sve ovo vraćati u prvobitno stanje. Kao što kolege kažu najjeftinije je očistiti ono što se mora i ići na blef ako upali pri čemu i za tu varijantu treba ulaganja.
Lično bih najverovatnije sa setom otpisao poplavljenu 156-icu, skinuo i očistio delove koji se mogu iskoristiti za eventualnu preprodaju/rezervu i pazario drugu.
Ali probaj prvo da vidiš sa nekim iskusnim i da se raspitaš koliko bi koštala cela operacija uz svest o tome da se i nakon povratka u vozno stanje može pojaviti neki naknadan problem koji će nervirati i izbijati novac iz džepa.
Srećno u svakom slučaju.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- cile-pa
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: Poplavljena 156
ja kad sam pricao sa mojim majstorom,rekao je da ne vredi popravljati to..nazalost...
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Poplavljena 156
Motor i menjac ne treba rasturati. Pod 1. skinuti akumulator. U ovakvim situacijama najvise strada elektrika i elektronika. Sto se tice motora, skinuti ecu ako je pod haubom, pod pritiskom isprati sve sto je pod haubom, ispustiti ulja, skinuti dizne, i rucno okrenuti motor dok ne izadje voda iz njega, ostaviti da ispari voda. Rastuiti vodove vazduha, skinuti interkuler i isprati, ocisti protokomer, proveriti stanje turbinine, da li ima vode, prljavstine i po potrebi ocistiti. Zameniti ulje menjaca, rashladni sistem i kocnice su obicno veoma dobro zadihtovani, pa je mala verovatnoca da ima prljavstine u tim tecnostima. Moguce je da je prljavstina dospela i do seta kvacila
ECU je obicno dobro zadihtovan, pa ne bi trebalo da sa njim bude problema, ali ne bi bilo lose odneti ga kod elektronicara radi provere.
Ocistiti sve elektro kontakte, to je i najveci posao, kutiju osiguraca i releja, skinuti i ocistiti alternator i anlaser, proveriti kompresor klime, mada je to opet periferna stvar i moze da stoji sa otkacenim dzekom, dok se ne pokrene motor. izbaciti vodu iz auspuha.
otkaciti airbag centralu i nek tako ostane do daljnjeg, to je periferna stvar, da bi se sprecilo nezeljeno aktiviranje jastuka.
Sipati novo ulje u motor, moze i neko jeftinije, cisto radi startovajna i ispiranja motora.
Mozda sam zaboravio jos nesto ali je uglavnom to sve sto bi trebalo uraditi pre startovanja motora. Ako motor startuje iz prve, bingo!
Rasturiti enterijer i oprati sto pre, kod 156 to nije neki problem, Verovatno ce morati i tabla da se skine, tu ce vec morati majstor da radi.
Realno, dugotrajan i mukotrpan posao, ali se auto moze spasiti. Nesto ces moci sam, za nesto ces morati da angazujes majstora ili servis. Na srecu, delova za 156 ima dosta.
Najvaznije je da sto pre pokrenes motor i operes enterijer, jer ako se skori prljavstina, slaba vajda od parnja. Periferne stvari ce se srediti.
ECU je obicno dobro zadihtovan, pa ne bi trebalo da sa njim bude problema, ali ne bi bilo lose odneti ga kod elektronicara radi provere.
Ocistiti sve elektro kontakte, to je i najveci posao, kutiju osiguraca i releja, skinuti i ocistiti alternator i anlaser, proveriti kompresor klime, mada je to opet periferna stvar i moze da stoji sa otkacenim dzekom, dok se ne pokrene motor. izbaciti vodu iz auspuha.
otkaciti airbag centralu i nek tako ostane do daljnjeg, to je periferna stvar, da bi se sprecilo nezeljeno aktiviranje jastuka.
Sipati novo ulje u motor, moze i neko jeftinije, cisto radi startovajna i ispiranja motora.
Mozda sam zaboravio jos nesto ali je uglavnom to sve sto bi trebalo uraditi pre startovanja motora. Ako motor startuje iz prve, bingo!
Rasturiti enterijer i oprati sto pre, kod 156 to nije neki problem, Verovatno ce morati i tabla da se skine, tu ce vec morati majstor da radi.
Realno, dugotrajan i mukotrpan posao, ali se auto moze spasiti. Nesto ces moci sam, za nesto ces morati da angazujes majstora ili servis. Na srecu, delova za 156 ima dosta.
Najvaznije je da sto pre pokrenes motor i operes enterijer, jer ako se skori prljavstina, slaba vajda od parnja. Periferne stvari ce se srediti.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Mora i motor da se otvori, nažalost. Na jednom drugom forumu sređuju Punta 1.3 MJET, samo iz jednog cilindra su izvadili pola litra vode... ogroman je to posao ali može da se sredi.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Poplavljena 156
Voda koja je usla u motor je izazvala rdjanje cilindara, karika i prakticno svih ostalih delova koji su podlozni rdji. Ako su karike 'zapekle', pokretanjem motora ce se stvoriti risovi po cilindrima i eto belaja. Naravno, pod uslovom da je sva voda iz njega izbacena, jer inace sledi i hidro udar.
Slusaj savet koji hoces, ali motor da pokreces sam nemoj nikako.
Slusaj savet koji hoces, ali motor da pokreces sam nemoj nikako.
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Poplavljena 156
Ukoliko nema stranih predmeta u motoru nema potrebe za otvaranjem. Mozda se lako izbaci, sto okretanjem radilice, sto pumpama, kompresorima, isparavanjem itd.
Inace, znam o kom forumu se radi, i siguran sam da motor nije otvoren, ako te ne mrzi pitaj ekipu koja radi.
Pre pokretanja motora, a nakon ciscenja, nalije se malo ulja u motor i motor se rucno okrene. Ne znam da li je dozvoljeno postovati linkove sa drugih foruma, ali na alfisti.rs imate coveka iz Obrenovca koji je pokrenuo svoj jtd bez rasturanja motora, pa moze i njega da pita za pomoc. U svakom slucaju, sve sto moze sam da uradi nek uradi, a za pokretanje motora nek angazuje majstora.
Kad pokrene motor, odradio je 70% posla. Samo ga treba pokrenuti sto pre.
Inace, znam o kom forumu se radi, i siguran sam da motor nije otvoren, ako te ne mrzi pitaj ekipu koja radi.
Pre pokretanja motora, a nakon ciscenja, nalije se malo ulja u motor i motor se rucno okrene. Ne znam da li je dozvoljeno postovati linkove sa drugih foruma, ali na alfisti.rs imate coveka iz Obrenovca koji je pokrenuo svoj jtd bez rasturanja motora, pa moze i njega da pita za pomoc. U svakom slucaju, sve sto moze sam da uradi nek uradi, a za pokretanje motora nek angazuje majstora.
Kad pokrene motor, odradio je 70% posla. Samo ga treba pokrenuti sto pre.
- Alex V6
- Garaža: V6 inside
- Lokacija: Srbija
Post
Re: Poplavljena 156
Ovih dana sam rasturio 11 motora koji su mi poplavljeni. Voda je jedna stvar, ali mulj je taj koji pravi problem. Na svakom klipi debeo talog, hilzne zardjale, glave i karter puni mesavine ulja, vode i ulja. Zao mi je sto nemam slika, ali bez kompletnog rasturanja, ciscenja i ponovnog pakovanja takav motor nece imati dug vek.
- alfa-u-srcu
- Garaža: -
- Alfa Romeo Giulietta Turbo Benzina
-Alfa Romeo 159 TI JTS
-Alfa Romeo 159 JTDm
-Alfa Romeo 33 Boxer Imola Rosso
-BMW E30 coupe Brilliantrot - Lokacija: Lipovica
Post
Re: Poplavljena 156
Upravo tako, mulj i jeste najveci problem. Mora da se otvori motor i sve lepo ocisti, inace nece dugo.
Rodjen da ne uspem, pa se zato duplo trudim
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
Post
Ja bih svakako pokusao, ako si spretan sa alatom nemas sta da izgubis, dzek po dzek, ceo enterijer napolje pa polako, vreme i strpljenje je najbitnije. A motor lepo u servis pa da se rastavi i uradi kako treba, taman eto prilike za zamenu svih dotrajalih delova. Kako god da okrenes ne moze biti skuplje od drugog auta i pritom ako se sve odradi po "pes-u" eto fino osvezenog automobila koji ce te sluziti jos dugo
Re: Poplavljena 156
Nigy napisao:Voda koja je usla u motor je izazvala rdjanje cilindara, karika i prakticno svih ostalih delova koji su podlozni rdji. Ako su karike 'zapekle', pokretanjem motora ce se stvoriti risovi po cilindrima i eto belaja. Naravno, pod uslovom da je sva voda iz njega izbacena, jer inace sledi i hidro udar.
Slusaj savet koji hoces, ali motor da pokreces sam nemoj nikako.
Ja bih svakako pokusao, ako si spretan sa alatom nemas sta da izgubis, dzek po dzek, ceo enterijer napolje pa polako, vreme i strpljenje je najbitnije. A motor lepo u servis pa da se rastavi i uradi kako treba, taman eto prilike za zamenu svih dotrajalih delova. Kako god da okrenes ne moze biti skuplje od drugog auta i pritom ako se sve odradi po "pes-u" eto fino osvezenog automobila koji ce te sluziti jos dugo
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Re: Re: Poplavljena 156
Nije Alfa forum, Garaza forum je u pitanju. Otvorili su motor, svašta je bilo unutra, imaju i slike toga. Ajd postavi link slobodno ako mislimo na isti forum. Fascinantno da je sistem za hladjenje ostao netaknut. Mora sve ali baš sve da se proveri...Bojan90 napisao:
Inace, znam o kom forumu se radi, i siguran sam da motor nije otvoren, ako te ne mrzi pitaj ekipu koja radi.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Bojan90
- Garaža: 156 1.6ts
- Lokacija: Bor-Zagubica
Post
Re: Poplavljena 156
Znam da je garaza forum i punto mjet. Pregledao sam celu temu, i nigde nisam video da su otvorili motor, jos uvek nisu ispustili ulje, sto mislim da je greska, trebali su sto pre.
Nego sam spomenuo i alfisti.rs posto i tamo ima nekoliko ljudi iz Obrenovca sa istim problemom, a jedan od njih se sam upustio u akciju, pa bi verovatno mogao da pomogne, ako nista drugo, onda savetima.
Zato sam i napisao da motor moze da prodje bez otvaranja ako nema stranih tela.
Sto se tice isplativnosti, mislim da je ispataivije popravljati ovakav auto, nego ga prodati na otpadu neces da dobijes vise od 800 evra, a recimo da ispravan auto vredi 2000-2400 evra, znaci da si u debelom minusu. Visisna ulaganja sigurno nece dostici tu razliku, a dobices auto koji ce te sluziti.
Nego sam spomenuo i alfisti.rs posto i tamo ima nekoliko ljudi iz Obrenovca sa istim problemom, a jedan od njih se sam upustio u akciju, pa bi verovatno mogao da pomogne, ako nista drugo, onda savetima.
Zato sam i napisao da motor moze da prodje bez otvaranja ako nema stranih tela.
Sto se tice isplativnosti, mislim da je ispataivije popravljati ovakav auto, nego ga prodati na otpadu neces da dobijes vise od 800 evra, a recimo da ispravan auto vredi 2000-2400 evra, znaci da si u debelom minusu. Visisna ulaganja sigurno nece dostici tu razliku, a dobices auto koji ce te sluziti.
- kAcA
- Garaža: Alfa GT
- Lokacija: Sarajevo
- Lokacija: Sarajevo
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Poplavljena 156
Posao jeste ogroman i mukotrpan,enterijer slobodno baci i trzi drugi jer u suprotnom ce se samo osecati na baru.Motor ako je kako kazes bio a i vidi se, voda je usla bar u neku komoru,u kojoj meri to ne znas dok ne otvoris.
Ako nisi vican tim igrankama racunaj da ce vecina za to da osposobi auto traziti oko 1000 evra,jer ima svasta da se sredjuje tu,struja koje ima poprilicno u alfama je najzajebanija,i ovako je osetljiva na vlagu,zamisli kako je sa svim konektorima i senzorima koji su bili u vodi 10 dana.I ako se auto upali bez otvaranja uz pomoc uspricavanja ulja u komore za sagorevanje,rucno okretati radilicu da se koliko toliko podmaze,motor je vec nacet i pokazace vrlo brzo gde i sta,kad upali ima da svetle lampice kao one sijalice na novogodisnjoj jelci...
Ako nisi vican tim igrankama racunaj da ce vecina za to da osposobi auto traziti oko 1000 evra,jer ima svasta da se sredjuje tu,struja koje ima poprilicno u alfama je najzajebanija,i ovako je osetljiva na vlagu,zamisli kako je sa svim konektorima i senzorima koji su bili u vodi 10 dana.I ako se auto upali bez otvaranja uz pomoc uspricavanja ulja u komore za sagorevanje,rucno okretati radilicu da se koliko toliko podmaze,motor je vec nacet i pokazace vrlo brzo gde i sta,kad upali ima da svetle lampice kao one sijalice na novogodisnjoj jelci...
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
Post
Re: Poplavljena 156
Moj savet ti je da prodas sa auta sta mozes i sta nije osteceno vodom i da izvuces neku lovu i planiraj drugi auto. Ovako ces da istreses veliku lovu u nesto gde ces da izgubis vreme, zivce i opet ces imati polovicno ispravan auto
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Poplavljena 156
Samo u delove,ipak ima dosta toga sto voda nije mogla bas da unisti,trapovi,delovi motora,limarija,stakla,sve se to proda samo pitanje kad i kome posto ja vec 2 godine rasprodajem jednu.Nije da ne ide ali je opet sporo,mada sam opet nekako siguran da sta god da mi crkne uvek imam deo za zamenu ako se ne proda.
Stvarno trazi drugu alfu a tu rasturaj i polako u oglase...
Stvarno trazi drugu alfu a tu rasturaj i polako u oglase...
- dexxxter
- Garaža: 156 2.0 TS 16v
166 Facelift 3.2 V6 24v - Lokacija: Beograd
Post
Re: Poplavljena 156
Javi mi se na PM da ti dam kontakt nekoga ko moze da ti pomogne. Vec je nekoliko Alfi iz poslednje poplave vraceno na ulicu. Inace, kolegama Alfistima veoma izlazi u susret i radi za DZ... Samo ako nije zatrpan!!!
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Poplavljena 156
Dok ga dovedes u red pucices brdo para a posle nekog vremena 100% motor umire!
Tada ces opet puci brdo para za generalnu i kada sve saberes bolje trazi neku drugu a od tvoje ostavi neke delove koji ti mogu posluziti!
Ovo za umiranje motora ne govorim na pamet e sada jedino ako je alfin motor otporniji od katerpilarovog dizela za buldozer koji nije sastavio ni nedelju dana posle ciscenja od mulja-taloga i vode.
Ja bi pre bilo kog sredjivanja auta mozda prvo probao da motor startujem i vidim sta se desava sa njim.....ma u stvari otkud znam sta bi.....UZAS!
Tada ces opet puci brdo para za generalnu i kada sve saberes bolje trazi neku drugu a od tvoje ostavi neke delove koji ti mogu posluziti!
Ovo za umiranje motora ne govorim na pamet e sada jedino ako je alfin motor otporniji od katerpilarovog dizela za buldozer koji nije sastavio ni nedelju dana posle ciscenja od mulja-taloga i vode.
Ja bi pre bilo kog sredjivanja auta mozda prvo probao da motor startujem i vidim sta se desava sa njim.....ma u stvari otkud znam sta bi.....UZAS!