Pranje, poliranje i detaljno sređivanje vozila
- rekesidim
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T. Spark
- Lokacija: borca
- Lokacija: Borca
Post
Re: Poliranje vozila
auuu....svaka cast na radovima....jel radi neko ovako nesto u beogradu....
ili jos bolje jel izlazis na teren
ili jos bolje jel izlazis na teren
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
jos par komada pre:
posle tretmana:
izvana :
stavio sam prosli put sliku kako izgleda kada je hauba ispolirana sa 4 paste + 2 sloja sintetickog voska meg. 21,evo slika kompletno sredjenog auta!za ovaj auto mi je trebalo 28 sati rada
stavicu par slika sto sam radio na mom bivsem golfu,radi se o uklanjanju narandzine kore(ravnanje laka)znaci dovodjenje laka do savrsenstva
OBRATI PAZNJU !
pre:
posle(ista pozicija)
pre:
posle
pre(blatobran do fara )
posle
i par komada ogledala
savrsenstvo
mercedes a zavrsen,ali onaj iza jos ne
posle tretmana:
izvana :
stavio sam prosli put sliku kako izgleda kada je hauba ispolirana sa 4 paste + 2 sloja sintetickog voska meg. 21,evo slika kompletno sredjenog auta!za ovaj auto mi je trebalo 28 sati rada
stavicu par slika sto sam radio na mom bivsem golfu,radi se o uklanjanju narandzine kore(ravnanje laka)znaci dovodjenje laka do savrsenstva
OBRATI PAZNJU !
pre:
posle(ista pozicija)
pre:
posle
pre(blatobran do fara )
posle
i par komada ogledala
savrsenstvo
mercedes a zavrsen,ali onaj iza jos ne
- rekesidim
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 T. Spark
- Lokacija: borca
- Lokacija: Borca
- Crni
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-Jet
- Lokacija: Petrovac na Mlavi
Post
Re: Poliranje vozila
Jel primas goste i koliko ti je potrebno da obradis jedan auto? Da povedem curu, taman prosetam dok ti namestas limuzinu. Ako nije problem da ti posaljem poruku na PM sa slikama kriznih podrucja i sta se moze od toga uraditi.
Picking suspension is like getting married - you take the time to look at the options, read the reviews, and try as many as you can. Then you pick one, invest loads of cash in it and then find it has hidden secrets or undesirable characteristics.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
evo jednog starijeg video klipa,radjen je prosle godine!
druze,koristim 3m paste-od najgrubljeg do najfinijeg,i kolekcija meguiarsa takodje!
za felne koristim sonax exstreme,a za gume,podkrilo oko tocka,motor,izmedju vrata koristim meguiars degrese i k2 engine kliner!
... e=youtu.be
druze,koristim 3m paste-od najgrubljeg do najfinijeg,i kolekcija meguiarsa takodje!
za felne koristim sonax exstreme,a za gume,podkrilo oko tocka,motor,izmedju vrata koristim meguiars degrese i k2 engine kliner!
... e=youtu.be
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
a poliranje se ovako radi
svaki korak je prikazan,claying-to je ustvari glina i ima vise vrsta,znaci fina,srednja i agresivna!ona se koristi za dubinsko ciscenje laka posle opranog auta,odnosno spremanje laka za poliranje !!
svaki korak je prikazan,claying-to je ustvari glina i ima vise vrsta,znaci fina,srednja i agresivna!ona se koristi za dubinsko ciscenje laka posle opranog auta,odnosno spremanje laka za poliranje !!
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
i jedna korsica od pre koju nedelju
ovako je stiglo:
a ovako je otisao:
evo jednog pacijenta -.- ,neverovatno.....
opran i osusen,evo kako izgleda izgreban auto,na slici je prikazano pola ispolirano i pola ne !
pre koju nedelju sam iskrojio sivog i belog aovaj narandzasti mali je moj,taj uvek sija cekam da se proda pa da krenem da pravim vec crnu mambu
Re: Poliranje vozila
i jedna korsica od pre koju nedelju
ovako je stiglo:
a ovako je otisao:
evo jednog pacijenta -.- ,neverovatno.....
opran i osusen,evo kako izgleda izgreban auto,na slici je prikazano pola ispolirano i pola ne !
pre koju nedelju sam iskrojio sivog i belog aovaj narandzasti mali je moj,taj uvek sija cekam da se proda pa da krenem da pravim vec crnu mambu
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
Koliko god gornji naslov zvucao smijesno, kod nas rijetko ko pere auto po propisima (iako vecina sigurno pere cesto). Kad to kazem, ne mislim na pravilno pranje sa strane odstranjivanja necistoca, nego sa strane sto boljeg odrzavanja farbe na nasim ljubimcima.
Mogu da se kladim, da vecina vas, kada pere auto to radi po svima nama vec poznatom scenariju, tako sto sipa tecnost za pranje u kofu, napuni vodom, uzme sundjer i dalje je vec poznata procedura... To je mozda nama najpoznatiji nacin pranja, sto ne mora da znaci da je najbolji i najbezbjedniji po farbu.
Na nasu veliku zalost, isti tretman dobijamo i u auto praovama (bar u onima u kojima sam ja prao auto). Naravno da takvim pranjem dobijamo cist auto, ali time se steti farba i dobijaju se sitne ogrebotine po cijelom automobilu, takozvane “paukova mreza” i tzv “hologrami”:
Glavni krivac za ogrebotine je prije svega sundjer!
Ukoliko zelite da nakon poliranja kola zadrzite onaj “ogledalo” izgled, auto ne treba da perete sundjerom, nikako.
Zasto ne sundjer?
Zamislite uvecano, cestice prasine, pjeska, zemlje, koji su na vasem automobilu. Prilikom pranja sundjerom, te cestice bivaju zarobljene izmedju sundjera i povrsine koju perete. Struktura sundjera je takva da je manje vise tvrd, i te cestice ne mogu da udju u njega. Samim tim, povlaceci sundjer naprijed-nazad po povrsini, grebete istu tim cesticama koje su se nasle izmedlju sundjera i vaseg ljubimca. Na taj nacin nastaju one sitne ogrebotine, koje se najbolje vide na suncu ili kada se uperi svetlo u kola.
Da bi se to izbjeglo, koriste se rukavice za pranje kola, kojih ima u razlicitim izdanjima. Najbolje su rukavice od jagnjece dlake (lambswool), takodje su odlicne od ovcije dlake (sheepskin), a nisu lose ni one mikrofiber
Ako pogledate te rukavice, vidjet cete da se njihova struktura razlikuje dosta od sundjera. Mekane su, tako da imaju tu neku “dubinu” materijala. Zahvaljujuci tome, cestice prljavstine ne bivaju zarobljene izmedju rukavice i povrsine kola, vec “upadnu” u njenu strukturu i samim tim se lakse odstrane sa kola, ne ostecujuci farbu pri tome. Na taj nacin se izbegava grebanje povrsine, i savjetuje se pranje tim rukavicama, kako bi se ocuvao savrsen izgled automobila.
Ali, to ne bi bilo sve.
Kako bi se jos vise smanjila mogucnost ostecenja farbe, pranje kola se izvodi metodom dvije kofe. Ta metoda je izmisljena, kako bi se iz rukavice za pranje, odstranjivale cestice peska i prljavstine, koje su pokupljene za povrsine kola.
Metoda 2 kofe?
To je pranje, koje se sastoji kao sto naziv kaze, iz dvije kofe. U jednoj kofi je sampon za pranje kola, a u drugoj kofi je cista voda. Pranje se vrsi tako sto se automobil pre svega pokvasi, zatim se rukavica natopi u kofi sa samponom, opere se dio automobila i nakon toga se rukavica ispere u kofi sa cistom vodom. Na taj nacin se skupljene cestice prljavstine ispreru iz rukavice, u zasebnu kofu, sto ostavlja cistu rukavicu i cistu vodu u kofi sa samponom. Ta procedura se ponavlja dok se ne opere ceo automobil.
Da bi se osiguralo sto sigurnije odstranjivanje cestica iz rukavice, prilikom ispiranja, postoje mrezice koje se stavljaju na dno obije kofe. Prilikom ispiranja, rukavicom se predje preko mreze, tako da cestice ispadnu iz rukavice, i samim tim ostaju na dnu kofe, a mrezica onemogucuje da se slucajno cestice pokupe nazad u rukavicu, prilikom potapanja iste u kofu.
'Susenje' automobila je najbolje raditi peskirima namjenjenim za to. Mikrofiber krpe su odlicne, ali male, pa zato prave peskire koji su dizajnirani da upiju sto vise vode. Odlican primjer je Meguiar's Water Magnet Towel.
Najbolja tehnika je da se peskir polozi na povrsinu, da upije vodu, i zatim skloni, bez pretjeranog trljanja.
Sampon za auto?
Sigurno mnogi od vas koriste fairy i njemu slicne za pranje. Necu da gresim dusu da kazem da to isto koriste u praonama, posto ne znam sta ko koristi. Fairy je jak odmascivac. Drzite ruke malo duze u rastvoru vode i Fairy-ja i vidite kakva ce vam koza posle toga biti....suha. Isto tako ce da deluje i na vas automobil. U principu, nece mu skoditi, ali hoce vosku, ako ste voskirali/zastitili auto.
Postoji tehnika pranja bez dodira, koja se zove Snow Foam. Profesionalci cesto koriste univerzalna sredstva za ciscenje koja su slicna fairy-ju, odmascivaci bas u toj fazi (Snow Foam), da bi skinuli ostatke starih voskova sa kola. Jedan od tih proizvoda je Meguiars All Purpose Cleaner (APC), koji je odlican za sve vrste ciscenja (pod krilima, motor, spojevi vrata...)
Ali, ukoliko ste sredili auto, oprali ga, ispolirali i zastitili, takvo sredstvo ce vam razbiti strukturu voska i skinuti zastitu, ili dio nje. Da bi se to izbejglo, automobil je najbolje prati samponom za kola, koji je PH neutralan. Vecina njih je takva, i oni su bezbjedni po vas vosak.
Takodje, sampon koji dobro pjeni ne znaci dobar sampon. On prije svega treba da bude dobar lubrikant, kako bi pranje bilo glatko i lako. Na taj nacin ce se lakse oprati zeljena povrsina i odstraniti necistoca. Stavise, neki od odlicnih sampona za kola ne pjene mnogo, pa ih to ne svrstava medju losije. Mnogo je vaznije to kakav je lubrikant, nego koliko pjeni, imajte to na umu.
Snow Foam???
Profesionalci, kada dobiju automobil na korekciju/poliranje/zastitu, skoro uvijek pre pranja metodom 2 kofe, koriste metodu pranja bez dodira zvanu Snezna Pena (Snow Foam).
Postoje snow foam samponi, koji se koriste za to. Na perac pod pritiskom se dodaje cijev sa bocom koja sadrzi sampon u sebi. Taj sampon moze da se mjesa sa resimo APC-om, da bi se automobil bolje oprao. Kada se pusti voda, pod pritiskom, ona se u cijevi mesa sa samponom i pravi mlaz od pjene. Na taj nacin se ceo auto poprska, ostavi oko 5min da pena odradi svoj posao i spere. Zatim slijedi metoda dve kofe, kojom se na vec poznat nacin opere auto.
Brzo je i jednostavno
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... magea.jpg/][/URL]
Sistem je uzasno jednostavan, ali nevjerovatno djelotvoran.
Ljudi koji se bave “detailing”-om su svoje musterije nakon poliranja savjetovale da koriste gore navedene metode pranja, i kazu da su musterije koje su se pridrzavale toga postizale odlicne rezultate u odrzavanju povrsine nakon poliranja. Broj ogrebotina bi se smanjio drasticno, i desavalo se da ako ima nekih ogrebotina, obicno su uzrok neceg drugog.
Nadam se da vam je tekst bar malo pomogao, i objasnio kako najbolje da odrzavate svoje ljubimce.
Mogu da se kladim, da vecina vas, kada pere auto to radi po svima nama vec poznatom scenariju, tako sto sipa tecnost za pranje u kofu, napuni vodom, uzme sundjer i dalje je vec poznata procedura... To je mozda nama najpoznatiji nacin pranja, sto ne mora da znaci da je najbolji i najbezbjedniji po farbu.
Na nasu veliku zalost, isti tretman dobijamo i u auto praovama (bar u onima u kojima sam ja prao auto). Naravno da takvim pranjem dobijamo cist auto, ali time se steti farba i dobijaju se sitne ogrebotine po cijelom automobilu, takozvane “paukova mreza” i tzv “hologrami”:
Glavni krivac za ogrebotine je prije svega sundjer!
Ukoliko zelite da nakon poliranja kola zadrzite onaj “ogledalo” izgled, auto ne treba da perete sundjerom, nikako.
Zasto ne sundjer?
Zamislite uvecano, cestice prasine, pjeska, zemlje, koji su na vasem automobilu. Prilikom pranja sundjerom, te cestice bivaju zarobljene izmedju sundjera i povrsine koju perete. Struktura sundjera je takva da je manje vise tvrd, i te cestice ne mogu da udju u njega. Samim tim, povlaceci sundjer naprijed-nazad po povrsini, grebete istu tim cesticama koje su se nasle izmedlju sundjera i vaseg ljubimca. Na taj nacin nastaju one sitne ogrebotine, koje se najbolje vide na suncu ili kada se uperi svetlo u kola.
Da bi se to izbjeglo, koriste se rukavice za pranje kola, kojih ima u razlicitim izdanjima. Najbolje su rukavice od jagnjece dlake (lambswool), takodje su odlicne od ovcije dlake (sheepskin), a nisu lose ni one mikrofiber
Ako pogledate te rukavice, vidjet cete da se njihova struktura razlikuje dosta od sundjera. Mekane su, tako da imaju tu neku “dubinu” materijala. Zahvaljujuci tome, cestice prljavstine ne bivaju zarobljene izmedju rukavice i povrsine kola, vec “upadnu” u njenu strukturu i samim tim se lakse odstrane sa kola, ne ostecujuci farbu pri tome. Na taj nacin se izbegava grebanje povrsine, i savjetuje se pranje tim rukavicama, kako bi se ocuvao savrsen izgled automobila.
Ali, to ne bi bilo sve.
Kako bi se jos vise smanjila mogucnost ostecenja farbe, pranje kola se izvodi metodom dvije kofe. Ta metoda je izmisljena, kako bi se iz rukavice za pranje, odstranjivale cestice peska i prljavstine, koje su pokupljene za povrsine kola.
Metoda 2 kofe?
To je pranje, koje se sastoji kao sto naziv kaze, iz dvije kofe. U jednoj kofi je sampon za pranje kola, a u drugoj kofi je cista voda. Pranje se vrsi tako sto se automobil pre svega pokvasi, zatim se rukavica natopi u kofi sa samponom, opere se dio automobila i nakon toga se rukavica ispere u kofi sa cistom vodom. Na taj nacin se skupljene cestice prljavstine ispreru iz rukavice, u zasebnu kofu, sto ostavlja cistu rukavicu i cistu vodu u kofi sa samponom. Ta procedura se ponavlja dok se ne opere ceo automobil.
Da bi se osiguralo sto sigurnije odstranjivanje cestica iz rukavice, prilikom ispiranja, postoje mrezice koje se stavljaju na dno obije kofe. Prilikom ispiranja, rukavicom se predje preko mreze, tako da cestice ispadnu iz rukavice, i samim tim ostaju na dnu kofe, a mrezica onemogucuje da se slucajno cestice pokupe nazad u rukavicu, prilikom potapanja iste u kofu.
'Susenje' automobila je najbolje raditi peskirima namjenjenim za to. Mikrofiber krpe su odlicne, ali male, pa zato prave peskire koji su dizajnirani da upiju sto vise vode. Odlican primjer je Meguiar's Water Magnet Towel.
Najbolja tehnika je da se peskir polozi na povrsinu, da upije vodu, i zatim skloni, bez pretjeranog trljanja.
Sampon za auto?
Sigurno mnogi od vas koriste fairy i njemu slicne za pranje. Necu da gresim dusu da kazem da to isto koriste u praonama, posto ne znam sta ko koristi. Fairy je jak odmascivac. Drzite ruke malo duze u rastvoru vode i Fairy-ja i vidite kakva ce vam koza posle toga biti....suha. Isto tako ce da deluje i na vas automobil. U principu, nece mu skoditi, ali hoce vosku, ako ste voskirali/zastitili auto.
Postoji tehnika pranja bez dodira, koja se zove Snow Foam. Profesionalci cesto koriste univerzalna sredstva za ciscenje koja su slicna fairy-ju, odmascivaci bas u toj fazi (Snow Foam), da bi skinuli ostatke starih voskova sa kola. Jedan od tih proizvoda je Meguiars All Purpose Cleaner (APC), koji je odlican za sve vrste ciscenja (pod krilima, motor, spojevi vrata...)
Ali, ukoliko ste sredili auto, oprali ga, ispolirali i zastitili, takvo sredstvo ce vam razbiti strukturu voska i skinuti zastitu, ili dio nje. Da bi se to izbejglo, automobil je najbolje prati samponom za kola, koji je PH neutralan. Vecina njih je takva, i oni su bezbjedni po vas vosak.
Takodje, sampon koji dobro pjeni ne znaci dobar sampon. On prije svega treba da bude dobar lubrikant, kako bi pranje bilo glatko i lako. Na taj nacin ce se lakse oprati zeljena povrsina i odstraniti necistoca. Stavise, neki od odlicnih sampona za kola ne pjene mnogo, pa ih to ne svrstava medju losije. Mnogo je vaznije to kakav je lubrikant, nego koliko pjeni, imajte to na umu.
Snow Foam???
Profesionalci, kada dobiju automobil na korekciju/poliranje/zastitu, skoro uvijek pre pranja metodom 2 kofe, koriste metodu pranja bez dodira zvanu Snezna Pena (Snow Foam).
Postoje snow foam samponi, koji se koriste za to. Na perac pod pritiskom se dodaje cijev sa bocom koja sadrzi sampon u sebi. Taj sampon moze da se mjesa sa resimo APC-om, da bi se automobil bolje oprao. Kada se pusti voda, pod pritiskom, ona se u cijevi mesa sa samponom i pravi mlaz od pjene. Na taj nacin se ceo auto poprska, ostavi oko 5min da pena odradi svoj posao i spere. Zatim slijedi metoda dve kofe, kojom se na vec poznat nacin opere auto.
Brzo je i jednostavno
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... magea.jpg/][/URL]
Sistem je uzasno jednostavan, ali nevjerovatno djelotvoran.
Ljudi koji se bave “detailing”-om su svoje musterije nakon poliranja savjetovale da koriste gore navedene metode pranja, i kazu da su musterije koje su se pridrzavale toga postizale odlicne rezultate u odrzavanju povrsine nakon poliranja. Broj ogrebotina bi se smanjio drasticno, i desavalo se da ako ima nekih ogrebotina, obicno su uzrok neceg drugog.
Nadam se da vam je tekst bar malo pomogao, i objasnio kako najbolje da odrzavate svoje ljubimce.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Poliranje vozila
Pitanje: radio sam poliranje kod drugara, bilo je bolje nego pre poliranja, ali nije kao u tvojim primerima ("narandža" je ostala, a ima i tragova poliranja)... Koliko traje tretman u tvojoj radnji?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Sone Bg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002
- Lokacija: Borca-Bg
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
dusane,svaka alfa inace ima narandzinu koru-fabricki je takav lak,ali se moze izravnati,naravno
nemam radnju,kuci radim a idem i na teren ovde po gradu i okolini,samo pranje auta mi traje oko 4 sata a sve zajedno sa poliranjem kad saberem ne prolazi ispod 15 sati,to je minimum,najduze mi je do sada oko 57 sati da sam radio jedan auto.pasat je radjen ukupno 21 sat-2 cela dana,pricam samo o karoseriji,da je u pitanju i enterijer e onda jbg.
nemam radnju,kuci radim a idem i na teren ovde po gradu i okolini,samo pranje auta mi traje oko 4 sata a sve zajedno sa poliranjem kad saberem ne prolazi ispod 15 sati,to je minimum,najduze mi je do sada oko 57 sati da sam radio jedan auto.pasat je radjen ukupno 21 sat-2 cela dana,pricam samo o karoseriji,da je u pitanju i enterijer e onda jbg.
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Poliranje vozila
Ako bih došao na Palić oko 8 bilo bi gotovo oko 23? ... Ili sutra?
Alfa je stil... ostalo je status...
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Poliranje vozila
Svaka cast. Jel nema neko u BG ovako temmeljno i pedantno da radi? Bar priblizno...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
trebalo bi da ima,beograd je to . ovo je kako englezi kazu detailing!
pravi profesionalci ovako rade,strasno ali to je savrsenstvo i tamo ima ko ce da plati takav rad taj vosak koji je nanesen u 3 sloja kosta 750 eur 200 ml ,evo video klipa:
... B452763C6F
pravi profesionalci ovako rade,strasno ali to je savrsenstvo i tamo ima ko ce da plati takav rad taj vosak koji je nanesen u 3 sloja kosta 750 eur 200 ml ,evo video klipa:
... B452763C6F
- alekiq
- Garaža: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 High output
Jeep Wrangler YJ 4.0 High output - Lokacija: Smederevska Palanka-Beograd
Post
Re: Poliranje vozila
Vikend na Palicu, sa poliranjem...mozda bi trebalo ovako nesto organizovati
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Moje misljenje: Ti radis super i svaka ti cast, skidam kapu za trud...
Par zapazanja u vezi klipa koji si postavio: Kada se snima auto pre koriste se jaki reflektori kako bi ogrebotine izgledale kao da su plugom pravljene, ugao snimanja nije optimalan i optika je drugacija. Sto nije snimao auto jednog vedrog dana nego ga je snimao tek kada je sve bilo gotovo?
P.S. Taj ciji je 8C je neki kreten cim je prao auto na taj nacin pa ga je toliko izgrebao
[youtube]CpoZ2MsNAWQ[/youtube]
Re: Poliranje vozila
zlatko1685147 napisao:trebalo bi da ima,beograd je to . ovo je kako englezi kazu detailing!
pravi profesionalci ovako rade,strasno ali to je savrsenstvo i tamo ima ko ce da plati takav rad taj vosak koji je nanesen u 3 sloja kosta 750 eur 200 ml ,evo video klipa:
... B452763C6F" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje misljenje: Ti radis super i svaka ti cast, skidam kapu za trud...
Par zapazanja u vezi klipa koji si postavio: Kada se snima auto pre koriste se jaki reflektori kako bi ogrebotine izgledale kao da su plugom pravljene, ugao snimanja nije optimalan i optika je drugacija. Sto nije snimao auto jednog vedrog dana nego ga je snimao tek kada je sve bilo gotovo?
P.S. Taj ciji je 8C je neki kreten cim je prao auto na taj nacin pa ga je toliko izgrebao
[youtube]CpoZ2MsNAWQ[/youtube]
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Poliranje vozila
Alfa GT detailing - klip bez muzike...
Alfa je stil... ostalo je status...
- lalicspecial
- Garaža: alfa 33 1.4ie
alfa 33 1.7ie ostale alfe u rashodu ne racunam
alfa 156 1.8 ts - Lokacija: svilajnac
- Lokacija: svilajnac
Post
Re: Poliranje vozila
malo preterana cena toliko ne kosta ni najskuplja boja ne racunajuci pozlatu!zlatko1685147 napisao:trebalo bi da ima,beograd je to . ovo je kako englezi kazu detailing!
pravi profesionalci ovako rade,strasno ali to je savrsenstvo i tamo ima ko ce da plati takav rad taj vosak koji je nanesen u 3 sloja kosta 750 eur 200 ml ,evo video klipa:
... B452763C6F" onclick="window.open(this.href);return false;
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Poliranje vozila
Zlatko, koliko kosta da odradis nekome iz kluba, mislim, jel dajes klubski popust?
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- zlatko1685147
- Garaža: alfa romeo 147
- Lokacija: palic
Post
Re: Poliranje vozila
a ne druze tih 200 ml ti nije za jedan auto,necu da lupam ali se moze bas dosta auta voskirati.
erdeljan,cenu ti nemogu reci,sve ti to zavisi od stanja laka,uvek gledam da bude realna cena.... naravno druze sto se tice popusta.... ocekujem bas jednog clana uskoro ... mmmmmm pa ce se cuti utisci dacu sve od sebe da bude kao kad je izasao iz fabrike,bukvalno receno
erdeljan,cenu ti nemogu reci,sve ti to zavisi od stanja laka,uvek gledam da bude realna cena.... naravno druze sto se tice popusta.... ocekujem bas jednog clana uskoro ... mmmmmm pa ce se cuti utisci dacu sve od sebe da bude kao kad je izasao iz fabrike,bukvalno receno