Plac za izbegavanje
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Samo polako,sad kad razmislim najbolje sam prosao kad sam kupovao od privatnog lica.I kad sam i ja poceo da poprc... za moje pare kao sto su i mene kad sam prodavao.Znaci bez milosti nazalost,majstor pa proba itd itd.Jbg mora covek da ceni i sebe i svoj novac.
Show Must Go On
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Ako si mislio na crvenu Mito, 1.4 tbi, u Novom Sadu, to je moj bivši auto. Odličan primerak.
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- nole1985
- Garaža: ex Alfa 147 jtdM 16v 2006. 5p distinctive
- Lokacija: Kraljevo
Post
Re: Plac za izbegavanje
...80% Petrovićevih kupaca. Burazer i ja takođe, kad smo otišli da gledamo za njega 159ku kod Saleta.Prva vožnja/proba je bila kad smo stavili tablice i krenuli kući.OMP napisao: Ko je bre lud da kupi auto a da ga ne proba???
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Ja sam jedan auto kupio "u žici" što bi rekli, na carinskom skladištu. Ne da ne možeš da ga voziš nego ni da ga pomeriš. 4 automobila su pomerili da bih ga isterao. Pustio ga do radne temperature da dođe, ne dimi ne cvili, probao kvačilo, klimu, sve dugmiće, dogovorio cenu i teraj...
If it ain't broke, don't fix it.
- Bg_Silver
- Garaža: /
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Ja u svom zivotu na placevima nikad nisam video da se neko potrudio oko musterije, a kamoli nesto vise, sve sami dokoni preprodavci.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
- mimmy
- Garaža: Ex Alfa 33 Boxer
Ex Alfa 156 1.8 TS
Ex Fiat Coupe 2.0 20V Turbo
Alfa 147 1.6TS - Lokacija: U garazi
- Lokacija: 70.blok
Post
Re: Plac za izbegavanje
Pa šta te to čudi, i bitanga je kompliment za takve.Imaju južnjaci sjajan izraz "matrapaz", e taman odgovara!Bg_Silver napisao:Ja u svom zivotu na placevima nikad nisam video da se neko potrudio oko musterije, a kamoli nesto vise, sve sami dokoni preprodavci.
75...quando Alfa era Alfa!
Vitezovi lože kardanskog vratila
Vitezovi lože kardanskog vratila
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Coo
- Garaža: ex 147 '07 JTDm 8v
Yeti TDI 4x4 - Lokacija: BGD
- Lokacija: Beograd
Post
Kako kažu-trgovina je pošten posao, pa ko koga prevari
Realno me baš briga kakav je prodavac ako on ima šta meni treba. Videću ga maks dva puta u životu i to je to. Neću njega da vozim kući. Tu bar nemam emocija. Svakako puno sreće ti želim u kupovini MiTa.
Realno me baš briga kakav je prodavac ako on ima šta meni treba. Videću ga maks dva puta u životu i to je to. Neću njega da vozim kući. Tu bar nemam emocija. Svakako puno sreće ti želim u kupovini MiTa.
If it ain't broke, don't fix it.
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Ni mene nije briga do trenutka kad pocne da onemogucava ispunjenje mog plana...
Hvala puno
Hvala puno
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Plac za izbegavanje
Ja kada sam kupovao bivsi PUG 407,kupio sam ga kod Kragujevca na jednom placu.
Lik sa svojim bratom uvozi vozila iz Francuske i ne da je bio spreman na probnu voznju,nego je rekao da slobodno mogu da ga teram ako hocu i za Beograd na pregled u svoj servis i ako je sve u redu da mu tek onda dam novac.
Kupio me je sa svojim stavom u roku od odmah...naravno otisli smo do Kragujevca u ovlasceni PUG servis,gde se pokazalo da je auto bez ijedne greske.
Cak i tada je rekao,vozi ga za BG,a kada podignes pare u ponedeljak,dogovoricemo se oko primopredaje.
Ovo sto ti pricas je apsolutno bezobrazluk i ne daj boze posle da imas neku reklamaciju sa takvim prodavcem
Lik sa svojim bratom uvozi vozila iz Francuske i ne da je bio spreman na probnu voznju,nego je rekao da slobodno mogu da ga teram ako hocu i za Beograd na pregled u svoj servis i ako je sve u redu da mu tek onda dam novac.
Kupio me je sa svojim stavom u roku od odmah...naravno otisli smo do Kragujevca u ovlasceni PUG servis,gde se pokazalo da je auto bez ijedne greske.
Cak i tada je rekao,vozi ga za BG,a kada podignes pare u ponedeljak,dogovoricemo se oko primopredaje.
Ovo sto ti pricas je apsolutno bezobrazluk i ne daj boze posle da imas neku reklamaciju sa takvim prodavcem
A Man's Got to Know His Limitations...
- Caca
- Drug Član
- Garaža: GT 2.0 JTS
GTV 2.0 V6 TB
ex GTV 2.0 16v
ex 147 1.9jtd
ex 145 1.6box
ex 33 1.7 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
To me najvise i brine. Verovatno bi bilo "upropastila" si auto, "zensko za volanom" i sl...
Razumem problem nisje registrovan ali bar malo dobre volje da je pokazao. Najmanji problem je bio da platim probne tablice...
Razumem problem nisje registrovan ali bar malo dobre volje da je pokazao. Najmanji problem je bio da platim probne tablice...
- vladag
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 5v 2004, Fiat Punto 1.3 Mjt 3v 2004, Ex. Fiat Stilo 1.9 MJT, 2006, Ex. Citroen Picasso 2.0 HDI, 2003, Ex. Mitsubishi Galant 1.8 i.t.d.
- Lokacija: Lazarevac
- Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Plac za izbegavanje
Hajde da i ja kažem nešto o ovoj problematici, nekada sam radio sa autima (ne mnogo). Auto nikada nisam uzimao sa placeva. Auto uvek treba kupiti od ljudi koji su prva ruka i baš ih briga da sređuju auto za dalju prodaju. Takvi ljudi se bave samo dovozom auta i od njih najčešće kupuju preprodavci i placevi koji nemaju svoj dovoz. Oni obično rade za čistu zaradu od 100 - 200 eura po autu prosečne vrednosti od 1000 - 1200 eura u inostranstvu. Obično idu svake nedelje u turu ali to može biti i češće i ređe u zavisnosti šta pronađu u inostranstvu. I nemojte misliti da i tamo nije jagma za dobrim polovnjacima.
Auto isključivo kupujem iz carinskog skladišta uz proveru ulaza (da ga nisu vozali pre carinjenja po nekim garažama i popravljali). Auto je u tom slučaju najčešće štrokav i prljav iznutra i spolja tako da žensko nemojte voditi sa sobom da gleda takav auto. Tek posle dubinskog pranja i poliranja nećete verovati da je to isto vozilo. Na ovaj način kupovine uštedi se i po 30 - 40 % cene takvog auta na oglasima i placevima.
Ja lično ne volim da kupujem auto koji je prethodno sređivan. Više volim da ga kupim za manji novac, onakvog kakav je uvezen i da sve na njemu uradim ja lično ili majstori koje ja odaberem, sa delovima za koje sam siguran da su odgovarajućeg kvaliteta.
Druga opcija je da kupite auto koji je blago havarisan. Takva auta su obično manje prešla u inostranstvu, redovno su održavana i nisu zapuštana pred prodaju. Tačnije, nije ni planirana njihova prodaja da prethodni vlasnik nije imao peh. U inostranstvu je vrlo skup popravak takvih oštećenja, tako da za nešto što kod nas košta 300 - 400 eura kod njih treba platiti oko 2500. Zbog toga im se ne isplati ulagati toliki novac u auto koji vredi 1000 - 1500 eura pa ga prodaju. Takav auto je obično još registrovan i osiguran u državi porekla.
I obavezno, povedite nekoga ko vozi takav auto za koji se vi interesujete. Naravno majstor bi bio najbolji, ali iz mog iskustva, svi majstori koji su dobri sa mojom malenkosti, su bežali od mene. Kada sam im pomenuo pomoć pri kupovini auta, bežali su od preuzimanja odgovornosti, ukoliko nešto loše procene. Nekako mi je prijatelj, koji vozi takav auto već par godina, najbolja opcija.
Auto isključivo kupujem iz carinskog skladišta uz proveru ulaza (da ga nisu vozali pre carinjenja po nekim garažama i popravljali). Auto je u tom slučaju najčešće štrokav i prljav iznutra i spolja tako da žensko nemojte voditi sa sobom da gleda takav auto. Tek posle dubinskog pranja i poliranja nećete verovati da je to isto vozilo. Na ovaj način kupovine uštedi se i po 30 - 40 % cene takvog auta na oglasima i placevima.
Ja lično ne volim da kupujem auto koji je prethodno sređivan. Više volim da ga kupim za manji novac, onakvog kakav je uvezen i da sve na njemu uradim ja lično ili majstori koje ja odaberem, sa delovima za koje sam siguran da su odgovarajućeg kvaliteta.
Druga opcija je da kupite auto koji je blago havarisan. Takva auta su obično manje prešla u inostranstvu, redovno su održavana i nisu zapuštana pred prodaju. Tačnije, nije ni planirana njihova prodaja da prethodni vlasnik nije imao peh. U inostranstvu je vrlo skup popravak takvih oštećenja, tako da za nešto što kod nas košta 300 - 400 eura kod njih treba platiti oko 2500. Zbog toga im se ne isplati ulagati toliki novac u auto koji vredi 1000 - 1500 eura pa ga prodaju. Takav auto je obično još registrovan i osiguran u državi porekla.
I obavezno, povedite nekoga ko vozi takav auto za koji se vi interesujete. Naravno majstor bi bio najbolji, ali iz mog iskustva, svi majstori koji su dobri sa mojom malenkosti, su bežali od mene. Kada sam im pomenuo pomoć pri kupovini auta, bežali su od preuzimanja odgovornosti, ukoliko nešto loše procene. Nekako mi je prijatelj, koji vozi takav auto već par godina, najbolja opcija.
- Shanirani
- Contact:
- Garaža: 156 2.0 TS
- Lokacija: Blace
Post
Re: Plac za izbegavanje
Ili na lizing koji je oduzet. Tj kupovina od Banke koja je oduzela Automobile koji nisu placeni. Ti automobili su kupljeni novi i odrzavani kod ovlascenog.
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Ovo ispade da se na placeve dovoze teški krševi a da ekipe limara, farbara, mehaničara, električara, perača i bog te pita koga još, osposobljabaju te krševe po principu "drži vodu dok majstori odu". Da li je to moguće?
- Fittipaldi
- Drug Član
- Garaža: KIA Pro Ceed
Z101 mediteran '82 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Najčudnija mi je velika očuvanost enterijera za vozila koja su prešla 300 i više hiljda kilometara sa 10+ godina starosti. Kao da niko nikad nije seo u auto. Da li to neko radi samo sa sedištima i ostatkom enterijera ili ih snabdevaju otpadi kod nas ili u inostranstvu. To je izgleda čitava organizacija za stvaranje iluzija kod kupaca.
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
Post
Kada je enterijer u pitanju meni je jedna prica od strane rodjaka jako interesantna. Inace datira iz vremena kada je krenuo da radi sa automobilima.
Bili u Holandiji drugar i on, rodjak se zagleda u jednog mercedesa, super ocuvan i spolja i iznutra. Kaze on to drugaru koji je zatim i seo u auto, ubrzo izadje u pita ga: jesi video koliko je presao? Odgovor negativan, sedne on ponovo i ugleda na satu 680kkm...
Sent from my A0001
Bili u Holandiji drugar i on, rodjak se zagleda u jednog mercedesa, super ocuvan i spolja i iznutra. Kaze on to drugaru koji je zatim i seo u auto, ubrzo izadje u pita ga: jesi video koliko je presao? Odgovor negativan, sedne on ponovo i ugleda na satu 680kkm...
Sent from my A0001
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
ja kad sam isao svojevremeno da gledam neka kola po placevima i zabasam na jedan plac kod Kraljeva pa dok smo gledali neke automobile vidim stize kurirski kombi i ulazi u rekverc ka garazi, ne budem lenj pa se malo prosetam za njim, šatro da pogledam jos neki zabaceniji auto na placu, onda vidim kako covek vadi haube, krila, vrata, krovove i sl. iz kombija i nosi u garazu u kojoj stoje 3 auta, sto na dizalici sto pored, koje ne mozes da provalis koji su modeli posto su im prednji delovi rastureni komplet a jedan prilicno razbijen napred izgleda taze stigao i krenuli da ga rasturaju, onda vidis u cemu je fora naravno ne vazi to za sve automobile na placu i uglavnom se to radi sa ovim skupljim i novijim modelima tipa od 4-5k eura pa na gore jer im je znatno jeftinije da pakuju slupane i da imaju dobar profit kod prodaje nego da se tako zezaju sa ovim jeftinim automobilima gde je veliko cimanje a mala zarada.
Re: Plac za izbegavanje
kad bi znao sta se sve i kako radi vrv nikad ne bi ni posao na plac da kupis auto znam coveka koji je radio za jedan plac limariju i sl., bukvalno od dva auta sastavljaju jedan, pricao mi da to spolja oni fino odrade, upasuju i zamaskiraju ali kaze nedaj boze da novi vlasnik nekad skida tapacire, nebo ili tako neke delove sve bi video jer naravno to iznutra se ne trude da sakriju niti das nesto lepo izgledaju spojevi, varovi, punktovi sta god. plus sto je sve razlicite bojeFittipaldi napisao:Ovo ispade da se na placeve dovoze teški krševi a da ekipe limara, farbara, mehaničara, električara, perača i bog te pita koga još, osposobljabaju te krševe po principu "drži vodu dok majstori odu". Da li je to moguće?
ja kad sam isao svojevremeno da gledam neka kola po placevima i zabasam na jedan plac kod Kraljeva pa dok smo gledali neke automobile vidim stize kurirski kombi i ulazi u rekverc ka garazi, ne budem lenj pa se malo prosetam za njim, šatro da pogledam jos neki zabaceniji auto na placu, onda vidim kako covek vadi haube, krila, vrata, krovove i sl. iz kombija i nosi u garazu u kojoj stoje 3 auta, sto na dizalici sto pored, koje ne mozes da provalis koji su modeli posto su im prednji delovi rastureni komplet a jedan prilicno razbijen napred izgleda taze stigao i krenuli da ga rasturaju, onda vidis u cemu je fora naravno ne vazi to za sve automobile na placu i uglavnom se to radi sa ovim skupljim i novijim modelima tipa od 4-5k eura pa na gore jer im je znatno jeftinije da pakuju slupane i da imaju dobar profit kod prodaje nego da se tako zezaju sa ovim jeftinim automobilima gde je veliko cimanje a mala zarada.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
Na placevima su uglavnom farbani svi u krug.Od sajtni do pocetka stakala...kazem uglavnom jer i tamo se desavaju ogrebotine na parkinzima kao kod nas.Ko se zagleda i rukom predje preko ivica ili nekih linija moze da primeti novi sloj farbe,zato i izgledaju kao novi na placu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Plac za izbegavanje
meni licno ne smeta farban ili zafarbavan auto ako je uradjen kako treba, nisam od onih sto odmah beze kad vide da je nesto radjeno jer 90% auta na placevima i u prodaji uopste je takvo.
ne volim kad vidim da je omasena nijansa nekog elementa, kad vidim da je curela farba-lak, ima prasine, riseva od smirgle itd. jer to itekako provaljujem sto mozda neko i ne vidi ali to mi deluje kao aljkav i na brzinu uradjen posao, ali kad je sve kako treba odradjeno nemam protiv nista da kupim takav auto a niko od nas ne moze da zna kakav je u stvari bio i sta mu je falilo sem da krenes da rasturas sve zivo sto nije realno.
ne volim kad vidim da je omasena nijansa nekog elementa, kad vidim da je curela farba-lak, ima prasine, riseva od smirgle itd. jer to itekako provaljujem sto mozda neko i ne vidi ali to mi deluje kao aljkav i na brzinu uradjen posao, ali kad je sve kako treba odradjeno nemam protiv nista da kupim takav auto a niko od nas ne moze da zna kakav je u stvari bio i sta mu je falilo sem da krenes da rasturas sve zivo sto nije realno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Plac za izbegavanje
bas tako,kao sto je gore i receno pa i kod njih ima ostecenja na parkingu i u krug i po branicima koji i sluze izmedju ostalog za to da se naslonis negde a ne zeznes npr hladnjak.U Spaniji niko ne vuce rucnu nego se opusteno naslone branikom i malo poguraju auto na parkingu,tamo su i policiji izgrebani branici.
Show Must Go On