E sad sam i video
Ovo je tvoj jugo?
Mnogo problema sam imao sa skalom. Prve godine sam bio tacno 17 puta u servisu. Medjutim kada sam izmenjao sve ono sto se moglo zameniti adekvatnim delom zapadne proizvodnje postigao sam i adekvatnu pouzdanost. Ono sto je ostalo neresivo je rucna kocnica i kvalitet lima koji je poceo da probija. Jednostavno, lose je bio ofarban bez bilo kakve zastite. Operem ga i kad predjem jelenskom kozom preko njega, na njoj ostane boja. Ono sto je interesantno je da sijalice prednjih svetala nisu crkle 5 godina pa je i prodan sa njima. Prednje kocnice sam zamenio i stavio sa lancie ipsilon. Na kraju ga je kupio jedan poslovni partner inace ljubitelj keceva koji i danas uziva u njemu.
Mozda bih i ja bio vezaniji za zastavu, ali moj prvi auto je bio lanser, tako da sam u startu preskocio nacionalnu klasu.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Čet Dec 14, 2017 9:36 pm
od YUgisa
Pa na kraju proizvodnje su stavljali sta su imali, pa je bilo delova iz 80ih cak... Da, jeste moj jugo u pitanju
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Čet Dec 14, 2017 11:25 pm
od jerotije
Mislim da se vec previse paznje posvecuje bezbednosti putnika u slucaju sudara. Vec odavno kabina automobila moze da izdrzi vecu G silu nego unutrasnji organi putnika, ali se na tome i dalje radi i unapredjuje, pa sad imamo, kao sto neko rece, prave tenkove od auta koje imaju ogroman problem nepreglednosti, masivne A stubove koji zaklone autobus, a kamoli pesaka.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 17, 2017 6:49 pm
od maxy
Veceras na autoputu parada onih sa viskom i onih sa manjkom samopouzdanja. Recept za haos. Od petlje M. Pozarevac pa do naplatne rampe opsti cirkus. Voze u koloni preko 130 na rastojanju od 10 m. Da je neko opleo po kocnici slozili bi se ko konzarve. A kod iskljucenja za Vrcin za malo da se zakucam u Sandera. Lik se ukljucio na autoput i odmah u voznu traku, bez ubrzavanja u traci namenjenoj za to. Ja na kocnicu i sirenu, a on poce da koci, umesto da stisne gas. Srecom vozio sam 110.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 17, 2017 6:51 pm
od milosnbgd
Isto je i u Beogradu, od N.bgd do aerodroma i nazad....opsti haos bas ne znaju ljudi da voze
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 17, 2017 7:41 pm
od YUgisa
To je neki nov trend, voznje na braniku... Skoro svaki dan mogu da vidim praznu ulicu i 2-3-4 auta idu jedan iza drugog na 2m rastojanja kao da je najveci spic....
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 17, 2017 8:02 pm
od milosnbgd
Fora je u tome sto ne mozes ti idiotu ogranicenom objasniti da ni Bugatti Veyron ne bi mogao da zakoci na tih 5 metara rastojanja pri brzini od 90kmh a kamoli preko 120/30/40 i navise...E ali shvate naravno tek kad se desi sranj*...
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 17, 2017 8:05 pm
od YUgisa
Zato sto je ucenje fizike u skoli na nivou sta ce to meni u zivotu...
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 17, 2017 9:46 pm
od Zika
Fizika im je odlična.
Na par metara rastojanja kad bi naglo kočio mala bi bila razlika u brzini i manja šteta. Sa dve sekunde to je već 60 metara (110 km/h) i tu je šteta poprilična a u oba slučaja nema šanse da prikoči.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sre Dec 20, 2017 9:36 am
od jerotije
Ako drzis odstojanje od 60 metara pri brzini od 110kmh, to je sasvim bezbedno, u slucaju normalnih vremenskih uslova.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sre Dec 20, 2017 9:43 am
od YUgisa
To je najmanje moguce bezbedno rastojanje za prosecnog vozaca koji je skoncentrisan na voznju. Daleko od toga da je prakticno...
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sre Dec 20, 2017 8:05 pm
od Zika
jerotije napisao:Ako drzis odstojanje od 60 metara pri brzini od 110kmh, to je sasvim bezbedno, u slucaju normalnih vremenskih uslova.
Jeste ako vrebaš na kočnici. Ali ako si opušten teško.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Sre Dec 20, 2017 10:29 pm
od Drejk
Na zapadu se u literaturi vezano za bezbednost saobracaja spominje tkzv pravilo od 3 sekunde za rastojanje izmedju vas i vozila ispred sebe.
maxy napisao:.... A kod iskljucenja za Vrcin za malo da se zakucam u Sandera. Lik se ukljucio na autoput i odmah u voznu traku, bez ubrzavanja u traci namenjenoj za to. Ja na kocnicu i sirenu, a on poce da koci, umesto da stisne gas. Srecom vozio sam 110.
Ove situacije doživljavam gotovo svakodnevno na autoputu. Ne mogu da razumem da se neko uključuje na autoput bez ubrzavanja u traci za ubrzavanje, kao što ne razumem da neko koči u voznoj traci vozeći pored slobodne trake za usporavanje i onda se samo "baci desno" na isključenje.
A hit su mi i ovi koje viđam sve češće da koče na trougao na uključenjima na autoput. Da li je moguće da ljudi toliko ne znaju da voze?
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 24, 2017 9:54 am
od maxy
Ovo za trougao na ukljucenju i ja proveravam. Imao sam par situacija na petlji lasta i Dusanovac kada su volovi vozili zaustavnom trakom i za malo da me pokupe na samom ukljucenju u traci za ubrzavanje.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 24, 2017 10:20 am
od ForestGump
Mislio sam na situacije tipa petlja Stara Pazova , dan, nema žive duše, uključenje totalno pregledno, čovek daje desni žmigavac i staje na trougao pre trake za ubrzavanje. Primer 2: petlja Dobanovci, isključenje sa autoputa BG-Šid ka Novom Sadu, dan, bez gužve, razdvojena traka za uključenje i ulazak u traku za ubrzavanje, devojka u Megane2 se penje na uključenje, zabada kočnicu i staje na trougao.
Po meni, to je osnovno nepoznavanje propisa.
Re: Bezbednost u saobracaju
Poslato: Ned Dec 24, 2017 11:15 am
od maxy
To se slažem. Inače opasna petlja za uključenje je i tempo kvantaš ka gradu.
Imaš pre mosta na Adi kada ideš sa NBGD ka mostu, kod skretanja za Comtrade tu su 3 kamere, ja tu često prolazim i jedino tu sam i video da imaju kamere što se tiče mosta na Adi