Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1340 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
  Štampa

Re: Bezbednost u saobracaju
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned Avg 12, 2018 8:07 pm 
OffLine

Pridružio se: Sub Jan 12, 2013 6:45 pm
Postovi: 247
Lokacija: Bgd
Garaža: Ex alfa romeo 147 jtdm 07
alfa romeo 159sw 08 Reno twingo 1.2
Lokacija: Bgd
Malo ugruvani i vrat me boli...pa nije steta za auto odradio je svoj posao najbolje sreca pa nisam vozio neki manji auto msm da bi posledice bile ozbiljnije


Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 8:11 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Mar 30, 2013 6:09 pm
Postovi: 512
Lokacija: BG
Garaža: ex Mitsubishi Lancer 1.5 GLX;
ex Zastava Skala 55 1.1;
Alfa Romeo 147 1.9 jtd;
TOYOTA Yaris 1.0 vvti;
Lokacija: BG
Oprez prilikom prolaska pored uključenja na autoput. Juče kod Bubanj potoka zamalo da se zakucam u kamion. Vozim između 110 i 120 km/h i približavam se uključenju na autoput kod B. Potoka u smeru ka gradu. U traku za ubrzavanje izlazi tamić pun drva, honda sivik i neki treći auto. Tamić juri čitavi cca 40 km/h. U tom trenutku Honda kreće u preticaje tamića i posledično se uključuje u voznu traku. Ja na kočnicu i sirenu, Honda se vraća u traku za uključivanje na autoput, ali zato mentol u tamiću naglo skreće u voznu traku. Ja sam već bio na kočnici i srećom lik iz trake koji je bio levo od mene je skapirao šta će se desiti i pobegao levo prema zaštitnoj ogradi tako da sam uspeo da obiđem tamić u poslednjem trenutku. Sve se to dešava u nekih 30 m.
Što je najgore, ovo nije prvi put da mi se dešava. Očigledno da vozači ne kapiraju da se na ap ne uključuje sa 40 km/h, a pogotovo ne tamo gde je ograničenje 130 km/h.


Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 10:45 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 9:01 am
Postovi: 163
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 88kw
Lokacija: Okolina Grada
Izgleda da mnogi vozači ne znaju da prvo treba da ubrzaju u traci za ubrzavanje pa da se bezbedno uključe u voznu traku umesto da sa uključenja "uskoče" odmah u voznu. Isto kao i oni koji besomučno koče u voznoj pored trake za ubrzavanje i onda se u poslednjem momentu preko trake za isključenje isključuju sa autoputa. Da li je u pitanju neznanje, bahatost, stvar prestiža, oboljenje zvano qurcobolja ili nešto drugo - nije vredno diskusije.


Vrh
 Profil  
 

 Tema posta:
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 10:47 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 8:53 pm
Postovi: 1346
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Poznanik je pre par godina imao situaciju sličnu tvojoj (ali u jednoj germanskoj državi), nalazio se u tvojoj ulozi iz priče i na kraju je bio kriv. Naime, njegova je dužnost bila da se pomeri u levu traku kako bi omogućio ostalim vozilima uključenje na ap. Zimus sam vozio malo po Evropi i uvideo to isto, čim se približava neko uključenje, svi koji se nalaze na ap idu u levu traku i ljudi se uključuju bez problema i rizika po bilo koga.
Od tada to isto primenjujem u vožnji i deluje korisno. :)


Grigiorina [Rikova 156]
Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 11:29 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Okt 05, 2015 7:42 pm
Postovi: 653
Garaža: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Lokacija: Novi Sad
jedino normalno... a, i, izbegavaju se takve situacije... kada god prolazim pored ukljucenja, pumpi, odmorista, u levu traku


Vrh
 Profil  
 

Re:
 Tema posta: Re:
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 1:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Mar 30, 2013 6:09 pm
Postovi: 512
Lokacija: BG
Garaža: ex Mitsubishi Lancer 1.5 GLX;
ex Zastava Skala 55 1.1;
Alfa Romeo 147 1.9 jtd;
TOYOTA Yaris 1.0 vvti;
Lokacija: BG
Rik je napisao:
Poznanik je pre par godina imao situaciju sličnu tvojoj (ali u jednoj germanskoj državi), nalazio se u tvojoj ulozi iz priče i na kraju je bio kriv. Naime, njegova je dužnost bila da se pomeri u levu traku kako bi omogućio ostalim vozilima uključenje na ap. Zimus sam vozio malo po Evropi i uvideo to isto, čim se približava neko uključenje, svi koji se nalaze na ap idu u levu traku i ljudi se uključuju bez problema i rizika po bilo koga.
Od tada to isto primenjujem u vožnji i deluje korisno. :)


Nije postojala mogućnost bezbednog prestrojavanja s obzirom da se vozilo u koloni u obe trake. Intenzitet saobraćaja je baš visok jer se stranci vraćaju.
U svakom slučaju kod nas važe sledeća pravila:

Član 103
Na autoput, odnosno motoput, vozač može da se uključi, odnosno isključi samo prilaznim putem namenjenim za uključenje
na taj put, odnosno isključenje sa puta.
Vozač koji se motornim vozilom uključuje u saobraćaj na autoputu ili motoput dužan je da:
1) koristi saobraćajnu traku za uključivanje, kada takva traka postoji u produženju priključnog puta i da se u saobraćaj na taj
put uključi dajući znak pokazivačem pravca, na način kojim ne ugrožava saobraćaj vozila koja se kreću po tom putu,
2) propusti vozila koja se kreću po tom putu, ako na mestu na kome se uključuje u saobraćaj na autoputu ne postoji
posebna traka za uključivanje.
Vozač koji se vozilom isključuje iz saobraćaja sa autoputa ili motoputa, dužan je da svojim vozilom blagovremeno zauzme
položaj na krajnjoj desnoj saobraćajnoj traci i da što pre pređe na saobraćajnu traku za isključivanje, ako takva traka postoji
na ulazu u priključni put.


Dakle, vozač tamića je prekršio tačku 1 jer on traku za uključivanje nije koristio da ubrza već je jednostavno odmah izleteo na ap. Da je na mom mestu bio šleper, verovatno bi nastao opšti haos.


Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 1:43 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Mar 30, 2013 6:09 pm
Postovi: 512
Lokacija: BG
Garaža: ex Mitsubishi Lancer 1.5 GLX;
ex Zastava Skala 55 1.1;
Alfa Romeo 147 1.9 jtd;
TOYOTA Yaris 1.0 vvti;
Lokacija: BG
sve ludak do ludaka. A kad se uključujem na ap na Dušanovcu ili kod plavog mosta samo gledam da me ne ubije neki ludak koji vozi zaustavnom trakom.

@Rik
Šta reći za raskrsnicu Nine Kirsanove i Ljubiše Miodragoviša na Mirijevu. Znak STOP niko je j.ebe ni 2 % nego se zalete odozgo pa šta bude. A zato se plavci uredno zavuku u neku rupu na pravcu i tu kontrolišu bezbednost u saobraćaju.


Vrh
 Profil  
 

 Tema posta:
PostPoslato: Pon Avg 27, 2018 3:10 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Jun 13, 2014 8:53 pm
Postovi: 1346
Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999
Lokacija: Beograd
Vala baš, kao da ne postoji znak uopšte..


Grigiorina [Rikova 156]
Vrh
 Profil  
 

Re:
 Tema posta: Re:
PostPoslato: Uto Avg 28, 2018 2:08 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 9:01 am
Postovi: 163
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 88kw
Lokacija: Okolina Grada
Na žalost, apsolutno si u pravu. Poslednjim izmenama spuštena je visina kazne za vožnju i preticanje zaustavnom trakom, verovatno dok neko ne rokne nekoga ni krivog ni dužnog.

Rik je napisao:
Poznanik je pre par godina imao situaciju sličnu tvojoj (ali u jednoj germanskoj državi), nalazio se u tvojoj ulozi iz priče i na kraju je bio kriv. Naime, njegova je dužnost bila da se pomeri u levu traku kako bi omogućio ostalim vozilima uključenje na ap. Zimus sam vozio malo po Evropi i uvideo to isto, čim se približava neko uključenje, svi koji se nalaze na ap idu u levu traku i ljudi se uključuju bez problema i rizika po bilo koga.
Od tada to isto primenjujem u vožnji i deluje korisno. :)


Ovo znam, živeo sam u Nemačkoj jedno kratko vreme pre 15 godina. Ne znam kako je to kod njih regulisano zakonom ali da - tako se tamo vozilo. Ne mogu da se setim samo da li je kod njih kao kod nas na prilaznim saobraćajnicama obrnuti trougao ili ne. Ako nije, automatski važi pravilo desne strane i prednost za one koji se uključuju na autoput. Kod nas i zakon i dodatno obrnuti trougao pri uključenju na autoput isključuju prednost na osnovu pravila desne strane.


Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Uto Avg 28, 2018 6:38 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 12:11 pm
Postovi: 3405
Lokacija: Kacarevo
Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
U usa ako neki auto stoji u zaustavnoj traci na auto putu, obavezno je prestojiti se u levu traku, pod uslovom da je bezbedno


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Re:
 Tema posta: Re: Re:
PostPoslato: Uto Avg 28, 2018 11:26 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 20, 2017 10:56 am
Postovi: 583
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Selo
ForestGump je napisao:
Na žalost, apsolutno si u pravu. Poslednjim izmenama spuštena je visina kazne za vožnju i preticanje zaustavnom trakom, verovatno dok neko ne rokne nekoga ni krivog ni dužnog.

Rik je napisao:
Poznanik je pre par godina imao situaciju sličnu tvojoj (ali u jednoj germanskoj državi), nalazio se u tvojoj ulozi iz priče i na kraju je bio kriv. Naime, njegova je dužnost bila da se pomeri u levu traku kako bi omogućio ostalim vozilima uključenje na ap. Zimus sam vozio malo po Evropi i uvideo to isto, čim se približava neko uključenje, svi koji se nalaze na ap idu u levu traku i ljudi se uključuju bez problema i rizika po bilo koga.
Od tada to isto primenjujem u vožnji i deluje korisno. :)


Ovo znam, živeo sam u Nemačkoj jedno kratko vreme pre 15 godina. Ne znam kako je to kod njih regulisano zakonom ali da - tako se tamo vozilo. Ne mogu da se setim samo da li je kod njih kao kod nas na prilaznim saobraćajnicama obrnuti trougao ili ne. Ako nije, automatski važi pravilo desne strane i prednost za one koji se uključuju na autoput. Kod nas i zakon i dodatno obrnuti trougao pri uključenju na autoput isključuju prednost na osnovu pravila desne strane.


Prosto i jednostavno - uključuješ se na auto put. Ne možeš nigde da budeš u prednosti.


Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Pet Sep 14, 2018 8:40 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član

Pridružio se: Sre Dec 03, 2008 12:44 pm
Postovi: 471
Garaža: 159 2.2JTS '08
Лаичка дефиниција аутопута је да је то пут без раскрсница, тј. укрштања у нивоу. То је оно што дозвољава да се остваре велике брзине, те сумњам да је негде такав закон.

Ја се увек склањам из возне у претицајну траку када то услови дозволе и наилазе возила која се на исти укључују, али то сматрам искључиво солидарним понашањем у вожњи. Углавном држим и упаљен леви показивач правца да би њима брже било јасно да сам се склонио и да им омогућавам лакше укључење.


Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Sub Sep 15, 2018 8:05 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Mar 30, 2013 6:09 pm
Postovi: 512
Lokacija: BG
Garaža: ex Mitsubishi Lancer 1.5 GLX;
ex Zastava Skala 55 1.1;
Alfa Romeo 147 1.9 jtd;
TOYOTA Yaris 1.0 vvti;
Lokacija: BG
http://autorepublika.com/2018/09/10/nem ... iverzalno/


Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Sub Sep 15, 2018 8:24 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 5:01 pm
Postovi: 320
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 105
Lokacija: Zrenjanin
Ako kolona stoji ili se kreće jako sporo, a procenim da onaj koji pokušava da se uključi neće moći jako dugo to da učini uvek pokušam da ga propustim pre mene. Solidarnost na putu je nekada bila bitna tema, danas nešto slabije.


Mali servis je glorifikovana zamena ulja.
Vrh
 Profil  
 

Re: Bezbednost u saobracaju
PostPoslato: Sub Sep 15, 2018 8:27 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Avg 04, 2012 2:25 pm
Postovi: 1664
Lokacija: Krusevac
Garaža: Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Alfa Romeo GT
Lokacija: Krusevac
Ali ovo i dalje nista ne menja. I kod njih vaze isti zakoni OSIM u slucaju da je na auto putu zagusenje i da se stoji u koloni, TEK ONDA prestaje da vazi pravilo po kom se svi upravljamo i SAMO u tom slucaju vozilo ima pravo prvenstva...barem po nemackim sudovima.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1340 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 50, 51, 52, 53, 54

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Anketa Agencije za bezbednost saobracaja

u Cafeteria da Romeo

Caca

0

1005

Sub Avg 26, 2017 7:55 am

Caca Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO