Bezbednost u saobracaju
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
obzirom da jasno postoji bela isprekidana linija sa strelicom, znaci ides po toj liniji dok ona dozvojlava i ukljucis se u prvu traku pre ulaska u zutu tj pre kamere, zato bi neko zalazio u zutu traku svesno ? ajde da nema ove bele kose linije pa da razumem da je sve smisljeno da se narod peca ali ovako ne vidim bas neku teoriju zavere ako ne uspes da se ukljucis do ulaska u zutu traku onda tu stanes pa cekas kad mozes da se ukljucis, kolega je kako kaze zabasao 5m u zutu i stao, samim tim prekrsio pravilo jer je usao u zutu zonu i zonu kamere tako da je stvar jasna, ista fora kao i sto su mom drugaru pisali kaznu jer je sa dva tocka presao preko pune linije obilazeci auto koji je hteo da se parkira i usporio, realno gledano tih 15-20cm sto je usao u drugu traku nije bitno niti kome smetalo ali zakonski je prekrsio pravilo, jbg
sto se tice ovog pacijenta Save ovo i jeste za ludnicu i dozivotno uzimanje dozvole, covek niti zna sta prica niti sta radi, mada on je vozio formulu i bio brzi od fetela znaci profi vozac
sto se tice ovog pacijenta Save ovo i jeste za ludnicu i dozivotno uzimanje dozvole, covek niti zna sta prica niti sta radi, mada on je vozio formulu i bio brzi od fetela znaci profi vozac
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Kada se uključuješ ne postoji ni jedna indikacija da je prva traka žuta. Zar ne bi bilo normalno da postoji znak na sporednom putu pre uključenja da je prva traka žuta i da se uključuje direktno u drugu. Ja nisam iz Beograda i nisam dužan, kao i niko drugi uostalom, da znam napamet gde je šta.
Strelice praktično nema, a ono što je ostalo od nje nalazi se iza krivine i preklapa se sa samom linijom. To je obična papazjanija koja nekom nije u interesu da se napravi ljudski.
Inače, veoma je opasno kočiti naglo nakon samo 10m od uključenja kada ugledaš znak i kameru.
Za mene je ovo, iako sitan, jedan očigledan indikator mentaliteta i sistema koji je izgrađen ovde.
Strelice praktično nema, a ono što je ostalo od nje nalazi se iza krivine i preklapa se sa samom linijom. To je obična papazjanija koja nekom nije u interesu da se napravi ljudski.
Inače, veoma je opasno kočiti naglo nakon samo 10m od uključenja kada ugledaš znak i kameru.
Za mene je ovo, iako sitan, jedan očigledan indikator mentaliteta i sistema koji je izgrađen ovde.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
cek ja sad nisam odavno isao tuda pa ne znam ali na osnovu ove slike koju vidim kad skrenes desno u prvu traku ne ides direktno na zutu vec imas fore 20ak metara pre kamere belu tj isprekidanu liniju pre ulasaka u zutu i tih 20m imas valjda fore da se kreces dok ne predjes u sledecu (drugu) regularnu traku?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Imaš 7-8 metara, a ja sam išao nekih 15 jer nisam mogao da se uključim i onda sam stao da ne bih dalje išao žutom trakom, ali to je dovoljno da te snimi kamera.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
deluje da ima vise od 7-8m ali nebitno opet mozes da stanes u tih 7-8m i cekas da se ukljucis pre ulaska u zutu zonu, barem bih ja tako uradio, ne bih rizikovao da udjem u zutu makar i to bilo 1m jer cim te uhvati kamera u prekrsaju si, kamera je stavljena na samom pocetku zute trake bas zbog toga, jeste glupo sto nisu produzili malo to ukljucivanje do kamere
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Nesto razmisljam ako ti se pokvari auto, bolje da ga ostavis na sred puta nego da ga odguras u zutu traku gde je bezbednije, i za to bi poslali cestitku
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ja kad sam poslednji put bio u BG, cistom srecom nisam dobio cestitku Nisam ni skontao da vozim zutom trakom koja je odjednom pocela (ali zuta boja je bila prakticno nepostojeca, ta traka pre raskrsnice je bila obicna pa sam ja samo nastavio pravo), tek posle nekog vremena sam skontao da mi nesto sumljivo da samo neka "mafijaska" vozila i ja tako uspesno "preticemo" kolonu sa nase leve strane Vratio sam se u odgovarajucu traku taman pre raskrsnice gde je kamera Posle sam gledao na gugelu da u trenutku kad su oni slikali je bilo redovno obelezeno. Takodje tek posle te raskrsnice sam video prvu ociglednu signalizaciju za zutu traku...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Zika
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Selo
Post
Okači sliku ako imaš čisto da znamo na kojoj udaljenosti od kamere snima.
Re: Bezbednost u saobracaju
Ima sigurno i više što se tiče obeležene linije + kamera ne snima neposredno ispod nje tako da i tu ima neka tolerancija.Macola napisao:Imaš 7-8 metara, a ja sam išao nekih 15 jer nisam mogao da se uključim i onda sam stao da ne bih dalje išao žutom trakom, ali to je dovoljno da te snimi kamera.
Okači sliku ako imaš čisto da znamo na kojoj udaljenosti od kamere snima.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ta raskrsnica je jako lose resene, i generalno je jako tesko izbeci kaznu, mada sumnjam da je to uradjeno namerno, vec da je cista nesposonost u pitanju da se napravi nesto kvalitenije.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- maxy
- Garaža: Giulietta 2.0
Ex Alfa Romeo 147 1.9 jtd - Lokacija: BG
- Lokacija: BG
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Za sve one koji bi da kazne policajce koji voze i pričaju mobilnim telefonom
Član 28 Zakona o bezbednosti u saobraćaju na putevima
Vozač ne sme da koristi telefon, odnosno druge uređaje za komunikaciju ukoliko nema, odnosno ne koristi, opremu koja omogućava telefoniranje bez angažovanja ruku za vreme vožnje.
Vozač ne sme da koristi audio, odnosno video uređaje na način da ne čuje zvučne signale drugih učesnika u saobraćaju, niti da preduzima druge radnje koje ometaju njegovu pažnju pri upravljanju vozilom.
Lice koje se prevozi vozilom ne sme da ometa vozača u upravljanju vozilom, niti da utiče na njega da upravlja vozilom na način kojim se umanjuje bezbednost saobraćaja.
Odredbe stava 1. ovog člana koje se odnose na druge uređaje za komunikaciju ne primenjuju se na vozače vozila Ministarstva unutrašnjih poslova, Bezbednosno-informativne agencije, Vojske Srbije, Vojno-bezbednosne agencije, Vojno-obaveštajne agencije, hitne medicinske pomoći i vatrogasne službe, dok upravljaju vozilom prilikom izvršavanja poslova u vezi sa službenom dužnošću, odnosno delatnošću, kao i vozače vozila Ministarstva pravde - Uprave za izvršenje krivičnih sankcija kada prevoze lica lišena slobode i vozače auto taksi prevoza u obavljanju službene dužnosti.
Dakle, nema zakonskog osnova. oni očigledno telefon doživljavaju kao drugo sredstvo komunikacije
Član 28 Zakona o bezbednosti u saobraćaju na putevima
Vozač ne sme da koristi telefon, odnosno druge uređaje za komunikaciju ukoliko nema, odnosno ne koristi, opremu koja omogućava telefoniranje bez angažovanja ruku za vreme vožnje.
Vozač ne sme da koristi audio, odnosno video uređaje na način da ne čuje zvučne signale drugih učesnika u saobraćaju, niti da preduzima druge radnje koje ometaju njegovu pažnju pri upravljanju vozilom.
Lice koje se prevozi vozilom ne sme da ometa vozača u upravljanju vozilom, niti da utiče na njega da upravlja vozilom na način kojim se umanjuje bezbednost saobraćaja.
Odredbe stava 1. ovog člana koje se odnose na druge uređaje za komunikaciju ne primenjuju se na vozače vozila Ministarstva unutrašnjih poslova, Bezbednosno-informativne agencije, Vojske Srbije, Vojno-bezbednosne agencije, Vojno-obaveštajne agencije, hitne medicinske pomoći i vatrogasne službe, dok upravljaju vozilom prilikom izvršavanja poslova u vezi sa službenom dužnošću, odnosno delatnošću, kao i vozače vozila Ministarstva pravde - Uprave za izvršenje krivičnih sankcija kada prevoze lica lišena slobode i vozače auto taksi prevoza u obavljanju službene dužnosti.
Dakle, nema zakonskog osnova. oni očigledno telefon doživljavaju kao drugo sredstvo komunikacije
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
http://www.vrelegume.rs/vesti1/od-danas ... nu-adresu/
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
@maxy, eto bas taj deo zakona govori o njegovoj besmislenosti jer pravi diskriminaciju.
Inace, za sve one koji nisu znali pravila propustanja pesaka na pesackom, pa tvrde da pesak mora da se propusti cim stane na pesacki, evo dela emisije SAT od nedelje:
Inace, za sve one koji nisu znali pravila propustanja pesaka na pesackom, pa tvrde da pesak mora da se propusti cim stane na pesacki, evo dela emisije SAT od nedelje:
- vnov
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6TS 120ks+chip
Ex Alfa Romeo Sprint QV 1.7 8v
Ex Škoda Octavia A5 FL 1.4TSI
Ex Fiat Punto Sporting 1.2 16v
Ex Alfa Romeo GT 1.9jtd 16v
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1.4 tb 2020
Škoda Kodiaq
Peugeot speedfight 3 - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Na putu ZR - NS sakrili su se iza kola koja prodaju jabuke pored puta.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Vidite da govore istinu, sakrivaju se samo iza ljudskih tvorevina...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- EasyRider
- Garaža: AR GT Q2 1.9 jtdm 16v
Ex AR 159 1750 TBi
Ex AR 156 1.9 mjet 16v
Ex AR 147 1.9 jtdm 16v - Lokacija: Belgrade SouthSide
- Lokacija: South
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Juce : BG - NI
Stao na rampu u 17:32
Prosecna brzina po bordu : 103kmh
Vozio 120kmh, sto sam vise mogao, par puta preticanje na 130kmh i jednom sam se zaboravio i otisao na 140kmh (oko 500m)
Stao na pumpu da uzmem kafu jer se za malo uspavah (racunaj 10ak minuta, jel ?! )
Prilazim naplatnoj rampi i uzbrdo milim, na onoj ravini idem 10kmh je cu probiti limit
Stajem na rampu : 19:31
Rampa/rampa : 205 km
Ovde nesto ne valja ?!?!?!?!
Edit : Limit bese 1h 58m? .... Ovde neko nije normalan
Stao na rampu u 17:32
Prosecna brzina po bordu : 103kmh
Vozio 120kmh, sto sam vise mogao, par puta preticanje na 130kmh i jednom sam se zaboravio i otisao na 140kmh (oko 500m)
Stao na pumpu da uzmem kafu jer se za malo uspavah (racunaj 10ak minuta, jel ?! )
Prilazim naplatnoj rampi i uzbrdo milim, na onoj ravini idem 10kmh je cu probiti limit
Stajem na rampu : 19:31
Rampa/rampa : 205 km
Ovde nesto ne valja ?!?!?!?!
Edit : Limit bese 1h 58m? .... Ovde neko nije normalan
Alfom mojom kuci jurim, autobanom psujem mater
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Ja sam rešio da ignorišem činjenicu da se meri prosečna brzina. Zbog svoje i bezbednosti ostalih učesnika u saobraćaju, odbijam da gledam u kilometar sat, kao i da vozim 100km/h da bih bio siguran da neću prekoračiti prosečnu brzinu. U oba slučaja ugrožavam bezbednost, te sam spreman da plaćam kaznu svaki put kad izađem na auto put. Za sada imam 4 potencijalne kazne (2x do BG-a i nazad).
Kada pretičem nekog i pogledam u desno, često vidim čoveka koji gleda u pravcu volana.
Pre nego što neko predloži ugradnju/korišćenje tempomata kao rešenje, samo da podsetim da tempomat ne spada u standardnu i obaveznu opremu na automobilima, te ne može biti rešenje.
Kada pretičem nekog i pogledam u desno, često vidim čoveka koji gleda u pravcu volana.
Pre nego što neko predloži ugradnju/korišćenje tempomata kao rešenje, samo da podsetim da tempomat ne spada u standardnu i obaveznu opremu na automobilima, te ne može biti rešenje.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Prošle nedelje sam išao autoputem i definitivno su se stvari promenile. Ogromna većina onih koji jure velikom brzinom su stranci. Takođe, 20-30 km pre Ikee (Ikeae, Ikeje ) kolona koja ide 100 kmh.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Napravice grdju stvar, jer ce se sada provoditi puno vise vremena u voznji na putu i stvarati se vece guzve.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Macola
- Garaža: AR 147 1.6 105
- Lokacija: Zrenjanin
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
@EasyRider mislim da je limit 1h42m, mada je po raznim novinama pisalo koješta.
Navodno će po završetku koridora (ogadiše mi ovu reč) da se uklone rampe kod Niša. Tada će već pauziranje do Preševa da ima više smisla.
Navodno će po završetku koridora (ogadiše mi ovu reč) da se uklone rampe kod Niša. Tada će već pauziranje do Preševa da ima više smisla.
Majstor ti je potpuno u pravu, ali ne govori istinu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Par dana pre merenja ove prosecne brzine drugar zurio da stigne u bg na sastanak vozio ga muski 170-180 cesto i preko 200, ok pred rampu ga uhvatila guzva a prosek po aplikaciji na telefonu mu ispao 150 sto znaci da ne moras da vozis 120 da bi bio u proseku, a to skoro rece i pandur na tv-u, samo treba provaliti koja je to brzina koju vecim delom puta mozes koristiti da bi bio u proseku, kontam da je komotno do 140 ali to zavisi od vise faktora a pre svega guzvi na putu i rampama
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
Evo kalkulacije na na relaciji BG-ŠI: rastojanje od 80km brzinom 120km/h (ne računajući ubrzanje sa rampe i usporenje pred rampom) pređe se za 0,66h ili cca 40min. Isto tako, vozeći konstantno 140km/h rastojanje se pređe za oko 34-35min. Vreme sipanja goriva na pumpi meni je u proseku 8-10 minuta. Znači, može malo da se "stisne" pedala ali mora malo da se zastane da bi se bilo u okviru dozvoljenog proseka. Naravno, uvek ostaje rizik od snimanja "tronošcem" jer tu nema tolerancije. Onda kad bolje razmislim, zbog 5 - 6 minuta moguće uštede vremena na pomenutoj deonici, treba da razmišljam da li me je ili me nije snimio radar, da kalkulišem jesam li ili nisam u proseku? Gde žurim? Stisnem tempomat (ili limiter) na 120km/h, pustim muziku i zabole me baš i za radare i za naplatnu rampu. Kad mi se zalomi auto bez tempomata/limitera, s vremena na vreme bacam pogled na cajger i levitiram na oko 120km/h. Ne volim da stajem često i bez potrebe na manje od 2 - 2,5h a za duža putovanja mi odgovara brzina 120 -140/h, najmanje me umara. Jasno je da je minimalno vreme prolaska između dve rampe za sve nas identično a svako bira kako će to vreme rasporediti na toj deonici. Razumem i potrebu da se "pocepa" dobar auto, da se malo otrese čađ . Ali jbg, onda mora da padne sokić, mekić, kafica na nekoj pumpi ili parkingu. Ne znam kako rade naši presretači, da li i oni snimaju svako prekoračenje ili love samo preko 140km/h kako sam načuo?
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Bezbednost u saobracaju
upravo to je poenta svega, 10-15min gore dole meni licno nista ne znaci da bih rizikovao i vozio brze, uvek moze da se krene ranije ako negde zuris, i kad nije bio ovaj zakon nisam prelazio 120 event 130 sto zbog ugodjaja u voznji sto zbog ekonomije, problem je kod ljudi koji ne zure nego jednostavno vole da voze brzo jer im je dosadno da voze polako, imam par drugara koji tako rade i vec su imali susrete sa presretacima i radarima vise puta ali imaju lovu pa ima novcane kazne ne predstavljaju neki veliki problem
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- DejanCA
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTD - TI 651 GRIGIO STROMBOLI MET.
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - Rosso 130 B/B - Lokacija: Novi Sad
- EasyRider
- Garaža: AR GT Q2 1.9 jtdm 16v
Ex AR 159 1750 TBi
Ex AR 156 1.9 mjet 16v
Ex AR 147 1.9 jtdm 16v - Lokacija: Belgrade SouthSide
- Lokacija: South