Stranica 15 od 16

Poslato: Uto Sep 17, 2019 9:54 am
od mmario73
Ja veoma zadovoljan, popravio svoje vreme za 3s, sada sam u top-u sa ostalim sw-ima. Mnogo vozaca prvi put na stazi, ok je to sve, svima nam je bilo prvi put, falilo je kulture i respekta za brže..

Odlična vožnja, druženje i još bolji rezultati...

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Uto Sep 17, 2019 1:52 pm
od Sauriann
U drugom stintu (tj. od 16:30) je većina povpravila vreme, možda je 20 automobila bilo mnogo da se napravi ozbiljnije vreme i sve kockice slože. Ja sam od ukupno 8 napravljenih krugova vozio dva "brza" a ostatak ili sam prekidan ili sam hladio kočnice. Na kraju sam ostao bez nafte pa nisam vozio drugi stint za ozbiljnije vreme.

Možda sedeći put pokušati bolji brifing pre stinta ukoliko ima vozača koji voze prvi put ili podeliti grupe bolje mada to nije uvek moguće.
Evo svih krugova...

15H:

Slika Slika Slika

15:30H:

Slika Slika Slika

16H:

Slika Slika Slika

16:30H:

Slika Slika


na brzinu kada se baci pogled, što se tiče gužve najgore je bilo voziti od 15:30 a najbolje od 16:30.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Uto Sep 17, 2019 3:22 pm
od Veloce
Lepo smo se izvozali ;)

[video][/video]

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 4:43 am
od miro91
Mozda je noob pitanje al da pitam ipak xD. Jel vozite sa iskljucenim ili ukljucenim ASR-om na Navaku?

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 9:43 am
od nidza
Obavezno sve treba isključiti. Nemaju ovi automobili ni polovinu snage da bi ASR mogao biti od koristi.

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 10:13 am
od gpendula
Ja ne mogu da ga isključim i ne žalim previše - imam izgovor zbog nedovoljno dobrog vremena jer me elektronika koči, a pritom pomaže da ostanem na stazi. :D

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 10:20 am
od horvat
Pada mi jedna ideja na pamet, vezano za iskljucivanje VDC/ASR u ovako nekim 'kontrolisanim uslovima'. Primetio sam da kad zakacim dijagnostiku i povezem se na ABS ECU, na tabli mi momentalno izbaci greske "ASR not available" itd, pa me zanima, da li bi se moglo mozda tako voziti, tj da li bi to iskljucilo sisteme? Malo nezgodno da laptop tamo leti, skace po autu, ali to bi se resilo vec nekako...

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 10:28 am
od gpendula
Da ga ne fiksira onda u N mod?

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 11:13 am
od horvat
Moguce da ima nekih posledica. Palo mi na pamet da se izvuce osigurac, i onda sam negde procitao (verovanto alfaowner) da ECU limitira obrtaje na 3.000 rpm?

Ali svakako mi je ovo sa dijag malko elegantnije resenje...

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 11:22 am
od alonso14
A izvinte.. Zasto vam trebaju kontrole off na Giulietti? :)

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 11:27 am
od Veloce
gpendula napisao:Da ga ne fiksira onda u N mod?
Tako je, uglavnom fiksira u N mod. :)

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 11:33 am
od horvat
alonso14 napisao:A izvinte.. Zasto vam trebaju kontrole off na Giulietti? :)

Iskljucivo da dva-tri puta godisnje, kad padne sneg, okrecem auto pod rucnom, na parkingu supermarketa :D :lol:

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 12:39 pm
od gpendula
alonso14 napisao:A izvinte.. Zasto vam trebaju kontrole off na Giulietti? :)
Ne zelim da stoji nista izmedju masine i mene. Da je ukrotim svojom vestinom, a ne elektronikom. hahaha hahaha hahaha

Mislim da jos mnogo vezbanja treba da bi mogle da se iskoriste te granicne situacije bez ukljucenih sistema. Kao pomocni tockici na bicikli. Ne skidaj dok ne naucis, a niko nije naucio sa par odlazaka na Navak i dva potezanja sa semafora. :D

Edit: Navak je i bezbedna staza. Ona bi oprostila greske. Mozda i mozes da se provuces citav, ali za vreme nisam bas siguran.

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 1:04 pm
od nidza
Ma kako isključen ASR može da te dovede u bilo kakvu opasnost? QV-u za setap na stazi treba mehanički LSD i isključene sve asistencije, za potpuni užitak u vožnji. Nije mi jasno zašto takva verzija nikad nije izašla iz fabrike, jer sve što je potrebno za to imaju u kući.

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 1:10 pm
od alonso14
U d modu daje podosta, pisao sam vec, samo treba progresivno traziti limit. To vrtenje tockova, o kome se prica I misli kad se kaze ugasen asr je nesto sto samo rasipa vreme. Svakako, I ja Kazem steta sto nema opcija za 0 asistencija, ali tako je kako je.

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 1:14 pm
od Zex
Pitao bih vas da je bio vlazan kolovoz :lol:

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 1:26 pm
od horvat
Meni i ne smeta toliko ASR (svakako ne proklizavam sa svojih 120 ks), nego VDC... Ono basss agresivno koriguje putanju kocnicama, u odredjenim situacijama bude bas neprijatan osecaj...

Slazem se sve za svrhu postojanja, cuva glavu, sve istina, al malo voznje bez okova, u bezbednim uslovima, bi prijalo...

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 1:42 pm
od miro91
Ja sam Navak vozio sa ukljucenim ASR-om. Probao sam jedan krug sa iskljucenim ali ne mogu da je iskontrolisem, samo vrti tockove... Mozda bi vezbanjem spustio vreme sa iskljucenim, ali samo mozda...

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 1:49 pm
od nidza
alonso14 napisao:U d modu daje podosta, pisao sam vec, samo treba progresivno traziti limit. To vrtenje tockova, o kome se prica I misli kad se kaze ugasen asr je nesto sto samo rasipa vreme. Svakako, I ja Kazem steta sto nema opcija za 0 asistencija, ali tako je kako je.
Vrtenje točkova rešava LSD, naravno da nije dobro jer se tu rasipa moment, a nema ga baš u višku.

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 2:03 pm
od alonso14
Mora progresivno da se dodaje gas na izlasku.. Nije lako kontrolisati um uz adrenalin I zabavu, ali kad je alat takav kakav je mora se raditi prema njemu. :)

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 3:35 pm
od starac vujadin
Asistencije upravljanja više otkidaju od vremena nego podupravljanje. Ovo naravno važi za vozače koji su iznadprosečno dobri. Za ove druge, koji su u većini, a koji ne znaju da se približe maksimumu koji pruža auta ili ne znaju da voze na granici važi obratno.

Kažu da u ovim poslednjim verzijama Fiće Abartha el.diferencijal i kontrola proklizavanja radi jako dobro i manje štroje dinamiku auta na granici nego ranije kod drugih kola iz grupacije.

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 5:04 pm
od Boxa
Je l' vidite vi koji je naslov ove teme??? Admine molim te premestaj sta treba u neku temu za G

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 5:08 pm
od Falcon037
nidza napisao:
alonso14 napisao:U d modu daje podosta, pisao sam vec, samo treba progresivno traziti limit. To vrtenje tockova, o kome se prica I misli kad se kaze ugasen asr je nesto sto samo rasipa vreme. Svakako, I ja Kazem steta sto nema opcija za 0 asistencija, ali tako je kako je.
Vrtenje točkova rešava LSD, naravno da nije dobro jer se tu rasipa moment, a nema ga baš u višku.
LSD rešava do nekle ali nije ni on svemoguć, ja ga imam i nisam nesto preterano zadovoljan.

Starac je lepo napisao treba tu uštelovati nogu, nije poenta gas u patos.

Re: ARCS vs Bud3 track day 2019

Poslato: Uto Sep 24, 2019 5:19 pm
od alonso14
Ovde cemo nastaviti diskusiju :)

Re: :: BG 2k19 :: Slike, utisci

Poslato: Uto Sep 24, 2019 9:15 pm
od mirdza
starac vujadin napisao:Asistencije upravljanja više otkidaju od vremena nego podupravljanje. Ovo naravno važi za vozače koji su iznadprosečno dobri. Za ove druge, koji su u većini, a koji ne znaju da se približe maksimumu koji pruža auta ili ne znaju da voze na granici važi obratno.

Kažu da u ovim poslednjim verzijama Fiće Abartha el.diferencijal i kontrola proklizavanja radi jako dobro i manje štroje dinamiku auta na granici nego ranije kod drugih kola iz grupacije.
Dok sam imao 155KS stalno sam vozio sa isključenim ASR. Kada sam imao 250KS, gasio sam ga rijetko ;) Ovo kratko vremena što sam vozio sa 280+KS ni ne pomišljam o gašenju. Gubljenje trakcije pri 100+, na suhom i sa semi slickom - bez problema!
ESP dozvoljava baš mnogo. Kalibrisan je da se ne uključuje do momenta kad već misliš da je kasno :)