ARCS vs Bud3 track day 2019
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Ubico, nedostajao si
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Neznaš koja je veća drtina 1. ili 2. mesto
Slike su odlične a ona gde se vidi pola Subarua i pola bele Giuliete je savršena
Slike su odlične a ona gde se vidi pola Subarua i pola bele Giuliete je savršena
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
- miro91
- Garaža: - AR GT 1.9 JTDm
- AR 147 1.6 TS - Lokacija: Aleksandrovac - Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Ja sam sad provalio da sam vozio na 2.2 pritisku a u knjizici pise za 17ice 2.5. To je vrv razlog sto su gume sad ovakve
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- PetarP
- Garaža: nemam garažu
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Vesanje ti je premekano za stazu.miro91 napisao:Ja sam sad provalio da sam vozio na 2.2 pritisku a u knjizici pise za 17ice 2.5. To je vrv razlog sto su gume sad ovakve
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
piiiip je naci pritisak za komercijalnu gumu. Ali 2.2 na hladno zvuci kao dobar izbor, jer onda ce iti 2.5-2.6 na toplo sto je ok da ucvrsti bocni zid a opet verovatno ne previse za tu tvrdocu gume. Slik i polu-slik se voze tipa na 1.5/1.6 hladno da bi posle skocilo na 2.2/2.3.
Light is Right
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Mnogo pritisak zavisi od modela gume, cak i kad su u istoj dimenziji, ja dok sam imao Continental napred i Hankook pozadi, duvao sam 2.3/2.1, kad sam presao na 4 Michelin u istoj dimenziji, morao sam da duvam 2.75/2.4 jer u suprotnom je zvakalo bok gume. A da ne ulazim u pricu o tacnosti manometara, razlike od 0.2-0.3 su ceste a najvecu koju sam izmerio je 0.8. Zato je bitno imati svoj manometar i bazirati se uvek na njemu i povecati/smanjiti pritisak po potrebi. To sto pise u fabrickim preporukama je za neupucene ljude koji nemaju ni koncept koliko se duvaju gume, a kamoli kako to utice na karakteristike auta. Kao recimo moj drug iz srednje koji je isao na pumpu, namestio kompresor na max koliko moze i onda duvao gume odprilike
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Fabrička specifikacija za Abarth kaže 2,3/2,1 pri 215/45/17. Federal 595 sam vozio na 1,8/1,6, P-zero Corsa 205/50/17 (ali realno šira) na 1,4/1,1, a Syron 225/45/17 mi se "motao" na 1,7/1,5. Sve na istoj stazi.
BTW P-zero Corsa je najbolja guma koju sam ikada vozio.
BTW P-zero Corsa je najbolja guma koju sam ikada vozio.
R4T
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Ja ispod 1.6 ipak ne bih mogao na stazu, nekako mi mnogo mlitavo to.
Tj ne bih mogao da se zagrevam 3 kruga i da cekam da pritisak poraste preko2 bara
Tj ne bih mogao da se zagrevam 3 kruga i da cekam da pritisak poraste preko2 bara
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Pa ti uradi naopako, naduvaj propisano, izvozaj tri kruga pa izadji sa staze da izduvas
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
@falcon
Govorim o gumama sa kevlarskom osnovom, projektovanima za stazu
Govorim o gumama sa kevlarskom osnovom, projektovanima za stazu
R4T
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Druga pravila važe za poluslik i slik. Bok je toliko tvrd da se čak i sasvim izduvana ne deformiše, poput RoF guma. Pritiscima se reguliše temperatura i na osnovu nje optimalno prianjanje.
Zato se za stazu i uzima poluslik ko voli TD, ne jer je nešto brža, tj. ove najjeftinije definitivno nisu brže od top UHP guma, ali možeš da se igraš ceo dan, dok bi UHP sahranio. Videli ste i sami našta vam liče ćoškovi UHP guma, dok je neki malo tvrđi poluslik ko nov, jedva potrošen.
Zato se za stazu i uzima poluslik ko voli TD, ne jer je nešto brža, tj. ove najjeftinije definitivno nisu brže od top UHP guma, ali možeš da se igraš ceo dan, dok bi UHP sahranio. Videli ste i sami našta vam liče ćoškovi UHP guma, dok je neki malo tvrđi poluslik ko nov, jedva potrošen.
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Prednje tople bile 2.6. Zadnje nisam proveravao jer je ok lezao pozadi pa nisam puno petljao.
Proverio hladne prednje 2.2, a zadnje 2.1.
Malo off,
Guma je GY Asy 3. Trenutno sam presao 30.000km sa njima i dva TD-a. Mislim da mogu da ih vozim jos toliko jer sam ih rotirao pre koju hiljadu a ima i dalje sare. Malo ukošene, ali ce se izravnati.
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Prednje tople bile 2.6. Zadnje nisam proveravao jer je ok lezao pozadi pa nisam puno petljao.
Proverio hladne prednje 2.2, a zadnje 2.1.
Malo off,
Guma je GY Asy 3. Trenutno sam presao 30.000km sa njima i dva TD-a. Mislim da mogu da ih vozim jos toliko jer sam ih rotirao pre koju hiljadu a ima i dalje sare. Malo ukošene, ali ce se izravnati.
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Mislim da treba trunku nizi pritisak a siguran sam ti trebaju bolji nagibi na tockovima. Jer je ovo ocigledna posledica nedostatka istog, spoljna strana degradirana vidno u odnosu na unutrasnju.
Light is Right
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Misliš da je do nagiba a ne do mog nasilja na njima?
Sve je u meri bilo mesec dana pred TD. Verovatno za stazu moraju da idu drugi nagibi...
Sve je u meri bilo mesec dana pred TD. Verovatno za stazu moraju da idu drugi nagibi...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Pa do oba. Ti kada vozis na stazi guras auto preko granice 'redovnog', tako da za stazu bez -2 prednjih nagiba nemas sta da ocekujes. Moze auto lepo da lezi i u stock formi, opet tu ima prostora za napredak. Prosto je - pogledas trkacke edicije datog vozila i vidis mnogo toga. Na komercijalnog gumi narocito se guraju veliki nagibi, ne bi li se kompenzovao nedostatak bocne tvrdoce i lepljivije smese same gume.gpendula napisao:Misliš da je do nagiba a ne do mog nasilja na njima?
Sve je u meri bilo mesec dana pred TD. Verovatno za stazu moraju da idu drugi nagibi...
Light is Right
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
-2° ukupno ili po točku?
@Falcon
Uzmi u obzir da je V6 težak.
@Falcon
Uzmi u obzir da je V6 težak.
R4T
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Verovatno misli po tocku. Mada nagib varira od puno stvari, recimo ja sam sa 2.85 spustio na 1.9. Jer igranjem sa geometrijom sam postigao da kad se skroz smota volan da tocak dobije isti nagib koji sam i pre imao.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
-2 po točku, naročito na komercijalnu gumu. Mora postojati nagib da bi auto ležao, fizika jbg. Na FWD napred nagibi -2 ili više, nazad između -0.5 i -1. Na zadnjoj vuči slično, jer gde je prenos snage ne treba preveliki nagib a opet - napred se mota i namešta auto.
Light is Right
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Ostaviću ovaj nagib, a sebe ću korigovati.
Jbg, auto za svaki dan...
Jbg, auto za svaki dan...
- Andrej
- Garaža: Jugo 1603
Jugo 1520
Jugo 1299
Alfa 147 JTDm
Alfa 159 Sportwagon
Alfa GTV Cup - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: ARCS vs Bud3 track day 2019
Viktor?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”