VW Tiguan 2.0 TDI

stef147
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS
Ford focus 1.8tdci
Lokacija: Bujanovac
Lokacija: Bujanovac
Postovi: 63
Pridružio se: Čet Maj 09, 2013 8:45 pm

VW Tiguan 2.0 TDI

Uto Okt 22, 2013 4:36 pm

Evo da predstavim auto mog dobrog druga, VW Tiguan 2.0 TDI blue motion, 2011'. Dakle motor 2.0, 110ks. Od opreme ima START-STOP sistem, fabricku navigaciju, razne bezbedonosne sisteme, hrom paket, 17" felne, parking senzore itd. Auto je dosta korektan, udoban i dosta dobro ide s obzirom na tezinu i samo 110ks. Evo nekih slika. Pozdrav
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Bug
Contact:
Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
Lokacija: SUbotica
Lokacija: SUbotica
Postovi: 844
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:41 pm

Re: VW Tiguan 2.0 TDI

Pet Okt 25, 2013 10:39 am

kojeg god VW da pogledam meni se nikad njihova unutrasnjost nije svidela, spolja jos nekako ali iznutra uzas, sve neke ostre linije, ravno, plocasto...i nikad mi u glavu nece ici paljenje svetla na tockic a parking i sl na rucicu(mozda zato sto stalno vozim 'talijan&co aute?)

Inace kako reaguje taj STOP-START sistem? Vredi cemu?
stef147
Garaža: Alfa Romeo 147 1.6 TS
Ford focus 1.8tdci
Lokacija: Bujanovac
Lokacija: Bujanovac
Postovi: 63
Pridružio se: Čet Maj 09, 2013 8:45 pm

Re: VW Tiguan 2.0 TDI

Sub Okt 26, 2013 1:39 am

Jeste, enterijer nije bas nesto uradjen, trebalo je to dosta bolje s obzirom na klasu vozila. Sedista su dosta jednostavno uradjena, a ima i puno one krte jeftine plastike.
START-STOP
kada se auto zaustavi, menjac se izbaci iz brzine i pusti se kvacilo motor se gasi. Ostaju ukljucena svetla i radio, gubi se servo. Kada se ponovo nagazi kvacilo moze da se oseti prvo nekoliko milimetara lufta kada pocinje paljenje motora (cuje se verglanje, smanje se farovi) i dok se pritisne do kraja motor je vec upaljen i moze da se vozi. Sa strane izgleda kao da se auto ugasi kod svakog zaustavljanja i da se ponovo pali prilikom kretanja. Ponekad kad je velika guzva kreni stani auto se upali i ugasi i 10ak puta pa i vise. Mislim da to nije dobro za motor narocito kod ostrije voznje izmedju semafora pa zaustavljanje i svaki put gasenje. Moze da se deaktivira, ali je prilikom sledeceg paljenja ponovo aktivan. Potrosnju moze da smanji u zavisnosti od uslova, ali po meni zanemarljivo. Inace na ekranu stalno pokazuje u kojoj brzini je najekonomicnije za voznju pa tako u gradu i na 40-50 preporucuje 4. brzinu.

Povratak na “Automobili Prijatelja”