Jugo 1581cc 4x40mm
Poslato: Sub Jan 14, 2012 12:28 am
Posto osim zajednicke ljubavi prema Alfi nemam sta pametno bas da pisem ovde, a vidim ima vec par slicnih tema, dok ne bude prilike da se pise o nekoj Alfi posluzice i ovaj Jugo.
Ukratko...
Jugo '89 godina, registrovan u Banjaluci prvi put, kupljen 2007 u originalnoj beloj boji i par limarskih zahvata nekih jeftinih limara. Rastavljan, sastavljan... nekoliko puta. Auto sa svrhom da se vozi svaki dan i da bude hobi i sto vise uzivanja. Trenutno 80% dovrsen, posle drugog farbanja i temeljitijeg pristupa radovima usled nakupljenog iskustva i nedostatka zdravog razuma, po sistemu sve za Juga, juga ni za sta. 90% auta je mojih dve ruku delo, ostatak je pomoc drugara, majstora... izdvojio bih porodicu Vidosavljevic. :cool :king
Motor je stari dobri SOHC 1581cc, port match na glavi sa ventilima U/I 39,5/31. Usis cine dva Dellorto DHLA 40 karburatora, izduv Supersprint look a like grana, custom made. Bregasta je CatCams 291 stepen, lift 10.75mm.
Trap je skrojen sa Bobo Sport amortizerima, ramenima od floride, polijamidima umesto gumica, alu nosacima balans stangle, pojacanim viljuskama od Zastave Poly, SKF lezajevima, Uno turbo kocnicama sa Brembo diskovima i ostatak pedantan i utegnut. Kao finalni deo - RSL Motorsport 7x13, Dunlop SP Sport 2000.
Sto se skoljke tice, limarski posao uradjen koliko detaljno sam umeo/mogao, ofarbana u Alfa Romeo fabricku boju, sa roll cage-om unutra i seam welding-om gde je trebalo. Dva Sparco Juniora sa pojasevima u 3 tacke, satovi od Delte Integrale i ostali minimalizam su deo enterijera.
Malo slika, cisto da potkrepim napisano...
Na dan kada je kupljen
Nastavak
Grana za horizontalce
Stelovanje od strane cika Boboa
Winter setup
Ukratko...
Jugo '89 godina, registrovan u Banjaluci prvi put, kupljen 2007 u originalnoj beloj boji i par limarskih zahvata nekih jeftinih limara. Rastavljan, sastavljan... nekoliko puta. Auto sa svrhom da se vozi svaki dan i da bude hobi i sto vise uzivanja. Trenutno 80% dovrsen, posle drugog farbanja i temeljitijeg pristupa radovima usled nakupljenog iskustva i nedostatka zdravog razuma, po sistemu sve za Juga, juga ni za sta. 90% auta je mojih dve ruku delo, ostatak je pomoc drugara, majstora... izdvojio bih porodicu Vidosavljevic. :cool :king
Motor je stari dobri SOHC 1581cc, port match na glavi sa ventilima U/I 39,5/31. Usis cine dva Dellorto DHLA 40 karburatora, izduv Supersprint look a like grana, custom made. Bregasta je CatCams 291 stepen, lift 10.75mm.
Trap je skrojen sa Bobo Sport amortizerima, ramenima od floride, polijamidima umesto gumica, alu nosacima balans stangle, pojacanim viljuskama od Zastave Poly, SKF lezajevima, Uno turbo kocnicama sa Brembo diskovima i ostatak pedantan i utegnut. Kao finalni deo - RSL Motorsport 7x13, Dunlop SP Sport 2000.
Sto se skoljke tice, limarski posao uradjen koliko detaljno sam umeo/mogao, ofarbana u Alfa Romeo fabricku boju, sa roll cage-om unutra i seam welding-om gde je trebalo. Dva Sparco Juniora sa pojasevima u 3 tacke, satovi od Delte Integrale i ostali minimalizam su deo enterijera.
Malo slika, cisto da potkrepim napisano...
Na dan kada je kupljen
Nastavak
Grana za horizontalce
Stelovanje od strane cika Boboa
Winter setup