Z128 Jolly Jumper

spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Z128 Jolly Jumper

Sre Avg 31, 2011 1:04 pm

Moja 128,stigla kod mene kao poklon od dede,projekat dugo traje,ima dosta planova,a malo vremena,od fakulteta retko sta postizem,mada nadam se da cu za par godina da zavrsim sve sto sam naumio.

Motor je malo doradjen,mada sam stao na pola sa radom nove glave za njega i muke sa karburatorima, vozio sam 32/32 Weber sa Speciala,ali on je sada na prodaju i delovi verovatno idu na prodaju jer imam problema sa diznama za DHLA karburatore,tako da ce zbog njih verovatno za godinu dve ici 1.6 motor,a jacu do tada da skupljam novac i da se strpim.
Treba mu i farbanje,boja je losa od stajanja,nije lupan,sem sto su na parkingu bila zakacena krila-tako mi deda rekao i to je menjano,nigde nije truo,za divno cudo,star je 22. godine.
evo slika kada je stigao:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C03640.gif
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C03642.gif
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 3635-1.gif
pa felne:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7475_n.jpg
Zastavini retrovizori zamenjeni Vitalonijevim sa Una T
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 4070-1.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04076.jpg
volan:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 4088-1.jpg
tabala od speciala,stigla u jako losem stanju pa sam je sredio:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 01-2-1.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 4090-1.jpg
sada izgleda ovako:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 2271_n.jpg
buduca rucica menjaca,posto je trenutno ona kuglica:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 0001-3.jpg
ugradjena salterica od Juga i zbog kraceg hoda:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... CD0001.jpg
koska i sanke:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04254.jpg
motor je prljav od stajanja,posle je vozen na pranje,ne zamerite mi...presao je smao 34000km kada je dosao kod mene.
prednji stelujuci amortizeri od Nuneta,montirani na auto,sa oprugama od Honde:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... CD0012.jpg
naravno ofarbani su...nemam slike kako izgleda auto od kada je spusten,ali bice kada odem kuci,nije puno spusten,samo malo da se vidi da nije standard,auto lezi kao po sinama,ali fali jos stvarcica oko trapa da to bde savrseno kako sam zamislio.
felne i izgled auta sa njima pre spustanja:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04293.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04291.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04292.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04299.jpg
a evo i karburatora koje planiram da montiram i zbog kojih se trudim da sto bolje sredim auto da bi ih montirao,jer su mi san...
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... C04340.jpg

Bice jos slicica,jer projekat sporo napreduje,imam puno planova,auto sredjujem skladu sa vremenom u kome je napravljen i valjda ce biti ok,takodje mama i tata ne finansiraju nista vec studiram i novac koji sam zaradim sa strane ide u auto i u benzin...sada samo sitnice sredjujem dok ne skupim para za farbanje i motor...uglavnom rasprodajem visak delova koje imam. Bavim se restauracijom volana (plasticnih,drvenih i tapaciranjem volana,ugradjujem led osvetljenje u cajgere i radim varijantu da svetle brojevi kod automobila gde to nije fabricki,znaci sve varijante :) )
sto se trenutnog tuninga auta tice,sem trapa radjena je glava,povecana kompresija,trebam da nabacim bregu od speciala i to je,druga glava se radi za 1.6,pa ako Bog da da to ugradim,inace sve na autu sam sam uradio...to mi je hobi,po profesiji sam zubni tehnicar i student medicinskog,tako da se snalazim i svaki savet je dobrodosao.
za projekat su zrtvovani ovi volani:
ovaj je josu uvek na prodaju:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... utic/v.jpg
ostali su prodati:
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... 0001-1.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... CD0018.jpg
http://i767.photobucket.com/albums/xx31 ... CD0014.jpg
Jako mi je zao zbog prodaje Abarth volana,ali morao sam da bi uspeo da isfinansiram fax,inace nikada ga ne bi dao. :(
nadam se da nisam udavio i da imate neki dobar savet za mene.
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
alfa&omega
Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive
Lokacija: Prijepolje
Lokacija: Prijepolje
Postovi: 3145
Pridružio se: Pet Dec 05, 2008 3:47 am

Re: Z128 Jolly Jumper

Sre Avg 31, 2011 1:17 pm

lepo ti to sve radis, svaka cast, samo polako i strpljivo :wave: Ovi Abarth volani su bili fantazija, steta sto si ih prodao.
Slike ne moras da postavljas preko photobucket-a, imas u dnu prozora gde kucas tekstualni deo Add image to post i preko toga stavljaj slike, lakse je
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Administrator
Administrator
Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet
Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Postovi: 6293
Pridružio se: Sub Apr 18, 2009 2:54 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sre Avg 31, 2011 7:45 pm

Samo napred :drink :beerchug:
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sre Avg 31, 2011 7:57 pm

Svaka cast lepa ti je VIII-ca,a extra mi se svidja sto si se potrudio da nabavis cajger od specijala :medal: .
Nema boljeg,ja sam ga imao na svom kecu,bio sam srecan kao kuce u liftu kada sam natrcao na njega :D
A Man's Got to Know His Limitations...
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sre Avg 31, 2011 8:28 pm

@alfa&omega
slicice su bile postavljene,pa sam linkove kopirao,inace cu da postavljam slike kao sto si mi rekao.


Hvala vam na lepim komentarima,zaista znaci,obavestavacu lagano kada se nesto bude radilo na autu.

Inace satove sam jurio tri godine i kada su uleteli nisam znao sta cu od srece...mislim da volan koji je na kolima i satice nikada necu da prodam.
Sada trenutno jurim staru tablu i neka bolja sedista da sve to lepo uklopim,nadam se da ce uskoro da bude i to gotovo. ;)
Serbian Car Fans
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Uto Sep 13, 2011 4:27 pm

Evo malo novosti,probao sam kako stoji Monte Carlo volan,u ok je stanju,koza odlicna original,taster takodje odlican,samo sam morao da ga lepo ocistim,jedino paoke moram da prefarbam ili poliram...mada mislim da cu najradije da ih farbam u mat crnu. Montirao sam i aparat za gasenje pozara koji sam dobio za rodjendan od druga. ostalo sve isto...Prvom prilikom da sredim policu zbog satica,ali se sve nadam da cu da naletim negde na staru tablu,pa ih ne diram.
Slika
Slika
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
G0XY
Garaža: Mito QV
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Postovi: 6713
Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 12:21 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Uto Sep 13, 2011 5:27 pm

Super izgleda,ofarbaj slobodno paoke u mat crnu boju (gledaj da bude otporna na UV zrake),a jos ako nadjes staru tablu,ima da se uklopi volan samo tako :thumbsup:
A Man's Got to Know His Limitations...
Korisnikov avatar
Jurke
Drug Član
Drug Član
Garaža: ex 156 1.8 (2.0) TS
ex 156 1.8 TS
ex 147 1.9 JTDm
ex 156 1.8 TS Polizei
ex 159 Rosso 1.9 JTS
ex 166 Grigio 2.4 MJet
156 1.9 MJet 16V SW
Lokacija: Srbija
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1540
Pridružio se: Pet Nov 28, 2008 9:43 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sre Sep 14, 2011 4:20 pm

Pohvale za entuzijazam :good:

Ajd ako naletiš na još jednu bregu sa specijala javi i meni, hoću da mi malo živne Florida pa ganjam to :grin:
Алфа Ромеотик

"Ал' тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветија!" Његош
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sre Sep 14, 2011 6:13 pm

Vazi,nije problem,ako naletim na bregu javljam. Hvala Goxi, mislio sam da su sve otporne na UV,ali ok. Bice slika obavezno ako uleti tabla ;)
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1855
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Uto Sep 20, 2011 5:42 pm

Pa lepi planovi za sredjivanje 128, na pravom si putu :drink

PS: A jel mogu i ja da stanem u red za tu bregastu od Specijala :grin: Mada od mene ne mora ni ona, moze i sa nesto vise stepeni i lifta ali ne mnogo :grin:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Uto Sep 20, 2011 7:26 pm

hvala :wave:
Serbian Car Fans
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper + kupio Yugo Cabrio

Čet Feb 06, 2014 2:06 am

Dugo se nisam javljao.

Sa Osmicom nista posebno novo, sem da imam pojaseve u cetiri tacke na oba sedista i polirane BBS. Trenutno je na celicarama zimskim. I dalje mi baca osmeh na lice kad god sednem u nju. Jos uvek skupljam volane, tu se nista nije promenilo i ne pada mi na pamet da prodajem neki pa ne znam sta da je. Opet imam Abarth volan, kupio ga nazad. :D :lol:

Osmica je vikend vozilo, natocim 2000 i pun gas dok ne isteram do kraja,svaki ili svaki drugi vikend. Problem su mi dupli karbovi sa Alfe 75, trebaju mi manje dizne, ovi malo prelivaju. Inace trazim jeftine karburatore za Alfe 33 da montiram na Juga.

Novosti su, kupio sam Jugo Cabrio. Sada mi je mozda malo zao, da sam sacekao sa kupovinom godinu dana mogao bi da kupim Alfu 33 iz NS-a koja mi se jako dopala, ima je u oglasima. Cena ista kao za mog Juga pre godinu dana. Ziv se jedem, a ne znam ko bi kupio Jugica, ne bi ga ni prodao svakome, iskreno.

Prica oko Juga ide ovako:

Obzirom da ima plin, ne izlazim iz njega i vise ga vozim od Osmice. Nemam neke posebne planove za njega, sem dovodjenja u sto bolje fabricko stanje, mozda farbanje i spustanje,ali mozda. Alu felne sam pripremio, samo jos da se namolim i sredim ih za montazu.

I OBAVEZNO cackanje oko motora, montaza karburatora sa Alfe 33 1.3 ukoliko ih nadjem za neke pristojne pare, jer sam presusio finansijski u zadnje vreme. :yipi: :quadrifoglio


Zaradim ja tu neke pare i resim da kupim auto koji ce mi sluziti za vozikanje po Novom Sadu. Gledao oglase jedno nedelju dana, dve...razmisljao o mogucim automobilima, obzirom da nisam imao mnogo para, vratim se ja ipak na Zastavu koja je meni ipak najlaksa i najjeftinija za odrzavanje jer dobrih Alfi za tu cifru nije bilo ni za lek. Gledao neke matore Konforte, trule Mediterane, Jugice...na kraju mi sine da bi, kad se vec sprdam i bacam pare, kabriolet bio super ideja. Izmedju Golfa, BMW-a kockice i Juga, opet ja prelomim na Juga.

U oglasima nadjem jednog blizu Leskovca za kog kasnije ukapiram da sam ga dve godine pre toga gledao pored banke i tajno prizeljkivao da je moj, radost ne mozete da zamislite. Kada sam otisao da ga vidim bio je u daleko losijem stanju, ali sam resio da ga kupim kao da je poslednji na svetu, makar se raspao do Leskovca - ljubav na prvi pogled.
Dovezli ga taj isti dan kada je kupljen, sredili papire i cekala se registracija. :bounce:

Spec. 1.3l, karburator, '99. godiste, atestiran plin, dobio na njemu pet Wintere, tonirani prozori,tonirana soferka, maglenke, tonirani retrovizori, gumeni USA branici, nova tabla, mnogo muke i osmeh od uveta do uveta. :) Zanimljivo za Jugice kabriolete je taj da uglavnom nemaju zadnja stakla, ovaj moj ima sva stakla. :)

Ovako je izgledao kada je napokon stigao u Le:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


Sto se tice falinki prica je bila ovakva:
farovi nisu radili-problem ablender.
maglenke ni danas ne rade, radi samo zadnja,verovatno sijalice.
krov je bio krs totalni, pocepan na milion mesta, probusen, truo, rasiven i da stvar bude jako zanimljiva, pustao je samo na mestima gde su bile rupe...hidraulika za podizanje i spustanje je radila super.
nije bilo desnog retrovizora, neki genije je stavio staklo od obicnog Juga, stari tip.
falile ratkapne, sedista-jedno moze da podesava naslon, a drugo napred/nazad.
nije imao muziku sto je trebalo da bude standard,
trulo oko otvora za plin, trula zadnja sina branika.
Limarija je generalno odlicna sto me je jako iznenadilo, bilo je koje peckice na rubovima i to je to. Samo mora da se odradi ponovna zastita patosa, ali to kada malo sakupim para.

Krs, ali moj krs. :)
Ovo je slika kada je napokon stigao u Novi Sad:
Slika
Nastavice se...
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Čet Feb 06, 2014 1:44 pm

Simpa pricha :)
Izvestavaj o progresu ;)
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Čet Feb 06, 2014 5:22 pm

:drink hvala. Izvestavacu naravno ;)
Serbian Car Fans
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Čet Apr 24, 2014 9:13 pm

Update:
Slika

Nakon prozivke da je zvanicno vozilo stranice "trulja", da napisem par reci o tome. Ideja je bila kupiti i srediti auto za 1000e u cemu sam uspeo, ali obzirom da mi se auto jako dopao resio sam da nakon dve godine od kupovine predjem tu granicu jer je ovaj auto to zasluzio. Kupljen je nov krov sa konstrukcijom i zamenjen, zatim je sanirana rdja kod tocilice za plin i nesto sitno na rubovima Stavljen je nov suvozacev retrovizor i staklo za Cabrio, jer retrovizor prolazi kroz staklo. To je bilo to od onih planova u sklopu 1000e.

Inace ovo je auto koji nedeljno prelazi 560km otvorenog puta (regionalnih i magistralnih) i oko 50km autoputa. Vozi se kombinovano LPG-Benzin. Potrosnja 1.3 motora na karburator je 7l benzina mesovite voznje i 8l-9l plina zavisno od toga koliko mi je teska noga. Moze i manje, ali nisam pokusavao. Sem gore navedenih ulaganja, odradjen je veliki servis kada je kupljen,mali servis koji se radi svake godine(zamena ulja i filtera), zamenjene su prednje kocione plocice i sijalice u maglenkama, regler. Na slici je auto nakon zamene krova. Radovi ce naravno biti opisani na stranici.

Pored izgleda, jako mi se dopalo to sto je 1.3 karburator u prilicno dobrom stanju, novi tip hladnjaka, kocnice sa Floride, i menjac koji je bukvalno kao nov, jos uvek ima onaj osecaj vodjenja u brzinu kao kod novih Jugica i normalno, ne krce sinhroni.
Ako sam nesto zaboravio pitajte, ali pisacu uskoro jos o autu.
Serbian Car Fans
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sub Apr 26, 2014 2:23 pm

Dan kada je auto stigao u NS:
Slika
Slika

Odradio sa drugarom, velliki servis na trotoaru naravno, spakovao torbe i krenuo za NS bez testiranja auta, ako ne racunamo voznju na tehnicki i voznju od mesta kupovine do kuce. :) Kao u Roadkill emisiji. :)

Koja nedelja kasnije:
Obavezno slikanje na tvrdjavi...neki drugari su mi zamerili da sam slikao pogresan objekat u pogresno vreme na dobrom mestu. hahaha

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


:drink
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
delic
Garaža: 156 SS
Lokacija: BBR
Lokacija: BGD
Postovi: 580
Pridružio se: Sub Mar 27, 2010 10:28 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Sub Apr 26, 2014 11:44 pm

Lepo,nemoj 32-32 da bacas to je najbolji karb za taj auto,samo ga sredi(pod uslovom da osovine nisu dobile mnogo lufta)

Ona dva dvogrla sa djulijete ili 75 nece da rade na 1.1 motoru,isuvise slab za toliko napajanje.

Ako mislis da radis 1.1,nemoj da gubis vreme sa busenjem glave,nadji glavu od 1.3 specijal(kanali su us-26,iz-26) i samo upoliraj kanale usis-izduv,eventualno izduv do 28 i nista vise.

Nemoj da te loze da skracujes vodjice ventila po kanalu,nije dobro vodjenje ventila i vise se gubi na zaptivanju nego sto se dobije na protoku.

Na glavi od 1.3 moras da skines preko milimetra da bi digao stepen za 1.1,nemoj ici preko 11 jel ce ti goreti klipovi(nememo gorivo za to)

Na tu glavu mozes da stavis usisne ventile od Floride 1.4 siri su 2mm,samo treba da preradis siceve sve ostalo odgovara.

Bregaste uske ili siroke nemaju mnogo veze sa snagom na tom motoru,nemoj bespotrebno da bacas pare samo stavi ispravnu.

Ono sto je bitno da bi isao doteraj velike opruge ventila da imaju 52kg na visini od 26mm,male stavi sto mekse.Kad se sklopi glava ventili bi trebali na strani bregaste da budu sa sto manjim odstupanjem a ne ko zubi testere,onda spustanjem kucista ides na sto tanje plocice i imas manje mase na ventilima.

Obavezno napravi slicovanu remenicu bregaste posto posle spustanja glave neces moci da dovedes razvod u nulu,bezace ti pola zuba.

Ako mozes da nabavis marelijev razvodnik sa ritma oznake mislim 135s,to ce ti dati malo bolji ugao zakretanja paljenja na visim obrtajima.Paljenje stelujes na ugasenom motru na 5 stepeni(za razv. sa platinama) i to mora da ide :hbg
Korisnikov avatar
YUgisa
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Postovi: 1855
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 1:58 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Ned Apr 27, 2014 7:52 am

Moja glava ima fabricki 27mm kanale :lol: Bolje onda da stavi 1.4 glavu, dobije odmah 29mm kanale i veci usisni ventil koji je 37.5 u odnosu na fabrickih 36mm ;) Za 1.3 glavu treba skinuti mnogo vise jer na 1.1 glavi se skida 2mm za toliku kompresiju, plus 1.3 nema odgovarajuci precnik komore pa samo povecava sansu za detonacijom i gorenje dihtunga glave... Usisni kanal nema smisla polirati kod karba jer je brzina smese 0 na zidu pa nece ici brze od toga a za razliku od toga rapavost zida ce dati turbulentno kretanje koje ce pospesiti mesanje goriva i vazduha i kvalitetnije sagorevanje. Ono sto ima smisla polirati je ventile.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Ned Apr 27, 2014 10:32 am

Hvala na dobrom odgovoru. 128 je u garazi, ceka koju godinu da zavrsim fax, provozam je samo vikendom i registrovana je normalno. Iz Juga ne izlazim trenutno, ima plin i dobar je za zezanje, putujem na fax Jugom, zato toliko prelazi. Zimi ne vozim svoje automobile, sede u garazi. ;)

Na kraju sam odustao od tih karburatora, nisam nasao dizne, tako da i oni cekaju malo bolje vreme, cak sam razmisljao i o postavljanju samo jednog Dellorto-a samo eksperimenta radi, ali slabo sa vremenom. Normalno, ostao je 32/32. Nisam apdejtovao temu, ali na 1.1 je stavljena 1.4 glava, iskubicirana za stepen kompresije 10.5:1.

Ventilima su obradjene pecurke, ispolirao kanale (ne do visokog sjaja) vec samo uklonio tragove liva, da budu ravniji kanali i zatim grubom smirglom, stavio gore pomenutu bregastu i osvezio ostatak motora jer nije bilo potrebe za obradom.

Vodjice nisam hteo da diram, da ne rizikujem i nisam smeo da se igram sa oprugama ventila, ostavljene su standard jer nigde nisam pronasao podatke o oprugama i kako se podesavaju.Izduv ostao standard 4-2-1 duz bez srednjeg lonca.
Slicovana remenica je kupljena, ali je razvodnik ostao standard, elektronsko paljenje imam.

Sve sam uglavnom radio sam uz pomoc druga, ali je za stelovanje moralo da ide kod majstora (drugara) jer sam ja hobista, pa nisam hteo da rizikujem ozbiljniju havariju na motoru.
Obzirom da je motor za grad, nisam olaksavao nista u bloku, inace sam razmisljao i gledao sam da ne preterujem da ne bi izgubio elasticnost motora, takodje sam odradio portmatch. Motor ide prilicno dobro, dosta bolje od standardnog, ja odusevljen i zadovoljan, za zezanciju mi vise nije potrebno, mada kada budem imao uslova da bude pravi vikend auto kako sam zamislio bice ozbiljniji motor, najverovatnije 1.3 do granice, koliko moze. Inace imao sam malo problema sa stelovanjem karburatora nakon kompletne reparacije,patio sam se par meseci ali reseno je sve.

Menjac 13/53 sa cetiri brzine, skratio sam hod salterice montazom Jugove salterice. Trap, napred stelujuci, nazad kraceni amorti, planirao sam poliamide i nikako da montiram, naravno koska i sanke su na autu, do sada nigde nije pokazao da je pukao za dve godine voznje, naravno, skoljka je zdrava sto je najbitnije i super je osnova.

@delic Hvala puno na ovim informacijama i ovako dobrom postu, da znam za ubuduce. Probacu da nadjem razvodnik.
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
delic
Garaža: 156 SS
Lokacija: BBR
Lokacija: BGD
Postovi: 580
Pridružio se: Sub Mar 27, 2010 10:28 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Ned Apr 27, 2014 3:32 pm

Razvodnik proveri dobro posto je to dosta staro pa je malo verovatno da ces naci ispravan,u svakom slucaju i elektronac zavrsava posao.

Za dizanje stepena kompresije moze i da se obradi blok,sto se tice glava manje se skida sa glave 1.3 nego 1.4 posto je manja zapremina motora pa je logicno manja zapremina cilindra i samim tim manje treba smanjivati komore.

Sto se komora za sagorevanje tice ni na jednoj od tih glava nisu dobre fabricki,to se naknadno doradjuje.Najvise se dobije izmestanjem osovine klipa ali to je komplikovano....

Jako bitno u svemu je stanje polumotora,ako su cilindri ovalni i nemas dobre tolerancije klip cilindar to nece da ima snagu na obrtajima,el.pumpa za gorivo ti takodje rasterecuje motor i stedi lezajeve male bregaste,koji znaju da prave ozbiljne probleme sa pritiskom ulja.

Sirina kanala na glavi je uvek diskutabilna po meni usis nebi trbao da bude preko 26-27 mm a izduv 28mm.

Izduvna grana je problem za obradu posto je gus,a dalje je lako uzmes duplu cev od starijih modela do ispod motora odatle po volji...

Probaj na 32-32 prvo grlo 170 vazduh 110 gorivo na fabrickom mesacu mislim da je f-48 i drugo 190 vazduh 130 gorivo na fabrickom mesacu.


Za ler nadji dizne 47 ili 50 ako je pojacavan motor,fabricke 45 su male i mora da se pusta mnogo vazduha pa ruzno sisti karb. na leru
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Ned Apr 27, 2014 8:23 pm

Pregledan je blok, nije bio za obradu jer sam za osnovu imao motor koji je presao oko 40 000 samo, jos su se videli tragovi od honovanja. A nesto mi se nije obradjivao blok, preporucili su mi i to, ali nisam bio siguran. Eto zaboravio, el. pumpu planiram da kupim i za Juga i za 128, jer na Jugu imam problem da mi posle dva dana voznje na benzin pumpa nabije pritisak benzina tek posle bas dugog verglanja, sto znaci da je moguce da je otisla, pa je bolje zameniti je elektricnom.

Probacu, mada mislim da su mi na oba grla iste dizne, 110 su benzinske sigurno, a za vazduh ne mogu da se setim. Ler je standard...

Razmisljao sam i o 34/34 karburatoru,ali odustao jer smatram da nije dovoljno jak motor za njega.
Serbian Car Fans
Korisnikov avatar
delic
Garaža: 156 SS
Lokacija: BBR
Lokacija: BGD
Postovi: 580
Pridružio se: Sub Mar 27, 2010 10:28 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Ned Apr 27, 2014 10:11 pm

Imao sam na specijalu 34-34 sa 23-27 difuzorima ne ide skoro nista bolje a trosi ko omanji Ruski tenk,samo 32-32 to ti je idealno za taj motor.
Fabricke dizne su 110-190 prvo grlo i 110-220 drugo. ;)
spike
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Leskovac
Lokacija: Leskovac
Postovi: 105
Pridružio se: Sre Avg 17, 2011 12:13 pm

Re: Z128 Jolly Jumper

Ned Apr 27, 2014 10:50 pm

Onda je tako. ;) Provericu kada odem kuci pa javim ;)
Serbian Car Fans

Povratak na “Automobili Prijatelja”