Kad god moja dva druga i ja resimo da idemo hahahahaha Nisam siguran kolike su sanse, ali ako se potrefe sve kockice, ici cemo jos jednom do kraja godine, a definitivno cemo morati na prolece posto se pripremamo za slalom sledece godine
Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni:
I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can:
Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen.
Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.
Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara: https://flic.kr/p/2hmht4h
Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep: https://flic.kr/p/2hmFVd1
Stvarno je preozbiljan projekat.. . Jos neku turbaljku da mu stavis
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pon Okt 07, 2019 10:32 am
od YUgisa
Pa to bas nece biti, ali gledacu da uradim glavu na motoru i jos malo igranja oko usisine i ako nadjem neku bregastu
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sub Jan 18, 2020 9:57 am
od YUgisa
Da nastavimo gde smo stali. Posto mi se raspao gumeni kraj sajle pedale gasa i jer sam posle 12 godina otkrio da nije ni odgovarajuci tip bio, napravio sam trajno resenje od aluminijuma i da bude odgovarajuci tip, plus sad je pedala puno direktnija jer nema disanja:
Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje:
Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim):
Par slika pred zimsku sezonu:
Zime nekad:
Zime sad:
Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi:
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sub Jan 18, 2020 10:25 am
od Masinac
Ja tek sad vidim jugica.
Svaka cast!
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sub Jan 18, 2020 11:03 am
od gpendula
Sad se setih DVV-ovih hladno rolanih gibnjeva sa YFC, ili šta im beše radio...
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sub Jan 18, 2020 2:53 pm
od YUgisa
Jeste, hladno rolovani gibnjevi, ovo su isto hladno rolovani Pet fabrickih listova i onda jos jedan kamionski koji duplira nosivost
Masinac
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Mar 26, 2020 8:16 pm
od YUgisa
Evo da se javim sa izvestajem nakon par meseci Trebalo je biti uradjeno par stvari da se testiraju u Kuli za ovaj vikend, ali zbog trenutne situacije, nista od toga.
Namontirani letnji tockovi:
[video][/video]
Rasturena sedista, sredjen ceo mehanizam, stavljene pojacane opruge u naslone uz prepravku kacenja (izbacene plasticne zakacke), pojacani "bubrezi" da se ne prosece ponovo kroz sundjer, pojacani sundjeri i stavljena deblja eko koza na sundjer da se ne useca u opruge. Trenutno se malo previsoko sedi pa cu morati videti da li ce se malo sleci nakon voznje ili cu morati malo da otanjim sundjer u sedalnom delu:
Dok su sedista bila napolju, testirali smo ideju
Da nema ulja i filtera za ulje, prvu pomoc bih najcesce menjao na autu. Kupljena nova po treci put, prethodna otvorena i sramotno sta se nalazi unutra:
Iskoristio Lidl akciju pa kupio perac i odmah palo prvo "bezkontantno" pranje auta otkad je u mom vlasnistvu:
I dve snezne za kraj:
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Mar 26, 2020 11:08 pm
od boki76
Malo igranja pred sezonu, sve si ti to lepo odradio i jos lepse dokumentovao (kao i uvek) a ovaj sneg dodje kao slag na tortu!
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Mar 27, 2020 7:56 am
od YUgisa
Pa trebalo je biti puno vise igranja plus za mesec dana da se rasturi do lima kao onaj yugo sa slika gore ali sad me ova situacija u drzavi totalno poremetila sa planom. A sneg je tu bio na 2 dana i evo sad opet suvo
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Apr 09, 2020 9:32 pm
od YUgisa
10h:
16h:
19h:
20h:
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Apr 09, 2020 9:56 pm
od boki76
Spreman za tehnicki?
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Apr 09, 2020 10:09 pm
od YUgisa
Da
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pet Apr 10, 2020 9:14 pm
od YUgisa
Pre tehnickog zamenjena vuna u izduvu i umesto fi60, montirana fi40mm cev na izlazu sa prigusivacem:
Vratili se sa tehnickog
Vraceni odmah osiguraci i tabla:
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Apr 12, 2020 2:32 pm
od Zex
Lepo izgleda sa stock branicima
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Apr 12, 2020 4:00 pm
od YUgisa
Meni kazu da je sa fabrickim brzi nego sa cuning smajling
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Ned Apr 12, 2020 6:15 pm
od boki76
I felne mu lepo stoje. Izgleda kao dvokolica iz Ben Hura sa ovim brezonima
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Pon Apr 13, 2020 9:26 am
od YUgisa
Jbg sa letnjim je taman Onda vire 1 krug van matice, taman da vidim jel sve stegnuto kako treba na stazi
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sub Maj 16, 2020 8:32 pm
od YUgisa
Vraceno nazad:
Sredjene malo resetkice:
Opran tepih u gepeku ali nazalost nije pomoglo, iz nekog razloga je promenio boju, ali iskoristio sam komad tepiha koji sam nabavio da usecem parce za zadnji vezni lim da prekrijem:
Buduci projekat
I jedan snimak za kraj:
[video][/video]
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sub Jun 06, 2020 2:21 pm
od YUgisa
Druzimo se zvanicno 13 godina zajedno Takodje je Yugo postao punoletan, ako nakon 18 godina ne treba dozvola za brak od roditelja, zasto meni treba atest za prepravke?
I napokon u garazi kakvu zavredjuje
Re: Yugo 1.1 EFI
Poslato: Sre Jun 10, 2020 8:32 am
od Zex
Lep,modernizovan Yugo. Iako ima smajlinga,vesto si to sve uklopio,da vuce na "fabriku"