Stranica 13 od 26

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pon Feb 06, 2017 9:16 pm
od YUgisa
Uzeo sam jedan menjac za delove, pre svega zbog diferencijala jer treba da se pravi sper u roku od mesec/dva:
Slika

Posto su mi stop svetla bila dosta izlomljena, resio sam da ih zamenim sa novim i da ih malo modifikujem:
Slika Slika Slika
Slika Slika

Prvobitno kad sam radio hladjenje kocnica, nisam uspeo da nadjem odgovarajuce gibljivo crevo pa sam stavio aluminijumsko koje se lose pokazalo (mada sam i ocekivao), uzeo sam dovoljno da imam i za zadnje kocnice:
Slika Slika

Napravljen profi adapter oduska menjaca:
Slika Slika Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sub Mar 18, 2017 4:32 pm
od YUgisa
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Apr 19, 2017 5:30 am
od YUgisa
Dobro jutro iz suncane Subotice :D
Slika Slika

Poslato: Sre Apr 19, 2017 8:09 am
od Sauriann
jbt, mozes zimske da montiras.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Apr 19, 2017 11:29 am
od YUgisa
Stavio bih ja i lance, ali ne prolaze izmedju gume i ruba :D

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 10, 2017 7:35 pm
od YUgisa
Teaser
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 10, 2017 7:41 pm
od alonso14
Sinter li je?

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 10, 2017 7:54 pm
od YUgisa
Sinter je vec 8 godina :D
Slika

Sad ce biti samo dodatno unapredjeno :D

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Maj 11, 2017 6:21 pm
od YUgisa
Loading: 42%
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Maj 12, 2017 5:50 am
od Antonijo
S guštom čitam tvoje postove o autu :)

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Maj 12, 2017 7:35 am
od YUgisa
Onda cu morati vise da radim na autu da se imam vise za pisanje :D

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Maj 26, 2017 7:43 pm
od YUgisa
Slika
Slika
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Ned Maj 28, 2017 9:15 am
od YUgisa
Lego kockice :D
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 31, 2017 6:02 pm
od YUgisa
Ovaj teaser nije vazeci, na zalost razum je pobedio pa sam odustao od ideje kvacila sa dve lamele:
Slika

Ali ovaj je vazeci :D
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 31, 2017 6:14 pm
od BobanR
Onaj je delovao zabavniji :D

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 31, 2017 6:27 pm
od YUgisa
Jeste ali bi bio nevidjen overkil :D

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 31, 2017 6:32 pm
od alonso14
Dobar projekat kolega. Ocekujem asistenciju na sklapanju Yuga 45 0.9 Turbo :)

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Maj 31, 2017 6:44 pm
od YUgisa
Nisam bas strucnjak za motore, pogotovo ne za 0.9 verziju ali tu sam kao treba preneti snagu na kolovoz :D Mada da budem iskren, radio sam i glave :D Primer jedne :D Tako nesto cu jednom i sebi.
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Pre i posle:
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jun 08, 2017 5:38 pm
od YUgisa
Onaj osecaj kad sklopis ceo menjac i pripremas se da stavis na auto pa skontas da ti ispala osovina 11x4mm...
Slika Slika

Mora da je zato sto sam zaboravio da je 10to godisnjica otkad je kod mene bila pre dva dana...

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Jun 13, 2017 8:44 pm
od YUgisa
Skoro pa gotovo:
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jun 15, 2017 12:19 pm
od YUgisa
Pa da krenemo redom...

Ugradjen novi OCC od aluminijuma, prohroma i mesinga, situacija nakon 500km:
Slika Slika

Zamenjena lambda sonda, stavljena originalna Bosch:
Slika Slika Slika

Posto je benzinski filter pravio probleme, stavljen Bosch i oprane brizgaljke:
Slika Slika

Kupljeni novi prednji tapacirunci jer su moji dosta osteceni od strane bivseg vlasnika plus nemaju glupe rupe od zvucnika:
Slika

Uradjene su i neke izmene na airliftu, zamenio sam prikljucke na pneumatskim cilindrima, zamenio plasticne T racve sa mesinganim i uradio bolje fiksiranje kompresora:
Slika Slika Slika
I onda se vracamo na vec pisano.

Prvobitan plan je bio da se ugradi kvacilo sa 2 lamele i napravio sam pun plan i program, ali zbog nekih ogranicenja, cene i realno auto nema potrebe za time, odlucio sam se ipak za "standard". Pa je montirana nova MecArm korpa, Breda druk lezaj i nove Miba sinter ferode. Uradjene su asimetricne debljine feroda, 4mm debljine prema korpi i 3.6mm prema zamajcu, posto se strana prema korpi brze trosi. Za one koje eventualno interesuje zasto jednostavno ne svuda 4mm, zato sto ovako ima vise prostora da se namesti veci pritisak korpe. Ujedno je olaksan zamajac sa 6250g (koliko je fabricki, moj je bio 150g laksi) na 4250g. Za ljubitelje brojki (zamajac+lamela+korpa+druk lezaj):
Fabricki set: 10530g
Moj prethodni set: 9680g
Moj novi set: 7760g

Sto se tice zamajca, neke negativne posledice nisam osetio, mada nisam ga previse vozio iz razloga koje cu kasnije napisati. Po onom sto ja vidim je manje vise ocekivano, sto je nizi stepen prenosa to je osetnija razlika sto je posledica usustini toga da u nizim stepenima prenosa puno su brze promene obrtaja pri ubrzanju gde inercija igra ulogu. Takodje sto su nizi obrtaji to je veca razlika, pretpostavljam da opet ulogu ima odnos mase komponenti u motoru u odnosu na proizvedenu snagu u datim obrtajima. Takodje puno je lakse dodavati obrtaje pri saltanju u nizu brzinu.

Slika Slika


Sledeci je menjac koji je zadao puno muka a ujedno nije ni gotova saga i jeste razlog sto auto nije puno vozen.
Uradjeno:
Ugradjen sper diferencijala sa linearnom blokadom od 42%
Pojacano kacenje nosaca na kuciste menjaca
Zamenjeni sateliti i osovina diferencijala (verovatno osteceni usled polomljenog zegera na krstu poluosovine)
Zamenjeni zegeri na krstovima poluosovina
Zamenjen zupcanik druge brzine koji je dotrajao skroz (kod sinhrona)
Zamenjen preventivno zupcanik trece brzine koji je bio potrosen nekih 40% (ostale brzine su potrosene oko 20% kod sinhrona)
Zamenjena potrosena viljuska prve/druge brzine (stanjena sa 4.5 na 3.5mm)
Zamenjen "o" ring osovine rikverca, pinjona, poklopca poluosovine i semering spojnicke
Zamenjene matice snopova
Zamenjen lezaj spojnicke
Obradjene ivice gde naleze birac na sipkama
Pojacane opruge na sipkama sa cauricama
Zamenjen prekidac rikverca
Preradjeno kacenje nosaca auspuha
Kompletno ociscen i ofarban

Na zalost problem se nije tu zavrsio, iako je sper odlicno radio, lepo je blokirao, auto nije trzao, imao je neku blagu vibraciju na volanu pri agresivnim promenama pravca, nesto slicno vibraciji papucice kocnice kad se aktivira ABS sto nije mozda bilo lose osetiti kao pokazatelj da je se auto bori za trakciju, ali nakon malo vise testiranja prestao je da funkcionise, pretpostavljam da su opruge popucale, tako da sledi ponovo rasturanje i provera da li je problem do kvaliteta opruga ili je problem do dizajna nesto. Tako da nesto moram napraviti jer mi se osladilo, ali sta tacno jos nije 100% sigurno.

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika

Ofarbane sanke i menjac namontirani:
Slika

Napravljen olaksan nosac auspuha:
Slika

Posto me izludjivalo stalno curenje po karteru i nagadjanje koliko dotegnuti dihtung, uzeo sam kuglice iz lezaja i stavio svuda u dodatne rupice na dihtungu kartera i stegao sve srafove dokle moze, plus je ofarban karter ponovo:
Slika Slika Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pon Jul 03, 2017 9:44 pm
od YUgisa
Dok se ceka resavanje problema oko spera, resio sam da se posvetim nekim sitnicama...

Modifikovano kacenje nosaca menjaca je izmenilo ili bolje reci vratilo motor u normalan polozaj, pa je dodatan cetvrti nosac bio koji mm kraci nego sto treba, pa sam napravio stelujuci:
Slika Slika

Plastike gde se kaci naslon sedista su prilicno dotrajale, mozda su problem i G sile ( :D ) ali verovatno njihov ocajan kvalitet, pa sam iskoristio priliku da upotrebim jos jednom Pa6:
Slika Slika

Mozda izgleda kao kozmetika, ali ima bitnost i po tuning jer su lakse cak 15g po strani ( :D ), zamenjene kvakice za otvaranje vrata sa because race car trakicama:
Slika Slika

I deo zbog cega nisam kul medju pravim cunerima :D
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Jul 26, 2017 7:41 pm
od YUgisa
Teaser...

Malo seckamo, oblikujemo, olaksavamo...
Pre:
Slika

Tokom:
Slika

Posle:
Slika

Na kraju:
Slika Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Avg 02, 2017 2:58 pm
od YUgisa
Kad pocnes da olaksavas auto pa se zaletis previse :D
Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sub Avg 12, 2017 9:31 pm
od YUgisa
Kao sto je prethodno receno, poceo sam da pravim branik posle skromnih 10 godina :D Prvo sam prestelovao blatobrane kako bi zazori na spojevima karoserije bili barem u nekoj normali za Yuga. Ispeglano ostecenje na "novom" donoru braniku, napravljena dodatna ojacanja na sini, modifikovana sina zbog hladnjaka ulja i drugacijeg dizajna branika, modifikovano kacenje branika na karoseriju i napravljene ivice pod 90 stepeni na dodiru karoserije plus pojacane neke sabe tacke branika i maske gde najcesce puca fabricki, prepravljen nosac hladnjaka ulja. Takodje stara poliesterska (mozda bolje reci git) obloga (barem deo sto je ostao od nje) je vrhunskih 6kg, dok je nova obloga kompletnog branika 3.5kg :D

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika


Kupljeni 21 oktobar zmigavci, brdo prohromskih srafova matica i napravljene specijalne aluminijumske matice, mreza...

Slika Slika Slika


I nakon svih uklapanja sa karoserijom, pocelo se sa vizuelnim prepravkama, prvo sto je letelo je Z znak sa maske.
Slika