Yugo 1.1 EFI
- Antonijo
- Garaža: Alfa Romeo 166
- Lokacija: Zagreb
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Hvala
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ofarban izduv:
Stavljene ukrasne matice na "kosku" i napravljena ukrasna tacna za akumulator:
I stigla neka mala bocica za plin, da bude ekoloska voznja
Stavljene ukrasne matice na "kosku" i napravljena ukrasna tacna za akumulator:
I stigla neka mala bocica za plin, da bude ekoloska voznja
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da li je u toj bocici ono sto mislim da jeste
A Man's Got to Know His Limitations...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Feder je crevo kompresora i sluzi da pumpam gume
Goxy, jeste, to je TNG
Goxy, jeste, to je TNG
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kupljeni vodonepropusni konektori da se srede neke sitnice na instalaciji jos jednom
Besna masina mojih roditelja
Jos jedan besan Yugo
Ponovo radi bioskop:
[video][/video]
PS: N2O je aprililili
Besna masina mojih roditelja
Jos jedan besan Yugo
Ponovo radi bioskop:
[video][/video]
PS: N2O je aprililili
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Malo se radilo prethodnih nedelja... Stavljen nov OCC, sredjeni malo kablovi svecica i stavljene ukrasne matice tu i tamo u motornom prostoru:
Posto nisam uspeo dovoljno da smanjim kocionu silu na zadnjim tockovima, smanjio sam ST plocice na velicinu NT plocica za zadnja klesta sto je resilo problem:
Napravljena rampica za dizalicu i malo trajniji nosac za kameru, tako da vakumski adapter mogu da koristim za snimke izvan kabine:
Zalepljena mat folija sa zadnje strane pleksija za tablu i uradjen neki vizir nabrzaka (bice nov bez mehurica i malo veci):
Posto su se potrosile caure na spoju ramena i b. stangle, odlucio sam da stari tip caura unapredim u novi tip, zamenim caure i u nosacima, napravim Pa6 cauru i u letvi i na kraju da sve te delove ofarbam:
Zamenjen stari istrosen pinjon i stavljeni novi odgovarajuci "o" ringovi:
Malo se spremaju delovi za buduce radove:
I posto su neki pitali kako se duvaju gume sa kompresorom od AirLifta:
Jedna nova nalepnica:
I jedan snimak za kraj:
[video][/video]
Ostalo jos par stvari da se odradi i spremni smo za Kulu 2016
Posto nisam uspeo dovoljno da smanjim kocionu silu na zadnjim tockovima, smanjio sam ST plocice na velicinu NT plocica za zadnja klesta sto je resilo problem:
Napravljena rampica za dizalicu i malo trajniji nosac za kameru, tako da vakumski adapter mogu da koristim za snimke izvan kabine:
Zalepljena mat folija sa zadnje strane pleksija za tablu i uradjen neki vizir nabrzaka (bice nov bez mehurica i malo veci):
Posto su se potrosile caure na spoju ramena i b. stangle, odlucio sam da stari tip caura unapredim u novi tip, zamenim caure i u nosacima, napravim Pa6 cauru i u letvi i na kraju da sve te delove ofarbam:
Zamenjen stari istrosen pinjon i stavljeni novi odgovarajuci "o" ringovi:
Malo se spremaju delovi za buduce radove:
I posto su neki pitali kako se duvaju gume sa kompresorom od AirLifta:
Jedna nova nalepnica:
I jedan snimak za kraj:
[video][/video]
Ostalo jos par stvari da se odradi i spremni smo za Kulu 2016
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Onaj lik ispred kuće na 3.48 ostade zaleđen
Greota da ga vozis po kisi
Greota da ga vozis po kisi
A Man's Got to Know His Limitations...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ma nije, greota ne voziti
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Bice sigurno, jedan vikend od prve tri nedelje u oktobru u zavisnosti od vremenske prognoze Vec sam se dogovorio sa par likova koji ce doci
Pa jos neke mehanicke sitnice da se srede i onda idemo stajling, ako bude islo kako treba onda sledece godine da se srede branici, pragovi, prosireni rubovi, da se pojaca karoserija dodatnim varovima, farbanje i onda opet neki tuning sa akcentom na pogonski sklop
Pa jos neke mehanicke sitnice da se srede i onda idemo stajling, ako bude islo kako treba onda sledece godine da se srede branici, pragovi, prosireni rubovi, da se pojaca karoserija dodatnim varovima, farbanje i onda opet neki tuning sa akcentom na pogonski sklop
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Zamenjeni preventivno zupcasti i klinasti kais:
Zamenjeni diskovi, uradjeno hladjenje kocnica, zamenjeni srafovi nosaca klesta sa odgovarajucom duzinom i u kvalitetu 10.9:
Posto su zabice tapacirunga opet pravile probleme bez obzira sto sam probao i neka aftermarket resenja, resio sam to trajno. Nije bas estetski najlepse, ali je funkcionalno:
I uradjene neke gluposti, zamenjene matice sa produzenim na sajli za rucnu i kvacilu radi lakseg podesavanja, oprano sediste koje sam uspesno zamastio i kupio sportsku navlaku:
Dok se radi onda je za vozaca, kad se vozi onda je za suvozaca
Neki dalje radovi su resavanja curenja antifriza ovaj put negde na pumpi, izrada slavine za ispustanje antifriza iz motora, izmestanje cepa za ulivanje ulja u menjac i roof scoop.
Zamenjeni diskovi, uradjeno hladjenje kocnica, zamenjeni srafovi nosaca klesta sa odgovarajucom duzinom i u kvalitetu 10.9:
Posto su zabice tapacirunga opet pravile probleme bez obzira sto sam probao i neka aftermarket resenja, resio sam to trajno. Nije bas estetski najlepse, ali je funkcionalno:
I uradjene neke gluposti, zamenjene matice sa produzenim na sajli za rucnu i kvacilu radi lakseg podesavanja, oprano sediste koje sam uspesno zamastio i kupio sportsku navlaku:
Dok se radi onda je za vozaca, kad se vozi onda je za suvozaca
Neki dalje radovi su resavanja curenja antifriza ovaj put negde na pumpi, izrada slavine za ispustanje antifriza iz motora, izmestanje cepa za ulivanje ulja u menjac i roof scoop.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
I dalje je mehanicki
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- stanisicp
- Garaža: Alfa Romeo 33 1.5 boxer 50 000km
- Lokacija: VS
- Lokacija: VS
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Popunjena rupa za radio:
Pripremljeni adapteri za izmestanje cepa za ispustanje rashladne tecnosti i za ulivanje ulja u menjac, nema vise prosipanja:
Trenutno u fazi projektovana:
Pripremljeni adapteri za izmestanje cepa za ispustanje rashladne tecnosti i za ulivanje ulja u menjac, nema vise prosipanja:
Trenutno u fazi projektovana:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Ko neko zeli da vidi ovo uzivo, ima priliku naredne nedelje, 09.10.2016 godine da vidi u Kuli
Ako ima zainteresovanih za dolazak, mogu mi se javiti na privatnu poruku za vise informacija
Re: Yugo 1.1 EFI
Ko neko zeli da vidi ovo uzivo, ima priliku naredne nedelje, 09.10.2016 godine da vidi u Kuli
Ako ima zainteresovanih za dolazak, mogu mi se javiti na privatnu poruku za vise informacija
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Namontiran adapter za ulivanje ulja u menjac:
Namontiran adapter za izmestanje cepa za ispustanje rashladnog sistema i zamenjena vodena pumpa. Zanimljiv set dihtunga, isti proizvodjac, prodavnica, sifra, cena, a razlicit sadrzaj:
Posto se polomilo kuciste brisaca u krivini pa su zaglavile i makaze i razvalile ceo motor, zamenjen sa novim:
Ugradjeni amortizeri haube:
Ofarban volan i zamenjen osteceni kondenzator na altenatoru:
Nov gearfix i spoj poluge i rucice, nema vise osgiruaca i lufta:
Rucica skoro pa gotova, ostalo samo da se finisira u detaljima. Prednosti: Nema krivinu, sipka je minimalno 18mm debljine, odvojene rotacione ose za pomeranje rucice levo/desno odnosno napred/nazad, blokada/osigurac petog stepena prenosa i rikverca, samocentriranje u centar kad se izbaci iz brzine, granicnici hoda levo/desno, stelovanje tezine rucice u smeru levo/desno, skracenje hoda napred/nazad za oko 50%, odnosno levo/desno za oko 60%, tacka rotacije podignuta za 85mm u odnosu na fabricku rucicu, blize postavljena volanu, mogucnost biranja duzine rucice u kabinskom prostoru...
[video][/video]
Ugradjen lonac, moja izrada. Prethodni lonac je imao oko 65db na leru, oko 73-75db na 3000 obrtaja i oko 80-83db na 7000 obrtaja, ovaj ima oko 80-83db na leru, oko 85-87db na 3000 obrtaja i oko 88-90db na 7000 obrtaja. Takodje je 30% laksi od fabrickog u kompletu sa cevi nakon njega koja je fi60mm u odnosu na prethodnih fi45mm. Materijal: Alu+prohrom
Takodje smo bili malo u Kuli, bilo je malo tehnickih problema pa je izostao zeljeni rezultat ali je ipak spustena letvica dodatno:
[video][/video]
Namontiran adapter za izmestanje cepa za ispustanje rashladnog sistema i zamenjena vodena pumpa. Zanimljiv set dihtunga, isti proizvodjac, prodavnica, sifra, cena, a razlicit sadrzaj:
Posto se polomilo kuciste brisaca u krivini pa su zaglavile i makaze i razvalile ceo motor, zamenjen sa novim:
Ugradjeni amortizeri haube:
Ofarban volan i zamenjen osteceni kondenzator na altenatoru:
Nov gearfix i spoj poluge i rucice, nema vise osgiruaca i lufta:
Rucica skoro pa gotova, ostalo samo da se finisira u detaljima. Prednosti: Nema krivinu, sipka je minimalno 18mm debljine, odvojene rotacione ose za pomeranje rucice levo/desno odnosno napred/nazad, blokada/osigurac petog stepena prenosa i rikverca, samocentriranje u centar kad se izbaci iz brzine, granicnici hoda levo/desno, stelovanje tezine rucice u smeru levo/desno, skracenje hoda napred/nazad za oko 50%, odnosno levo/desno za oko 60%, tacka rotacije podignuta za 85mm u odnosu na fabricku rucicu, blize postavljena volanu, mogucnost biranja duzine rucice u kabinskom prostoru...
[video][/video]
Ugradjen lonac, moja izrada. Prethodni lonac je imao oko 65db na leru, oko 73-75db na 3000 obrtaja i oko 80-83db na 7000 obrtaja, ovaj ima oko 80-83db na leru, oko 85-87db na 3000 obrtaja i oko 88-90db na 7000 obrtaja. Takodje je 30% laksi od fabrickog u kompletu sa cevi nakon njega koja je fi60mm u odnosu na prethodnih fi45mm. Materijal: Alu+prohrom
Takodje smo bili malo u Kuli, bilo je malo tehnickih problema pa je izostao zeljeni rezultat ali je ipak spustena letvica dodatno:
[video][/video]
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo u novoj godini. Ugradjeno ojacanje poda za rucicu menjaca:
Stavljena nova "kozna" obloga, sredjena instalacija i zamenjeni tasteri alarma za haubu i gepek:
Ugradjeni novi pojasevi i LED u kabini i gepeku:
Nabavljeni konacno svi branici i pragovi pa cemo u narednom periodu polako da ih doradimo:
Kocnice mi opet ne daju mira, rucna nije funkcionisala kako treba, uzrok je ostecena opruga u mehanizmu pa smo sve to lepo sklopili, podesili bolje nego ikad i napravio alat za sabijanje klesta:
Posle nekih 20-25.000km provereni ventili, stoje kako treba i dalje, 0.40 usisini, 0.50 izduvni, stavljen klinasti kais (838), nov akumulator i zbog ponovnog problema sa curenjem vanstandardnih brizgaljki, vracene fabricke brizgaljke, leptir i regulator pritiska goriva:
Stavljena nova "kozna" obloga, sredjena instalacija i zamenjeni tasteri alarma za haubu i gepek:
Ugradjeni novi pojasevi i LED u kabini i gepeku:
Nabavljeni konacno svi branici i pragovi pa cemo u narednom periodu polako da ih doradimo:
Kocnice mi opet ne daju mira, rucna nije funkcionisala kako treba, uzrok je ostecena opruga u mehanizmu pa smo sve to lepo sklopili, podesili bolje nego ikad i napravio alat za sabijanje klesta:
Posle nekih 20-25.000km provereni ventili, stoje kako treba i dalje, 0.40 usisini, 0.50 izduvni, stavljen klinasti kais (838), nov akumulator i zbog ponovnog problema sa curenjem vanstandardnih brizgaljki, vracene fabricke brizgaljke, leptir i regulator pritiska goriva:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."