Stranica 38 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Feb 24, 2020 12:23 pm
od Vuk 166
Kolege ne rade benzince, pisite ako neko ima neki predlog.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Mar 21, 2020 7:08 am
od COYG
Ima li neko fabricku mapu za jtd 8V 85kw?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Mar 21, 2020 9:50 am
od Zex
Sta sad nije dobro?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Mar 21, 2020 4:47 pm
od COYG
Zex napisao:Sta sad nije dobro?

Poslao PM.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 8:44 pm
od Andrej
Pošto planiram remap kilavog 2.0 jtdm sa 100kw, a pritom ne bih kasapio DPF, za svaki slučaj, ostaje mi opcija downpipe-a. Pada mi napamet ko bi to lepo mogao da uradi, ipak je to cev sa prirubnicama i par priključaka, ali me zanima da li ima neko preporuku iz prve ruke? Druga stvar, ne bih voleo 2x da skidam DPF, kao nekome za uzorak da pravi downpipe, pa da vraćam i posle idem na remap, pa opet vraćam downpipe. Bilo bi super da neko već ima mere ili neki stari DPF za mustru.
Ono, raspoložen sam za preporuke po tom pitanju. :) Remap ću kod Boboovaca, ali oni ljudi nemaju cevi i alat za savijanje, pa ta igrarija otpada a seckanje kao što pomenuh ^^.


Slika

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 8:58 pm
od alonso14
Ja sam kod Pirkea radio na 2.0 .. u 10h dosao u 14h izasao sa gotovim autom.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 9:14 pm
od Andrej
A redosled remap/downpipe? Pitam samo zbog toga što boost nije isti sa i bez, naravno, a bez DPFa bez software-skog isključivanja ide auto limp mode i nije zahvalno voziti tako do SD, u mom slučaju. Jedino mi pada napamet DPF off i EGR off, pa onda downpipe, pa onda na remap... veselje od utroška vremena. :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 9:16 pm
od alonso14
Ja sam imao srecu da mi je tjuner bio na par km. Oko redosleda i da li je to uopste pametno da vozis tako, nadam se da ce neko strucniji da se javi. :drink

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 9:32 pm
od Veloce
Možeš lagano do Smedereva, upaliće koji put regeneraciju.. Uglavnom dovući ćeš se :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 9:52 pm
od Milanche46
Ja sam vozio 159 sa izvadjenim dpf 20 km, nisam primetio nista cudno nit je isla u limp mod.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 10:11 pm
od Andrej
Ok, moguće je da se razlikuje ponašanje na 1.9 i 2.0, jer je na 2.0 CAT+DPF odmah iza turbine, danas sam skidao heatshield da proverim. Da je kao na 1.9 bilo bi divno i jednostavno... :) Znam da prilikom regeneracije temp. DPFa ide i do 600c, pa nisam siguran ako se pokrene regeneracija na praznu cev šta se dešava. Takođe, danas sam proverio putem MES-a i video da je DPF 'normalno zapušen' na 57%, ima nekih 370 regeneracija i da je u poslednjih 5 reg. prosek 185km. Imaju li te brojke smisla?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 10:19 pm
od Milanche46
Spali ti dpf pre softvera pa onda nema sanse da se zapusi dok ga ne skines fizicki. Po meni moze da se desi da krene regeneracija bez dpf zadimi pozadi jer ima viska goriva koje ce u vrucem auspuhu da isparava i to je to al opet.. Ja nemam izbora jer mi dpf crkao skroz i morace gt bez istog na gasenje.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 10:45 pm
od Pittatore
Andrej napisao:A redosled remap/downpipe? Pitam samo zbog toga što boost nije isti sa i bez, naravno, a bez DPFa bez software-skog isključivanja ide auto limp mode i nije zahvalno voziti tako do SD, u mom slučaju. Jedino mi pada napamet DPF off i EGR off, pa onda downpipe, pa onda na remap... veselje od utroška vremena. :)
Neka spreme bdm presu, ta 2.0 za Belgijsko trziste je fabricki zakljucana na obd-u. :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Jul 05, 2020 11:20 pm
od horvat
Andrej napisao:Takođe, danas sam proverio putem MES-a i video da je DPF 'normalno zapušen' na 57%, ima nekih 370 regeneracija i da je u poslednjih 5 reg. prosek 185km. Imaju li te brojke smisla?
Dva drugara sa 2.0 jtdm su posudila dijagnostiku od mene i bile su im veoma slicne brojke. Momci nisu imali problema ni pre toga, niti posle toga (nzm koliko su presli od tada, ne mnogo). To je sve sto mogu reci...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Jul 06, 2020 12:27 am
od Andrej
Kul, hvala za info svima. :) Probacu da napravim downpipe i spremim za zamenu, pa onda pravac SD, a DPF postojeci na pranje i u stek, recimo. Posle ostaje igranje sa EGR-om i to je to, sto je do mene. Ostalo neka radi 'kompjuterska mafija'. :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Jul 09, 2020 7:15 pm
od COYG
Mogla bi se koja reč prozboriti o predkatalizatoru koji ide uz turbo na 156/GT, 147, od glava koje znaju puno. Skidati ga ili je dovoljno izbaciti srednji katalizator? Akcenat na remap.

Prednosti, mane, želje i čestitke...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Avg 25, 2020 2:57 pm
od COYG
COYG napisao:Ima li neko fabricku mapu za jtd 8V 85kw?
Isto pitanje. :arflag

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Avg 25, 2020 5:06 pm
od Milanche46
COYG napisao:Mogla bi se koja reč prozboriti o predkatalizatoru koji ide uz turbo na 156/GT, 147, od glava koje znaju puno. Skidati ga ili je dovoljno izbaciti srednji katalizator? Akcenat na remap.

Prednosti, mane, želje i čestitke...
Ovo i mene zanima, ja sam ubacio cev kroz dpf a mozda bi operisanje predkatalizatora pomoglo protocnosti i smanjenju egt.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Avg 25, 2020 7:06 pm
od alonso14
Na turbo motoru sto protocniji ispuh, bolje. Spool, mid end, top end.. svaka rasprava staje. :)
Sada, uglavnom je potrebno sve hardverske izmene propratiti remapom, a to je nasem narodu, tesko objasniti po nekad :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Sep 13, 2020 9:37 pm
od COYG
Slika

Pre i posle zamene Pirsburga. Ne stižem pošteno da uradim log četvrtom, ali je više nego očigledna razlika. I u vožnji, i na papiru.

Ovaj stari je naizgled radio dobro, poluga na aktuatoru izgleda kao da radi dobro, kad ono... Od 2000 do 3200 obrtaja turbo je urlao, krištao, drao se, negodovao (izduv je slobodan, straight pipe). Sad se vrlo malo čuje na oko 2300 obrtaja, zaurla malo i to je to. Bolje vuče, nema knedle. Počeo je posle puštanja gasa da se čuje onaj zvuk kao na blow off, što ranije nije bio slučaj.

Eto, možda će koristiti nekome. Ne može da škodi, u svakom slučaju. ( Lane Gutović )

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Uto Sep 29, 2020 8:55 pm
od Veloce
Kako se šteluje stock aktuator wg ? Ima li neki empirijski postupak ili mora na manometar ? Ima li negde podataka koliko pritiska drže fabrički aktuatori ?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 1:48 pm
od alonso14
Ima nekih klipova po yt. Treba ti onaj uredjaj za merenje vakuuma svakako.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 2:41 pm
od Veloce
Nije sporno raditi po manometru, al npr. ako je max boost 1.5bar, na koliko štelovati wg ? Na 1.5bar ili manje ?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 3:14 pm
od alonso14
To vec ne znam. :scratch:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sre Sep 30, 2020 3:25 pm
od buntovnik
Ja sam kod Brane radio remap ponovo (nakon problema zbog prethodnog remapa), i stvarno je majstor vrhunski, tako je lepo uradio remap bas je uzivanje voziti auto, i sto je najvaznije nema vise anomalija koje sam ranije imao od prethodnog remapa. Bas mi je otvorio oci u smislu kako alfa treba da ide i koje je uzivanje imati alfu koja radi kako treba.