Stranica 35 od 41

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 24, 2018 4:46 pm
od alonso14
Slika
Evo ti ubrzanje stock 147 5 porta, 150cv sa 2 osobe i 17 ms felnama na 225 45 17 gumama. Temp napolju bila oko 6-7 stepeni..
Pa ako ti znaci da uporedis oko konja itd...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Nov 24, 2018 6:35 pm
od COYG
alonso14 napisao:Slika
Evo ti ubrzanje stock 147 5 porta, 150cv sa 2 osobe i 17 ms felnama na 225 45 17 gumama. Temp napolju bila oko 6-7 stepeni..
Pa ako ti znaci da uporedis oko konja itd...
To je to u suštini. 5 ks gore dole, ali to je to.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 6:20 am
od miro91
Mozda je neozbiljno pitanje, ali, koliko treba uloziti u 1.9 jtd da se dobije 200+ks? Nije da mi je malo ovih 180 neizmerenih, al' bilo bi jos bolje kad bi bila malo brza :lol:

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 10:44 am
od sinisa
GTB2056v, izduvna grana, FMIC i cevi/creva, 308 dizne, mozda drugi menjac, dobra mapa... zvuci kao 1200+

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 10:54 am
od BobanR
Ako je samo 200ks u pitanju, postoji budžet varijanta. Turbo 2260 sa 2.4 156ce + FMIC bi trebalo da budu dovoljni da se dostigne ta snaga. Ne znam kakav je odziv sa tom konfiguracijom, kakv EGT sa fabričkim diznama, ali ako se juri 200ks, to bi bilo to.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 11:35 am
od Zex
BobanR napisao:Ako je samo 200ks u pitanju, postoji budžet varijanta. Turbo 2260 sa 2.4 156ce + FMIC bi trebalo da budu dovoljni da se dostigne ta snaga.
Gt2256v -2.4jtd 156/166 :wave: ....verujem da znas,nego si se malo prebacio na vece brojke :D
Odziv u donjim rmp je los na 16v,na 8v izgleda mnogo bolje..sa tim turbom se stize do 200hp...nije veliki egt..
Opet najbolja varijanta za voznju je bv50 sa 159/brere 2.4 200hp...lako se montira,jeftin je,dobar je gore i dole...
A stvar izdrzljivosti je relativna,od kupovine do vozaca..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 1:33 pm
od BobanR
Mislio sam da je 2260. Hvala za ispravku
BV50 bih preskočio. Ta turbina se ugrađivala u Brere/159ke nešto duže od godinu dana i zamenjena je garrettovom GTB2056v, koja je istih spoljašnjih dimenzija i istog načina montaže kao BV50, ali znatno bolja.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 1:45 pm
od alonso14
Nazovi Branu, mislim da je imao nov hibrid iz " suisse " za taj motor..
Mozda ti je to za pocetak uz fmic to nesto najdostiznije.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 2:02 pm
od Zex
Ja koliko znam,a montirao sam gtb2056, se bas bas tesko montira zbog velicine kompresorskog dela,odliva ulja(najveci problem),flansna na izduvu...bv50 nosi mnogo auta,konkretno nije to oznaka za velicinu,vec drugi brojevi,posto pod nazivom bv50 pakuju razlicite velicine impelera...konkretno,pakovao sam na svoj auto bv50 sa alfe,razbusio nove rupe na izduvnoj grani i turbu,creva odliva i pritiska ulja(mozda sa 2.4 156/166 oba creva) odgovaraju sa stock turba,flansna od katalizatora takodje sa stock-a...dostizno je 230hp na 2.2 bara relativnog(3.2 apsolutnog)....naravno,koliko je izdrzljivo ne znam,al uz toliku snagu mora auspuh veci fi,usisne cevi f60,prednji kuler,kvacilo ojacano itd...naravno,egt ne moze biti mali,ali boze moj,moze da traje ako se normalno vozi i povremeno patosira...
Opet,to je sve sta bi bilo kad bi bilo...Svakako je bolji garrett-ov turbo

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 2:10 pm
od BobanR
gtb2056v i BV50 iz brere/159ke su identični spolja. Bukvalno u milimetar isti

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 2:15 pm
od Zex
Ne smem da tvrdim,dobio sam u ruke i montirao...receno da je sa 200hp,ja sam samo zamenio usisno kuciste,stavio od kie i nisam nista sekao i vario..

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 2:21 pm
od MiloshBg
Sta napisaste sunce vam... Mi zainteresovani laici, pogubismo se...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 2:29 pm
od Zex
Pa nismo ni zagrebali,ovo je ona rakija jutarnja,uz kaficu :)

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 6:11 pm
od bane
Sve što napisaše ova dvojica kolega je tačno,ja sam imao na 147.
I to je super ako ćeš ga parkirati i pričati ljudima kako imaš 200+
U realnom životu neupotrebljiv jer stalno stojiš u mestu dok se točkovi vrte.
Pored svega ovog treba uložiti u prenos,kočnice,izduv i još mnogo toga

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Čet Mar 07, 2019 6:15 pm
od miro91
Hvala na odgovorima, vidim da od toga nece biti nista. Voleo bih ja da treca cupa ko druga al za to je vrv potrebno xxxx evra...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Mar 08, 2019 12:27 am
od vojaalfa
bane, Što u izduv?
Skineš to njesra i nema ulaganja
Pa brate

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pet Mar 08, 2019 7:28 am
od bane
Jesam

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Mar 09, 2019 9:24 pm
od COYG
sinisa napisao:GTB2056v, izduvna grana, FMIC i cevi/creva, 308 dizne, mozda drugi menjac, dobra mapa... zvuci kao 1200+

Sta sa izduvnom granom?

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Sub Mar 09, 2019 10:56 pm
od sinisa
GTB2056v ne moze direktno na izduvnu sa 1.9 16v, tako da treba praviti nosace/adaptere, ili staviti drugu izduvnu, npr. sa 2.4, ali obradjenu.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Ned Mar 10, 2019 12:46 am
od Zex
Ne bih da se pravim pametan ali...U normalnom svetu se takva prepravka vari,nije to sad neka mudrolija,treba samo dobar varioc,pravi... Na tako uskom mestu,svaki adapter moze mnogo toga da pomeri,smeta itd...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Mar 11, 2019 9:56 am
od sinisa
Naravno, slažem se, varenje je uvek opcija, video sam i takve slučajeve, mada tu stvarno treba iskusan varioc. Delom pišem i iz sopstvenog iskustva, gde je fabrička izduvna grana sa 2.0JTDm sa adapterima primila GTB2056v.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Mar 11, 2019 11:01 am
od G0XY
To su takve prepravke,na kojima niko ne moze sa sigurnoscu da garantuje uspeh,zbog milion razloga.
Moze da bude extra upgrade,a moze da bude i tuzna prica sa gomilom bacenog novca.

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Mar 11, 2019 1:03 pm
od horvat
Da li ima neko iskustva sa downpipe-om na 1.4 tb ? Vredi li uopste, ima li nekih posledica po turbo mozda, itd...?

U planu mi je da radim zadnji lonac, cisto zbog zvuka, pa mi palo na pamet, kad se vec radi, da mozda cacnem i DP, ako je neka proverena i svrsishodna modifikacija...

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Mar 11, 2019 1:11 pm
od Boxa
Sa dpipom mora mapa da se redukuje..moze samo da produzi vek turbu

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti

Poslato: Pon Mar 11, 2019 1:11 pm
od G0XY
Ima posledica,izgubices preko 10ks minimum...