Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
moze da se copuje svaki mod posebno, i da nastavis da koristis DNA
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- vess
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Postavio sam na mojoj temi ali evo da i ovde pitam... Turbina je crkla skroz danas i ide menjanje. a kad menjam mozda bih uradio i neki upgrade. GT 1.9 JTD je u pitanju. Sta je najbolje a sa najmanje promena odnosno da se vrati u najkracem roku unutra. Citam na alfaowner preporucuju 2.4 sa obicnog motora, ne multijet...
- vess
- Garaža: Alfa Romeo GT 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
ne pitaj me koliko sam vec ulozio u auto tako da ako treba i menjac i to cu Lamela i korpa su u odlicnom stanju tako da ce to da se menja tek kad crkne, do tad gulim ovu. u svakom slucaju ako ne nadjem resenje za turbinu u dan dva ide nazad ista turbina jer ne mogu bez kola toliko dugo.
- safe-chip
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.4 4x4integrale
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@bums85
Jesam ja ali nisam mogao da uradim dyno merenje tako što ću editovati samo D mod. Alfa nema opciju za dyno tako da nakon starta merenja ECU skapira da zadnji točkovi miruju i sam prebaci u N (nisam našao način da to zaobiđem). Pa da bi to prikazao na dyno diagramu morao sam da uradim i N identično. Ali teoretski može da se uradi samo D ali naravno bez dyno merenja.
Jesam ja ali nisam mogao da uradim dyno merenje tako što ću editovati samo D mod. Alfa nema opciju za dyno tako da nakon starta merenja ECU skapira da zadnji točkovi miruju i sam prebaci u N (nisam našao način da to zaobiđem). Pa da bi to prikazao na dyno diagramu morao sam da uradim i N identično. Ali teoretski može da se uradi samo D ali naravno bez dyno merenja.
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Nesto me interesuje. Kako je moguce da chip tuning majstori garantuju smanjenje potrosnje goriva za 0.5 do 1l na 100 km, samim kompjuterskim cipovanjem, zatvaranjem egr ventila, i sta li se vec tu radi? Zar nije logicno da kad poveca protok goriva, da ce i potrosnja da poraste srazmerno kolicini snage koje motor dobije?
I koliko je uopste realno povecanje chipovanjem za 20-30 ks? Mnogi tvrde da je 5 ks ok, a 10 ks skoro pa maksimum.
Govorim o motoru 1.9 jtd, 85 kw.
Pitam ovo zato sto me je privukla USTEDA GORIVA, A POVECANJE SNAGE MOTORA. Ko to ne bi zeleo za 50-100 eura, ako motor nece da strada posle toga?!
I koliko je uopste realno povecanje chipovanjem za 20-30 ks? Mnogi tvrde da je 5 ks ok, a 10 ks skoro pa maksimum.
Govorim o motoru 1.9 jtd, 85 kw.
Pitam ovo zato sto me je privukla USTEDA GORIVA, A POVECANJE SNAGE MOTORA. Ko to ne bi zeleo za 50-100 eura, ako motor nece da strada posle toga?!
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, savet
E ovako, smanjene potrosnje chipovanjem = laz.
To chiperi koriste kao four da privuku klijente.
E sad u praksi je stvar malo drugacija, kao sto si vec sam naveo, uglavnom se usput pogasi i EGR, DPF itd..., i tu se malo ustine na potrosnji,
drugo mesto gde moze da se zakine na ptrosnji je ubrzanje, posto automobil, najvise trosi prilokom ubrzavanja, tj, cipovanom auto je potrebno manje vremana da ubrza do iste brzine, pa se samim tim, provodi i manje vremena pri ubrzavanju, i eto jos na kontu toga moze da se zakine malo na potrosnji, naravno sve ovo ukoliko nemas, jako tesku desnu nogu.
E sad dobitak snage na JTD motorima.
Onaj koji ti kaze da se maksimalono izvlaci 10ks, gledaj da ne zivis na istoj planeti sa tom personom, jer je tolika glupos' zasigurno zarazna, komotno se dobija oko 30ks, I jos podosta obrtnog momenta, naravno ukoliko su motor i pratece komponente OK.
E sad po pitanju uticanja chipovanja na motor i pratece komponente,
Samo chipovanje znacajno smanjuje cek trajanja motora, sto znaci nece preci 1000000 do 1500000 km, koliko jedan jtd kome nikada be zamenis ulje obicno predje, vec negde oko 700000 do 800000 km, uz redovno odrzavanje.
E sad malo su veci problem pratece komponente motora, koje obicno traju manje od samog motora, kao sto su turbinama, intercooler, creva turbine I intercoolera, rail pumpa, regulator reila, korpa, lamela, druk lezaj, plivajuci zamajac itd...
Sve te komponente MORAJU biti u jako dobrom stanju da bi rasmisljao o bilo kakvom chipovanju.
E sad dolazimo i do onoga glavnog, a to je cena chipovanja,
1. Chipovanje od 50€ u principu NE postoji !!!!
2. Cena se krece obicno od 100 - 150€ u zavisnosti od chipera i motora koji se chip ulje.
3. Cena chipovanja raste ako se na istu doda da mora da se radi nesto od navedenih pratecih komponenata
Nadam se da si bar deo ovoga sto sam napisao, razumeo
To chiperi koriste kao four da privuku klijente.
E sad u praksi je stvar malo drugacija, kao sto si vec sam naveo, uglavnom se usput pogasi i EGR, DPF itd..., i tu se malo ustine na potrosnji,
drugo mesto gde moze da se zakine na ptrosnji je ubrzanje, posto automobil, najvise trosi prilokom ubrzavanja, tj, cipovanom auto je potrebno manje vremana da ubrza do iste brzine, pa se samim tim, provodi i manje vremena pri ubrzavanju, i eto jos na kontu toga moze da se zakine malo na potrosnji, naravno sve ovo ukoliko nemas, jako tesku desnu nogu.
E sad dobitak snage na JTD motorima.
Onaj koji ti kaze da se maksimalono izvlaci 10ks, gledaj da ne zivis na istoj planeti sa tom personom, jer je tolika glupos' zasigurno zarazna, komotno se dobija oko 30ks, I jos podosta obrtnog momenta, naravno ukoliko su motor i pratece komponente OK.
E sad po pitanju uticanja chipovanja na motor i pratece komponente,
Samo chipovanje znacajno smanjuje cek trajanja motora, sto znaci nece preci 1000000 do 1500000 km, koliko jedan jtd kome nikada be zamenis ulje obicno predje, vec negde oko 700000 do 800000 km, uz redovno odrzavanje.
E sad malo su veci problem pratece komponente motora, koje obicno traju manje od samog motora, kao sto su turbinama, intercooler, creva turbine I intercoolera, rail pumpa, regulator reila, korpa, lamela, druk lezaj, plivajuci zamajac itd...
Sve te komponente MORAJU biti u jako dobrom stanju da bi rasmisljao o bilo kakvom chipovanju.
E sad dolazimo i do onoga glavnog, a to je cena chipovanja,
1. Chipovanje od 50€ u principu NE postoji !!!!
2. Cena se krece obicno od 100 - 150€ u zavisnosti od chipera i motora koji se chip ulje.
3. Cena chipovanja raste ako se na istu doda da mora da se radi nesto od navedenih pratecih komponenata
Nadam se da si bar deo ovoga sto sam napisao, razumeo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Uh bre edine,pobio si svu teoriju chiptuninga
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I to u samo jednoj recenici
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Cipovanje od 50e postoji, bas za konkretno taj motor. Da dignem sa 115 na oko 140hp treba mi 10ak minuta u Winolsu. Oces da kazes da treba da uzmem 150e? Moze.
Kad se ugasi egr, obicno pritisak turbine poraste za 50+ mbara. Kako kod kog automobila. A ako imas veci pritisak onda imas i vece ocitavanje na maf senzoru, a samim tim i mogucnost za vise goriva u bas istom rezimu voznje sa upaljenim egr-om.
E sad da se vratimo na pitanje manje potrosnje i vece konjaze. Fabrika mora da zadovolji brojne rigorozne kontrole i norme, sto se tice same potrosnje, emisije izduvnih gasova, buke motora... Pa u 90% nesto trpi zarad neceg. Ako znamo da jedan stepen unapred pomereno ubrizgavanje dovodi do porasta PCP-a u cilindru, onda mozemo da zakljucimo da dolazi i do vece snage sa istim mm3 gorivom. Znaci dobili smo vecu snagu, gorivo je ostalo isto, a emisija stetnih gasova se malo povecala, ali opet ostaje u granicama tehnickog pregleda. Takodje se i buka motora malo povecala.
Onda dolazi i pilot ubrizgavanje, koje laicki receno priprema cilindre za glavno ubrizgavanje, sto znaci da utice na pcp, temperaturu u cilindrima, itd...
Druga stvar smanjenja potrosnje jeste sama turbina. Ma koliko imao otvoren izduv, sama turbina pravi povratni pritisak motoru, pa ga sammim tim i gusi. Otvorimo malo krilca na krstarecim brzinama i eto vece snage, sa istim gorivom, ili iste snage sa manjim gorivom. Znaci potrosnja ide dole.
I jos mnogo toga da ne duzim.
Za povecanje ks, jasno je da dobijas onoliko ks koliko ubrizgas vise mm3 goriva. Glupo je i da objasnjavam.
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, savet
A kako to da auto bolje ubrzava ako je chipovan i treba mu manje vremena? Tako sto ima vise goriva. Pa kako onda manje trosi ako ide vise goriva?edin napisao:E ovako, smanjene potrosnje chipovanjem = laz.
To chiperi koriste kao four da privuku klijente.
E sad u praksi je stvar malo drugacija, kao sto si vec sam naveo, uglavnom se usput pogasi i EGR, DPF itd..., i tu se malo ustine na potrosnji,
drugo mesto gde moze da se zakine na ptrosnji je ubrzanje, posto automobil, najvise trosi prilokom ubrzavanja, tj, cipovanom auto je potrebno manje vremana da ubrza do iste brzine, pa se samim tim, provodi i manje vremena pri ubrzavanju, i eto jos na kontu toga moze da se zakine malo na potrosnji, naravno sve ovo ukoliko nemas, jako tesku desnu nogu.
E sad dobitak snage na JTD motorima.
Onaj koji ti kaze da se maksimalono izvlaci 10ks, gledaj da ne zivis na istoj planeti sa tom personom, jer je tolika glupos' zasigurno zarazna, komotno se dobija oko 30ks, I jos podosta obrtnog momenta, naravno ukoliko su motor i pratece komponente OK.
E sad po pitanju uticanja chipovanja na motor i pratece komponente,
Samo chipovanje znacajno smanjuje cek trajanja motora, sto znaci nece preci 1000000 do 1500000 km, koliko jedan jtd kome nikada be zamenis ulje obicno predje, vec negde oko 700000 do 800000 km, uz redovno odrzavanje.
E sad malo su veci problem pratece komponente motora, koje obicno traju manje od samog motora, kao sto su turbinama, intercooler, creva turbine I intercoolera, rail pumpa, regulator reila, korpa, lamela, druk lezaj, plivajuci zamajac itd...
Sve te komponente MORAJU biti u jako dobrom stanju da bi rasmisljao o bilo kakvom chipovanju.
E sad dolazimo i do onoga glavnog, a to je cena chipovanja,
1. Chipovanje od 50€ u principu NE postoji !!!!
2. Cena se krece obicno od 100 - 150€ u zavisnosti od chipera i motora koji se chip ulje.
3. Cena chipovanja raste ako se na istu doda da mora da se radi nesto od navedenih pratecih komponenata
Nadam se da si bar deo ovoga sto sam napisao, razumeo
Cipovanje od 50e postoji, bas za konkretno taj motor. Da dignem sa 115 na oko 140hp treba mi 10ak minuta u Winolsu. Oces da kazes da treba da uzmem 150e? Moze.
Kad se ugasi egr, obicno pritisak turbine poraste za 50+ mbara. Kako kod kog automobila. A ako imas veci pritisak onda imas i vece ocitavanje na maf senzoru, a samim tim i mogucnost za vise goriva u bas istom rezimu voznje sa upaljenim egr-om.
E sad da se vratimo na pitanje manje potrosnje i vece konjaze. Fabrika mora da zadovolji brojne rigorozne kontrole i norme, sto se tice same potrosnje, emisije izduvnih gasova, buke motora... Pa u 90% nesto trpi zarad neceg. Ako znamo da jedan stepen unapred pomereno ubrizgavanje dovodi do porasta PCP-a u cilindru, onda mozemo da zakljucimo da dolazi i do vece snage sa istim mm3 gorivom. Znaci dobili smo vecu snagu, gorivo je ostalo isto, a emisija stetnih gasova se malo povecala, ali opet ostaje u granicama tehnickog pregleda. Takodje se i buka motora malo povecala.
Onda dolazi i pilot ubrizgavanje, koje laicki receno priprema cilindre za glavno ubrizgavanje, sto znaci da utice na pcp, temperaturu u cilindrima, itd...
Druga stvar smanjenja potrosnje jeste sama turbina. Ma koliko imao otvoren izduv, sama turbina pravi povratni pritisak motoru, pa ga sammim tim i gusi. Otvorimo malo krilca na krstarecim brzinama i eto vece snage, sa istim gorivom, ili iste snage sa manjim gorivom. Znaci potrosnja ide dole.
I jos mnogo toga da ne duzim.
Za povecanje ks, jasno je da dobijas onoliko ks koliko ubrizgas vise mm3 goriva. Glupo je i da objasnjavam.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Eto, covek svaki dan nesto nauci.
Hvala na objasnjenjima
Hvala na objasnjenjima
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
I sta bi na kraju? Džaba si krečio? (objašnjavao da ne može za 50e i da se tako ljudi privlače na foru?) Onda dolazimo do zaključka da su većina ljudi koja se time bavi (kao što to neko reče) prodavci magle?
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
mladenke vazi za osobu koja zna svoj posao, ako on kaze da moze, ondak moze, ali takodje znam za gomilu "prodavaca" magle, i samo sam hteo da upozorim kolegu da se ne zalece previse, jer od tih 50€ zacas nastane 450€, ako se covek zaigra, uostalom, mladenke se u post osvrnuo samo na cenu i potrosnju...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@Mladenke aj da žišnemo mog megana 1.5dci 110ks
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Tom meganu mora ECU napolje, pa na BDM iliti astal, preko kabla nece da moze, hoce dizne da se raskodiraju
U pravu je mladenke za dosta stvari, ja sam dosta vremena proveo isprobavajuci razne varijante na EDC15 i EDC16 racunarima, moze da se ustine potrosnja ovako kako je on objasnio, jedini je problem sto vecina majstora koji to rade, ustine gorivo kako ne treba, pa sam se nagledao spaljenih cilindara i prolupalih motora.
Ono sto mladenketa ne mrzi (valjda ) je da se poigra i sa SOI, sto realno retko koji tjuner kod nas uopste i dira, a tu moze dosta lepih stvari da se uradi.
Lepo ispeglan SOI (state of injection) kroz razne cikluse zahteva recimo manji pritisak turbine, pa recio sa 120ks na 150ks mozes postici lepo odradjenim SOI mapama bez dizanja pritiska turbine u nebesa.
Sa druge strane, mozes da ne pipnes soi, ustines malo goriva na manjem pritisku gasa, onda nalijes preko 50%, opanjis malo turbinu i dobijes istu snagu na drugi nacin.
Sve zavisi koliko tjuner zeli da se posveti izradi mape, jer za svaki auto mozes da radis copy / paste mapa koje vec imas, sto ne znaci da ce oba auta ici dobro.
EDC15/16 gotovi za 5 minuta, ako imas preca posla
U pravu je mladenke za dosta stvari, ja sam dosta vremena proveo isprobavajuci razne varijante na EDC15 i EDC16 racunarima, moze da se ustine potrosnja ovako kako je on objasnio, jedini je problem sto vecina majstora koji to rade, ustine gorivo kako ne treba, pa sam se nagledao spaljenih cilindara i prolupalih motora.
Ono sto mladenketa ne mrzi (valjda ) je da se poigra i sa SOI, sto realno retko koji tjuner kod nas uopste i dira, a tu moze dosta lepih stvari da se uradi.
Lepo ispeglan SOI (state of injection) kroz razne cikluse zahteva recimo manji pritisak turbine, pa recio sa 120ks na 150ks mozes postici lepo odradjenim SOI mapama bez dizanja pritiska turbine u nebesa.
Sa druge strane, mozes da ne pipnes soi, ustines malo goriva na manjem pritisku gasa, onda nalijes preko 50%, opanjis malo turbinu i dobijes istu snagu na drugi nacin.
Sve zavisi koliko tjuner zeli da se posveti izradi mape, jer za svaki auto mozes da radis copy / paste mapa koje vec imas, sto ne znaci da ce oba auta ici dobro.
EDC15/16 gotovi za 5 minuta, ako imas preca posla
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ja sam mislio da je SOI - Start Of Injection, a EOI End Of...
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Moj komentar je ovde suvisan,a ako pocnem
Mladenke vas navlaci na tanak led
Sve je ovo dobro dok se alfisti mesaju i raspravljaju
Mladenke vas navlaci na tanak led
Sve je ovo dobro dok se alfisti mesaju i raspravljaju
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Udari naš kolega u banderu,ništa od potpaljivanja vatre
Momci odličan dijalog,svima će svakako koristiti
Momci odličan dijalog,svima će svakako koristiti
A Man's Got to Know His Limitations...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ma sve je to lepo i ti SOI i EOI samo da ne bude na kraju EOL (end of life)
Za to "igranje" treba neki simulator ili žrtveno jagnje jer kapiram da u teoriji ljubav lepo zvuči ...
Za to "igranje" treba neki simulator ili žrtveno jagnje jer kapiram da u teoriji ljubav lepo zvuči ...
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Ahahahshahahahahahahs,falcone eba mu nanu
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Morao sam da citiram falcona,izvinjavam se moderatorimaFalcon037 napisao:Ma sve je to lepo i ti SOI i EOI samo da ne bude na kraju EOL (end of life)
Za to "igranje" treba neki simulator ili žrtveno jagnje jer kapiram da u teoriji ljubav lepo zvuči ...
Ahahahshahahahahahahs,falcone eba mu nanu
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ja sam do juce vozio auto sa tds motorom, ali ne dam da mi dobar motor upropasti neki priuceni chip tuning majstor, hah. Mi ni nemamo puteve za vise od 115 ks. Evo isao skoro do Prijepolja, pa posle toga do Vr.banje. Jedino sam ga nagazio ka banji cetvrtom 140, da se procisti malo.
I na kraju dolazimo do zakljucka da i sami mozemo da zavarimo egr, otvorimo krilca i dobijemo 20-30 ks za dzabe?! Bez cackanja po mapama.
I na kraju dolazimo do zakljucka da i sami mozemo da zavarimo egr, otvorimo krilca i dobijemo 20-30 ks za dzabe?! Bez cackanja po mapama.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Vozio si 140kmh,na putevima gde je dozvoljeno 50-80kmh?
A Man's Got to Know His Limitations...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Naravno, zaglavis pasteticu na turbini i krilca stalno otvorena, i auto krece da proizvodi naftu. Jos ako uradis na 203 automobila isti princip mozes i pumpu da otvoris.COYG napisao:Ja sam do juce vozio auto sa tds motorom, ali ne dam da mi dobar motor upropasti neki priuceni chip tuning majstor, hah. Mi ni nemamo puteve za vise od 115 ks. Evo isao skoro do Prijepolja, pa posle toga do Vr.banje. Jedino sam ga nagazio ka banji cetvrtom 140, da se procisti malo.
I na kraju dolazimo do zakljucka da i sami mozemo da zavarimo egr, otvorimo krilca i dobijemo 20-30 ks za dzabe?! Bez cackanja po mapama.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910