Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@dekirs:
Kolega, hvala što si podelio svoja iskustva. Često problem je gašenje EGR-a i DPF-a skriptom, odnosno software-om koji pobriše gomilu DTC-a i ostavite u mrako za gomilu stvari, poput pritiska goriva, na primer.
Laički sam bacio pogled na tvoj log, i nisam siguran koji je turbo na autu, ali mi količina usisanog vazduha deluje niska, što može da ukaže na problem sa protokomerom. Opet kažem, laički i sasvim je moguće da je za 1.6 motor i turbinu na njemu to sasvim OK.
@buntovnik: Mislim da u ovoj temi, a i u pojedinčnim temama kolega na forumu možeš da nađeš potrebne informacije. Ima nekoliko članova foruma sa 2.0 motorima, u 159kama, breri i Giulietti.
Bez posledica ne možeš ni ljutu papriku da pojedeš, a kamoli da naliješ više goriva u motor i podigneš pritisak u usisnoj grani. Kao što je već konstatovano, nešto dobiješ, nešo izgubiš, a na tebi je da odlučiš šta hoćeš.
Kolega, hvala što si podelio svoja iskustva. Često problem je gašenje EGR-a i DPF-a skriptom, odnosno software-om koji pobriše gomilu DTC-a i ostavite u mrako za gomilu stvari, poput pritiska goriva, na primer.
Laički sam bacio pogled na tvoj log, i nisam siguran koji je turbo na autu, ali mi količina usisanog vazduha deluje niska, što može da ukaže na problem sa protokomerom. Opet kažem, laički i sasvim je moguće da je za 1.6 motor i turbinu na njemu to sasvim OK.
@buntovnik: Mislim da u ovoj temi, a i u pojedinčnim temama kolega na forumu možeš da nađeš potrebne informacije. Ima nekoliko članova foruma sa 2.0 motorima, u 159kama, breri i Giulietti.
Bez posledica ne možeš ni ljutu papriku da pojedeš, a kamoli da naliješ više goriva u motor i podigneš pritisak u usisnoj grani. Kao što je već konstatovano, nešto dobiješ, nešo izgubiš, a na tebi je da odlučiš šta hoćeš.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Vrlo moguce da je protokomer malo u problemu, mada ne osecam one klasicne boljke loseg protokomera.. Auto normalno ide (da ga ne ureknem) kao i kad je kupljen. Fabricka mapa je vracena uz pomoc vasih kolega na forumu i ugaseni su EGR i DPF kako treba.. Ne bih da imenujem, ne znam dal "tamna strana" cita ovo, ne zelim da ljudi imaju problem
Elem, sry za off jos jednom. Upadoh kao padobranac, ali samo sam hteo da spasim jednu Giu potencijalih problema.
Vracam se citanju foruma
Elem, sry za off jos jednom. Upadoh kao padobranac, ali samo sam hteo da spasim jednu Giu potencijalih problema.
Vracam se citanju foruma
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da nije malo mnogo za taj turbo da gura 1.8 bar? Koliko je sa fabrickom mapom?
Ako je to model sa 120 ks, pritisak turba ne prelazi 1.2. Enigma je isto kako MAP nije prijavljivao gresku i terao u safe mode, od trenutka kad je presao 1.55 bar.
Ako je to model sa 120 ks, pritisak turba ne prelazi 1.2. Enigma je isto kako MAP nije prijavljivao gresku i terao u safe mode, od trenutka kad je presao 1.55 bar.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pa i ja msm da je mnogo. Ovo je testirano sa remontovanim turbom i safetovom mapom. Auto je na potapanju imao neki delay u fazonu na duzem drzanju gasa on oduzme i onda krene opet. Posle stavljanja fabricke mape to je nestalo. Kapiram da je prepunjavao dosta zato se desavalo to.
U safe mode nije ulazio vrv zbog pogasenih dtc kodova il kako se vec zove...
Moja neka logika je kad vec nije znao da se egr gasi u 6 mapa kako bi ga cipovao da valja
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
U safe mode nije ulazio vrv zbog pogasenih dtc kodova il kako se vec zove...
Moja neka logika je kad vec nije znao da se egr gasi u 6 mapa kako bi ga cipovao da valja
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Ni vazduha nisi imao, na tih 1.8 bari cifra je trebala da leti preko 1400 mg/i. Ovo sad otvara novu diskusiju, kako taj turbo nije riknuo na 1.8 bari? Verovatno si ga vozio neko vreme, a i gazio kad se ukaze prilika?!
Za safe chip nisam cuo puno toga lepog, a na ovom forumu mislim da i neces cuti. Uglavnom kod njega ljudi rade zato sto ima dyno pa masa voli da izmeri snagu pre i posle remapa.
I koliko si imao ks na valjcima? I koji obrtni moment?
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Nije on prepunjavao (malo nesto 2000-2200 rpm), koliko je bio podesen da puni.dekirs napisao:Pa i ja msm da je mnogo. Ovo je testirano sa remontovanim turbom i safetovom mapom. Auto je na potapanju imao neki delay u fazonu na duzem drzanju gasa on oduzme i onda krene opet. Posle stavljanja fabricke mape to je nestalo. Kapiram da je prepunjavao dosta zato se desavalo to.
U safe mode nije ulazio vrv zbog pogasenih dtc kodova il kako se vec zove...
Moja neka logika je kad vec nije znao da se egr gasi u 6 mapa kako bi ga cipovao da valja
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
Ni vazduha nisi imao, na tih 1.8 bari cifra je trebala da leti preko 1400 mg/i. Ovo sad otvara novu diskusiju, kako taj turbo nije riknuo na 1.8 bari? Verovatno si ga vozio neko vreme, a i gazio kad se ukaze prilika?!
Za safe chip nisam cuo puno toga lepog, a na ovom forumu mislim da i neces cuti. Uglavnom kod njega ljudi rade zato sto ima dyno pa masa voli da izmeri snagu pre i posle remapa.
I koliko si imao ks na valjcima? I koji obrtni moment?
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Vozio sam taj remontovani turbo nekih mesec dana, nagazen je par puta da vidim dal ce da crkne ali preziveo je Inace logovi su radjeni na moju odgovornost.. Znaci dobro su ga remontovali
Oko 140ks na valjcima za Nm nisam siguran moram pogledati papir zaboravio sam.
Ali malo je i dobijeno za te pritiske, bar po meni..
Oko 140ks na valjcima za Nm nisam siguran moram pogledati papir zaboravio sam.
Ali malo je i dobijeno za te pritiske, bar po meni..
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ljudi,ja necu nista da pisem,bilo bi suvisno
Kad odete u ns na remap,pozdravite tunera od zexa,kao i to da je novi sad-srbija kao i beograd-srbija kosovo-srbija..
Uskoro se u ns otvara jos jedna tuning firma/valjci..
Kad odete u ns na remap,pozdravite tunera od zexa,kao i to da je novi sad-srbija kao i beograd-srbija kosovo-srbija..
Uskoro se u ns otvara jos jedna tuning firma/valjci..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zex, a beogradski tuner kad uradi mapu, jel normalno da turbina zvizdi i na leru?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jel normalno da da se kupuje lubenica i u novembru?..izgleda da jeste
Javice se covek vec, kome zvizdi turbo od kako ga poznajete,a 8v sa 170hp..akanja! Iz "beogradskih garaza"..ko da je bitno iz kog je ko sela ili grada,ja cu po remap ici cak u zagreb..ustanovljeno je odavno,da dosta vozila dodje neispravno i da uglavnom bude tuner kriv cim se pomeri iz fabricke letargije u koju se navikao,odmah crkne nesto.
Ako se pogleda realno,a gore je vec pisano,postoji stil voznje koji utice na mnogo brz kvar...losa mapa moze da radi i kod blagih vozaca dugo..imamo i primer...
Ono sto isplivava u poslednje vreme je ego covekov,sujeta i pokvarenost...to je mnogo gora stvar od bilo kog kvara
Javice se covek vec, kome zvizdi turbo od kako ga poznajete,a 8v sa 170hp..akanja! Iz "beogradskih garaza"..ko da je bitno iz kog je ko sela ili grada,ja cu po remap ici cak u zagreb..ustanovljeno je odavno,da dosta vozila dodje neispravno i da uglavnom bude tuner kriv cim se pomeri iz fabricke letargije u koju se navikao,odmah crkne nesto.
Ako se pogleda realno,a gore je vec pisano,postoji stil voznje koji utice na mnogo brz kvar...losa mapa moze da radi i kod blagih vozaca dugo..imamo i primer...
Ono sto isplivava u poslednje vreme je ego covekov,sujeta i pokvarenost...to je mnogo gora stvar od bilo kog kvara
Poslednja izmena od Zex u Ned Nov 11, 2018 11:53 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Je l’ ti zelis da kazes da ja akam svoju alfu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ne znam Zbunio sam se
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Za ozbiljan remap samo Bugarska
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
- genca
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kladovo
- Lokacija: Kladovo
Post
Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ja imam Rumunsku mapu,radio je momak iz Bukuresta,Tiberiu,firma se zove "Squadra Corse".Inace radi auta iz Rumunskog Alfa Cluba i ciji je sponzor.
Za sada dobro sljaka.
Za sada dobro sljaka.
cuore sportivo
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Turbo mora da zviždi kao adolescent za milfarama na ulici. Nekako turbo nije turbo ako se ne čuje.
Edine, akaš je, ali nećeš da joj doakaš u skorije vreme.
Edine, akaš je, ali nećeš da joj doakaš u skorije vreme.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ja sam cipovao pežoVa i ugasio egr, bez gasenja dpf-a, evo 50000km gura bez problema. Dpf nisam dirao jer nisam ni znao da ga imam, odnosno izgleda da se ugradjivao samo za odredjena trzista, jer ih uglavnom nemaju ti motori.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
kakv stil vožnje najmanje šteti čipovanom autu?
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Glupo zvuci ali normalan stil voznje
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Stil vožnje sa DPF-om, EGR-om, klapnicama...
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Drugari, da se pohvalim uradio sam cipovanje Auto ide kao raketa, bas sam zadovoljan, ubrzava brutalno. Nisam ocekivao da ce biti ovolika razlika, doduse malo i trosi vise ali to mi nije toliko bitno.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Jesi ugasio i ekologiju kako smo savetovali?
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- Boxa
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: Stelvio QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pa napisi ko je zasluzan za sve to.....
YouTube: https://www.youtube.com/@joksimoviic
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
DPF i EGR nije gasio zato sto mi je rekao da nema potrebe. Procitao je da je zapusenost DPF-a oko 40% sto kaze da nije previse i da ne mora da se vadi. Auto ima malo problem sa diznama, to sam znao i ranije jer sam procitao korekcije preko MES-a jos pre par meseci, i zbog toga mi je rekao da malo vise cadi i ako budem imao probleme sa DPF-om da mu se javim pa ce napraviti jos korekcija. Lepo s njegove strane, a trebalo bi da mogu da prodjem tehnicki sad kad imam DPF
Takodje je rekao da turbina ne radi bas najbolje i posavetovao me je da odem negde na ciscenje. Razlicito se ponasa od merenja do merenja, tako da tu nesto nije u redu, ali je koliko toliko u granicama prihvatljivog, u suprotnom ne bi ni radio tuning.
Sve u svemu ja sam zadovoljan kako auto ide. Da li je moglo bolje? Otkud znam, nisam strucnjak da bih znao. Nadam se samo da necu imati problema sa turbinom i sl. Onako laicki mogu da kazem da mi deluje strucno, i posteno. Stvarno se trudio, radio je vise od 4 sata, napravio sigurno preko 10 snimaka i stelovao parametre nakon toga. Mene su bolele noge od stajanja, bilo mi je drago sto se trudi toliko ali posle 4 sata jedva sam cekao da zavrsi.
Servis u kome je uradjen tuning je Safe Chip NS.
Takodje je rekao da turbina ne radi bas najbolje i posavetovao me je da odem negde na ciscenje. Razlicito se ponasa od merenja do merenja, tako da tu nesto nije u redu, ali je koliko toliko u granicama prihvatljivog, u suprotnom ne bi ni radio tuning.
Sve u svemu ja sam zadovoljan kako auto ide. Da li je moglo bolje? Otkud znam, nisam strucnjak da bih znao. Nadam se samo da necu imati problema sa turbinom i sl. Onako laicki mogu da kazem da mi deluje strucno, i posteno. Stvarno se trudio, radio je vise od 4 sata, napravio sigurno preko 10 snimaka i stelovao parametre nakon toga. Mene su bolele noge od stajanja, bilo mi je drago sto se trudi toliko ali posle 4 sata jedva sam cekao da zavrsi.
Servis u kome je uradjen tuning je Safe Chip NS.
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zaboravio si brojke da podelis sa nama, pre i posle remapa sta kazu valjci, ako je mereno.
Uz sve probleme koje ti je on ustanovio, cudi me da je radio remap uopste.
Uz sve probleme koje ti je on ustanovio, cudi me da je radio remap uopste.
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Mada iz pobrojanog, šta god da u budućnosti crkne, ne može da bude do remapa već je u pitanju problem od ranije.
Kad smo bili klinci bilo je onih koji su na basket uvek dolazeli blago hramljući, pa šta god da se desi, opravdanje je tu...
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mada iz pobrojanog, šta god da u budućnosti crkne, ne može da bude do remapa već je u pitanju problem od ranije.
Kad smo bili klinci bilo je onih koji su na basket uvek dolazeli blago hramljući, pa šta god da se desi, opravdanje je tu...
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Da da, mudro zboris
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”