Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@buntovnik: Kolega ivan149 je mislio na logove iz MES-a. Najbolje bi bilo kada bi imao pre/posle logove da okačiš, ali pretpostavljam da ih nećeš dobiti od tunera. Možeš sam da napraviš par logova, procedura je već opisana ovde:
viewtopic.php?f=71&t=56982
Inače, već se dešavalo na 2.0 motorima da ima problema sa gorivom kod tuniranja.
viewtopic.php?f=71&t=56982
Inače, već se dešavalo na 2.0 motorima da ima problema sa gorivom kod tuniranja.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Kako ga ubode u stock-u na ravno 170hp, pogotovo zbog predhodno napisanih anomalija ?
- djolers4
- Garaža: Ex-Alfa 155 2.0 TS 8v
Alfa 147 mjet 16v - Lokacija: Vrcin
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Zbog ovakvih stvari treba otici kod nekog drugog na merenje pre remapa i vratiti se posle remapa ponovno merenje.Ja planiram da odem na prolece u Bobosport da izmerim snagu,cisto iz radoznalosti.
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@BobanR jel neko resio taj problem potrosnje na 2.0 ili je to jednostavno tako (da se pomirim s time)?
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ako je posle mapiranja,potrosnja veca za 2l,onda tu nesto nije normalno.
U redovnoj voznji,meni je potrosnja bila i manja,s tim da sam imao custom mapu i to na hibridnom turbu.Kada ga gazis,potrosnja sa remapom je uvek nesto veca.
Bez logova,tesko moze da se vidi koliko je zalio mapu u donjim obrtajima.
Trazi mu da ti posalje file sa tvojim logovima sa valjaka,to si platio,imas sasvim legitimno pravo na to.
U redovnoj voznji,meni je potrosnja bila i manja,s tim da sam imao custom mapu i to na hibridnom turbu.Kada ga gazis,potrosnja sa remapom je uvek nesto veca.
Bez logova,tesko moze da se vidi koliko je zalio mapu u donjim obrtajima.
Trazi mu da ti posalje file sa tvojim logovima sa valjaka,to si platio,imas sasvim legitimno pravo na to.
A Man's Got to Know His Limitations...
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Znam da je drugi motor u pitanju, ali meni je potrošnja pala za ~20% pri povećanju snage sa 155KS na 240KS. Čak i na stazi auto troši daleko manje nego ranije.
Fabričke korekcije na ubrizgavanju su ogromne i auto je uglavnom preliven. Samo "peglanje" zadanih vrijednosti smanjuje potrošnju.
Fabričke korekcije na ubrizgavanju su ogromne i auto je uglavnom preliven. Samo "peglanje" zadanih vrijednosti smanjuje potrošnju.
R4T
- ivan149
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: bih
Post
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Mislim da kolega ne spominje potrosnju nego "problem" sa prekidom goriva. A ni potrosnja sigurno nije okbuntovnik napisao:@BobanR jel neko resio taj problem potrosnje na 2.0 ili je to jednostavno tako (da se pomirim s time)?
Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Suma sumarum:
-Rekao ti da nisi ispravan,a izmerio 170hp
nm ti kasne extremno,a sa chipom jedva
15hp+ i 70 Nm +
Gorivo sece na 3700 a snaga stock
10% Nm da ti fali je super za godine i dpf,skoro pa odlicno,ja bih rekao max ispravan..
I ja sad ne razumem,zao mi je vlasnika,prvo sto ima problem sa autom,a drugo jer je pogresio chipera
Da se razumemo,fabricka izmerena snaga i 10% da ti fali Nm je ispravan auto..al praksa kaze drugacije..sa dpf-om ne moze da izbaci preko 165 hp,ma i dosta manje..ima milion primera,tako da ovo nije fraza...uostalom,nista nihe strasno,jedno novo iskustvo kolega
Da je busan kuler,pusio bi ko parna lokomotiva,a verujem da i sad dimis,obzirom da imas 70Nm vise,ako papir ne laze.. I da je nesto drugo busno,ne bi mogao izmeriti stock,bio bi u safe modu...
Nesto ne pije vodu kolega,pokusaj prvo da vratis orgigi mapu,pa pocni sa logovima kao sto pisu kolege..ovde cemo ti pomoci oko informacija pre nego sto odea kod nekog majstora..popravi prvo auto,ne zaleci se za dizne
Od mene dobijas gratis merenje ako zelis sa bilo kojom tvojom ucitanom mapom..kad god zelis..
-Rekao ti da nisi ispravan,a izmerio 170hp
nm ti kasne extremno,a sa chipom jedva
15hp+ i 70 Nm +
Gorivo sece na 3700 a snaga stock
10% Nm da ti fali je super za godine i dpf,skoro pa odlicno,ja bih rekao max ispravan..
I ja sad ne razumem,zao mi je vlasnika,prvo sto ima problem sa autom,a drugo jer je pogresio chipera
Da se razumemo,fabricka izmerena snaga i 10% da ti fali Nm je ispravan auto..al praksa kaze drugacije..sa dpf-om ne moze da izbaci preko 165 hp,ma i dosta manje..ima milion primera,tako da ovo nije fraza...uostalom,nista nihe strasno,jedno novo iskustvo kolega
Da je busan kuler,pusio bi ko parna lokomotiva,a verujem da i sad dimis,obzirom da imas 70Nm vise,ako papir ne laze.. I da je nesto drugo busno,ne bi mogao izmeriti stock,bio bi u safe modu...
Nesto ne pije vodu kolega,pokusaj prvo da vratis orgigi mapu,pa pocni sa logovima kao sto pisu kolege..ovde cemo ti pomoci oko informacija pre nego sto odea kod nekog majstora..popravi prvo auto,ne zaleci se za dizne
Od mene dobijas gratis merenje ako zelis sa bilo kojom tvojom ucitanom mapom..kad god zelis..
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- buntovnik
- Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@Zex hvala na lepoj ponudi Sto se tice creva interkulera, culo se zvizdanje ranije dok ga plasticar nije zapusio, ali nije mi ni tad izbacivao nikakvu gresku. Sad se jedva cuje neko sistanje vazduha, nisam siguran dal i dalje pusta malo na tom mestu ili je to normalno od strujanja vazduha kroz interkuler i creva.
Ja jesam za to da popravim auto, pa da vidim da li ce se stvari popraviti sto se tice potrosnje. To za dizne mi je i MES pokazivao, ne secam se tacne brojke ali secam se da su se neke dizne dosta razlikovale od ostalih. I turbina je sigurno zaprljana posle ovoliko godina.
@mirdza, ok malo je neobicno, mozda ja nisam dobro procitao, ali kazes da ti je potrosnja 20% manja kad si povecao hp sa 155 na 240??
Ja jesam za to da popravim auto, pa da vidim da li ce se stvari popraviti sto se tice potrosnje. To za dizne mi je i MES pokazivao, ne secam se tacne brojke ali secam se da su se neke dizne dosta razlikovale od ostalih. I turbina je sigurno zaprljana posle ovoliko godina.
@mirdza, ok malo je neobicno, mozda ja nisam dobro procitao, ali kazes da ti je potrosnja 20% manja kad si povecao hp sa 155 na 240??
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@buntovnik: kao što reče kolega, mislio sam na nedostatak goriva nakon 3700rpm. Međutim, gledajući ovaj dyno izveštaj, snaga ne u peak-u posle toga. Kao što je većina koelga konstatovala, nešto se ovde ne sabira. Kreni od logova.
Da ne upiremo prstom, napravi par logova sa sadašnjom mapom, pa da vidimo.
Da ne upiremo prstom, napravi par logova sa sadašnjom mapom, pa da vidimo.
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Aj da se javnem i ja, kao suvlasnik jedne julke, takodjer 2.0 mdjet, 170 konjica...
U jednoj renomiranoj tunerskoj radnionici u BG, uradjen decat, DPF-out/off, EGR-out/off (kasnije uklanjanje hladnjaka EGR-a, kod Brane), i uklonjeni leptiri sa usisne grand, i lagano pvecanje snage.
Uglavnom, tok dogadjaja je isao sledecim putem, ostavio kola negde oko vikenda, i trebalo je da bude gotova za nekoliko dana...
Prvo valjci naravno, izmereno oko 163ks, koliko se secam, i zapoceto sa radovima, skinut variavilni usis, koji nije toliko strasan, sest otvora je bilo katastrofa, a dva skoro skroz zatvorena, potrom je poradjeno oko DPF-a, i EGR-a, i zatim se baceno na mapiranje, trazio sam blago povecanje snage i optimizaciju krive obrtnog momenta, naravno glava radionice nije to mogla da prihvati, pa je krenuto prvo sa preko 200ks idejom, ne bi li bio impresioniran, i naravno julka se gasila, pa se pristupilo postepenom smanjivanju, i na kraju se stigao do zeljenog optimuma, tj nesto preko 175ks i peglanje krive, i eto, ko dlanom o dlan za oko mesec dana julka je bila ponovo u pogonu...
Uglavnom, sto se eksploatacije tice, potrosnja pala za oko pola litre u svim rezimima, moje voznje naravno, kod supruge su cifre, pogotvo na otvorenom i za trecinu i vise nize, iliti u ciframa po gradu potrosnja je pala sa preko 9lit na ispod 8,5lit, moje voznje, i pride je daleko prijatnija za voznju, a u D modu je uopste i ne vozim, posto nema previse smisla.
Skoro proveravane dizne, ugrejan auto, maximum korekcija manji od +/-0,4 na najgorim diznama.
Uglavnom, radovima sam zadovoljan.
Jedina zamerka je ta sto na preko 3500rpm, pravi dimnu zavesu, to ne mogu ni sa 156 da izvedem.
Mislim da sam manje-vise sve naveo, svrha posta nije niti pljuvanje jednoga, niti hvaljenje drugoga, vec cisto da prikazem kako izgleda nesto sto bar za sad deluje korektno uradjen posao.
U jednoj renomiranoj tunerskoj radnionici u BG, uradjen decat, DPF-out/off, EGR-out/off (kasnije uklanjanje hladnjaka EGR-a, kod Brane), i uklonjeni leptiri sa usisne grand, i lagano pvecanje snage.
Uglavnom, tok dogadjaja je isao sledecim putem, ostavio kola negde oko vikenda, i trebalo je da bude gotova za nekoliko dana...
Prvo valjci naravno, izmereno oko 163ks, koliko se secam, i zapoceto sa radovima, skinut variavilni usis, koji nije toliko strasan, sest otvora je bilo katastrofa, a dva skoro skroz zatvorena, potrom je poradjeno oko DPF-a, i EGR-a, i zatim se baceno na mapiranje, trazio sam blago povecanje snage i optimizaciju krive obrtnog momenta, naravno glava radionice nije to mogla da prihvati, pa je krenuto prvo sa preko 200ks idejom, ne bi li bio impresioniran, i naravno julka se gasila, pa se pristupilo postepenom smanjivanju, i na kraju se stigao do zeljenog optimuma, tj nesto preko 175ks i peglanje krive, i eto, ko dlanom o dlan za oko mesec dana julka je bila ponovo u pogonu...
Uglavnom, sto se eksploatacije tice, potrosnja pala za oko pola litre u svim rezimima, moje voznje naravno, kod supruge su cifre, pogotvo na otvorenom i za trecinu i vise nize, iliti u ciframa po gradu potrosnja je pala sa preko 9lit na ispod 8,5lit, moje voznje, i pride je daleko prijatnija za voznju, a u D modu je uopste i ne vozim, posto nema previse smisla.
Skoro proveravane dizne, ugrejan auto, maximum korekcija manji od +/-0,4 na najgorim diznama.
Uglavnom, radovima sam zadovoljan.
Jedina zamerka je ta sto na preko 3500rpm, pravi dimnu zavesu, to ne mogu ni sa 156 da izvedem.
Mislim da sam manje-vise sve naveo, svrha posta nije niti pljuvanje jednoga, niti hvaljenje drugoga, vec cisto da prikazem kako izgleda nesto sto bar za sad deluje korektno uradjen posao.
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
@buntovnik
Kod mene su prerade otišle malo dalje od samog programa, tako da nije do kraja mjerodavno
Sam fabrički softver nije idealan i stvoren je da može da ga vozi bilo ko, sa bilo kakvim gorivom (u granicama norme). Aftermarket softver smanjuje marginu greške ali i ispravlja nedorađenost mape, koja je ista u svim motorima jednog tipa. Primjera radi, fabrička korekcija po Lambdi kod T-jet je 7-15%. Kod mene je ispod 1% na leru do 3-4% pod opterećenjem. Već tu se dobija ušteda, a ostaje još mjesta za korekciju ugla paljenja, itd.
Svi T-jet i Multiair motori sa aftermarket softverom za koje znam troše manje od fabričkih, uz povećanje snage.
Kod mene su prerade otišle malo dalje od samog programa, tako da nije do kraja mjerodavno
Sam fabrički softver nije idealan i stvoren je da može da ga vozi bilo ko, sa bilo kakvim gorivom (u granicama norme). Aftermarket softver smanjuje marginu greške ali i ispravlja nedorađenost mape, koja je ista u svim motorima jednog tipa. Primjera radi, fabrička korekcija po Lambdi kod T-jet je 7-15%. Kod mene je ispod 1% na leru do 3-4% pod opterećenjem. Već tu se dobija ušteda, a ostaje još mjesta za korekciju ugla paljenja, itd.
Svi T-jet i Multiair motori sa aftermarket softverom za koje znam troše manje od fabričkih, uz povećanje snage.
R4T
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Ima li neko iskustvo sa remapom na Mitu? Konkretno mislim na benzinske motore, dizel me ne zanima
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- MWDP
- Drug Član
- Garaža: Mercedes CLS350CDI
ex Spider 2.0 TS
ex Brera 2.4
ex 166 2.4 - Lokacija: BG
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Stock ili uz neke dodatke ? Isti je motor i kod mene u Giulietti ...
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Stock.
Tjuner koji mi je mapirao Abartha radio je nekoliko Abarth Evo sa tim motorom na ~215KS i ~330Nm, ali bez "ekologije" (de-cat i iskljucena druga sonda).
Tjuner koji mi je mapirao Abartha radio je nekoliko Abarth Evo sa tim motorom na ~215KS i ~330Nm, ali bez "ekologije" (de-cat i iskljucena druga sonda).
R4T
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
jel se moze znati koji je to tjuner?
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
- Raketa
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giu
- Lokacija: Lochen am see-salzburg
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Sad gledan na revlimit i kod mene kao ne moze zbog tct-a...
- mirdza
- Garaža: Giulia Veloce
Mondeo EB - Lokacija: Katowice
- Lokacija: PL/BL
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
TCT ide sa Magneti Marelli ECU - koliko sam upoznat, može da se uradi ali ne preko OBD nego mora da se vadi na sto. Ali ne znam koje su mogućnosti tuninga.
R4T
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Treca brzina:
Cetvrta brzina:
Mogao bi jos neko da postavi log, cisto poredjenja radi. U pitanju je jtd 8V motor, sa fabrickim turbom.
Cetvrta brzina:
Mogao bi jos neko da postavi log, cisto poredjenja radi. U pitanju je jtd 8V motor, sa fabrickim turbom.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Pa sta mozemo videti ovde? Nema bitnih parametara
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- COYG
- Drug Član
- Garaža: 156 8V
- Lokacija: No Problemo
Post
Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Verovatno misliš na vazduh i turbo. Nije me zanimalo to u ovom slučaju. Radio sam samo na brzinu i obrtaje. Turbo kad prepuni na kratko ide na 1.5, inače drži 1.35. Vazduha ima dovoljno, 1400-1100 mg/i. Solenoid ide do 20-22%.
Nemoj da me shvatiš pogrešno, ali ne treba mi savet. Zanima me ubrzanje.
Nemoj da me shvatiš pogrešno, ali ne treba mi savet. Zanima me ubrzanje.
''Brzina nikada nikog nije ubila, ali iznenadno stanje mirovanja jeste!''
Džeremi Klarkson
Džeremi Klarkson