Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 820 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Sledeća
  Štampa

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
Autoru Poruka
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 9:50 am 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 6:45 pm
Postovi: 1876
Garaža: Rossalinda
Lokacija: MG
Samo mu ne pominji da si na forumu , a nikako da si clan kluba.. Vratice te iz NS... Ne bi bio prvi


'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 10:28 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3516
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
:lol:


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 10:34 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 3:40 pm
Postovi: 1831
Garaža: Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi,
Alfa Romeo GT JTDm,
Fiat Tipo HB Nuovo
Lokacija: Beograd
Chip bez dpf OFF i egr OFF, hmmm :scratch:

Koji je razlog tvog remapa kolega ako nije tajna?


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 10:57 am 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 1:21 pm
Postovi: 6203
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Garaža: Alfa Romeo 159 TBi
Lokacija: Beograd
Može,može, kako da ne može,samo što safeta zabole kada ti se turbo i grana iskrive od EGT :D


A Man's Got to Know His Limitations...
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 11:26 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 11:08 am
Postovi: 2159
Lokacija: Beograd
Garaža: AR 155 3.0 24v
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
Lokacija: BG
buntovnik je napisao:
Kazu da dpf hoce da crkne ako zatvorim i egr, ali posto to necu raditi onda nema problema.

Hajde kreni logikom da ti je egr aktivan kao i dpf (nebitno mapiran ili ne), koji gura izduvne gasove ispred turba(znaci nije pod pritiskom) u usis(koji je pod pritiskom)kada pocne da glavi i ostane u otvorenom polozaju pored toga sto ti remeti mereni pritisak turba spram trazenog ta ista nesagorela g...a ti gura u dpf.
Aj sad zakljuci sta je bolje po dpf, pa jos ako se neko bude igrao sa AFR-om ne bi li izvukao svaki moguci ks i Nm i bude na granici "masnog".
P.S. Da ne pricam o problemu stelovanja merenog spram trazenog Boosta (ako uopste hoce da se zeza sa tim) i visok EGT koji se pojavljuje u izduvu i dolazi do dpf, i sta se desava onda?
Desava se da i turbina dobija povratni pritisak od dpf-a i visok EGT.
Naravno ovo ti savetujem iz najbolje namere, a ne da ti sluzi kao argument kod doticnog gospodina.


Poslednji put menjao Pittatore dana Pet Nov 09, 2018 11:31 am, izmenjena samo jedanput

UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 11:28 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 9:36 pm
Postovi: 2040
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
- Alfa Romeo Mito 1.4tb
-Megane III coupe
Lokacija: Lazarevac
alonso14 je napisao:
Samo mu ne pominji da si na forumu , a nikako da si clan kluba.. Vratice te iz NS... Ne bi bio prvi


Ti to ozbiljno ?


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 11:58 am 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 1:21 pm
Postovi: 6203
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Garaža: Alfa Romeo 159 TBi
Lokacija: Beograd
Nije retkost,da poluzapušen DPF uništi potpuno ispravnu turbinu bez ikakvog čipovanja ili softverske izmene...a nema tog DPF-a koji je posle 100.000km full protočan.


A Man's Got to Know His Limitations...
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 11:59 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 5:33 pm
Postovi: 106
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
@Boxa razlog je da bi auto isao bolje, ocigledno :) Dobijem isto kao 2.4JTD a placam registraciju za 2.0. Trenutno nije mi bas uzivanje kako bi verovatno moglo da bude, malo je slab ispod 2200 obrtaja, Giulietta ima oko 1400kg nije bas lagana, a i nikad nisam imao auto od 200ks a volim malo brze da vozim. Hocu da uzivam u zivotu, to je sve.

Ok, znaci savet je da vadim DPF i gasim EGR i onda chip.


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 12:03 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Dec 26, 2015 3:40 pm
Postovi: 1831
Garaža: Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi,
Alfa Romeo GT JTDm,
Fiat Tipo HB Nuovo
Lokacija: Beograd
Poslusaj savete ljudi sto ovde pisu, svi smo vec prosli sve to...


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 12:06 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 1:21 pm
Postovi: 6203
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Garaža: Alfa Romeo 159 TBi
Lokacija: Beograd
" Dobijem isto kao 2.4JTD a placam registraciju za 2.0."

Ovo nikada nećeš dobiti,jer će 2.4 da ima obilje stabilne snage,veći Nm,ide na max bez ikakvog straha od havarije,a ti ćeš čipovanjem dobiti max 180-190ks i nećeš smeti da držiš gas do kraja na autoputu,kako ne bi od EGT iskrivio turbinu kao kiflu i da ne nabrajam još razne dečije boljke čipovanog auta...čipovan auto nema nikada trajnost kao snažniji auto veće ccm.

Što ne znači,da ja lično ne bih čipovao auto zbog toga...to je takav sport :D


A Man's Got to Know His Limitations...
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 12:14 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3516
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
@buntovnik: Kolega, ja bih na tvom mestu sačekao sa mapiranjem i pre toga se raspitao o nekoliko stvari. Prvo, na koji način promena fabričkih parametara (i kojih) dovodi do povećanja snage. Drugo, na kom principu rade EGR i DPF, te kako na njih utiče promena gorenavedenih parametara.
Čini mi se da si sa vrlo malo pripreme krenuo u sve ovo, pa da ne bi za 2 meseca otvarao temu "Dobra polovna ili remontovana turbina?" strpi se još neko vreme.
Izbor tunera je tek zasebna tema, i tu ti savetujem da se doooobro informišeš


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 12:30 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 5:33 pm
Postovi: 106
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Jel moze neko od vas iskusnijih u ovome da me uputi sta i gde da radim a da posle ne spalim turbinu?

Za NS chip tuning sam se odlucio jer su ostali po Bgu skuplji 60-80%, pri tom ovaj postoji vec neko duze vreme, valjda zna posao. Ceo servis mu je zasnovan na toj "safe" prici kako da cipujes da ne unistis auto. Imam drugara koji je kod njega gasio dpf na bmw e90, kaze da je ok, ali realno nije on neki poznavalac, ne bi prepoznao i da nije ok.


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 12:35 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Nov 20, 2009 1:21 pm
Postovi: 6203
Lokacija: Beograd-Bele Vode
Garaža: Alfa Romeo 159 TBi
Lokacija: Beograd
Idi slobodno kod njega,ako već imaš preporuku od drugara i sve si to čuo ;)


A Man's Got to Know His Limitations...
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 12:49 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 6:45 pm
Postovi: 1876
Garaža: Rossalinda
Lokacija: MG
Vidi se da nisi procitao prethodne strane ovde ni odlucio da se udubis malo.
@Veloce.. Ma da..jednog mladjeg kolegu vratio sa tom pricom nedavno.. :)


'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 1:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre Avg 03, 2011 9:36 pm
Postovi: 2040
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
- Alfa Romeo Mito 1.4tb
-Megane III coupe
Lokacija: Lazarevac
@alonso Mozda je kolega trebao da kaze da je sa ana.rs foruma :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 2:58 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:58 pm
Postovi: 31
Garaža: Nuova Bravo 1.6mjet
Lokacija: Beograd
Upadam ovde ko padobranac, ali cisto da kazem koju o cuneru iz NS-a.
Istom logikom sam se vodio kada sam isao da cipujem 1.6 Brava.. U fazonu zna covek da radi, fura tu safe pricu, radi Alfe, Fiate itd.. Plus bio je jeftiniji, plus dobre ocene na FB itd..
Nisam nesto mnogo znao o svemu tome. Doduse, ja sam otisao da mi ugase EGR i DPF i da odradim "blagi" cip kada se vec cimam do NS-a.
Doticni gospodin, moj imenjak je napravio sledece. Nije ugasio EGR do kraja, EGR se na 1.6 a vrv i 2.0 gasi u 6 mapa a doticni je ugasio u 4 mape, tako da sam vozio oko 10 meseci sa upaljenim egr-om. Dolazimo do toga da je pitanje kako je i DPF bio ugasen, ali nisam se previse udubio u pricu. Razlog ovog mog pisanija je to kako je "blago" cipovao moj auto.
Toliko blago da mi se turbo razleteo u 3oj brzini na oko 3500 obrtaja dok sam se ukljucivao na AP. Auto je bio zagrejan, turbo nije pre toga pokazivao nikakve znake itd.
Dobio sam ovo. Prepunjavanje u niskim, i neke ludacke pritiske..
http://prntscr.com/lga9u9 ( log je pravljen na novom, tj remontovanom turbu )

Da nastavim pricu. Trazio sam MALO dima i "blagi" cip, jer kapiram da ne moze skroz bez dima a dobio sam auto koji je purnjao. Dok je vrteo dyno izbacivao je dim ko parna lokomotiva. Kada sam rekao da ne zelim to, dobio sam odgovor "namestio sam krivu goriva, ne bih da diram". Slozim se i kazem okej, vrv ja ne znam on covek zna posto radi to po ceo dan.

Platim sve i krenem za BG. Ulazim na FB to vece nesto bzvz, i vidim status kod njega na stranici "Decko koji je bio danas iz BG-a sa Fiat Bravom neka se javi hitno u inbox".. Pomislih, sta je sad koji djavo, zovem ga i kaze mi ladno covek. "Nisam ti zasrafio i zalepio ECU, hoces da nadjem nekoga ko to radi u BGu pa da ti sredi ili ces da dodjes za NS a ja cu ti platiti trosak". Odem sutradan za NS, on to zalepi i sredi i plati trosak puta. Na moju konstataciju da auto dimi vise nego sto treba i da hocu da se to smanji malo, on me je pogledao kao da on meni placa tih 120e a ne ja njemu i uzeo ECU nesto odradio za par min i vratio ga. Naravno sve je to praceno komentarom, pa mora da dimi ako hoces da ide itd..

E sad, da li se meni turbo razleteo zbog tog "strucnog" cipa, ne mogu da tvrdim sigurno ali vise ljudi mi je potvrdilo da jeste. EGR nije ugasio kako treba a i DPF je upitan.. 2x sam se cimao do NS-a za ono sto je trebalo za jedan dan da se uradi. Otislo je 120e + 400e za turbo i mali servis. Moj savet je da se ne ide tamo makar ti auto imao 90 konja umesto 170. Raspitaj se na forumu ima tvojih "kolega" koji mogu to da odrade bez problema.

Ako vec ides, odradi sledece. Sakrivanje BG tablica, nemoj da govoris nista jer ce provaliti da si iz BG-a, ako vec moras da pricas hvali ga i pricaj lepe stvari jer on to voli, nemoj slucajno da pitas nesto sto si procitao na forumu jer on ne voli forum strucnjake.

Koga zanima jos nesto vise o mom slucaju neka pogleda Chip temu na FLCS a moze i da mi pise tamo da kazem jos koju. A koga zanima jos nesto vise o "strucnjaku" moze da pogleda isto teme na FLCS od pre par godina i njegovo pisanije.. :yahoo:

U svakom slucaju SRECNO :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 3:27 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 2029
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Vazda je nezgodno diskutovati ko je kriv, kad naslediš nečiji automobil, nepoznatog stanja i održavanja, čipuješ ga brže bolje i nešto se razleti.

Imaš više sličnih loših iskustava i sa Raletom, Novaspeed, svašta se pisalo, te mapa ovakva, te mapa onakva, eno moja ex 9-tka živa zdrava nasvirana na 190+ KS. Vozi je čovek da sve pršti.


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 3:39 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:58 pm
Postovi: 31
Garaža: Nuova Bravo 1.6mjet
Lokacija: Beograd
Jeste, ali eto i taj kvar na stranu sve ostalo opisano je dovoljan razlog da se izbegava.
Ono sto se vidi u logovima svakako sugerise da je mozda i razlog raspadanja turba lose odradjen chip.
Pa covek nije znao ni EGR da ugasi kako treba. Ko misli da ne govorim istinu imam mapu njegovu na kompu pa moze da se zanima :D


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 3:49 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 5:33 pm
Postovi: 106
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Ja sam malo pretrazivao po forumu "safe chip", i skoro svugde se pominje u pozitivnom svetlu. A nisam citao ovu temu od pocetka, ima 30 strana, ali videcu za vikend da odvojim jedno 2 sata da procitam.

@Veloce sto si ti neki duhovit decko. Btw, ne bi mi falilo nista da budem okruzen zenama ;)


Vrh
 Profil  
 

Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 4:50 pm 
OffLine

Pridružio se: Sre Apr 19, 2017 10:58 pm
Postovi: 152
Garaža: Alfa Romeo 159
Lokacija: bih
Pa ljudi vjerovatno ne vole pricati protiv nekoga, ali evo, sva prica i reklama oko gasenja dpf a i egr, kako oduvjek radi kako treba i kako drugi rade programima i kako to nije ispravno (sto je tocno) nije tocna, jer i ja imam na kompu mapu na kojoj je pogaseno sve zivo i nezivo od gresaka a on je radio mapu. Auto jednostavno nije mogao u safe mode ni da motor crkne

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 5:22 pm 
OffLine

Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:58 pm
Postovi: 31
Garaža: Nuova Bravo 1.6mjet
Lokacija: Beograd
Pa njegova sva reklama se svodi na pljuvanje drugih kako oni to ne rade kako treba.
Ulaziti sa njim u bilo kakvu raspravu je pogubno za zivce, jer ce on uvek gledati da okrene stvari. Naravno na kraju ce biti, auto je polovan, odrzavanje drz ne daj itd.. Ja sam iskreno izbegavao da pisem o tome, ali mi je krivo da neko ode i bude izigran..


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 6:15 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 5:33 pm
Postovi: 106
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Meni bi znacilo, a verujem i drugima u istoj situaciji, da znam gde su radili chip tuning ljudi sa giuliettama i da li su zadovoljni uradjenim. Jer ovo sto sam citao za ns chip tuning se uglavnom odnosilo na starije 1.9JTD motore, a meni treba servis koji zna da cipuje novije 2.0JTDM bez posledica?


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 6:25 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 20, 2009 9:02 pm
Postovi: 296
Lokacija: PL/BL
Garaža: AGP / 407SW
Lokacija: Katowice
Da i ja malo uletim - mapiranje nakon kojeg EGT ide u kosmos je sve ali ne i ispravno. A dizel može da ide a ne dimi. Sve pod uslovom da nabrojano ne radi priučeni mesar.


GT17
Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 7:01 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 2029
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Kod čipovanja se prenebregavaju dve osnovne stvari:
- stanje auta
- stil vožnje

Niti je svaki mator i potrošen auto dobar kandidat za čip, niti je svaki vozač sposoban da se prilagodi novoj mapi, kojoj su skinute sve granice koje je fabrika postavila da prosečan vozač ne napravi neku štetu - i to na novom autu, ne vašem, godinama korišćenom.

Mislim da je kod nas poprilično česta varijanta neadekvatnog i vozača i auta, te prosto sve vapi za plakanjem.

Pritom, verovatno ni tjuneri nisu cvećke, pogotovo ako uzmete u obzir da plaćate 10x manje nego što renomirane kuće koje prave mape (od kojih ih ovi verovatno i kupuju). Vazda bilo koliko para toliko muzike, pa ko šta voli.


Vrh
 Profil  
 

Re: Mapiranje(chip tuning), turbo prerade, rezultati, saveti
PostPoslato: Pet Nov 09, 2018 7:47 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Dec 23, 2010 3:55 pm
Postovi: 1944
Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe,Fiat 128 sport
Lokacija: B. Petrovac
nidza je napisao:
Kod čipovanja se prenebregavaju dve osnovne stvari:
- stanje auta
- stil vožnje

Niti je svaki mator i potrošen auto dobar kandidat za čip, niti je svaki vozač sposoban da se prilagodi novoj mapi, kojoj su skinute sve granice koje je fabrika postavila da prosečan vozač ne napravi neku štetu - i to na novom autu, ne vašem, godinama korišćenom.

Mislim da je kod nas poprilično česta varijanta neadekvatnog i vozača i auta, te prosto sve vapi za plakanjem.

Pritom, verovatno ni tjuneri nisu cvećke, pogotovo ako uzmete u obzir da plaćate 10x manje nego što renomirane kuće koje prave mape (od kojih ih ovi verovatno i kupuju). Vazda bilo koliko para toliko muzike, pa ko šta voli.

Ovo je najispravnija konstatacija na celoj ovoj temi.

Ako ćemo realno ako se gledaju negativna iskustva po internetu I ljudima onda ne treba terati auto ni kod jednog tunera jer ne postoji takav da nije imao nnezadovoljnih mušterija.Svi su imali "problematična" vozila u radionici a bogami I mušterije samo je pitanje kako ko prihvati odgovornost ako dodje do problema pogotovo njegovom krivicom.


I naravno svako ko se odluči na "čipovanje" (nebitno kod koga) treba da je svestan da preuzima rizik (pogotovo kod polovnih vozila) da dodje do kvara brže nego bez "čipa" ma šta vam tjuneri govorili da je to bezbedno ili da je još bolje od "fabrike"


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 820 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. chip tunung mito 1.6 jtdm

u Alfa Romeo Nuova Razza

brdaus

1

476

Uto Jul 24, 2018 3:41 pm

BobanR Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 147 Q2 turbo kompresor

u Area Servizio

shikyca

15

4006

Sub Feb 04, 2017 3:24 pm

shikyca Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. Q: ALFA 156 - Turbo Boost metar

u Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT

vatser

6

1939

Pet Apr 21, 2017 3:35 pm

BobanR Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO