Stranica 1 od 1

u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 7:24 pm
od Nemus94
Pozdrav imam alfu 156 jtdm 103kw 16v.
eh sad imam dva pitanja za vas.
da li bolje kupiti nov maf senzor (samo ulozak u kit-u je oko 12 soma) ili polovan bosh
a drugo pitanje je, da li je bolje voziti auto bez maf-a, tj sa iskljucenim konektorom, navodno kako mi majstori kazu auto ide bolje bez njega, mada mi to nije nekako logicno.

Re: u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 8:16 pm
od Slash
Tesko da ce 16v jtd da radi bez protokomera. Ti majstori su stvarno neki "majstori" :D
Samo nov, polovan je macka u dzaku.

Poslato: Čet Okt 11, 2018 8:18 pm
od ChobbyJTD
Zar ne bi trebalo kad iskopča džek da radi na nekim default vrednostima? Prvi put čujem da ne može auto da radi ako se isključi protokomer.

Re: u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 8:20 pm
od Nemus94
Pa da izvucen je dzek i radi na default vrednostima, ali navodno kako mi kazu auto ide bolje kada nema protokomer (kada je izvucen dzek) tj kad je na default vrednostima.

Re: u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 8:36 pm
od Slash
Mozda 8v hoce, 16v trokira kad protokomer ode u q. :)
Kupiti nov (moze samo i ulozak, ne mora ceo, ispadne nesto jeftinije) i zameniti.

Re: u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 10:27 pm
od ivcha90
Bolje da ide bez protokomera tesko, smesa ti nije optimalna, tako da moze samo da posluzi dok ne kupis drugi. Ja sam kupio polovan ali ispravan, testirao sam preko MultiEcuScana i evo radi vec 2 godine tako. Nov je nov, ali i polovan ispravan radi poso :)

Re: u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 10:35 pm
od bums85
Taj motor bez protokomera ide losije i pusti strucne majstore sto su ti dali takav savet. Nije protokomer tu za ukras, kupi novi i ako ne mislis da prodajes auto u skorije vreme, u suprotnom i polovan moze da ti zavrsi posao.
Ja bih otisao kod nekog drugog za pocetak da utvrde da li je stvarno protokomer los ili nesto drugo pravi problem

Re: u vezi maf-a

Poslato: Čet Okt 11, 2018 11:17 pm
od Nicola Romeo
Skines protokomer, termostat od R4, stavis fiksni zamajac sa TS-a, cipujes ga i ima da ide ko nevreme :D

Re: u vezi maf-a

Poslato: Pet Okt 12, 2018 1:52 pm
od Nemus94
Nicola Romeo napisao:Skines protokomer, termostat od R4, stavis fiksni zamajac sa TS-a, cipujes ga i ima da ide ko nevreme :D
To deluje jako logično hahaha

Ipak ću kupiti nov protokomer, hvala :arflag

Re: u vezi maf-a

Poslato: Ned Okt 14, 2018 8:57 am
od Nemus94
E ovako zamenio sam maf, ali je auto bio dosta tromiji, skoro pa mrtav ispod 2000 obrtaja, nakon toga počinje da vuče kao blesav.
Pošto sam mislio da je prljav eger, skidao sam ga, čisto, ali nakon toga nije bilo nekog većeg efekta, tako da sam egr zatvorio, nakon zatvaranja auto vuče bolje, ali ne vuče vuče na manjim obrtajima do 2000 kao što je vukao bez mafa.
Malo sam zakomplikovao ovo sada, ali koje pitanje je, da li je normalno da alfa 156 1.9 16v bude tromija do 2000 obrtaja sa ispravnim mafom

Re: u vezi maf-a

Poslato: Ned Okt 14, 2018 6:36 pm
od bums85
Na tom motoru egr mora i softverski da se iskljuci, nije dovoljno samo zatvaranje. U kakvom stanju je maP senzor, mozda je i on prljav? Takodje ako slabo vuce na niskim obrtajima moze da glavi geometrija turbine, ili neko vakuum crevce zeza za pokretanje istih, overboost ventil ili aktuator turbine.

Re: u vezi maf-a

Poslato: Pon Okt 15, 2018 2:08 pm
od Nemus94
Map senzor nisam takoreći pipao, čime ga je najbolje očistiti?
Slabo vuče samo kada je maf upaljen, bez njega je i vise nego ok.

Re: u vezi maf-a

Poslato: Pon Okt 15, 2018 7:54 pm
od Uzicanin
Ja sve cistim sa break cleanerom, a cim vuce slabije sa nego bez mafa znaci da je odavno za zamenu. Sa ispravnim maf mora da ide bolje od razdzekovanog mafa. A za to sto ide losije ispod 2000 sam i ja imao problem na 8v pa su bile dizne... previse goriva gurale

Re: u vezi maf-a

Poslato: Pon Okt 15, 2018 9:09 pm
od bums85
Najbolje odradi dijagnostiku u voznji da se ne nagadja sta je. Ne mora da znaci da je taj drugi maf ispravan

Re: u vezi maf-a

Poslato: Pon Okt 15, 2018 10:04 pm
od ivcha90
Koliko sam video u MultiEcuScan-u kod dizela ima reset opcija kada se menja Maf, mozda nije lose da to odradis, kod dizela nisam siguran da ecu ima proces ucenja kao kod benzinca ali ako je sve ostalo ispravno tj creva nisu pocepana, senzori su ok, egr zastopan onda tipujem da treba komp da se resetuje.