Stranica 1 od 1

156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Ned Jun 18, 2017 9:04 pm
od sasami
Kupio sam u AP sportu zadnje amortizere kamiko, opruge monro, i šolje amortizera (neznam tačno koje valjda acorn) nažalost točkovi mi idu u plus, nešto mi se neslaže....
Kada je auto na dizalici i stavi se libela na točak na gornjem delu fali bar 4-5mm, za toliko je donji deo izašao spolja
Na amortizerima piše da su za 147-micu i prodavac je ubeđuje da je to to, da je sve isto i da su isti kao za 156....
Majstor predlaže da se gornje rupe amortizera blago profircaju i naprave elipsaste rupe kako bi mogao amortitzer da se podesi i dovede na 0 ili blagi minus kako već budu rekle trapadžije....
U AP-u su bili ljubazni i ponudili mi zamenu amorta ili da mi vrate novac, svaka čast na tom potezu, sada sam u nedoumici dal ove postojeće amortizere da zadržim i proširim rupe ili da ih vratim i jurim nešto drugo ako to nije isto kao kod 147-ce, ako je to isto dal može da bude problem da su šolje amortizera deblje i odbijaju mortizer....
Slike sutra....

Poslato: Ned Jun 18, 2017 9:22 pm
od ChobbyJTD
Jel si siguran da nisu otišle uporne spone?
Uglavnom tako izgleda kad one stradaju, a na njima se i šteluje trap.

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Ned Jun 18, 2017 9:40 pm
od sasami
pre 2 meseca promenjene gumice na kraćim upornim sponama dok su duže kompletno nove stavljene (nije bilo posebno gumica), jedino su stare one poprečne al su u dobrom stanju guma nije nigde ispucala na njima....
Na starim amortizerima, oprugama i šoljama točkovi su stajali normalno...
Na trapu se šteluje samo trag točkova (levo-desno) dok gore dole se nešteluje fabrički....

Poslato: Ned Jun 18, 2017 10:37 pm
od ChobbyJTD
Ja bih na tvom mestu uzeo druge amortizere i opruge, šolje možeš ostaviti.
Većina preporučuje kayaba amortizere ove na forumu pa možda sa njima da probaš.

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 7:57 am
od Alfa servis Brana
Ne mozes drug gledati nagib na podignutom autu.

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 9:09 am
od BobanR
Prvo, ovo što kaže brana...nagib se meri/šteluje kad je auto na točkovima.
Drugo, po ovome što piše, nagib ti je u minusu, ne u plusu.
sasami napisao: Kada je auto na dizalici i stavi se libela na točak na gornjem delu fali bar 4-5mm, za toliko je donji deo izašao spolja
Ne kažem to da bih tebe ispravljao, nego ako ti je to majstor rekao, promeni majstora...

156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 9:24 am
od mali radojica
Imao je ovde kolega slican problem sa novin amortizerima, da li B4 nisam siguran. Stvar je u tome sto rupe na amortizeru nisu bile dobro pozicionirane i tockovi su bili u plusu. Resio je slicovanjem rupa.

Sto se tice 147/156 amortizera i opruga nisam bas dovoljno u materiji ali mislim da zadnji amortizeri inopruge ne mogu nikako biti isti za 147 i 156sw. To bih dobro proverio da posle ne bude da zadnji kraj i dalje pliva a sve stavljeno novo.

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 10:08 am
od sasami
Nepliva zadnji kraj, mnogo je bolje nego ranije, po katalogu u AP sportu kažu da su 100% isti amortizeri za 147 i 156.... Slicovanjem rupa može lako da se reši prob....
Nije majstor kriv nema šta da pogreši.... Ugovorio sam za popodne rešavanje problema odnosno silcovanje, taman pred more, to mi je jedino brzo rešenje pošto putujem između utorka i srede noću za krf, pa da mi nejede gume....

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 11:13 am
od sasami
Odustao od svega, idem ovako na put.... Kad se vratim idu novi amortizeri a ovi postojeći vraćam ili prodajem kao polovne......
Problem je što je zid oko rupe poprilično tanak tako da je rizično to da se buši na spoljnoj strani ako se otanji zid i slučajno ispadne točak na nekoj rupčagi džaba sve....
Bolje da mi jede gumu 1500km nego da tako rizikujem....


Slika Slika Slika

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 12:37 pm
od MiloshBg
Ovo je minus a ne plus.
Ljudi, gumu najmanje jede negativan nagib. Na trosenje guma najvise utice losa geometrija, tj otvorenost ili zatvorenost trapa. Ja bi ovo terao sve u 16. Uzivaj! ;)

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 1:14 pm
od sasami
Ma uživo je gore nego na slikama pogotovo kada se optereti auto pozadi... Ubedio me majstor da će to lagano da reši sa 1-2mm filcovanja....
Stavljam slike pred polazak kako je ispalo....
Najgore što sam u stisci sa vremenom pa me hvata nervoza i kad treba i kad netreba inače sam flegma (bar tako drugi kažu)....
Verujem da će sve biti OK....

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Jun 19, 2017 3:25 pm
od MiloshBg
Sve je to ok, opusti se i uzivaj...

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Uto Jun 20, 2017 3:02 am
od Shanirani
Ti si iz Nisa.. Sto ne odes kod Nese da ti pogleda ljudski?

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Čet Jul 13, 2017 9:40 am
od sasami
Silcovane rupe pre puta, točkovi podešeni priručnim sredstvima, sad je recimo OK, mada me čeka reglaža, nije bilo vremena za pravu reglažu....
Auto je poslužio sasvim OK do Krfa, Soluna i nazad, napravio sam 2k km....
Jedini problem je što hoće da škripucka na većim brzinama 130-140km/h, al su mi propale prednje pogače načisto, po neravnom terenu i nagloj promeni pravca se čuje cvrčaje kao da metal probija gumu i udara u šasiju.... Pod hitno moram da menjam....

alfa 156 karavan zadnji trap

Poslato: Uto Apr 16, 2019 11:00 am
od milantricko
alfa 156 karavan zadnji tockovi imaju los nagib
gornji deo tocka je na unutra,kao da je pretovarena. sta moze biti problem?

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Uto Apr 16, 2019 12:06 pm
od Veloce
Može biti više stvari, ali uglavnom:
-opruge i amortizeri
-poprečne spone
-uzdužne spone
:arflag

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Sre Maj 15, 2019 10:20 pm
od milantricko
sasami
kako si resio ti tvoj problem? i gde si u nisu resavao

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pet Maj 17, 2019 10:56 pm
od sasami
Blago filcovanje amortizera je pomoglo ali nije u potpunosti rešilo problem, vozim tako kako je za sada. Gume se troše više iznutra ali sam to primetio tek posle 2 sezone, jako je mala razlika nije strašno...
Za jesenas planiram zamenu kočnica, veliki servis, farbanje pragova i pranika i još neke sitnice, srediću tad i zadnji trap kod nekog pismenog majstora...

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pet Maj 17, 2019 11:00 pm
od sasami
sasami napisao: Jedini problem je što hoće da škripucka na većim brzinama 130-140km/h, al su mi propale prednje pogače načisto, po neravnom terenu i nagloj promeni pravca se čuje cvrčaje kao da metal probija gumu i udara u šasiju...
Ovaj problem se javlja zbog vetra kada je auto malo više natovaren, sličan zvuk sad čuo u stilu i kod još nekih auta, kao da kamion prolazi u suprotnom pravcu takav neki zvuk....
Po grčkim autoputevima, većim i manjim vrzinama od 120km/h ništa da šušne...

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Sub Maj 18, 2019 10:00 pm
od milantricko
kako se ro filcuje?gde?

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Ned Maj 19, 2019 9:43 pm
od sasami
Rupe na amortizerima gde ide glavni donji šraf se prošire turpijom kako bi se donji deo amortizera uvukao malo unutra...

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Maj 25, 2020 2:46 pm
od sasami
Problem rešen, nema više lupkanja na manjim neravninama, točkovi vraćeni u osu. Majstor koji je monitorao nove opruge i amortizere nije ispratio pravilan redosled matica i šajbni na vrhu amortizera kada je sklapao...

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Maj 25, 2020 8:11 pm
od veljko1
Bitno da je na vreme primetio, nakon 3 godine jbt

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Pon Maj 25, 2020 8:17 pm
od sasami
Primećeno odmah, samo sam bio nemaran...

Re: 156 jtd 85kw sw zadnji trap problem

Poslato: Sre Maj 27, 2020 5:28 pm
od edin
sasami napisao:Problem rešen, nema više lupkanja na manjim neravninama, točkovi vraćeni u osu. Majstor koji je monitorao nove opruge i amortizere nije ispratio pravilan redosled matica i šajbni na vrhu amortizera kada je sklapao...
Imao isti problem, neverovatno koliko majstora to izgresi...