ljudi
posle nekoliko dana opet isto...
neverovatno
identicni problem sa drugim regulatorom
ne znam sta cu
MCSF - safe mode pritisak goriva
- salej60
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Beograd
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: MCSF - safe mode pritisak goriva
Aj prvo vidi sta je sa pumpom idpod zadnjeg sedista,ocisti od parafina,zameni filter goriva,proveri malo dzek oko regulatora...
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- salej60
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: MCSF - safe mode pritisak goriva
Cao
Opetse pojavilo....na auto putu...
Ali cim sam ga ugasio I upalio opet sve ok.
Moje pitanje je da li moze tu gresku da stvara trokrako usisno crevo koje ide u motor? Protokomer je nanjemu, zar ne?
Da li moze to da mu smeta?
Pozz
Opetse pojavilo....na auto putu...
Ali cim sam ga ugasio I upalio opet sve ok.
Moje pitanje je da li moze tu gresku da stvara trokrako usisno crevo koje ide u motor? Protokomer je nanjemu, zar ne?
Da li moze to da mu smeta?
Pozz
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: MCSF - safe mode pritisak goriva
gresku za pritisak goriva ne moze... prokomer ima svoju gresku tj kod a greske vezane za usis i pritisak su takodje nesto drugo...
- atego
- Garaža: Alfa Romeo 159 jtd 120ks
- Lokacija: veliko gradiste
Post
Re: MCSF - safe mode pritisak goriva
isto se meni pre par dana desava auto odjednom izgubi vucu kao da se iskljuci turbina,kao mrtav ide ,ugasim auto i upalim odma i radi sve ok,skapirao sam danas da se to desava kad mi je klima uljucena?/znaci auto radi sve normalno stanem ukljucim klimu i kad krenem kao mrav konj je dok ga ne ugasim i upalim odma i tada ide ko blesava..
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”