Stranica 17 od 21

Re: Selespeed problem

Poslato: Pon Avg 31, 2015 5:23 pm
od interceptor
hahaha

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 01, 2015 7:58 am
od Dewillex
Ne odgovara robot sa abartha stila.

Slika

Skroz je drugi raspored elemenata. Sigurno je da bi bombica udarala u nosač akumulatora a poluga kvačila neznam ni gde je. Kako je uopšte rešeno kvačilo. Leptir verovatno ne ide na birač menjača kod 147. Čak je različit na 147 posle 2004 taj leptir na biraču.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Sep 01, 2015 1:59 pm
od bokac
:hello:
Dobro da si se pojavio. Kad si vec tu kazi kako ide postupak zamene ulja u robotu i ciscenje filtera. Mislim, da li moze da se to odradi kad je auto stajao ni pumpa nije nabila pritisak ili mora bas preko dijagnostike da se to odradi pa onda ozraci sistem i na kraju kalibrise?
I gde je najbolje da se ispusti ulje. :wave:

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 4:13 pm
od Sloba
Imam problem sa SS-om. Do sada sam zamenio vec dve "bombe", kompletnu el.instalaciju i kompjuter SS-a.

Desavaju mi se dva problema:

1.)U voznji, kada se nadje u drugoj brzini, prvo sto primetim je treptanje "2", a odmah zatim ne prima gas, tj kao da ga je izbacio iz brzine. Za svo to vreme se cuje ucestalo kliktanje, cak i po gasenje motora, koje traje sve dok mu ne iskopcam relej. Ukoliko bih odmah vratio relej, vraca se i to kliktanje, iako je auto, ponavljam ugasen. Tek kada skinem i vratim klemnu sa akumulatora i malo čačnem kablove, mogu da upalim auto i nastavim put nesmetano dalje..!? Ovo se cesto desava.

2.)Kada odkljucam i udjem u auto, dam kontakt, trepce " N". Kresnem ga, medjutim motor ni da zavergla. Ovo se redje desava.

Obzirom da menjac kada radi, radi lepo i glatko, a pomaze ono cimanje kablova (glavnog-velikog dzeka), odlucio sam da eventualno ponovo zamenim kompletnu instalaciju menjaca.

Moram da napomenem da majstori, ukljucujuci: Voju i Djoleta iz "Luke", Srdjana iz B.Radicevica, pa cak i Zavarka iz " AutoStarta" na Telepu, NECE da se bave time, ili se prave blesavi, kao i vecina danas popularnih, NE MAJSTORA, VEC "MENJACA DELOVA", molim za pomoc..! :cry: Kome da se obratim da, za pocetak pogleda i utvrdi kvar, a onda, ako treba zameni tu instalaciju koja mi sutra stize?

Hvala.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 4:24 pm
od G0XY
Zdravo Slobo,

jedini majstor koji ima i znanja i volje da sredi selespeed menjac je Deša iz Beograda.
Covek je malo skuplji ali mislim da mozete napraviti neki dogovor.
Imas njegov kontakt u temi o servisima.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 4:54 pm
od bokac
Kada otvoris vrata mora da se cuje pumpa kako radi. Ako ne radi nista dalje nece raditi. Ako radi pa u voznji prestane moze da se desi da izbaci iz brzine i da dalje nece u brzinu. Ako je pumpa u pitanju to je mali kvar i resava se tako sto zamenis cetkice na elektromotoru. Mene je to kostalo 2 crvene

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 8:38 pm
od Sloba
Druže moj, sve je to OK, ali od svih pomenutih servisera, nece ni da te saslušaju kada čuju/vide SS. Doživljavao sam da mi šef ovlašćenog Bosch servisa u Novom Sadu odbije da primi auto. Voja i Ðole iz "Luke" su počeli samo delove da menjaju. Da je po njima, ja bih do sada i auto promenio. Tako znam i ja. Uzmeš i redom menjaš sve delove menjača, dok ne ubodeš koji ne valja. Vrlo "stručno"... To sve (me) košta. Ali neko menja automobile, a neko majstore.

Elem... Ne umem da menjam četkice, niti da se prekfalifikujem u auto električara. Uzimaju pare ko ministri, a pojma nemaju. Po preporuci odavde, pozvaću Dešu, pa ću da vidim šta on kaže. Ovo nagađanje do sada me je već puno koštalo.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 8:55 pm
od bokac
Sve to mozes sam da sredis. Samo polako. Da li ti se cuje pumpa da odradi kad otvoris vrata?
Cetkice menja auto elektricar. Meni je 2000din uzeo, ako se ne snadjes posalji mi za Krusevac ja cu da ti sredim

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 9:10 pm
od Sloba
Uvek se čuje... Malo duže radi, ali odradi posao za do 20 sekundi kada je hladan.

Mogu da probam da oteram auto kod nekog trećeg elektricara da je skine i uradi samo to, ali nekako mi najvise "smrdi" na instalaciju tj onaj veliki džek...

Gde se nalazi taj el.motor pumpe? Da li se lako demontira?

Hvala ti puno.

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 10:47 pm
od bokac
Tamo gde se doliva ulje za menjac. Ako se cuje onda nije ona. Moj ti je savet da procitas sve o selespeed menjacu na netu i da ga sto bolje prostudiras. Nije toliko komplikovan koliko se cini.
Osim pumpe imas tu bombu koja hoce da crkne i neke davace koji kada crknu auto nece u 1,2,3 brzinu. Idi i na dijagnostiku ona ce verovatno sve da ti kaze.
I da, zameni taj relej. Moze da bude da je bas on u problemu

Re: Selespeed problem

Poslato: Uto Dec 08, 2015 10:56 pm
od Sloba
Bio je uzastopno, više puta i na dijagnostici i na kalibrisanju. Ne prijavljuje grešku, što je najgore... Eventualno relej, ali i njega sam promenio.

Majstor Voja tvrdi da ako ne valja neki od senzora brzina, dijagnostika bi morala da ga prijavi. A elektroničar Srdjan, koji mi je već jednom zamenio kompletnu instalaciju i pri tom nije dobro vratio oplatu blatobrana pa ju je točak delimično pojeo i pokvario mi pepeljaru, tj onu oprugu što sama vraća poklopac, tvrdi da je do džekova koji idi u hidrauliku, a ne velikog što stoji do akumulatora.

Kada sam ga pitao da to sredi, prvo je pristao, a onda me poslao kod majstora "za automatske menjače", u kineskoj četvrti. A to uopšte nije automatski menjač...
Sve moj do mojega...

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 12:11 am
od machella
Jesi li pokusao da se nakacis na ecu menjaca? Napravi logove menjaca, pritisak, brzine, pozicija kvacila. Mozda je boca, u kakvom su ti stanju druk i korpa?

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 12:15 am
od Sloba
Kao što rekoh, bio je više puta na adekvatnoj dijagnostici. ECU menjača je zamenjen drugim. Boca ili ti "bomba" je promenjena dva puta. A set kvačila je promenjen pre četiri godine, za koje je prešao oko 40000 km.

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 1:10 am
od machella
Jako bitna stvar, boca zamenjena novom ili polovnom? Imao sam slucaj da na stilu nije valjala boca, kupljene 3 polovne koje su "radile" medjutim nijedna nije valjala. U medjuvremenu promenjeno sve, i drugi menjac koji je takodje imao losu bocu, kada smo stavili novu bocu sve proradilo kako valja. Mozes proveriti ako pratis parametar pritiska i koliko pada pri promeni brzina da je sve oko pritiska ok, to je uzrok 70% problema

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 1:17 am
od Sloba
Polovne su bile obe boce...

Probaću da se pozabavim džekovima tokom sutrašnjeg dana, pa ako ni to ne pomogne, ne gine mu majstor (Deša) i ponovna dijagnostika, pa ako treba nova boca, neka bude i nova, samo da radi...

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 1:45 am
od machella
Pomocu ecuscana mozes da probas da uradis "actuators" testove, konkretno da uradi test ventila kako bi se uverio da je dzek i konekcija ok, ako imas bilo kakvu dijagnostiku. Generalno moras da cujes ventil da "cakne", samo da neko drugi menja brzine. Mislim da ukoliko bi bio problem u konektoru ili bilo kom delu instalacije imao bi gresku 99%. Elem toliko mogu da ti pomognem savetima, takav je selespeed, malo uzivanja malo muke :D

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 2:45 am
od Duke Nukem
Proveri pritisak koji sistem ima u mirovanju.
99% je pumpa problem jer kada ode boca tj bomba, pumpa se aktivira svakih 5 sekundi u voznji da dopuni pritisak koji bomba ne drzi stabilnim = habanje...

Meni je desa auto sa pokvarenom pumpom 3 puta vracao kao ispravan a sva 3 puta sam ga slepao do njega. Cetvrti put sam auto odgurao do najblizeg majsotra jer mi je prekipelo od slepovanja.

Konstatovao da je pumpa rikavela i zamenio je i sve kul.

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 9:41 am
od Sloba
Čitam sad sve ovo što pominjete i ostao je još jedino robot, da nije pomenut. Opet smo došli do toga, da krenem redom i menjam deo po deo. :-(

Par puta sam zaista primetio nešto češće zujanje pumpe, npr. čekenje na semafori, u leru, ali samo par puta. Inače, kako sam već rekao, menjač kad radi, radi fantastično, a problem (trenutno) rešim skidanjem klemni (da prestane štektanje), malo samo cimnem kablove i sve OK.

Ovo za Dešu i šlepanje me podseća na mene i šlepanje kod Voje. S tim što ja rešenje još nisam pronašao, a majstori neće...

Re: Selespeed problem

Poslato: Sre Dec 09, 2015 12:12 pm
od smarko
I moja preporuka za Desu. :) Jbg, kad si se vec toliko iscimao, probaj, stvarno je kao sto kazu madjionicar za takve stvari.

Re: Selespeed problem

Poslato: Čet Dec 10, 2015 9:38 am
od sickosu
Isti problem sam imao i ja pre dve godine, iz cista mira je poceo da mi prebacuje iz prve u trecu i iz druge u cetvrtu,
a zatim se culo to grozno kliktanje i imao sam osacej da se sve trese, a prestalo je kada sam skinuo klemnu. Meni je na dijagnostici izbacivao gresku "relej pumpe". Jedino sto je zamenjeno je bila ta bomba i nakon toga je problem nestao, evo vec dve godine radi kako treba.
Pozdrav

Poslato: Sre Dec 16, 2015 2:24 pm
od Sloba
Ovo je to, tj isti problem kao kod tebe...

Pre neki dan sam sišao na parking, zabio nos pod haubu i alat u ruke. :-)
Skinuo usisno crevo, pa očistio protokomer i leptir usisa, a sve da bih došao do velikog džeka SS-a.
Njega sam rastavio, naprskao sa WD40, nekoliko puta sastavio-rastavio, sklopio i dodatno fiksirao onim plastičnim steznicima.
Isto sam uradio i sa relejom...

Lepo i bez problema radi, za sada, pa ako bude pravio problem i dalje, gledaću da kupim ovoga puta potpuno novu bocu-bombu i dam na remont el.motor pumpe.
Očistim ili zamenim filter SS ulja i ulje u menjaču.
Inače imam i drugi džek, tj obostranu instalaciju u rezervi, pa, ako bude trebalo i to ću zameniti.

Zna li neko koliko košta nova bomba?


Послато са Nexus 5 уз помоћ Тапатока

Re: Selespeed problem

Poslato: Sub Dec 19, 2015 2:16 pm
od Duke Nukem
12000 din je bila u ap sportu pre 3 godine...

Re: Selespeed problem

Poslato: Sub Jan 02, 2016 11:40 pm
od Home
Pozdrav,

Selespeed super radi, mijenja u vecu, manju sve super, ali imam osjecaj kad prebacuje iz druge u trecu da malo kace udari i cuje se neki tup zvuk, posebno ako je auto hladno, na duzim relacijama i kad se auto zagrije sve super... I jos jedno, vise razocarenje nego problem, poprilicno sporo mijenja brzine, ne mozes se sa njim ganjati, jednostavno mu treba sekunda da prebaci brzinu, pa se pitam da li se moze povecati pritisak, da malo brze mijenja brzine... Kalibracija je uradjena nedavno...

Hvala na savjetima.. (btw procitao sam temu od pocetka do kraja) :)

Re: Selespeed problem

Poslato: Ned Jan 10, 2016 9:49 am
od Duke Nukem
Preko 5000 obrtaja mnogo brze menja brzine nego ispod. Ne znam kako to nisi primetio ako se ganjas :D

Mozda nesto nije ok sa robotom pa ti radi tako...

Re: Selespeed problem

Poslato: Ned Jan 10, 2016 6:15 pm
od Home
Moguce, samo trazim sta je.. :) Precizno on mijenja brzine samo sporo... Preko 5000 mijenja brze ali nije to to... Sta da radim da povecam pritisak?? Bomba?? Update firmware-a? Tuning??