Stranica 9 od 19

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 24, 2018 6:22 pm
od Veloce
Super. Javljaj kako je proslo mapiranje. Neki snimak obavezno :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Apr 25, 2018 10:16 pm
od mirdza
Auto dovezen. Utisci:
- do 3000 je u podpritisku
- pri 4000 već fino puni
- pri 4500 se osjeti udarac u leđa
Nisam išao preko toga jer nije mapiran i EGT je brzo dolazio do 800°C. Vidi se da turbo gura mnoooogo vazduha :)
Amortizeri Sachs su odlični - auto zaljepljen za cestu a udoban na neravninama.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Apr 25, 2018 11:12 pm
od BobanR
Šta je plan za skidanje EGT-a? Možda neki WMI?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Apr 25, 2018 11:29 pm
od mirdza
Mapiranje :)
Promijenjeno je mnogo komponenti, a vozi se na fabričkom softveru.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 07, 2018 10:51 am
od mirdza
Zvao me tuner - turbo drži 1bar do 7000rpm, ali mu nedostaje goriva. Sutra stavlja veće ubrizgivače (420ccm) i dalje mapira. Trenutno je izgurao 230KS, a vazduha još ima :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 07, 2018 2:36 pm
od PetarP
Odabair turba je onda odličan :) (barem po mom ukusu)
Koje dizne su trenutno? Ako ostaje bez goriva moze biti i da pumpa ne moze da isprati zahtev
Motor ti je fabricki sve? Koji je kompresioni odnos?
Jesi li dobio info koliko Nm je izbacio :)?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 07, 2018 2:41 pm
od mirdza
Pumpa je 200l/h - dovoljna za 300KS. Dizne su 340ccm - mislio sam da su 380ccm, ali su manje.
CR je 9,8:1, motor fabrički.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 07, 2018 9:39 pm
od Veloce
Jesu li to stock pumpa i dizne ?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 08, 2018 12:31 pm
od mirdza
Pumpa je fabrička, a injektori su iz esseesse, tačnije iz Corse OPC (identični) - standardni su malo manji.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 08, 2018 2:29 pm
od PetarP
Boga mi lepu pumpu su mu dali ako uporedimo sa ts koji ima 60L/H

@Veloce dolazim kod tebe da vidim može li se spakovati pumpa iz mito u 147 :D

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Maj 08, 2018 9:32 pm
od Falcon037
Zanimljivo :) a reci mi kako se vozi do 3500 rpm tj ide li losije od fabrickog ili ne ?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sre Maj 09, 2018 6:35 am
od mirdza
Ne znam, još je na mapiranju. Ovo što sam prešao na fabričkom softveru bilo je bez naglog dodavanja gasa. Ali do 3000rpm nije bilo napunjenja. Pri 3500rpm se već nešto dešavalo.
Sa starim turbom, pri 3000 je već bio 1bar.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 1:36 pm
od mirdza
Stabilnih 250KS @ 285Nm. Još će da diže boost :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 1:48 pm
od alonso14
Svaka cast.. bravo :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 3:08 pm
od edin
Pa dje ces vise ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 4:00 pm
od mirdza
Poljaci kažu da apetit raste u toku jela ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 4:07 pm
od edin
Jesi provozao, kako ti se cini?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 4:23 pm
od alonso14
250cv/toni.. kako ce se ciniti :D

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 5:30 pm
od mirdza
Nisam još. Idem po njega sutra ili u ponedeljak - ima probleme sa AFR na leru, pa tuner traži u čemu leži razlog. Pod opterećenjem je sve OK.
Aha, na "običnoj" mapi je ~210KS pri 0,9bar.

Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 7:20 pm
od mali radojica
Raketa!

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 8:24 pm
od mirdza
Grafik sa mapiranja na 1,1bar:
Slika
Konačni pritisak je 1,35bar ;)

Vrti se do 7100rpm - navodno III, IV i V brzinu puni k'o divlji :hbg

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Maj 11, 2018 11:49 pm
od PetarP
Sjajno, svaka cast! Nisam ocekivao ovako ozbiljan rezultat.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Ned Maj 13, 2018 7:44 pm
od mirdza
Pošto je konačno sve završeno, da opišem krajnju konfiguraciju:
Motor
- standardni T-jet 150 neotvaran
- glava - bregaste Punto 1 1.2 16V Sporting
- injektori Bosch 420cm3
- turbo Garrett GT1752S
- izduvna grana Abarth Punto Evo
- 16-redni hladnjak ulja Mocal + termostat
- ulje Motul 300V 5W40
Usis
- filter vazduha BMC
- TIP by TRS racing
- IC Turboworks 550x180x65mm
- cijevi 50mm
Izduv
- Downpipe 3" by TRS racing
- metalni kat 2,5" 200cpsi Magnaflow
- srednji lonac Turboworks 2,5"
- zadnji lonac A-grupa za Astru GSI, inox 2,5"
Vješanje
- amortizeri Sachs
- opruge Eibach Prokit
- feluge Team Dynamics Monza R 7x17 ET35
- gume Syron Streetrace 225/45/17
Kočnice
- prednji diskovi Brembo Xtra + pločice Ferodo HP 1000/1
- zadnji diskovi Brembo + keramičke pločice Pagid
- kočiono ulje Motul RBF-600
Ostalo
- sat EGT Defi
- tow strap

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 14, 2018 9:47 pm
od mirdza
Auto stiglo kući. Srezane cifre zbog nižeg EGT i sigurnosti motora - konačno je ostalo 230KS i 300+Nm.
Ubrzanje 100-210km/h ~17s. Toliko 8)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Maj 14, 2018 9:58 pm
od edin
Covece, koja dzepna raketa :drift