Stranica 8 od 19

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 6:52 pm
od Veloce
Nije li Punto 2 sporting 1.2 16v 80hp ? Punto 1 cini mi se nosi 1.6 90hp ?

Jesi uporedjivao bregaste i sa 1.4 N/A ?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 9:09 pm
od mirdza
Ne, u pitanju je P1 - sigurno. Inače, T-jet 150 ima identičnu usisnu bregastu ali izduvna ima neznatno kraće otvaranje. Setup sa ovim bregastima je isproban na mnogim jačim T-jet.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 9:46 pm
od starac vujadin
mirdza napisao:Ne, Fiat 866
Ma ok, nego pitam da li si razmišljao o njihovim bregastim.

https://www.gazzellaracing.com/product. ... 538&page=1

https://www.gazzellaracing.com/product. ... 538&page=1

https://www.gazzellaracing.com/product. ... 803&page=1

https://www.gazzellaracing.com/product. ... 803&page=1

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 9:52 pm
od BobanR
Samo bez www.gazzellaracing.com, baš se žale ljudi na njih.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 10:25 pm
od mirdza
Pa kaže - Punto 75 cam:
Stamped '866' on the cam - also fitted seemingly at random to some Punto 60s:

Inlet opens 7' BTDC closes 41' ABDC (228')
Exhaust opens 43' BBDC closes 5' ATDC (228')
Overlap 12'
Lift 9.5mm
Lobe height 39.0mm
Tappet clearances - Inlet 0.40mm, exhaust 0.45mm (+/- 0.05mm)

Sudeći po brojkama, izgleda pogano :) I košta djelić cijene CB i sl. Teško ih je pronaći ali i dalje je moguće.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 10:27 pm
od starac vujadin
Jeste poznata ta bregasta, nije sporno. Dosta je tražena.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 10:41 pm
od BobanR
Očišćena tema od offtopica. Starče, imaš upozorenje. Za sve što misliš da si oštećen, imaš report dugme za post, PM...

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 10, 2018 11:07 pm
od starac vujadin
;) :wave:

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Apr 12, 2018 3:56 pm
od mirdza
Hot stuff :hbg

Slika

Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Čet Apr 12, 2018 6:13 pm
od Veloce
:arflag
Samo nas izvestavaj :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Apr 13, 2018 7:05 am
od edin
Bog te koliko puhalo :D

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Apr 13, 2018 9:08 am
od mirdza
Ma to je motor mali :)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Apr 13, 2018 6:17 pm
od edin
Ali qurcevit :drift

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Apr 13, 2018 6:53 pm
od PetarP
Svaka čast za dosadašnje radove ;)
mirdza napisao:P1 Sporting je 1.2 80KS
TD04 je mrtav do 4000rpm, a GT17 bi trebao da pumpa 0,8bar na 3000rpm i drzi preko 1bar na 7000rpm. Konfiguraciju mi je savjetovao Boost ;)
Na koji TD04 tačno misliš?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pet Apr 13, 2018 8:26 pm
od mirdza
Čovjek koji mi sklapa auto napravio je neke od najjačih T-jet motora u PL. Između ostalog sklapao je Abartha GP sa TD04-13. Po njegovim riječima, i pored N/A bregastih motor živne tek poslije 4000rpm.

Ideja de se ide na GT1752S je Boostova, a evo i dijela prepiske:
To je t25 flenšna na izduvnoj grani prema turbu. Nekako mi izgleda kao opcija da bi tu brze responzujuci turbo bolje odgovarao da gazi kroz obrtaje. Garet 17ka sa SAABa 9-5 ima extreman responz na 2 litre masinama. Na t25 flensni je i dobar je za do nekih 220ks sa odrzovim rokom trajanja. Cak mozda i manji kompresor. 20ka je prevelika. Pre gledati na stranu po pitanju td04 sa 9-3 ss aero modela. Velicina protoka kroz kuciste i manje opterecenje od strane manjeg kompresora daju spoolup koji je bolji a istovremeno td04 core bolje podnosi vece obrtaje turbine. Da je moje i da nesto radim isao bi na opciju karaktera atmosferca sa td04 core na t25 flensni sa axijalnim lezajevima sa duplim protokom ulja za odrzivost na pritisku a manjim kompresorom. Nesto na stranu 13ke.
U PL još nije bilo ovakve konverzije, ali, što je zanimljivo, prilično je popularna u SAD :)
Osim performansi, urađene su još neke "sitnice" - komplet amortizera Sachs te zadnji diskovi i pločice.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Apr 14, 2018 3:22 pm
od PetarP
TD04 13T nije baš mali. Uostalom, ako koristiš kola za track day a ostalo vreme za normalnu vožnju po meni je skorz ok taj setup. Kod Garrett 1752 ćeš sigurno imati raniji spool. Ono što bi mene brinulo sa tim turbom je temperatura pri tih 7000rmp gde će najčešće da se vrti na stazi. Ja bih išao na GT2056 sa iveco daily 2.8 (isto T25 flansna).

U svakom slučaju srećno i izveštavaj nas kako idu radovi :)

Evo linka koji mozda može pomoći u nekom trenutku http://www.stealth316.com/2-turboguide.htm#c .

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Apr 14, 2018 6:38 pm
od mirdza
Po Boostovim riječima, izduvna strana GT17 je koncipirana za maksimalno obaranje EGT na izlazu. Iz tog razloga se ide na 3" DP iako je sam izlaz 2,5". Dodatno, ide 16-redni hladnjak ulja ;)

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Apr 14, 2018 7:07 pm
od BobanR
Jel' planiraš EGT sondu?

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Apr 14, 2018 7:50 pm
od mirdza
Pogledaj još jednom sliku izduvne grane, nekoliko postova ranije ;) Da, ide Defi EGT.

Re: Bijeli Punto

Poslato: Sub Apr 14, 2018 7:56 pm
od BobanR
Sad vidim :D

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Apr 16, 2018 11:09 am
od mirdza
Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Pon Apr 23, 2018 10:56 pm
od mirdza
Dodavao sam ranije slike sa FB, koje su nestale. Ubacujem na normalan hosting, ima i novosti:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

:whistle:

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 24, 2018 5:06 pm
od mirdza
Gotovo 8)
Slika

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 24, 2018 5:10 pm
od mali radojica
kako ide? :D

Re: Bijeli Punto

Poslato: Uto Apr 24, 2018 5:16 pm
od mirdza
Ne znam :)